Auteur Topic: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE  (gelezen 8538 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #20 Gepost op: november 24, 2010, 05:31:45 pm »
Genoeg gezeverd...
KVM-Essevee dus.
Malinwa heeft gisteren met 4-0 gewonnen van Rosenborg ( ja, die Noren ) in een vriendschappelijk matchke.
Nu zegt dat natuurlijk niet veel zo'n oefenmatch, maar toch...
En wij zonder D'haene ( en Lutte? ). Ik vrees vooral dat het verlies van D'haene aan velen wel eens zou kunnen duidelijk maken wat hij voor de ploeg betekent. Volgens mij is dat zo'n speler die nooit opvalt tot hij er eens niet bij is...
Hoe gaan we dat oplossen?
------------------Bossut ------------------
Minne - Van den Broeck - Dachelet - Mar?val
Chevalier --- Hyland --- Colpaert --- Matton
-----------Nfor----------Habibou-----------
Colpaert verdedigende middenvelder en Minne terug op de rechts back. Voor de rest zo weinig mogelijk veranderen aan de ploeg die zondag de rouches klopte.
Ik hoop uiteraard op een overwinning, maar wil onmiddellijk tekenen voor een drawke.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #21 Gepost op: november 24, 2010, 06:38:10 pm »
Het is moeilijk te voorspellen. Dachelet is een uitstekende verdediger. Daar heb ik geen twijfels bij, maar het jammer dat Dhaene uitvalt, juist nu dat blijkt dat in plaats van VNH echt wel een vooruitgang is. En als Lutte zelf ook al geblesseerd zou zijn, hebben we dus enkel maar colpaert over als verdedigende middenvelder. Maar ik zie hem liever op rechts dan Minne nu, die al een tijd niet meer gespeeld heeft en sowieso al niet van de rapste is. Jammer dat we geen 2 colpaerts hebben. Nu, misschien kan Tamsin dan zijn kans krijgen. Die gast is er niet alleen voor de bank te verwarmen, al is dat net zo goed een risico uiteraard.
Nu, we zien wel of Lutte beschikbaar is of niet.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #22 Gepost op: november 24, 2010, 06:42:49 pm »
Voor mij heeft D'haene, met alle respect, Lutte uit de ploeg gespeeld. Doet controlerend en verdedigend zeker niet onder voor Lutte en brengt aanvallend, met goeie passes en inzicht en 'stuurkracht', meer dan Lutte..
One Essevee!

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #23 Gepost op: november 24, 2010, 06:51:07 pm »
Eens in de huid van Hugo proberen te kruipen en te denken wat hij zou opstellen, in de verdonerstelling dat Lutte er niet bij zal zijn..

Bossut
Colpaert        Vandenbroeck      Dachelet      Mar?val
Hyland
Delaplace          Matton
Chevalier                     N'for
Habibou
One Essevee!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #24 Gepost op: november 24, 2010, 07:21:36 pm »
ik denk dat sv caene gelijk heeft

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #25 Gepost op: november 24, 2010, 08:26:27 pm »
zakaria gueye heeft tegen kortrijk op korte tijd getoond heel wat loopvermogen te bezitten, msh ns met hem proberen op het middenveld

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #26 Gepost op: november 24, 2010, 09:19:32 pm »
zakaria gueye heeft tegen kortrijk op korte tijd getoond heel wat loopvermogen te bezitten, msh ns met hem proberen op het middenveld
Als je Gueye gaat opstellen waar ik toch wel voorstander van ben omdat hij die kans eens verdiend moet je wel gaan spelen in een 4-4-2 diamond
----------------bossut----------------
----colpaert--vdb--dachelet--mareval--
----------------hyland----------------
-----Chevalier------------gueye-------
----------------matton---------------
---------habibou-------nfor-----------

Als D'haene terug fit is valt gueye eruit omdat hij nog geen aanspraak maakt (nog niet) op een plaats in de ploeg en er een vn de andere in de ploeg uit te spelen.
One Essevee!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #27 Gepost op: november 25, 2010, 07:55:58 am »
Ik ga ervan uit dat malinkwa, gestuwd door het thuispubliek, vrij aanvallend voor de dag zal komen en dan vrees ik dat beide hierboven geopperde opstellingen net iets te aanvallend ingesteld zijn en te weinig defensieve zekerheid inbouwen... Zowel Chevalier, Matton als Gueye of Delaplace zijn eerder offensief geori?nteerde spelers en met daarbij nog een Nfor en Habibou maakt dat 5 offensief ingestelde spelers. Net iets van het goede teveel als je't mij vraagt. Hyland kan dat nooit alleen belopen centraal op het middenveld. ( Hij kan het volgens mij zelfs met 2 defensieve middenvelders sowieso toch nog altijd maar een uur tot 75 minuten. )

fox

  • Gast
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #28 Gepost op: november 25, 2010, 10:27:25 am »
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/101125_leonard_achter_kazerne

Die smeerlap komt dus naar de match kijken. Zwaar op de korrel nemen die vent!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #29 Gepost op: november 25, 2010, 10:48:38 am »
Doekje maken ? :p

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #30 Gepost op: november 25, 2010, 12:18:27 pm »
Doekje maken ? :p

Dat zal iedere supporter wel goed vinden, maar de stewards???

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #31 Gepost op: november 25, 2010, 12:23:27 pm »
Maakt daje de kerk ook nimer binnen moogt :)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #32 Gepost op: november 25, 2010, 03:36:50 pm »
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/101125_leonard_achter_kazerne

Die smeerlap komt dus naar de match kijken. Zwaar op de korrel nemen die vent!

Toevallig bij de kakkers? ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #33 Gepost op: november 25, 2010, 03:52:31 pm »
Aanwezig, en een zelfde sfeertje zoals vorig jaar op mechelen? =D

Hmm, zal moeilijk zijn om veel volk op de ben te kunnen brengen.  Nen zondag om 20u30 en een redelijk verre verplaatsing + koud en msh gevaarlijk winterweer?  Hopelijk veel volk, maar de omstandigheden zitten verre van mee.  Als je zag dat zelfs standard zijn vakken niet vulde tegen ons op een zondag om 20u30.

Offline ardiesken

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #34 Gepost op: november 25, 2010, 04:29:11 pm »
Nadat de maneblussers hier ONTERECHT met de 3 punten zijn gaan lopen in de heenronde, geven wij hen zondag van het zelfde laken een broek! 0-1 in de 93ste minuut met een overduidelijke off-side goal van wie anders dan kwekkwek Habibou! De horde supporters van da door Uyterhoeven mega-gehypt ploegske gaan volledig uit hun dak en lynchen Joerieke VdV, waarna zij 6 wedstrijden zonder publiek moeten spelen. Hun 12de man kwijt zijnde verliezen ze dan ook 6 maal op rij en geraken door de plotse remonte van Lierse, Eupen, Charleroi en STVV plotseling in een hevige degradatiestrijd verwikkeld met onze buren van hier wat verder stroomopwaarts de Leie waar het geld op is. Uiteraard halen de maneblussers toch de eindronde met de tweede klassers en blijven zij in eerste mede dankzij de steun van een grote horde Essevee-supporters die hen in die eindronde fervent gaan aanmoedigen uit dankbaarheid om ons eindelijk weer van die nekken afgeholpen te hebben...  ;)

Zucht*... Altijd diezelfde zever lezen wordt een beetje ambetant.
Het laatste jaar zijn wij bijna niet op tv geweest en Mark zit al lange tijd op een berg in zuid-frankrijk.
De support is gewoon leuk bij ons en wij trekken er ons gene fuck van aan wat de media over ons denkt of schrijft...zo'n commentaar vind ik echt gemakkelijk
een megagehypted clubje neemt geen 2000fans mee op verplaatsing
Feit blijft dat zonder Uyterhoeven en de media-aandacht die hij teweeggebracht heeft, jullie club het (waarschijnlijk) niet zou gered hebben toen het water jullie tot aan de lippen stond.

maar goed ook, zonder de hulp van de media krijg je toen geen geld in het gootje. ik vind het een beetje cru dat sommigen ons daarop afrekenen. de sfeer is gewoon leuk nu

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #35 Gepost op: november 25, 2010, 04:51:42 pm »
Maakt daje de kerk ook nimer binnen moogt :)

Het zou alvast op mijn cv komen. ;)

Doekje alvast:
L?onard (hartje) kakkers
En dan gooien we den doek open: L?onard (hartje) ... En de rest is gecensureerd, en terecht.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #36 Gepost op: november 25, 2010, 05:50:40 pm »
Nadat de maneblussers hier ONTERECHT met de 3 punten zijn gaan lopen in de heenronde, geven wij hen zondag van het zelfde laken een broek! 0-1 in de 93ste minuut met een overduidelijke off-side goal van wie anders dan kwekkwek Habibou! De horde supporters van da door Uyterhoeven mega-gehypt ploegske gaan volledig uit hun dak en lynchen Joerieke VdV, waarna zij 6 wedstrijden zonder publiek moeten spelen. Hun 12de man kwijt zijnde verliezen ze dan ook 6 maal op rij en geraken door de plotse remonte van Lierse, Eupen, Charleroi en STVV plotseling in een hevige degradatiestrijd verwikkeld met onze buren van hier wat verder stroomopwaarts de Leie waar het geld op is. Uiteraard halen de maneblussers toch de eindronde met de tweede klassers en blijven zij in eerste mede dankzij de steun van een grote horde Essevee-supporters die hen in die eindronde fervent gaan aanmoedigen uit dankbaarheid om ons eindelijk weer van die nekken afgeholpen te hebben...  ;)

Zucht*... Altijd diezelfde zever lezen wordt een beetje ambetant.
Het laatste jaar zijn wij bijna niet op tv geweest en Mark zit al lange tijd op een berg in zuid-frankrijk.
De support is gewoon leuk bij ons en wij trekken er ons gene fuck van aan wat de media over ons denkt of schrijft...zo'n commentaar vind ik echt gemakkelijk
een megagehypted clubje neemt geen 2000fans mee op verplaatsing
Feit blijft dat zonder Uyterhoeven en de media-aandacht die hij teweeggebracht heeft, jullie club het (waarschijnlijk) niet zou gered hebben toen het water jullie tot aan de lippen stond.

maar goed ook, zonder de hulp van de media krijg je toen geen geld in het gootje. ik vind het een beetje cru dat sommigen ons daarop afrekenen. de sfeer is gewoon leuk nu
Cru? Weet je wat cru is? Dat andere ploegen ( waaronder ook KSV Waregem ) het geluk niet gehad hebben dat iemand op de nationale TV ( met overheidscenten betaald !!! ) gratis reclame maakte en zijn invloed gebruikte waardoor ze het uiteindelijk toch konden redden! Dat diezelfde kerel dan nog vindt dat ie de draak moet steken met andere ploegen die een fusie nodig hadden om te kunnen overleven, dat is pas ?cht cru! Dat anderen u daar af en toe aan herinneren is a very small price to pay, als ge't mij vraagt...

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #37 Gepost op: november 25, 2010, 06:30:47 pm »
Nadat de maneblussers hier ONTERECHT met de 3 punten zijn gaan lopen in de heenronde, geven wij hen zondag van het zelfde laken een broek! 0-1 in de 93ste minuut met een overduidelijke off-side goal van wie anders dan kwekkwek Habibou! De horde supporters van da door Uyterhoeven mega-gehypt ploegske gaan volledig uit hun dak en lynchen Joerieke VdV, waarna zij 6 wedstrijden zonder publiek moeten spelen. Hun 12de man kwijt zijnde verliezen ze dan ook 6 maal op rij en geraken door de plotse remonte van Lierse, Eupen, Charleroi en STVV plotseling in een hevige degradatiestrijd verwikkeld met onze buren van hier wat verder stroomopwaarts de Leie waar het geld op is. Uiteraard halen de maneblussers toch de eindronde met de tweede klassers en blijven zij in eerste mede dankzij de steun van een grote horde Essevee-supporters die hen in die eindronde fervent gaan aanmoedigen uit dankbaarheid om ons eindelijk weer van die nekken afgeholpen te hebben...  ;)

Zucht*... Altijd diezelfde zever lezen wordt een beetje ambetant.
Het laatste jaar zijn wij bijna niet op tv geweest en Mark zit al lange tijd op een berg in zuid-frankrijk.
De support is gewoon leuk bij ons en wij trekken er ons gene fuck van aan wat de media over ons denkt of schrijft...zo'n commentaar vind ik echt gemakkelijk
een megagehypted clubje neemt geen 2000fans mee op verplaatsing
Feit blijft dat zonder Uyterhoeven en de media-aandacht die hij teweeggebracht heeft, jullie club het (waarschijnlijk) niet zou gered hebben toen het water jullie tot aan de lippen stond.

maar goed ook, zonder de hulp van de media krijg je toen geen geld in het gootje. ik vind het een beetje cru dat sommigen ons daarop afrekenen. de sfeer is gewoon leuk nu
jullie sfeer is inderdaad goed en jullie zijn inderdaad gered.. Maar om de man af te hangen over nog maar ??n van deze feiten, niet doen.. Het is zeer misplaatst, in tegenstelling zou je nu nog mogen bidden voor je gaat slapen dat je ploeg hier nu nog zo is.. nederigheid is meer op zijn plaats dan euforie, 'geste' en dgl.
One Essevee!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #38 Gepost op: november 26, 2010, 12:08:22 pm »
zakaria gueye heeft tegen kortrijk op korte tijd getoond heel wat loopvermogen te bezitten, msh ns met hem proberen op het middenveld
Als je Gueye gaat opstellen waar ik toch wel voorstander van ben omdat hij die kans eens verdiend moet je wel gaan spelen in een 4-4-2 diamond
----------------bossut----------------
----colpaert--vdb--dachelet--mareval--
----------------hyland----------------
-----Chevalier------------gueye-------
----------------matton---------------
---------habibou-------nfor-----------

Als D'haene terug fit is valt gueye eruit omdat hij nog geen aanspraak maakt (nog niet) op een plaats in de ploeg en er een vn de andere in de ploeg uit te spelen.


waarom voorlopig niet Minne terug op de RB posteren en Colpaert de plaats op de VM laten innemen? Zo kan mijns inziens terug met dezelfde opstelling gespeeld worden als afgelopen matchen...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] KV Mechelen - ESSEVEE
« Reactie #39 Gepost op: november 26, 2010, 12:35:39 pm »
Doekje maken ? :p

Dat zal iedere supporter wel goed vinden, maar de stewards???
liedje zingen eh dan!

" en leonard, is pedofiel, ja leonard is pedofiel, ja leonard, is pedofie-iel,ja leonard is pedofiel!"

of

"en we zingen in koor, voor meneer pastoor, blijf van de kindjes met uw boor!"

of

"leonard, blijf met uw handen van een kind, ook al speel je de goede sint, ge zijt ons niet echt gezind."