Auteur Topic: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE  (gelezen 8539 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
[VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Gepost op: november 22, 2010, 08:25:09 pm »
Kv Mechelen en Zulte-Waregem spelen op zondag 28 november om 20u30 hun wedstrijd van de 17de speeldag in de JPL. De onderlinge confrontatie in de heenronde liep in de slotfase nog mis in het nadeel van onze jongens door het doelpunt van Pandza (wedstrijd : 1-2).

« Laatst bewerkt op: november 22, 2010, 08:27:11 pm door sv.caene »
One Essevee!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #1 Gepost op: november 23, 2010, 10:41:14 am »
De Manablussers moeten het stellen zonder Yoni Buyens dacht ik

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #2 Gepost op: november 23, 2010, 10:43:37 am »
pandza geschorst denk ik dus die zal ook al niet scoren tegen ons

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #3 Gepost op: november 23, 2010, 10:54:52 am »
Zij hebben 2 geschorsten,Pandza en Buyens ; die laatste is niet van de minste.

« Laatst bewerkt op: november 23, 2010, 10:56:57 am door giba »

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #4 Gepost op: november 23, 2010, 11:59:32 am »
Aanwezig, en een zelfde sfeertje zoals vorig jaar op mechelen? =D
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #5 Gepost op: november 23, 2010, 12:00:06 pm »

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #6 Gepost op: november 23, 2010, 02:46:25 pm »
Ik heb vertrouwen in mijn team dit seizoen... Thuis zijn we nog niet geklopt.
Jammer dat we de punten op Lokeren niet namen vorige week... De week daarvoor is de wedstrijd tegen Eupen afgelast.
Dat de ploeg gemotiveerd zal zijn voor de drie punten nog eens te halen staat buiten kijf.
Scheidsrechter is Joeri Van De Velde.
Dat de beste moge winnen! Cheers

fox

  • Gast
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #7 Gepost op: november 23, 2010, 02:52:59 pm »
Ik heb vertrouwen in mijn team dit seizoen... Thuis zijn we nog niet geklopt.
Jammer dat we de punten op Lokeren niet namen vorige week... De week daarvoor is de wedstrijd tegen Eupen afgelast.
Dat de ploeg gemotiveerd zal zijn voor de drie punten nog eens te halen staat buiten kijf.
Scheidsrechter is Joeri Van De Velde.
Dat de beste moge winnen! Cheers

Wie vervangt Pandabeer?

Offline malinezer

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #8 Gepost op: november 23, 2010, 05:25:55 pm »
Ik heb vertrouwen in mijn team dit seizoen... Thuis zijn we nog niet geklopt.
Jammer dat we de punten op Lokeren niet namen vorige week... De week daarvoor is de wedstrijd tegen Eupen afgelast.
Dat de ploeg gemotiveerd zal zijn voor de drie punten nog eens te halen staat buiten kijf.
Scheidsrechter is Joeri Van De Velde.
Dat de beste moge winnen! Cheers

Wie vervangt Pandabeer?

Ik denk Biset

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #9 Gepost op: november 23, 2010, 05:27:10 pm »
Nadat de maneblussers hier ONTERECHT met de 3 punten zijn gaan lopen in de heenronde, geven wij hen zondag van het zelfde laken een broek! 0-1 in de 93ste minuut met een overduidelijke off-side goal van wie anders dan kwekkwek Habibou! De horde supporters van da door Uyterhoeven mega-gehypt ploegske gaan volledig uit hun dak en lynchen Joerieke VdV, waarna zij 6 wedstrijden zonder publiek moeten spelen. Hun 12de man kwijt zijnde verliezen ze dan ook 6 maal op rij en geraken door de plotse remonte van Lierse, Eupen, Charleroi en STVV plotseling in een hevige degradatiestrijd verwikkeld met onze buren van hier wat verder stroomopwaarts de Leie waar het geld op is. Uiteraard halen de maneblussers toch de eindronde met de tweede klassers en blijven zij in eerste mede dankzij de steun van een grote horde Essevee-supporters die hen in die eindronde fervent gaan aanmoedigen uit dankbaarheid om ons eindelijk weer van die nekken afgeholpen te hebben...  ;)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #10 Gepost op: november 23, 2010, 07:44:42 pm »
Geen haar op mijn hoofd die eraan twijfelt,we pakken de 3ptn.
Aanwezig voor het feestje... :D

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #11 Gepost op: november 23, 2010, 09:20:14 pm »
ik denk dat Pandza echt wel een serieuze aderlating zal zijn. Hij is belangrijker dan Buyens al zal dat ook wel gevoeld worden

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #12 Gepost op: november 23, 2010, 09:50:35 pm »
vel - beer - verkopen - schieten ...
Webteam SV Zulte Waregem

Online Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #13 Gepost op: november 24, 2010, 09:18:59 am »
Het is wel een match die je, wil je nog hopen/dromen/praten over PO 1, moet winnen. Al is het maar om de punten die je verloor thuis, terug te halen, zeg maar...Iedereen weet dat PO 1 nog kan (bij winst staan we op amper 2 eenheden van KVM, dat 6de staat), mits nog iets beter voetbal (wat eraan komt, met het stijgende vertrouwen) en nu en dan eens wat geluk. Voetjes op de grond houden blijft de boodschap! We komen van vrij diep, maar in voetbal kan het zeer snel gaan! Maar als we zo doorgaan, kan de competitie nog heel leuk en spannend worden. Want zijn we minder dan Lokeren, KV Mechelen,...I don't think so! Hun goede seizoen wordt ingekleurd door hun nieuwe coach! Wel het onze ook, helaas zijn we er later mee begonnen...wie weet nog niet t? laat...Prono op Mechelen: 0-1 via...Habib Duck!  ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #14 Gepost op: november 24, 2010, 11:49:16 am »
Tis met eenden lijk met beren e
Als ge ze ni kunt pakken kunde er ook ni mee gooien.
Ik vrees verliezen en terug voeten op de grond.
Zowel hier als bij de spelers.

Mechelen thuis is echt wel vooruitgeduwd door hun 12de man
en alster 1 ploeg nen 12de man heeft is da echt wel Mechelen.
Ze missen toch wel 2 spelers die bepalend kunnen zijn.  Buysens (kan goed
het spel lezen en heel vaak aanspeelbaar door zijn eigen loopwerk)
en Panda (die toch af en toe zijn goalke meepakt, en makkelijk een speler uit de match kan houden).
Mununga hopelijk met zijn hoofd in de wolken door zijn transfer die er nu toch wel dreigt aan te komen.
Drawke in Mechelen is in ons huidige situatie ver van slecht mijn gedacht.
« Laatst bewerkt op: november 24, 2010, 11:51:08 am door Boer Boerie »

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #15 Gepost op: november 24, 2010, 12:17:36 pm »
Nadat de maneblussers hier ONTERECHT met de 3 punten zijn gaan lopen in de heenronde, geven wij hen zondag van het zelfde laken een broek! 0-1 in de 93ste minuut met een overduidelijke off-side goal van wie anders dan kwekkwek Habibou! De horde supporters van da door Uyterhoeven mega-gehypt ploegske gaan volledig uit hun dak en lynchen Joerieke VdV, waarna zij 6 wedstrijden zonder publiek moeten spelen. Hun 12de man kwijt zijnde verliezen ze dan ook 6 maal op rij en geraken door de plotse remonte van Lierse, Eupen, Charleroi en STVV plotseling in een hevige degradatiestrijd verwikkeld met onze buren van hier wat verder stroomopwaarts de Leie waar het geld op is. Uiteraard halen de maneblussers toch de eindronde met de tweede klassers en blijven zij in eerste mede dankzij de steun van een grote horde Essevee-supporters die hen in die eindronde fervent gaan aanmoedigen uit dankbaarheid om ons eindelijk weer van die nekken afgeholpen te hebben...  ;)

Zucht*... Altijd diezelfde zever lezen wordt een beetje ambetant.
Het laatste jaar zijn wij bijna niet op tv geweest en Mark zit al lange tijd op een berg in zuid-frankrijk.
De support is gewoon leuk bij ons en wij trekken er ons gene fuck van aan wat de media over ons denkt of schrijft...zo'n commentaar vind ik echt gemakkelijk
een megagehypted clubje neemt geen 2000fans mee op verplaatsing

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #16 Gepost op: november 24, 2010, 12:58:37 pm »
Tis de moment voor Dachelet om te tonen wat hij allemaal kan!

En voor KVM heb ik zeker respect voor de supporters, als je met zoveel man altijd op verplaatsing aanwezig kunt zijn, daar kunnen wij alleen van dromen ;)
SV TILL I DIE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #17 Gepost op: november 24, 2010, 01:19:12 pm »
Nadat de maneblussers hier ONTERECHT met de 3 punten zijn gaan lopen in de heenronde, geven wij hen zondag van het zelfde laken een broek! 0-1 in de 93ste minuut met een overduidelijke off-side goal van wie anders dan kwekkwek Habibou! De horde supporters van da door Uyterhoeven mega-gehypt ploegske gaan volledig uit hun dak en lynchen Joerieke VdV, waarna zij 6 wedstrijden zonder publiek moeten spelen. Hun 12de man kwijt zijnde verliezen ze dan ook 6 maal op rij en geraken door de plotse remonte van Lierse, Eupen, Charleroi en STVV plotseling in een hevige degradatiestrijd verwikkeld met onze buren van hier wat verder stroomopwaarts de Leie waar het geld op is. Uiteraard halen de maneblussers toch de eindronde met de tweede klassers en blijven zij in eerste mede dankzij de steun van een grote horde Essevee-supporters die hen in die eindronde fervent gaan aanmoedigen uit dankbaarheid om ons eindelijk weer van die nekken afgeholpen te hebben...  ;)

Zucht*... Altijd diezelfde zever lezen wordt een beetje ambetant.
Het laatste jaar zijn wij bijna niet op tv geweest en Mark zit al lange tijd op een berg in zuid-frankrijk.
De support is gewoon leuk bij ons en wij trekken er ons gene fuck van aan wat de media over ons denkt of schrijft...zo'n commentaar vind ik echt gemakkelijk
een megagehypted clubje neemt geen 2000fans mee op verplaatsing
Dat komt er van als Uyterhoeven de tegenstander op tv natuurlijk belachelijk maakt. Dan maak je geen vriendjes bij de tegenstand. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik Marc Uyterhoeven een schitterend tv-figuur vind.
« Laatst bewerkt op: november 24, 2010, 04:50:43 pm door sv_forever »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #18 Gepost op: november 24, 2010, 03:51:24 pm »
Dat komt er van als Uyterhoeven de tegenstander op tv natuurlijk belachelijk maakt. Dan maak je geen vriendjes bij de tegenstand.
we hebben hem dit nogmaals duidelijk gemaakt ip interieur in kortrik...  :)
hij mocht van zin madam precies nog eens van zinne berg komen, lol

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #19 Gepost op: november 24, 2010, 05:18:51 pm »
Nadat de maneblussers hier ONTERECHT met de 3 punten zijn gaan lopen in de heenronde, geven wij hen zondag van het zelfde laken een broek! 0-1 in de 93ste minuut met een overduidelijke off-side goal van wie anders dan kwekkwek Habibou! De horde supporters van da door Uyterhoeven mega-gehypt ploegske gaan volledig uit hun dak en lynchen Joerieke VdV, waarna zij 6 wedstrijden zonder publiek moeten spelen. Hun 12de man kwijt zijnde verliezen ze dan ook 6 maal op rij en geraken door de plotse remonte van Lierse, Eupen, Charleroi en STVV plotseling in een hevige degradatiestrijd verwikkeld met onze buren van hier wat verder stroomopwaarts de Leie waar het geld op is. Uiteraard halen de maneblussers toch de eindronde met de tweede klassers en blijven zij in eerste mede dankzij de steun van een grote horde Essevee-supporters die hen in die eindronde fervent gaan aanmoedigen uit dankbaarheid om ons eindelijk weer van die nekken afgeholpen te hebben...  ;)

Zucht*... Altijd diezelfde zever lezen wordt een beetje ambetant.
Het laatste jaar zijn wij bijna niet op tv geweest en Mark zit al lange tijd op een berg in zuid-frankrijk.
De support is gewoon leuk bij ons en wij trekken er ons gene fuck van aan wat de media over ons denkt of schrijft...zo'n commentaar vind ik echt gemakkelijk
een megagehypted clubje neemt geen 2000fans mee op verplaatsing
Feit blijft dat zonder Uyterhoeven en de media-aandacht die hij teweeggebracht heeft, jullie club het (waarschijnlijk) niet zou gered hebben toen het water jullie tot aan de lippen stond.