Auteur Topic: [NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)  (gelezen 4901 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Gepost op: januari 28, 2011, 10:58:26 pm »
0-1

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2011, 11:16:56 pm »
HET STEEKT TEGEN IN DE TOPMATCHEN

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #2 Gepost op: januari 28, 2011, 11:33:13 pm »
Totaal NIET verdiend pff :/
SV TILL I DIE

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #3 Gepost op: januari 28, 2011, 11:42:21 pm »
weer hetzelfde, totaal geen effici?ntie voorin. nfor mag voor mij vertrekken, hij komt in mijn ogen te kort.

Boer Boerie

  • Gast
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #4 Gepost op: januari 28, 2011, 11:49:46 pm »
Deju e, we laten het weer liggen.
Zo domineren en zo weinig echt gevaar.
Genk was echt pakbaar vandaag,
verdikke toch.
Strafschop ni gekregen van een voor de rest
weinig fluitende Verbist (deed het goed vond ik).
Die zijn ni aan de goal geweest.
Kzin teleurgesteld over het resultaat
maar vond het spel bij momenten wel goed

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #5 Gepost op: januari 29, 2011, 12:25:14 am »
We lagen boven, zonder meer. Genk was zwak en ik word al ambetant als ze nu nog durven het woord 'titelkandidaat' naar boven halen. Wat een triestige Limburgse affaire.

Nu, er ligt ook veel miserie aan onze kant. G??n afwerker. En daarmee bedoel ik dus echt, GEEN.

De ballen werden goed gecombineerd en het was, bij momenten, echt aangenaam Waregems voetbal..maar toen de bal in de 16m kwam was er steevast geen hoop meer.
Ik zag 3 lichtpuntjes, zijnde Minne, Mar?val en Hyland.

Teddy zag ze weer vliegen.

PO II, dit jaar..en ik hoop nog op enkele leuke ploegjes (Standard?? KVK???)
-SVZW Forever-

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #6 Gepost op: januari 29, 2011, 12:27:53 am »
Prachtig gespeeld van ons Essevee, alleen het al oude en bekende probleem: WE KUNNEN NIET SCOREN.
Jammer dat we niet onze verdiende 3 punten krijgen, het zou schoon geweest zijn op den trouwdag van den Willy  ;)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #7 Gepost op: januari 29, 2011, 01:03:24 am »
wat baten inzet en goede wil, als de bal noch publiek mee wil...
net zoals de trainer nam het publiek er op voorhand vrede mee....
... benieuwd of dit na de 3 komende uitmatchen ook nog zo zal zijn.
1 ??rvolle vermelding: Mar?val.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #8 Gepost op: januari 29, 2011, 01:13:22 am »
Ik snap trouwens niet waarom Bokila week na week kansen krijgt om zich te tonen als hij het toch niet kan.. Bij elken bal in zijn richting bukt hij zich al op voorhand, blijkbaar loopt die met het gedacht rond dat den bal zal bijten ofzo? ::)
Geef dan liever eens de kans aan een eigen jeugdspeler zoals Naessens.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #9 Gepost op: januari 29, 2011, 07:52:16 am »
Hyland veruit beste man van het veld, heeft geen duel verloren. Klasse hoe hij zich telkens met 2 man rond hem gemakkelijk wegdraait en goed inspeelt!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #10 Gepost op: januari 29, 2011, 08:08:27 am »
Bossut    ------------- 6-
Colpaert   -------------7+
Dachelet --------------8
Mar?val   -------------9
Vandenbroeck ---------8
Minne  ----------------6+
Matton ---------------6+
Hyland ----------------9+
Delaplace -------------8 
Chevalier -------------6
Traor? ----------------6

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #11 Gepost op: januari 29, 2011, 09:09:21 am »
wat baten inzet en goede wil, als de bal noch publiek mee wil...
net zoals de trainer nam het publiek er op voorhand vrede mee....
... benieuwd of dit na de 3 komende uitmatchen ook nog zo zal zijn.
1 ??rvolle vermelding: Mar?val.
Mar?val speelde een goede wedstrijd, maar blijkbaar vergeet iedereen dat de 0-1, door een onnodige fout van hem kwam?! Het is niet de eerste keer dat men door een fout van hem, punten verliezen!

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #12 Gepost op: januari 29, 2011, 09:34:11 am »
Bestuur, open uw geldbeugel voor ??n keertje en koop een goeie spits.

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #13 Gepost op: januari 29, 2011, 09:58:34 am »
Postief: Roelandts is back en als hij zijn schot met links niet kraakt is het altijd goalasso en gaan we erop en erover. Meer van dat!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #14 Gepost op: januari 29, 2011, 10:00:20 am »
Mar?val speelde een goede wedstrijd, maar blijkbaar vergeet iedereen dat de 0-1, door een onnodige fout van hem kwam?! Het is niet de eerste keer dat men door een fout van hem, punten verliezen!

en bossut en de voltallige verdediging was niets te verwijten zeker op die vrije trap?
hoe kan het dat die bal zo simpel voor doel wordt gespeeld?
die goal was weer een toonvoorbeeld van een sjlemieltegendoelpunt, amateurniveau.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #15 Gepost op: januari 29, 2011, 10:38:08 am »
Ik snap trouwens niet waarom Bokila week na week kansen krijgt om zich te tonen als hij het toch niet kan.. Bij elken bal in zijn richting bukt hij zich al op voorhand, blijkbaar loopt die met het gedacht rond dat den bal zal bijten ofzo? ::)
Geef dan liever eens de kans aan een eigen jeugdspeler zoals Naessens.

Ben ik volledig met eens.Die gast kan niets,ik zeg da al maanden.Er zijn hier al betere spelers geweest zene.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #16 Gepost op: januari 29, 2011, 10:40:37 am »
Doelpunt is volledig Bossut zijn fout, hij staat achter zijn muur, je leert van bij de preminiemen dat je daar niet mag staan. En met uitspraken van ik verwachte de bal daar, daar koop je niets mee. Verder zat hij ook nog eens schoon onder ne corner. Moest dus 2 dingen doen gisteren en deed het 2x slecht, laten we het op de koude steken.

Verdedeging vond ik vrij goed. Miguel verloor geen enkel kopduel alleen dat uitvoetballen moet beter. Mareval hield Barda uit de match maar zijn fout was onnodig. DE andere 2 in de defensie waren degelijk.
Buffers voor de defensie, Colpaert en Hyland  waren ook goed, Hyland was zelf schitterend. Wat mij betreft mag er in extra time een kleine bloemlezing zijn over zijn schitteren zolenwerk, precies zaalvoetbal.

En dan de 4 offensief ingestelde spelers: ZWAK.
Traore kan geen kopduel winnen, Delaplace heeft goede wil maar het komt er nog niet uit, Teddy, zagen en doen, maar hij zou beter achter nen bal lopen alstie da moe doen.
En Matton speelde op hetzelfde niveau als al zijn vorige matchen, slecht dus.

Bokila en Nfor ingevallen maar niet gezien.

Jammer ook dat we bij corners nooit echt een kopper hebben, en ook onze voorzetten worden zelden of nooit richting doel gekopt.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #17 Gepost op: januari 29, 2011, 10:53:17 am »
Met het gevaar heel Horebeke over mijn kop te krijgen: zowel Matton als Delaplace vind ik niveau eerste klasse niet waard. Met Colpaert en Hyland hadden we een middenveld dat er met kop en schouders bovenuit stak. Jammer dat dit geen vervolg kreeg door de onkunde (eigenlijk al het hele seizoen) van die twee. Ik heb me mateloos zitten ergeren aan het fout lopen (dat vooral Delaplace) en de enorm zwakke passing (Matton) Akkoord, Traore speelde ook geen goede match, maar hij speelde die dit seizoen wel al.
Achterin dikke match van Dachelet. Vdb ontgoochelt me ook enorm. Zijn passing is ondermaats en hij is traag. Zijn positiespel is wel zeer sterk, maar ik vond hem gisteren totaal niet geconcentreerd spelen.

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #18 Gepost op: januari 29, 2011, 11:44:33 am »
Hyland man van de match geen twijfel mogelijk.
Colpaert ook sterk op middenveld,denk goed na voor je beslist om in brussel op de bank te gaan zitten het zou zonde zijn.
Tjah iedereen beseft nu toch al wel zeker dat we een scorende spits nodig hebben en geen 4 halve die misschien 2 doelpunten scoren in een seizoen.
En dat doelpunt tjah onbegrijpelijk dat dit gebeurd in 1ste klasse.
Zeer jammer dat we na een goede prestatie(vooral 1ste helft)toch moeten verliezen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[NB] Essevee - Genk (vrijdag 28/01)
« Reactie #19 Gepost op: januari 29, 2011, 12:54:44 pm »
Met het gevaar heel Horebeke over mijn kop te krijgen: zowel Matton als Delaplace vind ik niveau eerste klasse niet waard. Met Colpaert en Hyland hadden we een middenveld dat er met kop en schouders bovenuit stak. Jammer dat dit geen vervolg kreeg door de onkunde (eigenlijk al het hele seizoen) van die twee. Ik heb me mateloos zitten ergeren aan het fout lopen (dat vooral Delaplace) en de enorm zwakke passing (Matton) Akkoord, Traore speelde ook geen goede match, maar hij speelde die dit seizoen wel al.
Achterin dikke match van Dachelet. Vdb ontgoochelt me ook enorm. Zijn passing is ondermaats en hij is traag. Zijn positiespel is wel zeer sterk, maar ik vond hem gisteren totaal niet geconcentreerd spelen.


Je hebt 100% gelijk.

Delaplace kan je nog het voordel van de twijfel geven, die komt overgins uit 3de klasse.