Auteur Topic: [NB] Beerschot - Essevee 3-0  (gelezen 5993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Gepost op: januari 23, 2011, 12:24:13 am »
Iemand die iets kwijt wil na de nederlaag op Het Kiel? Voor Essevee was het de eerste nederlaag buitenshuis sinds september, Beerschot scoorde voor het eerst sinds oktober een doelpunt in eigen huis.

3-0
55' Custovic
63' Kagelmacher (penalty)
84' Kagelmacher (penalty)
 

 
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #1 Gepost op: januari 23, 2011, 02:15:30 am »
dit doet me terug denken aan tijdperk "vanneder" ; dure afzonderingen in buitenland enz enz enz en trainers die plots sportief manager werden....helaas het verleden wist de waregem fans te leren dat dit niet werkt, maar helaas dat (meestal) zatte Willy(met zijn zultse bende gatlekkers) de geschiedenis zal herhalen ! Waarom peisde da mannaert vertrekt ?? ik ken zijn huidige maandwedde en twijfel sterk,of bruhhe daar nog zwaar bovenop kan ? er is meer aan de hand.... dubieuze praktijken in Tenerife, twijfelachtig stadiondossier zonder enige geldschieter, enz enz. aan allen informeer u eens bvb bij stadsbestuur en ge zult veel bijleren !

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #2 Gepost op: januari 23, 2011, 08:53:22 am »
pff een zwak waregem
delaplace zeer schoon shot maar geen geluk

tim pots tja daar valt nie veel meer opte zeggen he tis niet den eerste keer dak moordneigingen heb tegenover hem

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #3 Gepost op: januari 23, 2011, 09:30:53 am »
een zwakke match,maar zo een reactie trekt nergens op >:(

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #4 Gepost op: januari 23, 2011, 10:01:42 am »
dit doet me terug denken aan tijdperk "vanneder" ; dure afzonderingen in buitenland enz enz enz en trainers die plots sportief manager werden....helaas het verleden wist de waregem fans te leren dat dit niet werkt, maar helaas dat (meestal) zatte Willy(met zijn zultse bende gatlekkers) de geschiedenis zal herhalen ! Waarom peisde da mannaert vertrekt ?? ik ken zijn huidige maandwedde en twijfel sterk,of bruhhe daar nog zwaar bovenop kan ? er is meer aan de hand.... dubieuze praktijken in Tenerife, twijfelachtig stadiondossier zonder enige geldschieter, enz enz. aan allen informeer u eens bvb bij stadsbestuur en ge zult veel bijleren !

Ook een goeiemorgen ! :D

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #5 Gepost op: januari 23, 2011, 10:07:42 am »
Tjah, een match verloren en meteen weer een potje paniekvoetbal  ::)
PO 1 halen was praktisch toch onmogelijk geworden dankzij de slechte start. Misschien nog eens een uitschieter tegen Genk, Brugge of de VK en dat zal het zowat zijn voor dit seizoen zeker ?

Hopelijk halen ze voor volgend seizoen eens wat deftige versterkingen met eerste klasse ervaring, want qua goedkope toptalenten uit de lagere klasses is het gene vetten dit seizoen.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #6 Gepost op: januari 23, 2011, 10:33:08 am »
dankzij de paleisrevolutie zo'n wansmakelijke prestatie.

vraag mij af welk contract mannaert in feite heeft, bij een serieuze boite zetten ze hem gewoon op straat en mag em naar zijn ontslagvergoeding fluiten wegens schade aan de club. dit is gewoon not-done ten midst een seizoen.

het gba-publiek en de btv reporter: wansmakelijk gewoon, serieus geblesseerde spelers uitfluiten, ellebogen toejuigen, paars btvcommentaar etc ....

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #7 Gepost op: januari 23, 2011, 10:44:01 am »
Geen goals maken en er drie weg geven, dan moet je niet meer verwachten dan nul punten. De eerste goal was een cadeautje en de twee strafschoppen kan je toch moeilijk aanvechten...

Sterk openingshalfuur met Delaplace en Matton, maar die twee zakten ook meteen weg. Jammer van die knal op de paal van Jonathan, zag Beerschot toch niet meteen terugkomen. D'Haene, Matton, Colpaert, VDB, Nfor,... met een slechte match. Over Teddy ga ik jullie laten oordelen, want op de dag des heren mag ik niet vloeken.

Supporters van Germinal B. zoals gewoonlijk onverstaanbaar en racistisch... Mogen voor mij serieuze boetes zijn voor die arrogante kloten... Gelukkig hebben ze daar nog die Kagelmacher, want Clement zorgt enkel nog voor animo bij de bezoekende fans.

En om af te sluiten: Tim Pots was niet slecht gisteren, wij waren slecht... Ik heb die vent op mijn eentje dan maar een applaus gegeven terwijl iedereen aan het fluiten was.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #8 Gepost op: januari 23, 2011, 10:51:19 am »
dit doet me terug denken aan tijdperk "vanneder" ; dure afzonderingen in buitenland enz enz enz en trainers die plots sportief manager werden....helaas het verleden wist de waregem fans te leren dat dit niet werkt, maar helaas dat (meestal) zatte Willy(met zijn zultse bende gatlekkers) de geschiedenis zal herhalen ! Waarom peisde da mannaert vertrekt ?? ik ken zijn huidige maandwedde en twijfel sterk,of bruhhe daar nog zwaar bovenop kan ? er is meer aan de hand.... dubieuze praktijken in Tenerife, twijfelachtig stadiondossier zonder enige geldschieter, enz enz. aan allen informeer u eens bvb bij stadsbestuur en ge zult veel bijleren !

Zeg, zal 't gaan ja? De stage was er op vraag van De Roover, dus Broos heeft daar niks mee te maken en Broos is ook nog geen sportief directeur. Het is zover. We verliezen onze 2de match op, ik denk, 10 matchen en er is grote paniek bij sommigen, terwijl de eerste match na nieuwjaar traditioneel een slechte match is. Maar nee, ola, Mannaert vertrekt in april en ge ziet nu al het effect. Dat gaat wat geven volgend jaar. Volgens mij degraderen we volgend jaar of gaan we failliet of zo.... tssss... jongens toch... relativeringsvermogen en een nuchtere kijk is bij sommigen toch niet aanwezig hoor (of toch niet op zondagmorgen). Het is misschien nog niet opgevallen, maar bijna elke match op het kiel dit jaar is een echte kutmatch (sorry voor het woord), maar het is zo, zelfs de commentatoren zeiden het nog eens op de radio. Het is typisch voor het kiel dit jaar dat er daar niks te zien is. Daarbij, gaat die bal binnen ipv tegen de paal, krijg je misschien een totaal andere match.

Offline Arne

  • Leden
  • Berichten: 27
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #9 Gepost op: januari 23, 2011, 11:01:47 am »
dit doet me terug denken aan tijdperk "vanneder" ; dure afzonderingen in buitenland enz enz enz en trainers die plots sportief manager werden....helaas het verleden wist de waregem fans te leren dat dit niet werkt, maar helaas dat (meestal) zatte Willy(met zijn zultse bende gatlekkers) de geschiedenis zal herhalen ! Waarom peisde da mannaert vertrekt ?? ik ken zijn huidige maandwedde en twijfel sterk,of bruhhe daar nog zwaar bovenop kan ? er is meer aan de hand.... dubieuze praktijken in Tenerife, twijfelachtig stadiondossier zonder enige geldschieter, enz enz. aan allen informeer u eens bvb bij stadsbestuur en ge zult veel bijleren !

Pascal,

Ik heb in het verleden al bedenkelijke posts van u gelezen, maar ik weet niet op welk niveau ik dit moet situeren. In plaats van te laten uitschijnen dat je goed op de hoogte bent, komt het meer over als een reactie van een zwaar gefrustreerde ex-clubmedewerker die met wat schampschoten probeert de interesse van de supporter op te wekken. Kinderachtig, kort door de bocht, gewoonweg belachelijk... Het kan best zijn dat jij het maandloon van Vincent Mannaert denkt te kennen, maar denk je nu echt dat hij zonder financi?le en operationele garanties de uitdaging zou aangaan om SV Zulte Waregem, ??n van de rustigste clubs in Belgi?, zou verlaten voor een vereniging die zich momenteel op vulkanische grondgebied bevindt?

Dure afzonderingen in het buitenland? Jij zou zeer goed moeten weten - als het klopt dat je de interne keuken zo goed kent - dat dergelijke buitenlandse stage enkel zal toegestaan zijn als dit ten eerste past binnen het budget - uiteraard - en ten tweede als er vermoedelijk - want ik ben niet zo goed op de hoogte als jij - een zeer interessante korting aan vast zal gehangen hebben.

Het doet me waarlijk plezier u op zondagmorgen eens van antwoord te kunnen dienen!

Met sportieve groeten,

Arne

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 519
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #10 Gepost op: januari 23, 2011, 11:02:00 am »
HUGO BUITEN!!!!     lol

Was blijkbaar een offday....Kan gebeuren ee..Maar wat ik niet begrijp is dat diene Bokila ier no altijd rondloopt...Die jongen kan echt niets(persoonlijke mening he)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #11 Gepost op: januari 23, 2011, 01:50:20 pm »
dit doet me terug denken aan tijdperk "vanneder" ; dure afzonderingen in buitenland enz enz enz en trainers die plots sportief manager werden....helaas het verleden wist de waregem fans te leren dat dit niet werkt, maar helaas dat (meestal) zatte Willy(met zijn zultse bende gatlekkers) de geschiedenis zal herhalen ! Waarom peisde da mannaert vertrekt ?? ik ken zijn huidige maandwedde en twijfel sterk,of bruhhe daar nog zwaar bovenop kan ? er is meer aan de hand.... dubieuze praktijken in Tenerife, twijfelachtig stadiondossier zonder enige geldschieter, enz enz. aan allen informeer u eens bvb bij stadsbestuur en ge zult veel bijleren !

Pascal,

Ik heb in het verleden al bedenkelijke posts van u gelezen, maar ik weet niet op welk niveau ik dit moet situeren. In plaats van te laten uitschijnen dat je goed op de hoogte bent, komt het meer over als een reactie van een zwaar gefrustreerde ex-clubmedewerker die met wat schampschoten probeert de interesse van de supporter op te wekken. Kinderachtig, kort door de bocht, gewoonweg belachelijk... Het kan best zijn dat jij het maandloon van Vincent Mannaert denkt te kennen, maar denk je nu echt dat hij zonder financi?le en operationele garanties de uitdaging zou aangaan om SV Zulte Waregem, ??n van de rustigste clubs in Belgi?, zou verlaten voor een vereniging die zich momenteel op vulkanische grondgebied bevindt?

Dure afzonderingen in het buitenland? Jij zou zeer goed moeten weten - als het klopt dat je de interne keuken zo goed kent - dat dergelijke buitenlandse stage enkel zal toegestaan zijn als dit ten eerste past binnen het budget - uiteraard - en ten tweede als er vermoedelijk - want ik ben niet zo goed op de hoogte als jij - een zeer interessante korting aan vast zal gehangen hebben.

Het doet me waarlijk plezier u op zondagmorgen eens van antwoord te kunnen dienen!

Met sportieve groeten,

Arne

Boenke derop gelijk da ze zeggen :)


Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #12 Gepost op: januari 23, 2011, 02:44:41 pm »
relativeringsvermogen en een nuchtere kijk is bij sommigen toch niet aanwezig hoor (of toch niet op zondagmorgen).

Het was gisterenavond niet zo gemakkelijk om in een koud en nogal sfeerloos stadion enig relativeringsvermogen aan de dag te leggen. Germinal Beerschot is echt slecht; het feit dat wij hier niks, maar dan ook niks, tegenover konden stellen, hielp niet echt om te relativeren.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #13 Gepost op: januari 23, 2011, 04:02:21 pm »
HUGO BUITEN!!!!     lol

Was blijkbaar een offday....Kan gebeuren ee..Maar wat ik niet begrijp is dat diene Bokila ier no altijd rondloopt...Die jongen kan echt niets(persoonlijke mening he)
Bokila heeft toch zo slecht niet ingevallen.
SV TILL I DIE

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 519
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #14 Gepost op: januari 23, 2011, 04:57:12 pm »
Ik heb het niet voor die jongen;k

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #15 Gepost op: januari 23, 2011, 05:15:28 pm »
Ik had de indruk dat deroover in de tribune of op den bank zat : 't was zijn tactisch voetbal dat we gisteren voorgeschoteld kregen...

fox

  • Gast
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #16 Gepost op: januari 23, 2011, 06:27:33 pm »
dit doet me terug denken aan tijdperk "vanneder" ; dure afzonderingen in buitenland enz enz enz en trainers die plots sportief manager werden....helaas het verleden wist de waregem fans te leren dat dit niet werkt, maar helaas dat (meestal) zatte Willy(met zijn zultse bende gatlekkers) de geschiedenis zal herhalen ! Waarom peisde da mannaert vertrekt ?? ik ken zijn huidige maandwedde en twijfel sterk,of bruhhe daar nog zwaar bovenop kan ? er is meer aan de hand.... dubieuze praktijken in Tenerife, twijfelachtig stadiondossier zonder enige geldschieter, enz enz. aan allen informeer u eens bvb bij stadsbestuur en ge zult veel bijleren !

Weinig zoveel onzin gezien in 1 bericht. Te gek voor woorden, uw betoog slaat helemaal nergens op, zelfs aan den toog is dit te belachelijk voor woorden.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #17 Gepost op: januari 23, 2011, 06:48:10 pm »
Pfff, typisch essevee, weeral zijn wij het slachtoffer van dienst, gba scoorde tot nu toe 15 goals in 22 matchen, waaronder 6 tegen ons!  gba scoorde al geen goal thuis sinds lange tijd en scoort er plots 3 en alweer is sv het eerste slachtoffer, enz... . telke male gebeurt dit met ons.  Beetje voorspelbaar aan het worden.  Overdreven score wel, zo een zwak team en onze grootste nederlaag van het seizoen op ons conto.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #18 Gepost op: januari 23, 2011, 07:56:44 pm »
dit doet me terug denken aan tijdperk "vanneder" ; dure afzonderingen in buitenland enz enz enz en trainers die plots sportief manager werden....helaas het verleden wist de waregem fans te leren dat dit niet werkt, maar helaas dat (meestal) zatte Willy(met zijn zultse bende gatlekkers) de geschiedenis zal herhalen ! Waarom peisde da mannaert vertrekt ?? ik ken zijn huidige maandwedde en twijfel sterk,of bruhhe daar nog zwaar bovenop kan ? er is meer aan de hand.... dubieuze praktijken in Tenerife, twijfelachtig stadiondossier zonder enige geldschieter, enz enz. aan allen informeer u eens bvb bij stadsbestuur en ge zult veel bijleren !

Blijkbaar is er ook iets in uw bovenkamer gechrasht zoals bij het forum...
1 slecht resultaat en het kan weer niet op!

1 woord : SUCCESSUPPORTER

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #19 Gepost op: januari 23, 2011, 08:12:51 pm »
Zou het Brooseffect reeds uitgewerkt zijn, en gaan we hervallen in onze oude gewoonten? Broos zag er in ieder geval niet tevreden uit na de match.