Auteur Topic: [NB] Essevee - Anderlecht  (gelezen 6532 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #40 Gepost op: december 06, 2010, 02:29:18 pm »
Zeg ook niet dat het Nfor zijn fout is.
Maar als je met zo'n targetman speelt, moet er veel sneller aansluiting zijn van het middenveld. Want als Nfor teveel tijd heeft loopt het verkeerd af..

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #41 Gepost op: december 06, 2010, 03:21:10 pm »
Iedereen heeft het over de rode fout van Nfor.
Maar is er nog iemand die zich de fout van Polak op Nfor herrinnerd?
Zowel in de thuismatch van Anderlecht als die van zondag???
Was in mijn ogen toch ook lichtrood.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #42 Gepost op: december 06, 2010, 04:03:30 pm »
welke gevoelens overwegen ?  Eerst woede, daarna trots...  Woede om de dubieuse beslissingen van de scheids die toch wel de uitslag be?nvloeden. Trots om de prestatie van SV op zich : ondanks een hele resem afwezigen (hyland, habib, roelands, sterckx, dhaene, meert,...) wordt bewezen dat SV over een degelijke, brede kern beschikt.  Iedereen zou zeer tevreden geweest zijn met een 1-1 gelijkspel, want zelfs tegen 10 man speelde rsca enkel de bal breed of achteruit... als anderlechtsupporter zou ik zeer beschaamd zijn...
sinterklaas was blijkbaar in het land, want niet alleen virant deelde cadeaus uit aan rsca, ook sv gunde wasyl zijn gloriemoment en het tweede doelpunt komt er enkel na een 3-tal individuele fouten (balverlies matton, na?ef verdedigen van minne en zwak positiespel van mar?val...). Hen de 'zwarte piet' toeschuiven zou niet fair zijn.
Broos zette SV in een korte periode op de rails en er is zeker hoop voor de rest van de competitie, ook in playoff 2 (wie weet met club bruhhe als opponent).

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #43 Gepost op: december 06, 2010, 04:59:37 pm »
Zeg ook niet dat het Nfor zijn fout is.
Maar als je met zo'n targetman speelt, moet er veel sneller aansluiting zijn van het middenveld. Want als Nfor teveel tijd heeft loopt het verkeerd af..

Er is meestal wel aansluiting hoor. Nfor zijn probleem is dat hij ofwel ne keer teveel kapt ofwel naar de verkeerde kant draait en daardoor veelal de bal weer kwijt is terwijl er wel degelijk ??n of meerdere spelers aanspeelbaar zijn. Nu, moest hij dat ook nog perfect kunnen dan zou hij niet bij den Essevee spelen vrees ik... . :)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #44 Gepost op: december 06, 2010, 06:06:33 pm »
Schijtsrechter beslist match;dat is duidelijk.
nFor werkt voor 3 ,maar valt en staat buitenspel ook voor 3 .....licht rood ok,maar waarom die hand naar de bal? Voor mijn part moest hij trouwens al vervangen geweest zijn ook!(of denk ge dat de ref tijdens de rust geen bericht krijgt van zware fout?)
driehoekske Matton,Gueye,Delaplace werkt z??r goed.....hopelijk vervolg!Waar zit Traor??is volgens mij de enige die de voorzetten van links of rechts kan binnenduwen.
Dat gezaag van "Lutte is traag" begint ook tegen te steken,ge moet eens kijken welke ballen hij soms krijgt.En als hij den bal heeft,is er veelal geen afspeelpunt...ok tis niet de rapste ,maar wie doet beter?
Teddy volgens velen niet goed  ???,de helft van de ballen die hij krijgt,brengt hij voor doel...meestal volgt er niemand,of ze blijven tussen 2 man staan.Ok z'n "omhaal"was hilarisch ;D,maar verdedigend doet hij toch ook zijn deel.
Wanneer gaan we nu eens "thuisvoordeel "hebben,tis om te blijten de refs die de revue hier al passeerden.
Op naar Cercle...C'mon essevee

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #45 Gepost op: december 06, 2010, 06:18:03 pm »
volgens sommige mensen kunnen ze met TRAORE gene weg en moet zeggen zondag tijdens de rust had hij ook niet veel goesting en tijdens zijn opwarming stond hij een beetje rond de cornvlag te draaien .
moet wel waar zijn denk ik als hugo hem niet inbrengt.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #46 Gepost op: december 06, 2010, 06:26:23 pm »
volgens sommige mensen kunnen ze met TRAORE gene weg en moet zeggen zondag tijdens de rust had hij ook niet veel goesting en tijdens zijn opwarming stond hij een beetje rond de cornvlag te draaien .
moet wel waar zijn denk ik als hugo hem niet inbrengt.

Volgens sommige mensen gaat't morgen 35 ?C zijn in Blankenberge. Gelukkig laten ze die nie loslopen ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #47 Gepost op: december 06, 2010, 07:12:22 pm »
volgens sommige mensen kunnen ze met TRAORE gene weg en moet zeggen zondag tijdens de rust had hij ook niet veel goesting en tijdens zijn opwarming stond hij een beetje rond de cornvlag te draaien .
moet wel waar zijn denk ik als hugo hem niet inbrengt.

Volgens sommige mensen gaat't morgen 35 ?C zijn in Blankenberge. Gelukkig laten ze die nie loslopen ...

Traor? die een lekstok in de mond had tijdens de opwarming bij de rust...

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #48 Gepost op: december 06, 2010, 07:19:07 pm »
volgens sommige mensen kunnen ze met TRAORE gene weg en moet zeggen zondag tijdens de rust had hij ook niet veel goesting en tijdens zijn opwarming stond hij een beetje rond de cornvlag te draaien .
moet wel waar zijn denk ik als hugo hem niet inbrengt.

Volgens sommige mensen gaat't morgen 35 ?C zijn in Blankenberge. Gelukkig laten ze die nie loslopen ...

Traor? die een lekstok in de mond had tijdens de opwarming bij de rust...

Ook bij de opwarming voor de match en Dan nog met zijn handen in zijn zakken!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #49 Gepost op: december 06, 2010, 07:27:47 pm »
Ik begrijp Traor? langs de ene kant wel, heeft enorm veel talent, en kan goed voetballen.
Is beter dan Chevalier en Bokila, maar is in de spits gewoon laatste keuze.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #50 Gepost op: december 06, 2010, 07:37:22 pm »
Vele gasten zeggen hier dat Nfor voor 3 werkte, dat Nfor top was, ...
Sorry, ik vond hem niets waard. Veel te lang met de bal lopen, in de grond liggen te spartelen, keer op keer de verkeerde keuzes maken... Ok, ge kunt Nfor een targetspits noemen, maar targetspitsen krijgen toch minstens ??n kans in een match ? Quizvraagje: 'Van welke wedstrijd dateert de laatste kans van Ernest Nfor in de Jupiler Pro League?' Euhm...
Weet je wat Nfor moet doen? Balleke aannemen en DIRECT inspelen, maar er niet een halfuur mee lopen tot dat ge hem kwijt zijt !!!
Traor? (zucht)...Waar zit die zijn verstand ? Denk die nu echt dat ie op zo'n manier gaat mogen spelen ? Handjes in de zakken en een praatje slaan met de cornervlag!
En nog een tip voor Hugo: 'Doe volgende je geluksjas (zwarte lange frak) weer aan'  ;) ;)

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #51 Gepost op: december 06, 2010, 09:54:55 pm »
gisteren heeft onze coach bewezen door 1 simpele wijziging Anderlecht in verlegenheid te brengen.  Een "goed" georganiseerd Anderlecht ving ons tot de rust nog perfect op door snel druk te zetten vanaf de middellijn, maar demsterde volledig weg na de wissel van Gueye voor Lutte omdat de driehoek van ons centraal middenveld werd omgedraaid.  Delaplace voelde zich in z'n centrale rol bevrijd en dook vaak tussen de linies op, er kwam meer ruimte voor de flank verdedigers en Colpaert stond goed z'n mannetje als verdedigende middenvelder.  Nfor is een harde werker, maar hij wil veel te vaak den boel forceren door 1 of meer acties te veel te doen.  Op het moment dat hij een goede bal aanname doet (en geloof mij, er zijn er maar weinig in Belgi? die met een verdediger in rug hoge of lage ballen zo goed kunnen aannemen), dan moet hij z'n bal veel sneller afgeven aan een oprukkende speler.  Hij verliest veel te vaak alsnog de bal door hem te lang bij te houden en een individuele actie op te zetten.  Hopelijk kan Hugo hem hier wat bijschaven. 

Ik heb mij wel ge?rriteerd aan al onze zwakke vrije trappen en corners... plus we missen gestalte.
De evolutie onder Broos is erg hoopgevend voor de toekomst, al mag er vooran gerust wat "extra power" bijkomen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #52 Gepost op: december 07, 2010, 12:00:50 am »
In extra time: twas dus penalty e.
THX Virant
Polak met zijn fout op Nfor: MAAR geel, THX Virant
2de geel voor Nfor: Thx Virant.
Zou dienen per blunder betaald geweest zijn mss?
Kzit nog maar aan 3 en der waren er nog een paar
Diene mens ga binnen zijn achter 1 avond pro Anderlecht fluiten

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #53 Gepost op: december 07, 2010, 12:07:45 am »
gisteren heeft onze coach bewezen door 1 simpele wijziging Anderlecht in verlegenheid te brengen.  Een "goed" georganiseerd Anderlecht ving ons tot de rust nog perfect op door snel druk te zetten vanaf de middellijn, maar demsterde volledig weg na de wissel van Gueye voor Lutte omdat de driehoek van ons centraal middenveld werd omgedraaid.  Delaplace voelde zich in z'n centrale rol bevrijd en dook vaak tussen de linies op, er kwam meer ruimte voor de flank verdedigers en Colpaert stond goed z'n mannetje als verdedigende middenvelder.  Nfor is een harde werker, maar hij wil veel te vaak den boel forceren door 1 of meer acties te veel te doen.  Op het moment dat hij een goede bal aanname doet (en geloof mij, er zijn er maar weinig in Belgi? die met een verdediger in rug hoge of lage ballen zo goed kunnen aannemen), dan moet hij z'n bal veel sneller afgeven aan een oprukkende speler.  Hij verliest veel te vaak alsnog de bal door hem te lang bij te houden en een individuele actie op te zetten.  Hopelijk kan Hugo hem hier wat bijschaven. 

Ik heb mij wel ge?rriteerd aan al onze zwakke vrije trappen en corners... plus we missen gestalte.
De evolutie onder Broos is erg hoopgevend voor de toekomst, al mag er vooran gerust wat "extra power" bijkomen.

ik dacht den Hugo tijdens de match toch ook een keer Nfor er op te wijzen. Draaide en speelde af naar de verkeerde kant, terwijl ruimte op links lag bij Gueye...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #54 Gepost op: december 07, 2010, 09:57:50 am »
Tegen wie moeten we dit weekend???
Kvind da topic ier lijk ni terug ;)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #55 Gepost op: december 07, 2010, 09:59:56 am »
Tegen wie moeten we dit weekend???
Kvind da topic ier lijk ni terug ;)

tegen cercle  :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #56 Gepost op: december 07, 2010, 10:01:58 am »
Euhm
twas eigenlijk gewoon opmerken dat het topic er nog niet staat.
De tegenstander wist ik al ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #57 Gepost op: december 07, 2010, 03:49:18 pm »
Vele gasten zeggen hier dat Nfor voor 3 werkte, dat Nfor top was, ...
Sorry, ik vond hem niets waard. Veel te lang met de bal lopen, in de grond liggen te spartelen, keer op keer de verkeerde keuzes maken... Ok, ge kunt Nfor een targetspits noemen, maar targetspitsen krijgen toch minstens ??n kans in een match ? Quizvraagje: 'Van welke wedstrijd dateert de laatste kans van Ernest Nfor in de Jupiler Pro League?' Euhm...
Vorige week tegen Mechelen, die kopkans. Krijg ik nu een prijs? ;)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #58 Gepost op: december 07, 2010, 05:29:58 pm »
Vele gasten zeggen hier dat Nfor voor 3 werkte, dat Nfor top was, ...
Sorry, ik vond hem niets waard. Veel te lang met de bal lopen, in de grond liggen te spartelen, keer op keer de verkeerde keuzes maken... Ok, ge kunt Nfor een targetspits noemen, maar targetspitsen krijgen toch minstens ??n kans in een match ? Quizvraagje: 'Van welke wedstrijd dateert de laatste kans van Ernest Nfor in de Jupiler Pro League?' Euhm...
Weet je wat Nfor moet doen? Balleke aannemen en DIRECT inspelen, maar er niet een halfuur mee lopen tot dat ge hem kwijt zijt !!!
Traor? (zucht)...Waar zit die zijn verstand ? Denk die nu echt dat ie op zo'n manier gaat mogen spelen ? Handjes in de zakken en een praatje slaan met de cornervlag!
En nog een tip voor Hugo: 'Doe volgende je geluksjas (zwarte lange frak) weer aan'  ;) ;)

Bullshit. Nfor is ??n van onze beste spelers me dunkt. Enorm loopvermogen, gaat er altijd voor, technisch uitstekend en een gesel voor de verdediging van de tegenstander. Hij is geen topscorer, maar cre?ert wel scoringskansen voor anderen. Hij moet voor mij niet per se diep in de spits staan, kan ook achter de spitsen of op een aanvallende flank staan.

Remember trouwens de goal van de week van Nfor in de laatste minuut op Westerlo die ons de overwinning bezorgde. Absolute klasse.

De kritiek op Nfor begrijp ik niet zo goed. Tenminste ??n die er voor gaat en zijn been niet terugtrekt. Janettespelers hebben we hier al genoeg gezien. En waarom valt Nfor veel? Logisch, al eens gezien wat diene allemaal moet incasseren op ??n match?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #59 Gepost op: december 07, 2010, 05:54:10 pm »
De kritiek op Nfor begrijp ik niet zo goed. Tenminste ??n die er voor gaat en zijn been niet terugtrekt. Janettespelers hebben we hier al genoeg gezien. En waarom valt Nfor veel? Logisch, al eens gezien wat diene allemaal moet incasseren op ??n match?
Ja, Thraso, maar wat dat vallen betreft, valt het toch op dat Nfor toch ook wel vaak valt zonder echt duel, waardoor hij bijna nooit de fout meekrijgt bij een effectieve fout en er zijn matchen waar hij zich blijkbaar wel kan rechthouden en dat zijn dan de matchen waar Nfor dan uitblinker is. Sowieso als hij zijn bal rapper afgeeft, zullen er minder duels zijn met hem en spelen we altijd beter. DUS Ernest, een tip, speel zo rap mogelijk die bal door en de ploeg draait.