Auteur Topic: [VB] Essevee - Lierse  (gelezen 7795 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #40 Gepost op: februari 19, 2011, 08:33:54 am »
Joepie, voetbal vanavond...  :(
Alweer een avondje gefrustreerd nagelbijten en achteraf snel wa pinten drinken om de zoveelste ontgoocheling door te spoelen...  :(
Face it, we zijn momenteel zowat de zwakste ploeg van eerste klasse! Ik zie ons bijgevolg vanavond tegen de pallieters, die de punten wel nodig hebben en dus WEL inzet zullen tonen, geen punten pakken.
Met dank aan een aantal spelers die al met volgend seizoen bezig zijn, nen trainer die al van in de eerste seizoenshelft een schrijnend gebrek aan ambitie etaleert, ( Sorry, maar als je al lang tevreden bent als je erin blijft en dat objectief al van begin december bereikt is, welk signaal geef je dan aan de spelers? 'Gastjes, 't seizoen zit erop, ga maar in cong?'? En bovenal, welk signaal geef je dan aan je supporters? 'Gastjes, ge moet niemer komen, want wij hebben bereikt wat we willen en we gaan van hier tot op 't einde van 't seizoen uitbollen...'? ) en tenslotte een bestuur dat denkt dat je jaar na jaar je betere krachten kan blijven van de hand doen zonder ooit maar eens een cent te moeten uithalen om ze te vervangen...
Ik hoop van harte dat ik hier morgen een massa reacties ga krijgen van 'Ewel, die hard? waar zit ge nu met uwe kritiek?' en 'Zie je wel dat ge zo fatalistisch niet moet doen!' of nog 'Ge kent er niks van die hard', maar ik vrees ervoor.  :-\
Een zwaar ontgoochelde supporter.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #41 Gepost op: februari 19, 2011, 09:30:37 am »
Broos is wel blijven hopen op die POI hoor. Het is maar na de winterstop na het puntenverlies tegen GBA en Genk dat die hoop zo ongeveer vervlogen is.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 519
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #42 Gepost op: februari 19, 2011, 10:13:23 am »
Dubbel gevoel vandaag....content dat weer voetbal is maar wat te doen vanavond?Als de "vedetten" toch al in vakantiemodus verkeren,waarom nog 90 minuten stressen?Voor enkele spelers wil ik nog een uitzondering maken,met op kop Sammy....Mulder zei deze week iets mooi over de affectie tussen spelers en publiek...Het is geven en nemen...Dat er soms weinig sfeer is in ons stadion ligt niet alleen aan het publiek,heren voetballers...Jammer voor de enkelingen op het veld die er wel altijd voor gaan...Ik hoop dat Broos met de grove borstel er gaat doorgaan,want na de prestaties de laatste weken.... :'( :'( :'( Als er maar weinig veranderingen zijn na dit str...ntseizoen kijk ik met een bang hartje uit naar volgend seizoen....Hopelijk worden de centen eens bovengehaald voor krijgers met een prof instelling in plaats van gemakzuchtige zaalvoetballers....Btw;We zijn nog altijd de ploeg met de meeste gemaakte fouten dit seizoen...ook dit wijst volgens mij op een gebrek van talent.... :-[  We zijn jammergenoeg een erg bescheiden ploegje dit seizoen...Maar ja;om toch nog possitief af te sluiten,we gaan vanavond verliezen maar we gaan pinten drinken en wa bijpraten met de maten... ;D ;)  of wacht er ons een glansprestatie van onze voetbalvrienden???Hoop doet leven...

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #43 Gepost op: februari 19, 2011, 10:33:18 am »
zo negatief hier ollemolle ? ik dacht dat enkel positivoots hier mochten posten ..... we gaan winnen met supervoetbal en achteraf de monsterscore vieren met sloten bier en superambiance in de green vip. pollonaise tot in de bikbox met zatte willy op kop ! echte woaregemse ambiance ! allen daargeen vanavond !

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #44 Gepost op: februari 19, 2011, 10:42:04 am »
We gaan winnen vanavond!

KOMAAN ESSEVEE !!!!!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #45 Gepost op: februari 19, 2011, 01:08:21 pm »
Joepie, voetbal vanavond...  :(
Alweer een avondje gefrustreerd nagelbijten en achteraf snel wa pinten drinken om de zoveelste ontgoocheling door te spoelen...  :(
Face it, we zijn momenteel zowat de zwakste ploeg van eerste klasse!...

?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #46 Gepost op: februari 19, 2011, 01:29:43 pm »
Joepie, voetbal vanavond...  :(
Alweer een avondje gefrustreerd nagelbijten en achteraf snel wa pinten drinken om de zoveelste ontgoocheling door te spoelen...  :(
Face it, we zijn momenteel zowat de zwakste ploeg van eerste klasse!...

?

idem. Heb dan toch weer een babysit in orde kunnen krijgen, om ze aan te gaan moedigen. M'n hart zegt "Go for it!", m'n verstand "ach,laat maar en bespaar je de moeite, net zoals ons 'vedetten' ". Gelukkig laat ik meestal m'n hart spreken :)
Ik weet dat een ?cht supporter altijd moet blijven geloven en zich inzetten. Konden die op het veld ook zo maar redeneren.
-SVZW Forever-

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #47 Gepost op: februari 19, 2011, 02:49:47 pm »
Na een weekje zeuren en zagen over de match van tegen Brugge zie ik het nu toch weer zitten. Komaan SV!

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #48 Gepost op: februari 19, 2011, 05:40:09 pm »
Broos zal ondertussen ook wel weten wat voor vlees hij in de kuip heeft en dat hij met deze ploeg zijn ambities niet te hoog moet stellen. We mogen reeds tevreden zijn als we geen degradatiezorgen hebben.

Online Windraider

  • Leden
  • Berichten: 550
  • Superboeren
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #49 Gepost op: februari 19, 2011, 05:41:07 pm »
Kan er niet bij zijn :( :(
Is er een stream? ge zout mij heel erg helpen daarmee.

Alvast bedankt

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #50 Gepost op: februari 19, 2011, 06:09:59 pm »
De multi-live via bvls.....beter zal er niet zijn.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #51 Gepost op: februari 19, 2011, 06:17:36 pm »
Mar?val zou geen deel uit maken van de selectie?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #52 Gepost op: februari 19, 2011, 06:25:52 pm »

Mar?val zou geen deel uit maken van de selectie?

En op basis van wat denk je dat? Zou raar zijn. We hebben maar 1 linksachter... Maar Eddy VDB zei wel dat er verrassingen konden zijn dus ja, we zien wel he.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #53 Gepost op: februari 19, 2011, 06:30:17 pm »

Mar?val zou geen deel uit maken van de selectie?

En op basis van wat denk je dat? Zou raar zijn. We hebben maar 1 linksachter... Maar Eddy VDB zei wel dat er verrassingen konden zijn dus ja, we zien wel he.
Der zei mij dat iemand, daarom datk hier eens wou horen, kzou het ook raar vinden ...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #54 Gepost op: februari 19, 2011, 07:11:22 pm »
Selectie voor match tegen Lierse bekend Trainer Hugo Broos maakte de selectie bekend voor de partij tegen Lierse. De kern: Bossut, Minne, Colpaert, Vandenbroeck, Mar?val, Van Nieuwenhuyze, Habibou, Roelandts, Chevalier, Nfor, Matton, Bokila, Traor?, Tamsin, Jonckheere, Hyland, Muyters, D?Haene, Dachelet, Delaplace.

bron: http://sport.be.msn.com/nl/jupilerproleague/ploegennieuws/#9540

edit: Maar nu ik Sporza bekijk:
1    Bossut    
24    D'Haene    
3    Colpaert    
2    Minne    
27    Dachelet    
6    Van Nieuwenhuyze    
8    Roelandts    
21    Hyland    
28    Delaplace    
7    Habibou    
9    Chevalier    
wisselspelers
22    Muyters    
14    J. Bokila    
12    Matton    
4    Vandenbroeck    
18    Traor?    
20    Jonckheere    
19    Tamsin

Dus geen Mar?val?! En VDB op de bank?
« Laatst bewerkt op: februari 19, 2011, 07:24:00 pm door Naessens C »

Online Windraider

  • Leden
  • Berichten: 550
  • Superboeren
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #55 Gepost op: februari 19, 2011, 07:42:35 pm »
Selectie voor match tegen Lierse bekend Trainer Hugo Broos maakte de selectie bekend voor de partij tegen Lierse. De kern: Bossut, Minne, Colpaert, Vandenbroeck, Mar?val, Van Nieuwenhuyze, Habibou, Roelandts, Chevalier, Nfor, Matton, Bokila, Traor?, Tamsin, Jonckheere, Hyland, Muyters, D?Haene, Dachelet, Delaplace.

bron: http://sport.be.msn.com/nl/jupilerproleague/ploegennieuws/#9540

edit: Maar nu ik Sporza bekijk:
1    Bossut    
24    D'Haene    
3    Colpaert    
2    Minne    
27    Dachelet    
6    Van Nieuwenhuyze    
8    Roelandts    
21    Hyland    
28    Delaplace    
7    Habibou    
9    Chevalier    
wisselspelers
22    Muyters    
14    J. Bokila    
12    Matton    
4    Vandenbroeck    
18    Traor?    
20    Jonckheere    
19    Tamsin

Dus geen Mar?val?! En VDB op de bank?
Van sporza klopt et, maat van mij zei (die in het stadion zit) dat mar?val niet in de kern stond en vdb op bank

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #56 Gepost op: februari 19, 2011, 09:04:06 pm »
De arbitrage is zoals gewoonlijk weer in ons nadeel. Bij Belgacom konden ze zoweer een presentatie geven van alle buitenspelfase die g??n buitenspel waren. Quasi allemaal loepzuivere kansen.  >:(

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #57 Gepost op: februari 19, 2011, 09:20:42 pm »
1-0 Habibou!

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #58 Gepost op: februari 19, 2011, 09:51:53 pm »
1-1

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re:[VB] Essevee - Lierse
« Reactie #59 Gepost op: februari 19, 2011, 09:56:27 pm »
85' Broos wil de zege veilig stellen en brengt Vandenbroeck tussen de lijnen. Voor Chevalier zit de partij erop.

GOAL: 1-1. Zo onverwacht als de openingstreffer viel, zo verrassend komt Lierse op gelijke hoogte. Een verre knal van Abdelwahed wijkt af op invaller Vandenbroeck en belandt zo in doel.

 :-\