Auteur Topic: [VB] Essevee - Lierse  (gelezen 7794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #20 Gepost op: februari 16, 2011, 11:54:30 pm »
Da's misschien wel erg optimistisch, maar ik vind dat Broos wel eens uitspraken naar die richting mag doen. 'Kijken naar volgend seizoen toe' maakt me niet erg gelukkig...

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #21 Gepost op: februari 17, 2011, 09:36:32 am »
Matton valt niet alleen in aanvallend opzicht door de mand (te weinig aanwezig - missen kansen), maar ook qua balrecuperatie valt hij te licht uit.  Al eens op gelet hoeveel pijnlijk balverlies hij lijdt...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #22 Gepost op: februari 17, 2011, 04:31:01 pm »
Da's misschien wel erg optimistisch, maar ik vind dat Broos wel eens uitspraken naar die richting mag doen. 'Kijken naar volgend seizoen toe' maakt me niet erg gelukkig...

ferme ?!
zijn persuitspraken voorafgaand aan club vond ik meer dan ongelukkig.
wat hebben we van de jaar niet al laten schieten: beker (met makkelijke loting!) niets, po1, derby tegen kortrijk, etc etc...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #23 Gepost op: februari 17, 2011, 05:08:20 pm »
Da's misschien wel erg optimistisch, maar ik vind dat Broos wel eens uitspraken naar die richting mag doen. 'Kijken naar volgend seizoen toe' maakt me niet erg gelukkig...

ferme ?!
zijn persuitspraken voorafgaand aan club vond ik meer dan ongelukkig.
wat hebben we van de jaar niet al laten schieten: beker (met makkelijke loting!) niets, po1, derby tegen kortrijk, etc etc...

Derby tegen Kortrijk? Bedoel je dat onterecht doelpunt in de laatste minuut?

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #24 Gepost op: februari 17, 2011, 10:23:16 pm »
Ik heb gisteren Lierse gezien tegen Mechelen en ik vrees dat we zaterdag niet gaan winnen.Sterker nog ik vrees voor verlies.

Het Lierse van tegen Mechelen zie je ook maar 2x op een seizoen, als je snapt wat ik bedoel.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #25 Gepost op: februari 17, 2011, 10:55:39 pm »
Ik heb gisteren Lierse gezien tegen Mechelen en ik vrees dat we zaterdag niet gaan winnen.Sterker nog ik vrees voor verlies.

Het Lierse van tegen Mechelen zie je ook maar 2x op een seizoen, als je snapt wat ik bedoel.

Als ik me niet vergis ben je een supporter van racing Mechelen. Wat doe jij eigenlijk op het forum in dit topic? Pas op, ge moogt he, maar ik vraag het me gewoon af. :)

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #26 Gepost op: februari 17, 2011, 11:08:28 pm »
Uit sympathie, begrijpelijk natuurlijk :-).

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #27 Gepost op: februari 17, 2011, 11:42:27 pm »
Ik heb gisteren Lierse gezien tegen Mechelen en ik vrees dat we zaterdag niet gaan winnen.Sterker nog ik vrees voor verlies.

Het Lierse van tegen Mechelen zie je ook maar 2x op een seizoen, als je snapt wat ik bedoel.

Als ik me niet vergis ben je een supporter van racing Mechelen. Wat doe jij eigenlijk op het forum in dit topic? Pas op, ge moogt he, maar ik vraag het me gewoon af. :)


Nee, je vergist je niet. Alleen heb ik in het forum-reglement nergens gelezen, dat ik me eerst moet verantwoorden, eer ik iets mag posten.  Zoveel wantrouwen in mij?

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #28 Gepost op: februari 18, 2011, 10:39:39 am »
Ik heb gisteren Lierse gezien tegen Mechelen en ik vrees dat we zaterdag niet gaan winnen.Sterker nog ik vrees voor verlies.

Het Lierse van tegen Mechelen zie je ook maar 2x op een seizoen, als je snapt wat ik bedoel.

Als ik me niet vergis ben je een supporter van racing Mechelen. Wat doe jij eigenlijk op het forum in dit topic? Pas op, ge moogt he, maar ik vraag het me gewoon af. :)


Nee, je vergist je niet. Alleen heb ik in het forum-reglement nergens gelezen, dat ik me eerst moet verantwoorden, eer ik iets mag posten.  Zoveel wantrouwen in mij?

liever ??n van de Racing of van Kv!

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #29 Gepost op: februari 18, 2011, 10:58:36 am »
Ik heb gisteren Lierse gezien tegen Mechelen en ik vrees dat we zaterdag niet gaan winnen.Sterker nog ik vrees voor verlies.

Het Lierse van tegen Mechelen zie je ook maar 2x op een seizoen, als je snapt wat ik bedoel.

Als ik me niet vergis ben je een supporter van racing Mechelen. Wat doe jij eigenlijk op het forum in dit topic? Pas op, ge moogt he, maar ik vraag het me gewoon af. :)


Nee, je vergist je niet. Alleen heb ik in het forum-reglement nergens gelezen, dat ik me eerst moet verantwoorden, eer ik iets mag posten.  Zoveel wantrouwen in mij?

liever ??n van de Racing of van Kv!
Ge moogt gerust zijn !
Dat die bende geelrode potstampers zo gehyped worden gaat er bij mij niet in.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #30 Gepost op: februari 18, 2011, 11:30:44 am »
Nee, je vergist je niet. Alleen heb ik in het forum-reglement nergens gelezen, dat ik me eerst moet verantwoorden, eer ik iets mag posten.  Zoveel wantrouwen in mij?

Nee, nee, helemaal niet, maar zit jij dan ook op andere fora? Ik ben al vaak aanwezig op 1 forum, laat staan dat ik naar andere fora ga kijken. Ik vond het gewoon komiek, maar ge zijt welkom hoor. :)

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #31 Gepost op: februari 18, 2011, 11:45:16 am »
Nee, je vergist je niet. Alleen heb ik in het forum-reglement nergens gelezen, dat ik me eerst moet verantwoorden, eer ik iets mag posten.  Zoveel wantrouwen in mij?

Nee, nee, helemaal niet, maar zit jij dan ook op andere fora? Ik ben al vaak aanwezig op 1 forum, laat staan dat ik naar andere fora ga kijken. Ik vond het gewoon komiek, maar ge zijt welkom hoor. :)

In de 4de klasse heb je nu eenmaal minder clubs met een zelfde beleving dan bij Racing, daarom neem ik ook geregeld een kijkje bij fora van andere clubs in een hogere reeks. En wie weet, als we in de volgende jaren nog eens stunten in de beker, dan kan het interessant zijn om het reilen en zeilen van andere clubs een beetje te kennen. Toevallig zijn Essevee en Lierse, 2 van die clubs, die we nog in een vrij recent bekerverleden ontmoet hebben. Dat was je toch niet vergeten.  ;)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #32 Gepost op: februari 18, 2011, 11:51:44 am »
Nee, je vergist je niet. Alleen heb ik in het forum-reglement nergens gelezen, dat ik me eerst moet verantwoorden, eer ik iets mag posten.  Zoveel wantrouwen in mij?

Nee, nee, helemaal niet, maar zit jij dan ook op andere fora? Ik ben al vaak aanwezig op 1 forum, laat staan dat ik naar andere fora ga kijken. Ik vond het gewoon komiek, maar ge zijt welkom hoor. :)

In de 4de klasse heb je nu eenmaal minder clubs met een zelfde beleving dan bij Racing, daarom neem ik ook geregeld een kijkje bij fora van andere clubs in een hogere reeks. En wie weet, als we in de volgende jaren nog eens stunten in de beker, dan kan het interessant zijn om het reilen en zeilen van andere clubs een beetje te kennen. Toevallig zijn Essevee en Lierse, 2 van die clubs, die we nog in een vrij recent bekerverleden ontmoet hebben. Dat was je toch niet vergeten.  ;)

 ;) dat zijn we zeker niet vergeten

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #33 Gepost op: februari 18, 2011, 12:54:46 pm »
;) dat zijn we zeker niet vergeten

Ik heb soms wel last van selectief geheugenverlies ;)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #34 Gepost op: februari 18, 2011, 01:15:04 pm »
On topic maar weer...
Ik zie hier hetzelfde scenario als tegen Charleroi.
Die moesten ook een midweekmatch spelen zonder nieuwkomers. En de zaterdag dan toch weer met die nieuwe gasten spelen die nie onder willen doen.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #35 Gepost op: februari 18, 2011, 02:34:15 pm »
Opstelling van zaterdag:

Bossut
Colpaert-VDB-Dachelet-Remi
Ernemann-Ernemann-Ernemann
Naessens-Habibou-Nfor

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #36 Gepost op: februari 18, 2011, 03:14:12 pm »
Opstelling van zaterdag:

Bossut
Colpaert-VDB-Dachelet-Remi
Ernemann-Ernemann-Ernemann
Naessens-Habibou-Nfor
Goed, buiten Naessens die geblesseerd is ;)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #37 Gepost op: februari 18, 2011, 05:14:23 pm »
Hopelijk kunnen we eens een vroege kans benutten.. ::)
Hoog druk zetten dus en vooruit spelen.Graag eens wat meer inspiratie bij corners en vrije trappen,het moet niet altijd "keepersbal" zijn.
Ik zie het wel zitten maar Soljet  ;) komt voor ??n punt,we moeten dus de muur slopen.Meestal zijn we daar niet zo goed in,maar we blijven positief :)
               sammy

minne colpaert dachelet mar?val
               dhaene
     delaplace       lutte   
chevalier                    habib
               traor?

Roelandts mag invallen als er meer ruimte komt,net als nFor of Naessens,maar die is gekwetst zeker... :(

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #38 Gepost op: februari 18, 2011, 06:34:30 pm »
                     sammy
minne      vdb           dachelet       mar?val

              colpaert    hyland
chevalier                               delaplace
                   roelandts
      
                    habibou

uitleg: Roelandts speelde vorige week een zwakke wedstrijd in een match waarin moest worden gebikkeld. Tegen een lierse moet roelandts wel tot zijn recht komen. Matton eruit, hij speelt al weken ondermaats (eigenlijk een zeer zwak seizoen van hem, waarin hij eindelijk blessurevrij bleef, dus op blessures kan hij het al niet steken). Daarom delaplace (weegt eigenlijk ook te licht, hopelijk komt daar volgend seizoen eens een goede linkermiddenvelder, iemand die de balletjes goed voor doel kan zwiepen). Chevalier speelt ook al een paar weken onzichtbaar. Hij dacht dat hij tot 2x toe door een muur van 5 man kon lopen in brugge, wat hem in eupen wel met alle geluk van de wereld lukte en eigenlijk ook door de zwakke defensie. Conclusie: Dit is een seizoen om snel te vergeten, want in Play-Off 2 zie ik het eerlijk gezegd ook niet beteren. Het fut is er een beetje uit bij de spelers.
OP NAAR VOLGEND SEIZOEN !!!!!!!!!!!!!!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #39 Gepost op: februari 19, 2011, 08:29:10 am »
3-1
voor sv: matton, vandooren ;-) en minne

zegt genoeg over de match.
hopelijk spelen we de match uit en wordt er enen niet ge?nspireerd door de reclameboarding van onze hoofdsponsor.