Auteur Topic: [NB] Essevee - Club  (gelezen 13062 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
[NB] Essevee - Club
« Gepost op: oktober 15, 2010, 06:08:45 pm »
Van zodra de wedstrijd begint, gaan we hier verder!

COME ON SV !
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #1 Gepost op: oktober 15, 2010, 10:48:35 pm »
Waar is de bezieling....troosteloos elftal...roemloos ten onder...volgende week een 6 punten match..wie had dat gedacht...

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #2 Gepost op: oktober 15, 2010, 11:11:08 pm »
Waar is de bezieling....troosteloos elftal...roemloos ten onder...volgende week een 6 punten match..wie had dat gedacht...
iemand die van voetbal kent heeft dit al van in het begin zien aankomen dat het een troosteloos jaartje zal zijn .
alleen de echte kenners (RAFA en friends) geloven nog dat ze bij eerste 6 zullen eindigen

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #3 Gepost op: oktober 15, 2010, 11:21:38 pm »
Wie dit goed vond kent iets van voetbal..
Er zat gvd weer niets in. Verdedeging nog altijd kaas met gaten.
Van den eersten tot de laatsten zijn ze daar vanachter aan een slecht seizoen bezig.
Sammy, jongen toch, hoe kom jij uit in 1 tegen 1 situaties, 2de goal moet altijd voor hem zijn.
Voor de rest iedereen gewoon slecht, geen uitblinker te bespeuren.
Chevalier, ga wat benzine gaan overgieten in u voiture, mo u moek alleszinds niemer zien.

BTW: wie betaalt "ongelukken" die gebeuren in het stadion? Heb namelijk na iedere thuismatch last van mijn nek

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #4 Gepost op: oktober 15, 2010, 11:22:54 pm »
rampzalig!
Bossut keepte onzeker, Chevalier voetbalde als een dweil, D'haene haalt het niveau van een derdeklasser, VDB nam constant verkeerde beslissingen, Hyland bakt er week na week niks van, Colpaert is geen rechtsachter, Mar?val gedroeg zich als een idioot, Matton oefende voor zijn rol in "De Onzichtbare Man", Traor? maakte een knap doelpunt en verdween toen in het niets en N'For heeft ook al betere wedstrijden gespeeld. Oh ja, Lutte was redelijk ok, da's dan toch ??n van de elf, het had slechter gekund! Op naar volgende week .. verliezen tegen Lierse en het wordt een heel lang en moeilijk seizoen vrees ik. Maar voor 't zelfde winnen we en zijn we vertrokken (een mens moet positief blijven!)

De Roover mag wel stilaan beginnen inzien dat hij niet moet rekenen op de intelligentie van zijn spelers. Hij moet een ploeg neerzetten, de lijnen uittekenen en zijn gezag laten gelden. Als hij dat niet kan, vrees ik dat hem geen lang leven als eerste klasse trainer beschoren is. Maar ok, de komende 4 weken tegen "toppers" als o.a. lierse, lokeren & Kortrijk zullen meer duidelijkheid brengen!


Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #5 Gepost op: oktober 15, 2010, 11:25:17 pm »
2 slechte ploegen, slecht scheidsrechterstrio, klotematch

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #6 Gepost op: oktober 15, 2010, 11:40:33 pm »
Die mensen die vorige jaar en andere jaren Dury buiten riepen! Wat doen jullie nu een hele match?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #7 Gepost op: oktober 15, 2010, 11:46:40 pm »
Die mensen die vorige jaar en andere jaren Dury buiten riepen! Wat doen jullie nu een hele match?

Supporters als jij het zwijgen opleggen

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #8 Gepost op: oktober 15, 2010, 11:47:17 pm »
Man van de match : Sammy, niet omdat hij goed speelde, maar wel omdat hij na de match al z'n ploegmaten verplichte de supporters te groeten.

Voor de rest, een dikke 0 over gans de lijn.  Er staat geen ploeg op het veld, iedereen probeert maar z'n eigen ding te doen, en in bijna alle gevallen mislukt dat waardoor we balverlies lijden.  Gelukkig was Bruhhe vandaag ook niet straf, want anders mocht Sammy zich nog vele keren omdraaien.  Bij de aanstelling van de coach was ik enthousiast, maar wat ik de laatste weken allemaal zag baart me toch echt zorgen.  Dury kon 1 of 2 slechte matchen hebben, maar dan viel hij terug op een sterke organisatie en pakte opnieuw punten.  Nu gebeurt dit niet, integendeel.  De verdeging liet zich bij de vleet ringeloren, om nog maar te zwijgen over het balverliers op het middenveld en vooral op de flanken.  Sedert er geen lijn meer in zit komen bijvoorbeeld alle gebreken van o.a. een Chevalier naar boven.  En altijd maar die lange bal naar onze spitsen die in de tang van de Bruhhe verdedigers zitten (behalve die ene keer toen Habibou scoorde).  Voetballend en vooral collectief stelt het niets meer voor.  Er is voor mij maar 1 oplossing, coach buiten, de spelers lijken het zo te willen.  Ze hebben opnieuw iemand nodig met een harde hand.

BTW, ik kwam Hugo (Broos) den tuinman tegen op de hoofdtribune.

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #9 Gepost op: oktober 15, 2010, 11:50:19 pm »
Man van de match : Sammy, niet omdat hij goed speelde, maar wel omdat hij na de match al z'n ploegmaten verplichte de supporters te groeten.

Voor de rest, een dikke 0 over gans de lijn.  Er staat geen ploeg op het veld, iedereen probeert maar z'n eigen ding te doen, en in bijna alle gevallen mislukt dat waardoor we balverlies lijden.  Gelukkig was Bruhhe vandaag ook niet straf, want anders mocht Sammy zich nog vele keren omdraaien.  Bij de aanstelling van de coach was ik enthousiast, maar wat ik de laatste weken allemaal zag baart me toch echt zorgen.  Dury kon 1 of 2 slechte matchen hebben, maar dan viel hij terug op een sterke organisatie en pakte opnieuw punten.  Nu gebeurt dit niet, integendeel.  De verdeging liet zich bij de vleet ringeloren, om nog maar te zwijgen over het balverliers op het middenveld en vooral op de flanken.  Sedert er geen lijn meer in zit komen bijvoorbeeld alle gebreken van o.a. een Chevalier naar boven.  En altijd maar die lange bal naar onze spitsen die in de tang van de Bruhhe verdedigers zitten (behalve die ene keer toen Habibou scoorde).  Voetballend en vooral collectief stelt het niets meer voor.  Er is voor mij maar 1 oplossing, coach buiten, de spelers lijken het zo te willen.  Ze hebben opnieuw iemand nodig met een harde hand.

BTW, ik kwam Hugo (Broos) den tuinman tegen op de hoofdtribune.


Hugo is vijf minuten voor tijd vertrokken om zijn contract op te halen:)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #10 Gepost op: oktober 15, 2010, 11:50:57 pm »
@pit750 Als de spelers alleen maar kunnen spelen onder een coach met een harde hand, dan mogen ze hun voetbalschoenen aan den aak hangen e

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #11 Gepost op: oktober 16, 2010, 12:03:04 am »
@pit750 Als de spelers alleen maar kunnen spelen onder een coach met een harde hand, dan mogen ze hun voetbalschoenen aan den aak hangen e

ik kan je mening enigszins delen, maar deze groep heeft momenteel nood aan een harde hand, want met een lakse trainer ? la Bart De Roover lukt het volgens mijn niet.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #12 Gepost op: oktober 16, 2010, 12:09:37 am »
"de ramp" is hier.....Nu had ik de ommezwaai gedacht....Waar gaan we naartoe?Hoop doet leven ...

ik he b er weinig op te zeggen;maar begin nu niet over die goal van brugge....Het waren 2 "strontploegen" tegen elkaar...Voor de zoveelste maal;veranderen of we gaan bleiten.....Het doet echt pijn om "ons" spel te bekijken......Hulp nu..............................................

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #13 Gepost op: oktober 16, 2010, 12:18:06 am »
laat ons hopen dat we tegen lierse en lokeren MINSTENS 4/6 halen, dan zijn we weer minstens een tijdje op eens gemak, maar voorlopig heb ik er geen goed oog in.

ik zie ons nog steeds ergens 12e eindigen dit seizoen met (heel) af en toe eens een positieve opsteker zoals we al tegen cercle brugge en beerschot thuis gehad hebben.

laat ons hopen dat het vlug betert ...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #14 Gepost op: oktober 16, 2010, 12:20:18 am »
Mja, zwakke match, geen ploeg, geen ziel, geen rust aan de bal, geen leiders,
geen verzorgd spel, geen inzet, geen creativiteit, echt triestig.
Brugge was echt ni veel beter, alleen Vargas maakte bij hen het verschil.
Mits 10% meer geloof zat er nog meer in (ma zou ni verdient geweest zijn)
Chevalier deraf
Habibou is GEEN flankspeler
Meertie der altijd in
VanDenBrouck is een schim van wat ik hem vorig jaar zag doen.
Nope, dit is echt onwaardig
Volgende week is het echt van moeten en de 3 weken erna ook.
Slaat het volgende week tegen dan vrees ik voor een kloteseizoen.
Soit, mij gade ni om Dury horen roepen of horen zeggen dat beter zou zijn met hem
jis weg dus dat is verleden tijd, maar ik denk dat Bartje echt keer op tafel ga moeten slaan
en de puntjes op de I ga moeten beginnen zetten.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #15 Gepost op: oktober 16, 2010, 01:07:13 am »
Man van de match : Sammy, niet omdat hij goed speelde, maar wel omdat hij na de match al z'n ploegmaten verplichte de supporters te groeten.

Voor de rest, een dikke 0 over gans de lijn.  Er staat geen ploeg op het veld, iedereen probeert maar z'n eigen ding te doen, en in bijna alle gevallen mislukt dat waardoor we balverlies lijden.  Gelukkig was Bruhhe vandaag ook niet straf, want anders mocht Sammy zich nog vele keren omdraaien.  Bij de aanstelling van de coach was ik enthousiast, maar wat ik de laatste weken allemaal zag baart me toch echt zorgen.  Dury kon 1 of 2 slechte matchen hebben, maar dan viel hij terug op een sterke organisatie en pakte opnieuw punten.  Nu gebeurt dit niet, integendeel.  De verdeging liet zich bij de vleet ringeloren, om nog maar te zwijgen over het balverliers op het middenveld en vooral op de flanken.  Sedert er geen lijn meer in zit komen bijvoorbeeld alle gebreken van o.a. een Chevalier naar boven.  En altijd maar die lange bal naar onze spitsen die in de tang van de Bruhhe verdedigers zitten (behalve die ene keer toen Habibou scoorde).  Voetballend en vooral collectief stelt het niets meer voor.  Er is voor mij maar 1 oplossing, coach buiten, de spelers lijken het zo te willen.  Ze hebben opnieuw iemand nodig met een harde hand.

BTW, ik kwam Hugo (Broos) den tuinman tegen op de hoofdtribune.


Hugo is vijf minuten voor tijd vertrokken om zijn contract op te halen:)
Net zoals Dikke Hein en Peter Maes.  Zaten ook in de tribune.  Wat Sammy betreft, geen berematch, maar toch wel degelijk.  Heb al veel mindere keepers gezien deze week (rode duivels?).
Op naar Lierse, deze match moet gewonnen worden, of het zou wel eens een h??l zwaar seizoen kunnen worden.
Laat Teddy volgenden week aub op de bank, want wees nu eerlijk hij heeft weinig goeds gedaan vadaag.
Meert zou en moet een vaste waarde worden.  Hij kan de ploeg wel op sleeptouw nemen denk ik, ook in mindere momenten.
Ik geef de roover nog wat extra tijd, maar het moete wel snel gaan keren.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #16 Gepost op: oktober 16, 2010, 01:13:38 am »
Alweer triestig. Triestig. Triestig.

Een achterlinie met gaten. Een middenveld dat loopt als kiekens zonder kop. En een voorlinie zonder dreiging.

Daarenboven een tegenstander die de naam 'topclub' niet waardig is. Brachten niks van waarde maar scoren hun 3 (van de 5) kansen wel.

Er zit h??l veel scheef, momenteel. Groepsgesprekken zullen niet veel oplossen.

Trouwens, we komen 7 min voor tijd (extra tijd ingebegrepen) op 2-3...WAAROM BLIJFT IEDEREEN OP Z'N KONT ZITTEN???!!!
En ik maar roepen en krijsen: "Komaan jongens, roep ze naar voren!'.
Geen reactie. Iedereen blijft zitten en kijkt als een koe op een trein.

Denken jullie echt dat onze spelers geen aanmoediging kunnen gebruiken?!  >:(

-SVZW Forever-

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #17 Gepost op: oktober 16, 2010, 01:17:23 am »
RAMPZALIG!  Waar is essevee?  Ik herken ons eigen essevee niet meer? Waar is de vechtlust, waar zijn de momenten dat toppers met knikkende knie?n stonden op het veld tegen ons.  Pfff, dit doet pijn, pijn, pijn!  Tes ??n grote ramp dit jaar!  We waren een subtopper de vorige 5 jaar en plots lijken we de saaiste grijste muis in eerste klasse.  Verdomme toch, match was weeral saai, zonder enige beleving, en club kwam geen enkel moment in problemen, wat ze wel waren in de voorgaande 8 matchen, Pffffff.  Nog eens, pijnelijk,rampzalig, schaamtelijk!  Bart buiten?  Sorry maar ik geef bart nog max. 3 matchen!  Pff wie had dat ooit gedach, ik dacht dat dury hier nog jaren en msh altijd ging blijven en we bleven maar groeien onder hem, we moeten de juiste trainer vinden om dury zijn werk verder te zetten en dat is duidelijk bart niet.Zou dury dit ook pijn doen als hij zijn kind zo ziet lijden?  k denk toch van wel een beetje.

Er zit niets meer in, de matchen zijn oersaai, en slecht, er komt nauwelijks dreiging of een vlotte combinatie en de verdediging lijkt wel kaas met gaten.

ZIELIG VERDOMME!!!
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2010, 01:22:41 am door essevee007 »

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #18 Gepost op: oktober 16, 2010, 01:59:58 am »
achter nieuwjaar beter  ;D

Offline frenne

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: [NB] Essevee - Club
« Reactie #19 Gepost op: oktober 16, 2010, 03:45:21 am »
SMIJT EM BUITEN!

Trekt al weken op niets: geen systeem, geen VECHTLUST, niet ingrijpen na bucht-voetbal (toet at al veel te late es, lees: minuut 75), geen looplijnen, chance-goals, geen collectief (getuige de vele incidenten zichtbaar op het veld) enz.

Leuk vooruitzicht al dat getsjol, geklungel, geduts, getreusel, getalm,... Hou die trainer maar tot we zelfs al verliezen van de dikkenekken (alweer), geef hem maar vertrouwen.. Het is maar de 'competitiestart'.

H????????l TRIESTIG. (En deze reactie is niet gebaseerd op vandaag)

@Glitch: pf, waarom nog content zijn als het 2-3 wordt, ik als fanatiekeling sprong zelfs niet meer recht, we krijgen GEEN 1 uitgespeelde kans (al sinds lang), dan mag je nog 100 jaar voetballen, dan win je zelfs niet meer tegen een zwak brugge met een man meer.

Conclusie: Cl.Brugge: Zwak, Waregem: ARCHI-SLECHT