Auteur Topic: [VB] POII Essevee - GBA  (gelezen 5331 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
[VB] POII Essevee - GBA
« Gepost op: april 23, 2011, 12:19:01 pm »
Mits winst in deze partij kunnen we mss dromen van Europees voetbal.

Mss wel de laatste partij van Ludwin in het Regenboogstadion.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #1 Gepost op: april 25, 2011, 10:38:35 pm »
precies nie veel interesse in deze wedstrijd ? of zit iedereen met het goede weer in zijne hof ipv op tinternet ?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #2 Gepost op: april 25, 2011, 11:26:41 pm »
Wat is er te vertellen? winnen en niks anders!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #3 Gepost op: april 25, 2011, 11:29:09 pm »
GBA denkt al aan volgend seizoen, dus eigelijk gaat het nog tussen esseveen en westerlo en westerlo zit meer met de beker finale in het hoofd.
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #4 Gepost op: april 26, 2011, 01:02:50 am »
En in groep A staat Cercle aan de leiding. Heb hen liever dan Malinwa. Tegen de mannen van de vereniging hebben we dit seizoen 6 punten gepakt, 7 (!) keer gescoord en slechts 1 doelpunt geslikt.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #5 Gepost op: april 26, 2011, 11:06:13 am »
Hopelijk weer een sfeertje zoals vrijdag!

KOMAAN ESSEVEE !!!!!!!!!!!!!!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #6 Gepost op: april 26, 2011, 11:52:47 am »
GBA denkt al aan volgend seizoen, dus eigelijk gaat het nog tussen esseveen en westerlo en westerlo zit meer met de beker finale in het hoofd.
We zullen maar oppassen met zulke veronderstellingen. Het is al meermaals bewezen dat Essevee het moeilijk heeft als de tegenstanders "zogezegd" al met hun gedachten elders zitten.
Als we blijven doorjagen op balbezit van de tegenstander (zoals Jens een paar keer gedaan heeft), dan krijgen de meeste ploegen het moeilijk met ons (ook topploegen). Maar... het kost energie natuurlijk. KOMAAN ESSEVEE!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #7 Gepost op: april 26, 2011, 11:10:29 pm »
Uiteraard moeten we winnen van GBA, maar onze vrienden van het Bar?a van Belgi? kunnen ons van 't week-end een plezierke doen door punten af te snoepen van Westerlo.
Alhoewel, nee, laat maar, we moeten zelf maar nog 2 keer winnen, dan pas zouden we verdiend groepswinnaar worden!
( En zou ik niet moeten hopen op puntenwinst van de vuilkarre... Da's gewoonweg tegen mijn natuur.  ;) )

fox

  • Gast
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #8 Gepost op: april 27, 2011, 09:38:14 am »
Uiteraard moeten we winnen van GBA, maar onze vrienden van het Bar?a van Belgi? kunnen ons van 't week-end een plezierke doen door punten af te snoepen van Westerlo.
Alhoewel, nee, laat maar, we moeten zelf maar nog 2 keer winnen, dan pas zouden we verdiend groepswinnaar worden!
( En zou ik niet moeten hopen op puntenwinst van de vuilkarre... Da's gewoonweg tegen mijn natuur.  ;) )

De vuilkarre mag van mij gerust 6 op 6 halen. Liefst zelfs.

Boer Boerie

  • Gast
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #9 Gepost op: april 27, 2011, 10:24:27 am »
GBA ligt ons totaal niet....

Aan volgend seizoen werken betekend ook dat de speler
zich gaan tonen aan het bestuur.  Zand in de ogen strooien noem ik dat.

Ik hoop dat Krotrijk 6 op 6 haalt maar vrees er toch voor.
Hun wereldklasse voetbal lijkt beetje weg te zijn :p

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #10 Gepost op: april 27, 2011, 10:30:31 am »
gewoon durven voetballen zoals tegen Kortrijk...er voor gaan vanaf minuut 1!
bij mijn weten zijn we afgedroogd in GBA terwijl daar ook een B-elftal op het veld stond

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #11 Gepost op: april 27, 2011, 12:27:21 pm »
Een scenario tegen GBA zoals in de gewone competie dit jaar mag natuurlijk wel :)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #12 Gepost op: april 27, 2011, 12:59:10 pm »
ik denk dat we gaan winnen tegen GBA en verliezen op westerlo.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #13 Gepost op: april 27, 2011, 01:27:21 pm »
Kortrijk mag gelijkspelen tegen Westerlo. Wij moeten winnen tegen GBA en mogen gelijkspelen op Westerlo en dan zijn we nog eerste. Maar laat ons zeggen dat we moeten gaan voor een 6 op 6, hoewel we dan 4 matchen op rij winnen, iets wat we nog nooit gedaan hebben in mijn recent geheugen. Komaan mensen! Zaterdag allemaal opnieuw achter de ploeg van bij het eerste fluitsignaal!

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #14 Gepost op: april 27, 2011, 06:41:19 pm »
en nog een beetje meer sfeer ;D 

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #15 Gepost op: april 27, 2011, 07:01:14 pm »
En geen liedje op het einde van : 'waar is da feestje...'. ik kan dat niet horen en ik ga dat ook nooit meezingen. Hou het maar bij onze gewone liedjes als het even kan. ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #16 Gepost op: april 27, 2011, 07:01:38 pm »
En geen liedje op het einde van : 'waar is da feestje...'. ik kan dat niet horen en ik ga dat ook nooit meezingen. Hou het maar bij onze gewone liedjes als het even kan. ;)

? :)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #17 Gepost op: april 27, 2011, 08:46:51 pm »
Dat ze dat "Waar is dat feestje" maar snel op de zwarte lijst zetten. De doodstraf voor iedereen die dat aanhaalt.

Zaterdag de laatste thuiswedstrijd voor Lutte, zullen hem op een waardige manier laten afscheid nemen van het Regenboogstadion. En ik verwacht van alle andere supporters hetzelfde.

LUTTE !
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #18 Gepost op: april 27, 2011, 09:57:23 pm »
Dat ze dat "Waar is dat feestje" maar snel op de zwarte lijst zetten. De doodstraf voor iedereen die dat aanhaalt.

Zaterdag de laatste thuiswedstrijd voor Lutte, zullen hem op een waardige manier laten afscheid nemen van het Regenboogstadion. En ik verwacht van alle andere supporters hetzelfde.

LUTTE !

Inderdaad, dat iedereen maar zijn beste stem boven haalt voor een speler als Lutte, die geen sjakossen nodig heeft naast het veld en op het veld een over mijn lijk mentaliteit toont. Hier past niks minder dan RESPECT en een hoop applaus en aanmoedigingen tijdens de speelminuten die er hopelijk zijn in de match zaterdag.


Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:[VB] POII Essevee - GBA
« Reactie #19 Gepost op: april 27, 2011, 10:10:32 pm »
Hopelijk is het helemaal niet zijn laatste match  ;)