Auteur Topic: [NB] RSCA - Essevee  (gelezen 6711 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: augustus 29, 2010, 03:30:07 pm »
Ik ben tevreden met het resultaat,
jammer dat de kansen van Habibou en Sterckx niet binnengingen.. da zou wat geweest zijn :D

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: augustus 29, 2010, 03:34:52 pm »
Als ze Biglia aanspelen en hij alleen voor doel komt (op het einde) en besluit op Bossut , staat Kanu buitenspel , m.a.w er kan geen schot meer komen op de paal van Suarez als de lijnrechter of de scheids niet staan te slapen.

Inderdaad. De lijnrechter stond trouwens twee keer te vlaggen in die fase, maar Joeri VDV liet verder spelen.

Te onthouden: ??n punt is genoeg met de ongezonde dosis geluk die we hadden, Polak die in hetzelfde stadion als "Wasilewski" benen wil brengen, Boussoufa die Delaplace wou breken, sterke Sterckx die zich met momenten te veel wou bewijzen in het Astridpark, weinig volk van ons, de U7 van Essevee winnen van Anderlecht.

Voor de rest: gelukkig brengt BDR Ernest in en niet Teddy, als je ziet hoeveel rust Nfor kan brengen. Niet tegen Teddy, maar voor Nfor. Don't shoot. Delaplace nog niet klaar, snelheid van uitvoering zal omhoog moeten. Mar?val is een beest, samen met Vandenbroeck een wereldpartij.
Hebben een sterke verdediging . Nfor bracht idd meer rust, daar hij de bal wat kan bijhouden.

Delaplace zie ik nog groeien hoor , Berrier had ook wat tijd nodig .

Voor dit seizoen ben ik er gerust in we zullen nog van ons laten horen .


stanley

  • Gast
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: augustus 29, 2010, 09:32:47 pm »
matige wedstrijd van essevee, waarin we rsca goed opvingen tot de laatste tien minuten. Delaplace zwak (kan geen bal controleren), Meert (bij hem is het alles of niets, dit keer was het niets). Ik heb een zeer sterke Sammy gezien, ook Mar?val was zeer sterk, Sterckx ook. Begrijp niet waarom Teddy niet speelde. Essevee gaat naar anderlecht met het idee 'alles mag, niets moet' , maar spelculerend op een counter. Dan is Chevalier toch de counterspits van essevee bij uitstek ?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: augustus 29, 2010, 10:25:19 pm »
matige wedstrijd van essevee, waarin we rsca goed opvingen tot de laatste tien minuten. Delaplace zwak (kan geen bal controleren), Meert (bij hem is het alles of niets, dit keer was het niets). Ik heb een zeer sterke Sammy gezien, ook Mar?val was zeer sterk, Sterckx ook. Begrijp niet waarom Teddy niet speelde. Essevee gaat naar anderlecht met het idee 'alles mag, niets moet' , maar spelculerend op een counter. Dan is Chevalier toch de counterspits van essevee bij uitstek ?
Ik vind hem veel vertraagd eerlijk gezegd en hij speelt ook te weinig in de spits, waardoor hij niet meer door de buitenspelval kan gaan en een bal in de rug van de verdediging gaat halen. Hij loopt wat verloren vind ik. Misschien moet hij nog wat aanpassen na een lange tijd inactiviteit.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: augustus 30, 2010, 09:17:26 am »
1) 80 minuten goed georganiseerd gespeeld... 10 minuten overrompeld
2) punt is goed meegenomen
3) niemand vond ik echt zwak. Delaplace...ja, we spelen wel tegen een ploeg die meer talent heeft.
4) Biglia miste enorme kans. Die kans van Kanu en Suarez in dezelfde fase vernoem ik niet want zij stonden bij het vertrekken van het schot METERS buitenspel (maar wordt door VRT weer doodgezwegen)
5) scheids floot goeie match maar bij Polak maakt hij fout. Zoiets hoort niet op een voetbalveld... DONKERROOD

fox

  • Gast
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: augustus 30, 2010, 09:33:26 am »
Tja, die laatste furieuze 10 minuten van Anderlecht zouden er niet geweest moest de scheidsrechter zijn werk gedaan. Anderlecht heeft dus amper een kans bijeen gevoetbald en een punt was dus oververdiend. Onze verdediging is echt wel goed. VDB en Mar?val zijn serieuze versterkingen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: augustus 30, 2010, 10:01:07 am »
We hebben een vooraf onverhoopt punt gehaald en ik vind dit helemaal verdiend.
De defensieve organisatie stond er, behalve misschien tijdens de tien laatste minuten, en op het einde kregen we nog een paar loepzuivere kansen om de crisis compleet te maken in Anderlecht.
In het verleden, ook onder Dury, moest Essevee zich meestal ook beperken tot het verdedigen van het eigen doel maar toch kreeg men er telkens een aantal doelpunten rond de oren.
Het punt is binnen en na drie verplaatsingen, waaronder Anderlecht en Standard, hebben we nog geen enkele keer buitenshuis verloren.
Een dikke pluim voor de ganse ploeg!
Tot slot: veel volk mee ondanks Waregem koerse. Chapeau!

Dank wel aan de belgacomcomentator.  Terwijl wij altijd veel volk meehebben op verplaatsing in vergelijking met vele andere ploegen, wist de heer heel leuk te vertellen.  Slechts een 50 fans van waregem???  Hij kan niet tellen + boven zaten er ook nog esseveefans + waregem koerse. 

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: augustus 30, 2010, 10:54:04 am »
We hebben een vooraf onverhoopt punt gehaald en ik vind dit helemaal verdiend.
De defensieve organisatie stond er, behalve misschien tijdens de tien laatste minuten, en op het einde kregen we nog een paar loepzuivere kansen om de crisis compleet te maken in Anderlecht.
In het verleden, ook onder Dury, moest Essevee zich meestal ook beperken tot het verdedigen van het eigen doel maar toch kreeg men er telkens een aantal doelpunten rond de oren.
Het punt is binnen en na drie verplaatsingen, waaronder Anderlecht en Standard, hebben we nog geen enkele keer buitenshuis verloren.
Een dikke pluim voor de ganse ploeg!
Tot slot: veel volk mee ondanks Waregem koerse. Chapeau!

Dank wel aan de belgacomcomentator.  Terwijl wij altijd veel volk meehebben op verplaatsing in vergelijking met vele andere ploegen, wist de heer heel leuk te vertellen.  Slechts een 50 fans van waregem???  Hij kan niet tellen + boven zaten er ook nog esseveefans + waregem koerse. 
Over de hele lijn akkoord, maar Waregem Koerse inroepen als reden voor weinig volk op die vrijdagavond?!

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: augustus 30, 2010, 11:24:03 am »
Commentaar op BelgacomTV was totaal lachwekkend.
Bij Habibou:
Ja hij staat constant buitenspel het zal ook nu wel kloppen.
Niet dus, was 1m onside, ma de herhaling had Raeske wss ni gezien
want ie bleef stil.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: augustus 30, 2010, 11:39:10 am »
commentaar Belgacom was beschamend. Denk dat Bart Raes een abonnement heeft op Anderlecht.
en over de beelden die niet werden getoond (maar dat zijn we gewoon).. Habibou werd s in kansrijke positie onterecht afgevlagd.

Offline popolius

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: augustus 30, 2010, 11:56:33 am »
1) 80 minuten goed georganiseerd gespeeld... 10 minuten overrompeld
2) punt is goed meegenomen
3) niemand vond ik echt zwak. Delaplace...ja, we spelen wel tegen een ploeg die meer talent heeft.
4) Biglia miste enorme kans. Die kans van Kanu en Suarez in dezelfde fase vernoem ik niet want zij stonden bij het vertrekken van het schot METERS buitenspel (maar wordt door VRT weer doodgezwegen)
5) scheids floot goeie match maar bij Polak maakt hij fout. Zoiets hoort niet op een voetbalveld... DONKERROOD

Niet dat het veel uitmaakt, maar kanu staat op het moment dat biglia trapt achter biglia en dus is dat geen buitenspel. Suarez staat dan weer wel buitenspel, want die staat voor kanu op het moment dat die trapt.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: augustus 30, 2010, 12:05:34 pm »
We hebben een vooraf onverhoopt punt gehaald en ik vind dit helemaal verdiend.
De defensieve organisatie stond er, behalve misschien tijdens de tien laatste minuten, en op het einde kregen we nog een paar loepzuivere kansen om de crisis compleet te maken in Anderlecht.
In het verleden, ook onder Dury, moest Essevee zich meestal ook beperken tot het verdedigen van het eigen doel maar toch kreeg men er telkens een aantal doelpunten rond de oren.
Het punt is binnen en na drie verplaatsingen, waaronder Anderlecht en Standard, hebben we nog geen enkele keer buitenshuis verloren.
Een dikke pluim voor de ganse ploeg!
Tot slot: veel volk mee ondanks Waregem koerse. Chapeau!

Dank wel aan de belgacomcomentator.  Terwijl wij altijd veel volk meehebben op verplaatsing in vergelijking met vele andere ploegen, wist de heer heel leuk te vertellen.  Slechts een 50 fans van waregem???  Hij kan niet tellen + boven zaten er ook nog esseveefans + waregem koerse. 
Amai 50 supporters, die kan niet goe tellen zeker. er waren toch een 8tal bussen denk ik.
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: augustus 30, 2010, 01:17:46 pm »
Iedereen stemmen op Bossut voor speler van de week!

http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/elftalvdweek/vote/

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: augustus 30, 2010, 05:47:07 pm »
als supporter van zulte waregem ben ik wel aan de ene kant blij met het gelijk spel, maar aan de andere kant ben ik beschaamd wat ze op de mat gebracht hebben zaterdag. het enig positieve was bossut maar de rest zwak zwak en nog eens zwak. het waren 1 bende bange kwezels. ze konden nog geen 1 minuut de bal in de ploeg houden.met 3 man van zw op 1man van anderlecht waren ze nog in de minderheid. liever verliezen met 5-0 en goed spelen, dan 0-0 en zo een match te spelen. kheb zeer mijn twijfels bij sommige spelers. :(

Offline bram

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: augustus 30, 2010, 06:05:21 pm »
als supporter van zulte waregem ben ik wel aan de ene kant blij met het gelijk spel, maar aan de andere kant ben ik beschaamd wat ze op de mat gebracht hebben zaterdag. het enig positieve was bossut maar de rest zwak zwak en nog eens zwak. het waren 1 bende bange kwezels. ze konden nog geen 1 minuut de bal in de ploeg houden.met 3 man van zw op 1man van anderlecht waren ze nog in de minderheid. liever verliezen met 5-0 en goed spelen, dan 0-0 en zo een match te spelen. kheb zeer mijn twijfels bij sommige spelers. :(
Dan zij gij ook wel den enigsten die liever verliest met 5-0 op verplaatsing bij anderlecht dan 0-0 gelijk te spelen. Dat ze da thuis ni hoeven te doen akkoord, maar buitenshuis kan ons da punten opleveren tegn de grote ploegen want ik zie ons ni direct et spel maken tegen Anderlecht..
Essevee for live !!!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: augustus 30, 2010, 06:55:12 pm »
als supporter van zulte waregem ben ik wel aan de ene kant blij met het gelijk spel, maar aan de andere kant ben ik beschaamd wat ze op de mat gebracht hebben zaterdag. het enig positieve was bossut maar de rest zwak zwak en nog eens zwak. het waren 1 bende bange kwezels. ze konden nog geen 1 minuut de bal in de ploeg houden.met 3 man van zw op 1man van anderlecht waren ze nog in de minderheid. liever verliezen met 5-0 en goed spelen, dan 0-0 en zo een match te spelen. kheb zeer mijn twijfels bij sommige spelers. :(

Oh boy.

Verliezen we met 5-0, vraag je om een 0-0.
Pakken we een punt, vraag je om 5-0 te verliezen.

Het Waregems publiek? Kritisch en nooit tevreden? Zwanst na nie!? :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: augustus 30, 2010, 08:02:21 pm »
All?, 1 negatieve reactie en 'het Waregems publiek' is weer kritisch  ::)

Het was misschien geen mooie wedstrijd, maar een punt halen in Anderlecht is mooi meegenomen en daar moet je altijd content mee zijn.

Je kan BDR moeilijk ongelijk geven als hij zegt dat Anderlecht meer kwaliteiten in de ploeg heeft. Meer dan een gelijkspel zat er volgens mij dan ook niet in, speel je meer aanvallend dan krijg je gegarandeerd een paar goals om de oren en sta je met 5 op 15 nog een paar plaatsen lager in het klassement.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: augustus 30, 2010, 08:46:27 pm »
All?, 1 negatieve reactie en 'het Waregems publiek' is weer kritisch  ::)

Het was misschien geen mooie wedstrijd, maar een punt halen in Anderlecht is mooi meegenomen en daar moet je altijd content mee zijn.

Je kan BDR moeilijk ongelijk geven als hij zegt dat Anderlecht meer kwaliteiten in de ploeg heeft. Meer dan een gelijkspel zat er volgens mij dan ook niet in, speel je meer aanvallend dan krijg je gegarandeerd een paar goals om de oren en sta je met 5 op 15 nog een paar plaatsen lager in het klassement.

Anderlecht heeft nu toch ook een 5 tal enorme kansen gehad, tweemaal tegen de paal, het puntje is dus niet afgedwongen omwille van ons defensief spel, enkel en alleen omdat we geluk hadden.  Moest het 4-1 of iets dergelijks zijn dan was dit een correcte uitslag.  Dus ja, blij met het puntje, maar het is niet door ons afgedwongen.

Online edw007

  • Leden
  • Berichten: 96
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: augustus 31, 2010, 12:04:23 am »
Zo speel je kampioen,af en toe wat geluk hebben.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] RSCA - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: augustus 31, 2010, 09:40:05 am »
Zo speel je kampioen,af en toe wat geluk hebben.
... en GEEN rode kaarten pakken daar waar je ze verdient! Ook een sleutel tot succes !