Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 440100 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1420 Gepost op: april 19, 2008, 11:29:51 am »
Leer dat nu eens aanvaarden dat iemand d
essevee007

Plannen al gezien misschien ? Want geloof er niet zoveel van van al wat je zegt ivm het stadion!

ja heb de plannen al vele maanden geleden gezien. Iedreen lacht maar en doet maar.  Maar heb altijd gelijk  gehad en zal dat blijven hebben over dit onderwerp. Blijkbaar kunnen bepaalde personen daar niet tegen.

Daar zit het hem. De manier waarop je de dingen zegt. Je valt oneindig veel in herhaling, geeft continu dezelfde voorbeelden (AZ), doet al maanden alsof jij en jij alleen de waarheid in pacht hebt - terwijl andere mensen ook zeker (soms meer) gelijk hadden dan jou, jouw (heel) vaak foute gokken naar getallen, de vele overdrijvingen wat onze club betreft en de niet zo subtiele - en op de duur tegenstekende - leugens over andere ploegen als Roeselare. Ze 'haten', oke, maar je maakt vooral jezelf belachelijk wnr je gewoon flagrant gaat liegen over hun toeschouwersaantallen, hun stadion, hun achterban, hun ploeg, enzovoort.

Verder heb je, net zoals een tweehonderdtal anderen schat ik (?) het plan gezien, proficiat, zo uniek ben je nu ook weer niet.

Leer dat nu eens aanvaarden dat iemand de waarheid zegt.  Ik weet al alles over het stadion al meer dan een jaar, en er waren verschillende opties.  En dit is het geworden wat ik zei in mijn laatste post.

En anders ga voor roeselare of vooral voor cercle brugge gaan zingen.  En zeker als ze nog eens winnen bij ons eigenste essevee.  Ga dan maar springen en zingen en verbroederen met cerceltje, terwijl ze gewonnen hebben tegen ons.

Maar ja, soit.  Mij hoor je niet echt meer in dit topic.  Vin het behoorlijk kinderlijk soms van sommigen.  Maar ja mijn gelijk is bewezen. 

Zoals Bart zegt, hou aub op met dit welletjes nietjes spelletje, want het is niet meer nodig nu.

En no offence tegen niemand.  Is nog altijd een forum voor iets ?.



Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1421 Gepost op: april 19, 2008, 11:44:51 am »
Leer dat nu eens aanvaarden dat iemand d
essevee007

Plannen al gezien misschien ? Want geloof er niet zoveel van van al wat je zegt ivm het stadion!

ja heb de plannen al vele maanden geleden gezien. Iedreen lacht maar en doet maar.  Maar heb altijd gelijk  gehad en zal dat blijven hebben over dit onderwerp. Blijkbaar kunnen bepaalde personen daar niet tegen.

Daar zit het hem. De manier waarop je de dingen zegt. Je valt oneindig veel in herhaling, geeft continu dezelfde voorbeelden (AZ), doet al maanden alsof jij en jij alleen de waarheid in pacht hebt - terwijl andere mensen ook zeker (soms meer) gelijk hadden dan jou, jouw (heel) vaak foute gokken naar getallen, de vele overdrijvingen wat onze club betreft en de niet zo subtiele - en op de duur tegenstekende - leugens over andere ploegen als Roeselare. Ze 'haten', oke, maar je maakt vooral jezelf belachelijk wnr je gewoon flagrant gaat liegen over hun toeschouwersaantallen, hun stadion, hun achterban, hun ploeg, enzovoort.

Verder heb je, net zoals een tweehonderdtal anderen schat ik (?) het plan gezien, proficiat, zo uniek ben je nu ook weer niet.

Leer dat nu eens aanvaarden dat iemand de waarheid zegt.  Ik weet al alles over het stadion al meer dan een jaar, en er waren verschillende opties.  En dit is het geworden wat ik zei in mijn laatste post.

En anders ga voor roeselare of vooral voor cercle brugge gaan zingen.  En zeker als ze nog eens winnen bij ons eigenste essevee.  Ga dan maar springen en zingen en verbroederen met cerceltje, terwijl ze gewonnen hebben tegen ons.

Maar ja, soit.  Mij hoor je niet echt meer in dit topic.  Vin het behoorlijk kinderlijk soms van sommigen.  Maar ja mijn gelijk is bewezen. 

Zoals Bart zegt, hou aub op met dit welletjes nietjes spelletje, want het is niet meer nodig nu.

En no offence tegen niemand.  Is nog altijd een forum voor iets ?.


Ik heb nu weinig zin om te zoeken naar de talloze voorbeelden van waar je met de pet naar getallen (stadioncapaciteiten) smijt, goed. Je leest niet wat ik zeg, ik zeg dat het de manier waarop is dat je praat - zoals hier 'ik heb altijd gelijk gehad en zal altijd gelijk hebben', en dat terwijl je al h??l veel door de mand bent gevallen (en dan heb ik het nog niet eens over uw andere bijnaam rsca007).

Waarom zou ik voor Roeselare of Cercle Brugge moeten zingen? Jaag u toch niet zo op omdat er vijf jonge gastjes vijf seconden lang (van frustratie en/of zattigheid, of gewoon jeugdigheid) een lied van Cercle zingen (beter dit dan voor Club nee?), je vergeet trouwens dat de vriendschap tussen Waregem en Cercle al langer dan vandaag (dan de CB) meegaat. Het valt op dat je doorgaans allerlei accusaties en pure leugens verspreidt over Roeselare/Cercle/Kortrijk wat natuurlijk ook niet bijdraagt tot uw geloofwaardigheid.

N?gmaals (Jezus), het gaat hier niet over gelijk hebben - mensen geven hier trouwens eerlijk toe je (net als hen) de plannen hebt gezien en er dus wat vanaf weet (net als hen), maar stop aub met doen alsof jij en jij alleen de waarheid kent en spreekt - daar zit het hem. Dit is overigens geen welles-nietes spelletje, geen idee vanwaar je dit nu weer haalt. Ik wou gewoon even reageren op wat je zei, en dan vooral over de manier waarop.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1422 Gepost op: april 19, 2008, 12:31:15 pm »
zinloze discussie ...
Ga gerust verder via pm, maar hier wil ik weetjes over het nieuwe stadion lezen en geen gezever  :)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1423 Gepost op: april 20, 2008, 02:03:28 am »
All? gasten, wat vinden jullie van het stadion? Iedereen heeft het kunnen zien in het clubblad maar nog geen reacties.... Voor mij is het echt prachtig en zeggen dat het nog in het zwartwit is op die foto, de foto's in die brochure moet nog veel mooier zijn!
« Laatst bewerkt op: april 20, 2008, 02:05:07 am door RedRoom »

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1424 Gepost op: april 20, 2008, 09:26:38 am »
Kan hier iemand eventueel de foto van in het clubmagazine posten, want kheb geen clubmagazine gezien gisterenavond

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1425 Gepost op: april 20, 2008, 09:37:29 am »
Gisteren de foto van het stadion gezien.
ik zeg 3 woorden: Amaai mijn Kl*ten!
Gewoonweg prachtig! :)
No pain, no gain.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1426 Gepost op: april 20, 2008, 10:21:03 am »
t Ziet er idd veelbelovend uit. Wel jammer dat er maar 1 foto is (en in zwart-wit)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1427 Gepost op: april 20, 2008, 10:32:27 am »
« Laatst bewerkt op: april 20, 2008, 04:03:43 pm door Breeza »

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1428 Gepost op: april 20, 2008, 10:41:45 am »
Ja kmoet zeggen het ziet er beter uit dan ik verwacht had.  Er is goed werk van gemaakt.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1429 Gepost op: april 20, 2008, 11:52:07 am »
Amai tzieter vree goed uit !! :D
Kzie wel geen zuiderlaan en vijver ? of ist gwn op een random locatie die foto ?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.119
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1430 Gepost op: april 20, 2008, 11:53:03 am »
Wanneer dit stadion er komt mogen we gerust zeggen dat onze club zeer goed werk heeft geleverd in 1 woord KLASSE als ik het verslag lees in svzw magazine dan kunnen ze ten vroegste beginnen Januari 2010 wat leven we hier op da gebied in een apenland !!!!!!!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.119
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1431 Gepost op: april 20, 2008, 11:54:17 am »
De vijvers liggen achter het hotel en de appartementen en de zuiderlaan ligt tss de parkings kan je wel moeilijk zien maar er rijden auto's op die weg !!

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1432 Gepost op: april 20, 2008, 11:55:49 am »
Idd, da vind ik echt zielig voor Belgi?; als ge ziet op hoeveel versch niveaus ze toestemming moeten krijgen...
De nodige papieren hebben we IN HET BESTE GEVAL in januari 2010! Doe er dan nog min 1 ? 1.5 jaar bij voor de bouw

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1433 Gepost op: april 20, 2008, 11:58:07 am »
De vijvers liggen achter het hotel en de appartementen en de zuiderlaan ligt tss de parkings kan je wel moeilijk zien maar er rijden auto's op die weg !!

aah oke bedankt :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1434 Gepost op: april 20, 2008, 01:03:19 pm »
De vijvers liggen achter het hotel en de appartementen en de zuiderlaan ligt tss de parkings kan je wel moeilijk zien maar er rijden auto's op die weg !!

aah oke bedankt :)

als ik naar diene foto kijk zullen ze volgens mij  toch ne vijver moeten toesmijten om die appartementen daar te kunnen zetten hoor.

nu ja los daarvan, als het er binnen een jaar of 4 ( ? ) daar zo allemaal gaat staan zal het er wel heel goed uitzien. mensen die er dan een paar jaar niet geweest zijn zullen serieus hun ogen opentrekken dan.

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1435 Gepost op: april 20, 2008, 01:11:03 pm »
godver... nu ben ik wel vergeten te kijken zeker in zo'n svzw magazine  :( dju ?, en aan de reacties te zien was t wel de moeite.
komt er nog iets van op de site ofzo ?

Offline witn

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1436 Gepost op: april 20, 2008, 04:26:53 pm »
De foto vind je ook op www.belstadions.be

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1437 Gepost op: april 20, 2008, 06:58:23 pm »
De foto vind je ook op www.belstadions.be

da is em inderdaad buiten dat em bij ons int zwart - grijs was en niet in dat blauwig.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1438 Gepost op: april 21, 2008, 08:25:23 am »
Weet er trouwens iemand meer over het tweede voorstel dat op tafel ligt? Uit welingelichte bron heb ik vernomen dat er een tweede plan op tafel ligt dat volledig instapklaar aan de club wordt aangeboden zonder dat deze zich financieel hoeft te engageren. Alles zou uit priv?-hoek gefinancierd worden! Me dunkt dat dit toch ook het overwegen waard is...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1439 Gepost op: april 21, 2008, 09:49:21 am »
Dit tweede plan, van een stadion op volledig andere locatie (all? een paar tiental meter verder) zou minder kans maken.  Het zou wel vroeger kunnen klaar zijn dan.  En er zouden geen seizoenen zijn dat er moet gespeeld worden op een bouwwerf.  Het zou om excact hetzelfde ontwerp gaan als in het esseveemagazine, maar dan op andere plaats.

Maar qua locatie: is er niet te tippen aan dat van nu eigenijk.  Weinigen, tot zelfs geen in Belgi? hebben zo een mooie locatie.  Parkings, de ring, centrum, vijvers, makkelijk bereikbaar enz...