Auteur Topic: [NB] Essevee - STVV  (gelezen 7377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
[NB] Essevee - STVV
« Gepost op: maart 12, 2011, 10:36:24 pm »
Game, set and match... Volgende week met de beloften aub!

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #1 Gepost op: maart 12, 2011, 10:52:11 pm »
waarschijnlijk de slechtste match die ik ooit heb gezien.  Geen druk, geen snelheid, geen inzet, geen overleg, geen diepgang, geen precisie, ...
onze ploeg is ziek.
« Laatst bewerkt op: maart 13, 2011, 08:31:42 am door Herr Docteur Achtung »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #2 Gepost op: maart 12, 2011, 10:56:55 pm »
Zwak, zwakker, ZWAKST!!!

Broos rijp voort rusthuis.
Wa zittie daar heelsan te rukken op zijn bankske, was er precies aan vastgelijmd.
Sammy 2de goal??
Volgende week Muyters!!!

In het vlaams liefhebbersverbond zijn dit allemaal bankzitters.
Nog nooit zag ik zo  een slechte ploeg aan het werk, we zijn veruit de zwakste van de JPL.

Deze week zouden we allemaal rond het trainingsveld moeten gaan staan en ze der nie van laten.
Lopen tot ze erbij neervallen godverdomme.

En nog iets, mensen die zitten te juichen als Kortrijk achterkomt, manman, oe dwaas kunde zijn.
Denkt ne keer goe na, als wij daar volgende week gaan spelen krijgen we voetballes.
Pronostiekje: 5-0


Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #3 Gepost op: maart 12, 2011, 10:57:19 pm »
Ben beschaamd tot in m'n kleinste teen. Dit was ongezien.
NIET, maar dan ook NIET WILLEN VOETBALLEN!!!
Je komt dan nog 0-1 achter en NOG wordt er niet gespeeld!!!!

Ongelofelijk. Een regelrechte schande.
Wat kan het hen nog schelen dat wij, supporters, er ons zuurverdiende centen aan geven ?!! (waarvoor wij WEL moeten werken).

Oja, hoedje af voor Tamsin en Lutte, 2 kerels met pit.
-SVZW Forever-

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #4 Gepost op: maart 12, 2011, 11:15:30 pm »
k'vraag mij af welke uitleg ons twee grote muilen gaan geven

Online Windraider

  • Leden
  • Berichten: 549
  • Superboeren
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #5 Gepost op: maart 12, 2011, 11:27:12 pm »
Beste moment van de match: invalbeurt naessens.
Aja en ook nog lekkere frieten geten. Zegt veel ovr de match (:
« Laatst bewerkt op: maart 12, 2011, 11:38:41 pm door Windraider »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #6 Gepost op: maart 12, 2011, 11:30:30 pm »
Boze Broos: "Schande"

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #7 Gepost op: maart 12, 2011, 11:58:55 pm »
ja man...
wa wa da ?

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #8 Gepost op: maart 13, 2011, 12:10:13 am »
Bericht aan het bestuur:
Graag verkopen:
1/ Matton (sorry, ik was fan vorig seizoen, maar 't is precies over)
2/ Delaplace (vervanger van Berrier??? Nog niet tot aan zijn enkels)
3/ Traore (kweet: ie is gehuurd, maar probeer hem toch maar te verkopen)

Content voor Brepoels. Het trok van stvv ook op de zak, maar liever stvv in eerste dan chalala of lierse...

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #9 Gepost op: maart 13, 2011, 12:17:14 am »
Dank U Essevee voor het opnieuw leuk avondje voetbal!
Ik kijk al uit naar de play off"s die we zeker gaan winnen. ::)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #10 Gepost op: maart 13, 2011, 12:17:26 am »
Mijn beoordelingen:

Bossut: 5
Vandenbroeck: 5
Colpaert: 5
Minne: 6
Tamsin: 5
Hyland: [eerste helft]: 6 ; [tweede helft]: 4
Lutte: 5
Matton: 5
Habibou: 3
Delaplace: 4
Traor?: 4

invallers:
Bokila: 3
Naessens: 5
Roelandts: 5

En dan ben ik nog mild...   :(
Ik weet dat dit soort beoordelingen nogal dwaas zijn, maar veel woorden om mijn ontgoocheling uit te leggen zijn er niet. Wel vind ik dat het uitlachen van de spelers bij 2-0 NOT DONE is (ik zit in vak C) (waarschijnlijk ook wel een paar uitgenodigde mensen van STVV tussen, maar soit)!

Hoe zenuwachtig is Bossut is bij spelhervattingen... dit zou een van onze sterkste punten moeten zijn... Ik weet ook niet goed of hij vrijuit gaat bij het 2de doelpunt.
« Laatst bewerkt op: maart 13, 2011, 12:21:06 am door Naessens C »

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #11 Gepost op: maart 13, 2011, 12:51:08 am »
Reactie supporters (in de oude tribune alleszins) is echt ondermaats. Ik hoop echt dat de actie met de gratis tickets hier voor iets tussenzat, maar ik vond dit niet kunnen.

OK, het was extreem pover, maar om dan te gaan 'boe-en' telkens een Essevee-speler aan de bal komt ?n te applaudiseren voor een Kanarie ... d?t is er toch wel over!!! Supporter-onwaardig! Zo'n mensen blijven dan beter thuis.

Lichtpuntje : Tamsin, die ondanks een (collectieve) mindere helft toch goe zijn plan trok. Mits wat ervaring kan die jongen mee in ons team, cfr. de eerste matchen van Buysse ...
Ondermaats was opnieuw de reactie op zijn misse balcontrole in de 2e helft. Supporters met een greintje verstand staan dan niet die jongen uit te maken ...!

PS: het spel was bitterslecht, maar als supporter heb je slechts ??n taak, supporteren! Dat ben je in goede en mindere tijden!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #12 Gepost op: maart 13, 2011, 06:27:16 am »
PS: het spel was bitterslecht, maar als supporter heb je slechts ??n taak, supporteren! Dat ben je in goede en mindere tijden!

Supporter ben je altijd. Maar lul alstublieft niet door te zeggen dat je altijd moet supporteren, terwijl een profvoetballer zich dan (volgens jouw redenering) niet altijd moet inzetten. Spelers komen, trainers gaan, managers verlaten en de staf is vervangbaar. Enkel de supporters blijven plakken op hun stoeltjes en we hoeven NIET alles te pikken. Een offday is logisch, maar een offseason heb ik zelden gelezen in voetbalmagazines.

Als zelf Hugo al klaagt over zijn spelers (terwijl een coach ze altijd in bescherming neemt), waarom zouden wij dan onze mond houden? Tenzij je natuurlijk 'nen nest kuddebeesten' wil cre?ren... Of ga je mij vertellen dat (bijvoorbeeld) een journalist filtert in welke berichten hij wil publiceren ?n enkel positief mag schrijven over zijn club? Klinkt redelijk aanvallend, maar vind uw uitleg echt nergens op slaan...

Over de match: rammel niet met mijn kloten en zeg op voorhand dat enkel Tamsin iets zal willen tonen. Eerlijk gezegd in al die jaren een van de eerste wedstrijden dat de kantine verleidelijker was dan naar buiten te gaan.

Over de match: het is 6.00 uur de ochtend na de wedstrijd. De U7 tot U10 spelen in Brussels. Daar zie je nog tenminste onversneden inzet. Of zoals ze het in Amsterdam zouden zeggen: de toekomst is van de jeugd, de jeugd heeft de toekomst. Ciao.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #13 Gepost op: maart 13, 2011, 07:50:42 am »
Treffend spandoek, de laatste 10 min: "Hugo, heb je nog spelers genoeg voor volgende week? Het is Vedettenparade."
-SVZW Forever-

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #14 Gepost op: maart 13, 2011, 08:06:25 am »
Een geluk dat het "Broos-effect" ons punten heeft doen sprokkelen in het begin... anders stonden we nu laatste en waren we nu 99,99% zeker van 2de klasse.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #15 Gepost op: maart 13, 2011, 08:19:50 am »
Reactie supporters (in de oude tribune alleszins) is echt ondermaats. Ik hoop echt dat de actie met de gratis tickets hier voor iets tussenzat, maar ik vond dit niet kunnen.

Je mag spelers toch uitfluiten om te kennen te geven dat het op gene zak trok ???  Anders denken ze nog dat ze goe bezig zijn !!  Waar ik wel niet mee akkoord ben is met het uitfluiten van Bokila en Roelandts bij hun wissel.  Die mannen kunnen er ook niet aan doen dat de rest van de ploeg er een zootje van gemaakt heeft ?tot aan hun invalbeurt.
« Laatst bewerkt op: maart 13, 2011, 08:31:26 am door Herr Docteur Achtung »

Offline Cockie

  • Leden
  • Berichten: 10
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #16 Gepost op: maart 13, 2011, 09:43:38 am »
Het beste van de match was de lekkere hamburger  :P

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #17 Gepost op: maart 13, 2011, 09:57:30 am »
Aan het bestuur voor seizoen 2011-2012:

Prioriteit 1: Zorg voor een degelijke ploeg
Prioriteit 2: Doe wat aan de jeugdwerking en zorg dat er in de toekomst een doorstroming komt van Beloften naar A-Kern
Prioriteit 3: ...
Prioriteit 4: ...
Prioriteit 5: Investering in het nieuwe stadion

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #18 Gepost op: maart 13, 2011, 10:04:33 am »
Ik zou hier een pagina vol kunnen schrijven maar aangezien er toch niets positiefs was,ga ik mooi mijn mond houden of ik ga te grof worden....

Dank u Heren

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:[NB] Essevee - STVV
« Reactie #19 Gepost op: maart 13, 2011, 10:34:18 am »
800 gratis kaarten waren er vandaag, potenti?le abonnees en dan krijg je zo'n vertoning. Zelden zo'n zwakke match gezien, een echte schande gewoon.. >:(