Auteur Topic: [VB] KV Krotrijk - Essevee  (gelezen 10367 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: maart 14, 2011, 12:46:27 pm »
Het interesseert me geen zier. Ik ga nog naar die 3 thuiswedstrijden in PO2 gaan om in de kantine wat pinten te drinken en voor de rest wacht ik af wat volgend seizoen gaat geven. Hopelijk blijft Eupen erin want dan zitten we redelijk safe volgend jaar.

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: maart 14, 2011, 01:26:37 pm »
Kun je de kaarten kopen in kortrijk zelf? of is het alleen in voorverkoop

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: maart 14, 2011, 05:00:24 pm »
GEEN ENKELE RECHTGEAARDE ESSEVEE-SUPPORTER ZOU NAAR KROTRIJK MOGEN GAAN UIT PROTEST TEGEN WAT WE HET AFGELOPEN SEIZOEN VOORGESCHOTELD GEKREGEN HEBBEN.
En da geleuter over een supporter steunt zijn ploeg ook in kwade dagen hangt me stilaan de strot uit! Als zij ons keer op keer in de steek mogen laten, dan mogen wij dat voor ??n keer ook, vind ik. Al was het maar om een statement te maken ten opzichte van ons bestuur dat het zo echt niet meer verder kan.
 >:(

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: maart 14, 2011, 05:08:19 pm »
Mensen in Charleroi, Eupen en Lierse blijven toch ook naar het voetbal gaan...
Mensen die nu niet meer gaan gaan kijken mogen zich gerust een successupporter noemen.
Ga lekker naar Barcelona kijken, oh nee w8 eens even, ze speelden ook maar gelijk.

Een protestactie kan, maar moet je daarom uit het stadion blijven.
10 als de match bezig is binnenkomen kan nog vind ik.

Wat de spelers echt zou "verrassen" is dat we plots met een man of 100 rond hun trainingsveld zouden staan met een paar spandoeken...


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: maart 14, 2011, 05:14:38 pm »
Mensen in Charleroi, Eupen en Lierse blijven toch ook naar het voetbal gaan...
Mensen die nu niet meer gaan gaan kijken mogen zich gerust een successupporter noemen.
Ga lekker naar Barcelona kijken, oh nee w8 eens even, ze speelden ook maar gelijk.

Een protestactie kan, maar moet je daarom uit het stadion blijven.
10 als de match bezig is binnenkomen kan nog vind ik.

Wat de spelers echt zou "verrassen" is dat we plots met een man of 100 rond hun trainingsveld zouden staan met een paar spandoeken...
Ten eerste : wat die gasten in Charleroi, Eupen en Lierse doen, dat interesseert mij eerlijk gezegd genen bal. Ik heb het hier wel gehad met die vedetten van ons. Slecht voetbal, dat kan. Als ge't niet kunt, dan kunt ge't niet. Gebrek aan inzet daarentegen, daar kan ik echt niet tegen.
Ten tweede: de protestactie zou eerder moeten dienen om het bestuur wakker te schudden dat het echt wel 5 voor 12 is. Als ze de komende weken / maanden niet serieus aan de bak gaan, dan is 't volgend seizoen gegarandeerd een ticketje tweede klasse.
Ten derde : denkt ge nu echt dat wa spandoekskes rond het trainingsveld indruk maken op die gasten? De meeste van die kerels die er hun botten aan vegen de laatste maanden weten toch al dat ze hier volgend seizoen niet meer zullen zitten en spelen met de handrem om toch maar geen kwetsuren op te lopen. Denkt ge nu werkelijk dat er buiten een paar oudgedienden misschien ook nog maar ene speler wakker gaat liggen van wat wij van hen denken? Dream on!
« Laatst bewerkt op: maart 14, 2011, 05:20:19 pm door die hard essevee?r »

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 518
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: maart 14, 2011, 05:35:06 pm »
Bij deze;op mijn steun moeten ze niet rekenen zaterdag...Als ik nu afgeschilderd wordt als "gene echten" ;zal mij worst wezen....ze hebben er genoeg met gerammeld....Trekt uldere plan vedetto's.... >:( >:( >:(

WAEREGHEM

  • Gast
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: maart 14, 2011, 06:32:26 pm »
GEEN ENKELE RECHTGEAARDE ESSEVEE-SUPPORTER ZOU NAAR KROTRIJK MOGEN GAAN UIT PROTEST TEGEN WAT WE HET AFGELOPEN SEIZOEN VOORGESCHOTELD GEKREGEN HEBBEN.
En da geleuter over een supporter steunt zijn ploeg ook in kwade dagen hangt me stilaan de strot uit! Als zij ons keer op keer in de steek mogen laten, dan mogen wij dat voor ??n keer ook, vind ik. Al was het maar om een statement te maken ten opzichte van ons bestuur dat het zo echt niet meer verder kan.
 >:(

?

Leeg uitvak in de derby zou een mooi signaal zijn. Als je 28 wedstrijden op post bent, en je krijgt er niks voor terug, dan mogen ze het eens voelen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: maart 14, 2011, 07:36:47 pm »
Leeg uitvak, dat zullen de nekken graag zien...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: maart 14, 2011, 08:48:16 pm »
Iedereen thuis blijven of op cafe gaan kijken. Dan heeft WAREGEM er iets aan en niet die pseudo vedetten.
Ge moet eens durven tonen dat het echt genoeg is voor ons de supporters. Door softy te zijn en toch maar te zeggen van in goede en kwade dagen gaat u niets veranderen ze. En dat de supporters van t'scum zeggen wa ze willen, want met de hun o zo goed seizoen staan ze toch maar 1 schamel plaatsje boven ons.

fox

  • Gast
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: maart 14, 2011, 10:17:04 pm »
Leeg uitvak, dat zullen de nekken graag zien...

Wat de nekken vinden laat me siberisch koud. Ik heb wel wat betere dingen te doen dan naar die bende kloefkappers te gaan kijken in Kortrijk. Ik staar nog liever 90 minuten naar ne witte muur.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: maart 14, 2011, 10:21:49 pm »
Ik zal zeker men verdiende centjes niet spenderen aan de kassa van Krotrijk voor 11 spelers die uitgeblust zijn. Op naar volgend seizoen, TABULA RASA en kwaliteit gvd!!

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: maart 14, 2011, 11:08:06 pm »
Niet aanwezig, bende kloefkappers. Ga mijn eurotjes spenderen op de vedettenparade. Khoor daar wel wat ze er van terecht brengen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: maart 15, 2011, 10:58:53 am »
Ok met hoeveel man gaan we in Kortrijk staan?? Met 5?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: maart 15, 2011, 12:06:01 pm »
Ok met hoeveel man gaan we in Kortrijk staan?? Met 5?
Juust genoeg om een groot spandoek op te hangen met de tekst:
'WIJ ZITTEN MET ZIJN ALLEN OP EEN ?CHTE VEDETTEN-PARADE!!!'

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: maart 15, 2011, 12:12:33 pm »
Sommigen opteren nog steeds voor het voetbal ;)
Dus dat doek komt er niet ;)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: maart 15, 2011, 02:58:14 pm »
Hopelijk sprak Dachelet de waarheid...

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: maart 15, 2011, 03:03:03 pm »
Hopelijk sprak Dachelet de waarheid...
wa zei em? Dat ze were gaan winnen op de vk? ???

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: maart 15, 2011, 04:08:57 pm »
GEEN ENKELE RECHTGEAARDE ESSEVEE-SUPPORTER ZOU NAAR KROTRIJK MOGEN GAAN UIT PROTEST TEGEN WAT WE HET AFGELOPEN SEIZOEN VOORGESCHOTELD GEKREGEN HEBBEN.
En da geleuter over een supporter steunt zijn ploeg ook in kwade dagen hangt me stilaan de strot uit! Als zij ons keer op keer in de steek mogen laten, dan mogen wij dat voor ??n keer ook, vind ik. Al was het maar om een statement te maken ten opzichte van ons bestuur dat het zo echt niet meer verder kan.
 >:(

?

Tes maar azo dat we echt eens een duidelijke boodschop kunnen geven.  Wat een rotseizoen!  Deze kern kan ten eeste beter, en de voorbije jaren eindigden we telke male top 7 en brachten we goed voetbal en knokkersvoetbal,enz...  Bende tamzakken met een hele grote air op het veld!

WAEREGHEM

  • Gast
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: maart 15, 2011, 04:14:00 pm »
GEEN ENKELE RECHTGEAARDE ESSEVEE-SUPPORTER ZOU NAAR KROTRIJK MOGEN GAAN UIT PROTEST TEGEN WAT WE HET AFGELOPEN SEIZOEN VOORGESCHOTELD GEKREGEN HEBBEN.
En da geleuter over een supporter steunt zijn ploeg ook in kwade dagen hangt me stilaan de strot uit! Als zij ons keer op keer in de steek mogen laten, dan mogen wij dat voor ??n keer ook, vind ik. Al was het maar om een statement te maken ten opzichte van ons bestuur dat het zo echt niet meer verder kan.
 >:(

?

Tes maar azo dat we echt eens een duidelijke boodschop kunnen geven.  Wat een rotseizoen!  Deze kern kan ten eeste beter, en de voorbije jaren eindigden we telke male top 7 en brachten we goed voetbal en knokkersvoetbal,enz...  Bende tamzakken met een hele grote air op het veld!

Dat is natuurlijk ook deel van het probleem. Wat ik de afgelopen tien jaar van (meestal nieuwe) 'supporters' heb mogen aanhoren op de tribunes is het herhalen niet waard. We zijn h??l verwend geweest, we hebben ??n slecht seizoen en 't is van dat. Bij aanvang van het seizoen zijn we Dury verloren, na tien jaar bij ons, en Berrier en co, we hebben de kans gegeven aan een jonge Vlaamse trainer, dat mislukte dus brachten ze een ervaren coach binnen. Op zich is het allemaal zo erg niet, maar je ziet, enkele rotte appels kunnen de hele boel verstoren. Buiten met die sukkels, een nieuw team, en snel!


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] KV Krotrijk - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: maart 15, 2011, 04:47:32 pm »
Dat is natuurlijk ook deel van het probleem. Wat ik de afgelopen tien jaar van (meestal nieuwe) 'supporters' heb mogen aanhoren op de tribunes is het herhalen niet waard. We zijn h??l verwend geweest, we hebben ??n slecht seizoen en 't is van dat. Bij aanvang van het seizoen zijn we Dury verloren, na tien jaar bij ons, en Berrier en co, we hebben de kans gegeven aan een jonge Vlaamse trainer, dat mislukte dus brachten ze een ervaren coach binnen. Op zich is het allemaal zo erg niet, maar je ziet, enkele rotte appels kunnen de hele boel verstoren. Buiten met die sukkels, een nieuw team, en snel!

Het is gewoon zo dat als het slecht gaat, mensen zich storen aan zaken die er anders ook zijn en daarbij komt dan nog het feit dat het beoogde doel wegvalt en de motivatie dus ook. De combinatie van deze 2 zorgen er voor dat een volledige ploeg uitgespuwd wordt. Maar indien we iets eerder die aansluiting kunnen vinden en we wel nog in de running waren voor POI, dan gingen we hier een ander essevee gezien hebben.
Het is erg spijtig, maar ik vreesde er al voor.

btw. De ene keer zijt ge maar een 'rechtgeaarde' esseveesupporter als ge naar Kortrijk gaat en de andere keer zijt ge het maar als ge niet gaat. Het wordt ingewikkeld hoor. :)