Auteur Topic: [NB] Essevee - Charleroi  (gelezen 18741 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee - Charleroi
« Reactie #120 Gepost op: oktober 08, 2010, 04:19:34 pm »
de laatste weken was het wat minder maar ervoor was het spel niet slecht. Oftewel bezie ik het te positief. Ik zeg gewoon dat we voor hetzelfde geld met wat geluk hebben we 6-7 punten meer en staan we op de vijfde plaats. Gaan de mensen dan ook klagen?
In gent was het veel slechter de eerste speeldagen. Zij hadden echter wel het geluk dat ze wonnen. Gingen ze anders Dury daar ontslaan?


Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Essevee - Charleroi
« Reactie #121 Gepost op: oktober 08, 2010, 04:30:27 pm »
:o
Ik moet me dringend een bril aanschaffen !

Vererfven Optiek, met de Essevee4U-card en ge kunde een batje doen op uw abonnement voor volgend seizoen!

Citaat
De match op Standard was geen referentie.  Uitleg daarbij hoeft niet.  Het gesloten punt op Anderlecht evenmin.

Uitleg daarbij hoeft wel. Leg mij alstublieft uit waarom de match op Standard geen referentie is? En je had dus liever met, laat ons zeggen, 6-0 verloren op Anderlecht?

Citaat
Het is wel een feit dat het het merendeel het na 4 maanden niet echt meer ziet zitten. Leg gewoon je oor te luister in de tribunes en in de diverse kantines.

We zijn drie maanden ver (eind juni eerste training: juli, augustus en september), dus leer tellen. En spreek voor u zelf. Ik zie het nog wel zitten ?n mochten alle sportieve beslissingen van de supporters afhangen, 't zou een leutig boelke worden.

Desnoods antwoord je maar in PM...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [NB] Essevee - RSC Charleroi
« Reactie #122 Gepost op: oktober 09, 2010, 11:32:20 am »
Ik heb gesproken met een speler en die is ook alles behalve van content over zijn trainer, een naam zal ik voor zijn bestzijn niet vernoemen ;)

Tiens, heb ik dat geen 100 keer gehoord onder Dury ook? Als er vijf spelers waren die een fan waren van Dury is 't veel. Nu bij BDR is de halsband wat minder strak en de vedetten kunnen het jammer genoeg niet aan.

Als ik zie dat een Delaplace, Colpaert, VDB, Dachelet, Sammy,... met volle overgave en met volle goeste gaan trainen, vraag ik mij af waarom er sommige met een grijs gezicht en de inzet van een zak patatten het veld opkomen...

En om in de sfeer te blijven: een vijftal spelers wist mij toch te vertellen dat ze willen vechten, ook al weten ze dat er bepaalde spelers proberen BDR te boycotten... En dan bedoel ik niet letterlijk vechten, voor de mensen die goed op de hoogte zijn. :)

Als het hen echt zo hoog zit: vincent.mannaert@essevee.be lost al uw professionele problemen op.
En in bijberoep doet Vinnie... Of is dat een insider?
Hij wild BDR niet boycotten, hij stelt zich gewoon vragen bij diens manier van aanpakken en werken.
One Essevee!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] Essevee - Charleroi
« Reactie #123 Gepost op: oktober 09, 2010, 11:52:45 am »
De Roover is te plat, zeker voor een ploeg die toch bovening dient mee te doen, want uiteindelijk zijn we een ploeg die het aan zijn recente prestaties haast verplicht is om voor die play-offs te spelen, zijn keuzes zijn meer wel dan niet onbegrijpelijk en als je inderdaad zoals tegen Charleroi je assistent nodig hebt om keuzes te maken (advies ja, maar Eddy heeft volgens mij de wissels gekozen), ben je voor mij niet goed genoeg, een trainer moet gezag uitstralen, moet er staan, moet zich laten gelden, consequent zijn ook tegenover spelers, vertrouwen geven en DURVEN. Alles wat De Roover haast niet is dus, hij mag er van mij zo snel mogelijk uit, want daar ligt het probleem. We hebben iemand nodig die de spelers opnieuw in het gelid brengt, ze in dezelfde richting doet kijken en ze vertrouwen geeft, iemand die tacktisch inzicht heeft en lef. Want kwaliteit is er, wees daar maar zeker van. Misschien moet enkel nog een (gekende) spelverdeler aangetrokken word waarvan men weet dat hij een directe versterking is ? la Vandenbroeck.

Ik heb gesproken met een speler en die is ook alles behalve van content over zijn trainer, een naam zal ik voor zijn bestzijn niet vernoemen ;)

spelers die naast de ploeg vallen hebben altijd meer commentaar dan de rest e...

Offline deca

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: [NB] Essevee - Charleroi
« Reactie #124 Gepost op: oktober 09, 2010, 07:13:25 pm »
mannen vergeet niet dat een ploegje als zulte waregem niet zomaar 3 belangrijke spelers zoals berrier,buise,roelandts ook al krijgt deze veel kretiek! zomaar kan vervangen vooral waneer zijn ze vertrokken!zonder te spreken van onze dury.ik bedoel maar moest er bij anderlecht op dezelfde tijd besoufa,bigliea,en lukaku vertekken en in laatste moment de trainer wat dan?ik bedoel maar niet zo gemakelijk.wat de trainer betreft ben ook niet akoordt wat zijn opstelling is.maar beter een trainer die nog alles moet bewijzen dan iemand die gewoon komt voor uit te bollen,dat is mijn mening.bart stel gewoon uw ploeg anders op en laat ons 2 maal na elkaar winnen pas dan graak je vooruit en we zijn vertrokken!en denk eraan thuis wedstrijden zijn ozoo belangerijk.
.





 

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Charleroi
« Reactie #125 Gepost op: oktober 09, 2010, 11:57:22 pm »
Ik heb gesproken met een speler en die is ook alles behalve van content over zijn trainer, een naam zal ik voor zijn bestzijn niet vernoemen ;)

Tiens, heb ik dat geen 100 keer gehoord onder Dury ook? Als er vijf spelers waren die een fan waren van Dury is 't veel. Nu bij BDR is de halsband wat minder strak en de vedetten kunnen het jammer genoeg niet aan.

Als ik zie dat een Delaplace, Colpaert, VDB, Dachelet, Sammy,... met volle overgave en met volle goeste gaan trainen, vraag ik mij af waarom er sommige met een grijs gezicht en de inzet van een zak patatten het veld opkomen...

En om in de sfeer te blijven: een vijftal spelers wist mij toch te vertellen dat ze willen vechten, ook al weten ze dat er bepaalde spelers proberen BDR te boycotten... En dan bedoel ik niet letterlijk vechten, voor de mensen die goed op de hoogte zijn. :)

Als het hen echt zo hoog zit: vincent.mannaert@essevee.be lost al uw professionele problemen op.
En in bijberoep doet Vinnie... Of is dat een insider?
Hij wild BDR niet boycotten, hij stelt zich gewoon vragen bij diens manier van aanpakken en werken.

als hij BDR niet wil boycotten, en zich vragen stelt over BDR, dan moet hij volwassen genoeg zijn en er BDR (desnoods onder 4 ogen) ervoer aanspreken, en niet er met een (wild)vreemde supporter over spreken. tenzij je die speler persoonlijk kent, dan zeg je hem maar dat hij BDR erover moet spreken.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Charleroi
« Reactie #126 Gepost op: oktober 09, 2010, 11:59:00 pm »
mannen vergeet niet dat een ploegje als zulte waregem niet zomaar 3 belangrijke spelers zoals berrier,buise,roelandts ook al krijgt deze veel kretiek! zomaar kan vervangen vooral waneer zijn ze vertrokken!zonder te spreken van onze dury.ik bedoel maar moest er bij anderlecht op dezelfde tijd besoufa,bigliea,en lukaku vertekken en in laatste moment de trainer wat dan?ik bedoel maar niet zo gemakelijk.wat de trainer betreft ben ook niet akoordt wat zijn opstelling is.maar beter een trainer die nog alles moet bewijzen dan iemand die gewoon komt voor uit te bollen,dat is mijn mening.bart stel gewoon uw ploeg anders op en laat ons 2 maal na elkaar winnen pas dan graak je vooruit en we zijn vertrokken!en denk eraan thuis wedstrijden zijn ozoo belangerijk.
.




ik zal niet beginnen je vele spelfouten in namen en zinnen te verbeteren :D maar roelandts is nog niet vertrokken he ;-)

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: [NB] Essevee - Charleroi
« Reactie #127 Gepost op: oktober 10, 2010, 04:18:13 am »
mannen vergeet niet dat een ploegje als zulte waregem niet zomaar 3 belangrijke spelers zoals berrier,buise,roelandts ook al krijgt deze veel kretiek! zomaar kan vervangen vooral waneer zijn ze vertrokken!zonder te spreken van onze dury.ik bedoel maar moest er bij anderlecht op dezelfde tijd besoufa,bigliea,en lukaku vertekken en in laatste moment de trainer wat dan?ik bedoel maar niet zo gemakelijk.wat de trainer betreft ben ook niet akoordt wat zijn opstelling is.maar beter een trainer die nog alles moet bewijzen dan iemand die gewoon komt voor uit te bollen,dat is mijn mening.bart stel gewoon uw ploeg anders op en laat ons 2 maal na elkaar winnen pas dan graak je vooruit en we zijn vertrokken!en denk eraan thuis wedstrijden zijn ozoo belangerijk.
.


kerel,oe zat zitte hij??????Nog nie van u opmerkingen maar u schrijfwijze??????:):):)  tis de Roover...lol.....Gelieve te reageren met minder dan 5 pro in u bloed...Dank.....lol :)


 

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] Essevee - Charleroi
« Reactie #128 Gepost op: oktober 10, 2010, 03:16:16 pm »
Trollie: gelieve te reageren met minder dan 5 smileys per post ;)
Dank u :)