Auteur Topic: [VB]Charleroi - Essevee  (gelezen 8557 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
[VB]Charleroi - Essevee
« Gepost op: februari 03, 2011, 12:02:18 pm »
Zaterdag al naar Charleroi.
Ploeg die gisteren voor het eerst sinds lang nog eens kon winnen, en dan zonder al die nieuwkomers.
Never change a winning team zeggen ze, maar zaterdag mogen we ons wellicht aan een volledig ander team verwachten

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: februari 03, 2011, 01:53:07 pm »
Zelfde ploeg als gisteren, maar met Roelandts op de plek van Matton graag.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: februari 03, 2011, 01:56:07 pm »
Zelfde ploeg als gisteren, maar met Roelandts op de plek van Matton graag.

Ik doelde eigenlijk op de ploeg van Charleroi.

Maar ik ben 100% akkoord met wat jij zegt.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2011, 02:11:19 pm »
------------------------------Bossut----------------------------------
----Minne--------Vandenbroeck-------Dachelet----------Mareval-------
----------------------------------------------------------------------
--------------------Colpaert---------Hyland---------------------------
----------------------------------------------------------------------
---------------------------Roelandts----------------------------------
-----------N'for-------------------------------Habibou-----------------
-----------------------------Bokila-------------------------------------
 :)
One Essevee!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: februari 03, 2011, 02:56:02 pm »
caene: Teddy en Matton eruit ok?, maar Bokila erin? Kan mij niet voorstellen dat die jongen u overtuigd (dank u, leerkracht Wouter) heeft met zijn invalbeurten? Serieus blijven he...

Sammy, Colpaert, VDB, Dachelet, Mareval, Hyland, Delaplace, Matton, Nfor, Habibou, Traor?.

Als D'Haene terug fit is, D'Haene in plaats van Matton.
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2011, 08:59:18 pm door Rafa »
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: februari 03, 2011, 03:27:56 pm »
laat er aub. N'for uit

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: februari 03, 2011, 03:29:23 pm »
laat er aub. N'for uit

Geen Teddy, Geen Nfor, Geen bokila, Geen traor?... gelukkig hebben we nen verstandige trainer aan het roer...

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: februari 03, 2011, 04:12:28 pm »
 ;D

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: februari 03, 2011, 05:14:43 pm »
Ik geloof in Chevalier en Traor?, maar Bokila en Nfor stellen me echt teleur. Habib is natuurlijk zo goed als een certitude.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: februari 03, 2011, 05:29:40 pm »
Ik geloof in Chevalier en...

 :'(

Ik geloof in Bokila als invaller voor de laatste 20 minuten, maximum 20 minuten voor tijd. Bal in de rechthoek en hij zal ze wel binnenknallen. Nu moet hij dat nog beseffen, zich er naar aanpassen en moet ook Broos dat inzien.

Maar zoals gisteren overeengekomen met cb_cm : aangezien hij invalbeurten blijft krijgen, moet die jongen toch veel tonen op training?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: februari 03, 2011, 05:39:10 pm »
...
aangezien hij invalbeurten blijft krijgen, moet die jongen toch veel tonen op training?
Of hij moet in de picture gezet worden om hem zo snel mogelijk weer verkocht te krijgen en ( een deel van ) de uitgegeven centen te recupereren...

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: februari 03, 2011, 05:47:41 pm »
...
aangezien hij invalbeurten blijft krijgen, moet die jongen toch veel tonen op training?
Of hij moet in de picture gezet worden om hem zo snel mogelijk weer verkocht te krijgen en ( een deel van ) de uitgegeven centen te recupereren...

was einde contract..

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: februari 03, 2011, 06:01:19 pm »
Enfin, 'k heb genoeg gezaagd over onze zwarte parel van boven de moerdijk, zeker...
On topic : de opstelling voor tegen Chalalala...
----------------- Bossut -----------------
Minne - Vanden Broeck - Dachelet - Mar?val
------------ Hyland - Colpaert ------------
Chevalier -------- Matton -------- Habibou
------------------ Nfor ------------------
Een woordje uitleg:
1) Ik zie niet goed in waarom we ons verdedigend compartiment zouden moeten veranderen ten opzichte van de afgelopen 2 wedstrijden. Noch Genk, noch Eupen hebben veel kansen kunnen cre?ren, laat dat dus maar.
2) Het duo Hyland - Colpaert blijkt op het middenveld een voltreffer te zijn, houden zo!
3) V??r die 2 controlerende middenvelders zouden we nog een echte nummer 10 moeten hebben om ?cht top te zijn. Ik denk dat het nog te vroeg is om Roelandts er al van bij de aftrap in te steken in de plaats van Matton. Laat Matton het dus nog maar eens proberen gedurende een uur of zo. Die jongen heeft techniek genoeg en zijn vrije trappen vanop rechts zijn ook altijd gevaarlijk, maar om de ??n of andere redenen komt zijn beste spel maar niet terug. Na een uur misschien vervangen door Roelandts.
4) Voorin Nfor 1 helft laten lopen en wroeten en druk zetten op de wankele verdediging van de zebra's, daarna -afhankelijk van zijn prestatie- eventueel vervangen door Traor? ( speelde zijn beste helft van het seizoen toen ie aan de rust mocht invallen tegen GBA ).
5) Charleroi heeft de punten keihard nodig en kan het zich dus niet permitteren een afwachtende houding aan te nemen. Ik verwacht dan ook dat we genoeg ruimte gaan krijgen om ons geliefkoosd spelletje te gaan spelen en de wedstrijd in ons voordeel te beslechten. Prono : alweer 0-2!  :)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: februari 03, 2011, 06:40:40 pm »
Ik geloof in Chevalier en...

 :'(

Ik geloof in Bokila als invaller voor de laatste 20 minuten, maximum 20 minuten voor tijd. Bal in de rechthoek en hij zal ze wel binnenknallen. Nu moet hij dat nog beseffen, zich er naar aanpassen en moet ook Broos dat inzien.

Maar zoals gisteren overeengekomen met cb_cm : aangezien hij invalbeurten blijft krijgen, moet die jongen toch veel tonen op training?


Wat ik mij afvraag, had je iets aan Teddy op te merken vorig seizoen?  ???  :)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: februari 03, 2011, 07:07:10 pm »
Wat ik mij afvraag, had je iets aan Teddy op te merken vorig seizoen?  ???  :)

Een beetje, om een understatement te gebruiken... Zal de rest van het forum maar laten reageren op die vraag, zo klagen! ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: februari 03, 2011, 09:27:54 pm »
Beetje bij het onderwerp blijven...
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: februari 04, 2011, 08:55:46 am »
Wat het centrale middenveld Hyland-Colpaert betreft, op het einde van de competitie 2008-2009 hebben we ook een heel aantal wedstrijden op die manier gespeeld. En het moet gezegd, ook toen was dat een z??r geslaagd experiment. Alleen door blessures en wisselende vormcurves van beide spelers, is het er later niet meer van gekomen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: februari 04, 2011, 10:22:22 am »
Wat het centrale middenveld Hyland-Colpaert betreft, op het einde van de competitie 2008-2009 hebben we ook een heel aantal wedstrijden op die manier gespeeld. En het moet gezegd, ook toen was dat een z??r geslaagd experiment. Alleen door blessures en wisselende vormcurves van beide spelers, is het er later niet meer van gekomen.
Het leuke van Colpaert is dat hij op verschillende posities gewoon top is. Soms wou ik dat we 3 Colpaerts hadden. Een op de rechtsback, centraal in de verdediging en op het middenveld.

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: februari 05, 2011, 12:11:57 pm »
laat er aub. N'for uit


eindelijk iemand die het ook ziet dat nfor niet veel kan .
speelt hiet nu 2,5 seizoenen en hoeveel keer gescoord ?

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re:[VB]Charleroi - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: februari 05, 2011, 12:38:01 pm »
laat er aub. N'for uit


eindelijk iemand die het ook ziet dat nfor niet veel kan .
speelt hiet nu 2,5 seizoenen en hoeveel keer gescoord ?
Klopt maar hij weegt wel 10 keer meer op een verdediging dan bvb. Bokila of Traor?.  Hij is superbelangrijk om de duels te winnen bij lange ballen naar voor.  Toegegeven, wat hij met die veroverde ballen doet is niet altijd goed en hij ligt soms iets te vaak op de grond, maar ik vind N'For toch meer waarde hebben dan Bokila en Traor?.

Over vanavond : ik vrees dat het wel eens moeilijk zou kunnen worden.  Charleroi heeft woensdag een serieuze opsteker gekregen, en met het verlies van Lierse gisteren gaan ze nu ook nog super gemotiveerd aan de  aftrap verschijnen.  Ik hoop op winst, maar gok op 1-1
  
« Laatst bewerkt op: februari 05, 2011, 12:41:35 pm door Herr Docteur Achtung »