Auteur Topic: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee  (gelezen 16328 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: november 08, 2015, 12:26:53 am »
Van op onze Facebook pagina:

"Graag willen wij ons via deze weg distanti?ren van de rookbom die gisteren op het veld beland is, na de 1-2. 
Wij kunnen begrijpen dat er bij dergelijke gevallen sneller naar de fanatiekere supporters gekeken wordt dan naar de gewone, modale supporters (Al dan niet dankzij een artikel van voetbalkrant.com). Maar wij willen graag benadrukken dat dit niet ons werk was.
Wij hebben in geen enkel geval de intentie om onze spelers, noch de wedstrijd, te verstoren. In tegendeel. De mensen die regelmatig naar wedstrijden van ons Essevee gaan kijken, weten dat wij onze ploeg zo veel en zo luid mogelijk trachten te steunen, met positieve invloeden. Rookbommen op het veld, zijn daar alvast geen deel van.

South Lane Crew
Sfeergroep SV Zulte Waregem"

Wat een onnozel gezeik over een rookbom.
Als alles toch uitvergroot wordt en de wedstrijd niet of nauwelijks be?nvloed heeft (en zo is het ook imo als je het doelpunt ziet), dan hoeft er toch niet eens gereageerd te worden? Laat staan de paraplu open te trekken en de heilige uit te hangen.

Ben eens benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer er (voor het zoveelste jaar op rij) rookbommen of bengaalse tussen het het volk zal liggen in het bezoekersvak van Kortrijk binnen enkele maanden. Of kwamen die ook allemaal van domme en onverantwoorde modale supporters ?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: november 08, 2015, 12:38:57 am »
Wat een onnozel gezeik over een rookbom.
Als alles toch uitvergroot wordt en de wedstrijd niet of nauwelijks be?nvloed heeft (en zo is het ook imo als je het doelpunt ziet), dan hoeft er toch niet eens gereageerd te worden? Laat staan de paraplu open te trekken en de heilige uit te hangen.

Ben eens benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer er (voor het zoveelste jaar op rij) rookbommen of bengaalse tussen het het volk zal liggen in het bezoekersvak van Kortrijk binnen enkele maanden. Of kwamen die ook allemaal van domme en onverantwoorde modale supporters ?

1. Als je goed kijkt, gaat dit enkel over de rookbom die op het terrein beland is.

2. 'T is al de eerste keer niet, dat er enkelingen zijn die vuurwerk afsteken. (Wat niet wegsteekt dat er zeker ook binnen sfeergroep mensen zich schuldig maken aan dergelijke zaken. We roepen en schreeuwen hier ook niet uit dat wij Engeltjes zijn.)

3. Dit bericht is opgesteld geweest omdat we door een niet verder vernoemde internetkrant (we hebben intussen excuses ontvangen) beschuldigd werden van dingen die we niet gedaan hadden en gebaseerd waren op veronderstellingen. Is het dan verboden om je te verdedigen tegen onterechte beschuldigingen?

4. Nergens in dit bericht, spreekt men van domme, onverantwoorde modale supporters.

En voor de duidelijkheid: Ik praat die rookbommen niet goed. Ik ben persoonlijk zelf geen fan van pyrotechnisch materiaal.
Voort van de rest: Inderdaad... Wat een gezeik.
« Laatst bewerkt op: november 08, 2015, 12:45:18 am door tappi »
No pain, no gain.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: november 08, 2015, 01:21:50 pm »
Ik heb de indruk dat hier mensen zijn die een stupide actie van een kameraad moeten verdedigen.
??n voordeel, de kans op herhaling is nu behoorlijk klein. Of die kerel zou echt geen hersenen moeten hebben.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: november 08, 2015, 03:35:11 pm »
Ik heb de indru 8)k dat hier mensen zijn die een stupide actie van een kameraad moeten verdedigen.
??n voordeel, de kans op herhaling is nu behoorlijk klein. Of die kerel zou echt geen hersenen moeten hebben.

Ik heb ook dat gevoel. Nogmaals : identificeren en weg ermee, voor altijd.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: november 08, 2015, 07:54:37 pm »
Net stadion gezien. Die rookbom heeft toch totaal geen invloed?

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: november 08, 2015, 09:15:58 pm »
Ik heb ook dat gevoel. Nogmaals : identificeren en weg ermee, voor altijd.

Ik keur dit absoluut niet goed, maar zijn hier sommige hier niet een beetje aan het overdrijven... My god.

Alsof hij of zij een 2de atoombom op Hiroshima heeft gedropt...

Het spreekwoord : van een mug een olifant maken is hier wel op zijn plaats !

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.753
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: november 08, 2015, 09:21:36 pm »
Net stadion gezien. Die rookbom heeft toch totaal geen invloed?

Vind ik ook, Sammy gooit hem weg als er nog niet eens is afgetrapt.

Vreemd al die commotie hier.

Offline deca

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: november 08, 2015, 09:38:47 pm »
wat ik niet begrijp dat we weer zo slap starten we staan 5 spelen tegen 14 en we schijten in ons broek ik vraag mij af is het Dury die zegt af wachten of wat is het de tweede helft word er wel druk gezet en snel gespeeld en komt de tegen stander bij na niet meer aan de bal niet te begrijpen gewoon durven toch van in de start mijn gedacht


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: november 08, 2015, 09:52:20 pm »
wat ik niet begrijp dat we weer zo slap starten we staan 5 spelen tegen 14 en we schijten in ons broek ik vraag mij af is het Dury die zegt af wachten of wat is het de tweede helft word er wel druk gezet en snel gespeeld en komt de tegen stander bij na niet meer aan de bal niet te begrijpen gewoon durven toch van in de start mijn gedacht

Ik heb zeker 5 keer uw tekst 'proberen' te lezen, maar begrijp er nog steeds geen hol van.
Daarvoor hebben ze hoofdletters en leestekens uitgevonden... :)

Beetje meer moeite doen om leesbaarder te schrijven aub. Gebruik leestekens en voor je op "verzenden" drukt kan het helpen eens je eigen tekst nalezen ...

thx :)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: november 09, 2015, 12:07:12 am »
Los van het feit dat die rookbom op het veld inderdaad ongelofelijk dom en onverantwoord was, lees ik nergens in de media iets over dat bommetje. Niks op sporza, niks in HLN, niks op nieuwsblad.be, niks in stadion op VTM. Als je u dan moet gaan baseren op de roddels van Voetbalkrant.com, kan je evengoed niks zeggen.

Maar nogmaals, die rookbom op het veld was inderdaard onnodig en "not done". Maar het wordt naar mijn mening uitvergroot en heeft, zoals M. zegt, bitter weinig te maken met het doelpunt. Die jongen scoort er zo geen 2 in heel zijn carri?re.

Ik denk niet dat jij moet bepalen wanneer iemand anders iets mag/moet zeggen. Dit ter zijde.

Sporza vermeldt het wel degelijk in de "opvallend" sectie van het verslag. Goed geprobeerd.

Ik bekeek de match integraal op TV en ik baseer me op mijn eigen bevindingen en sta hier duidelijk niet alleen in. Zelf de voorzitter van de supportersvereniging gaf me gelijk in direct navolgend sms-verkeer. Ik had nog geen voetbalkrant gelezen ter uwer informatie....

Dit gedrag hoort niet en het heeft ons allerminst vooruit geholpen. Laat staan dat er begrip kan getoond worden voor zo'n domme actie waarbij je uw eigen keeper en spelers afleidt. Zoals gezegd, laten we hopen dat dergelijk incident nooit meer zal gebeuren. Dat er nu misschien meer aandacht aan besteed is dan nodig, is in se niet zo slecht gezien het er hopelijk zal voor zorgen dat het nooit meer voorvalt. Case closed.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: november 09, 2015, 12:44:47 am »
Ik denk niet dat jij moet bepalen wanneer iemand anders iets mag/moet zeggen. Dit ter zijde.

Sporza vermeldt het wel degelijk in de "opvallend" sectie van het verslag. Goed geprobeerd.

Ik bekeek de match integraal op TV en ik baseer me op mijn eigen bevindingen en sta hier duidelijk niet alleen in. Zelf de voorzitter van de supportersvereniging gaf me gelijk in direct navolgend sms-verkeer. Ik had nog geen voetbalkrant gelezen ter uwer informatie....

Dit gedrag hoort niet en het heeft ons allerminst vooruit geholpen. Laat staan dat er begrip kan getoond worden voor zo'n domme actie waarbij je uw eigen keeper en spelers afleidt. Zoals gezegd, laten we hopen dat dergelijk incident nooit meer zal gebeuren. Dat er nu misschien meer aandacht aan besteed is dan nodig, is in se niet zo slecht gezien het er hopelijk zal voor zorgen dat het nooit meer voorvalt. Case closed.

Ik bepaal zeker en vast niet wat anderen wel en niet mogen zeggen. Alvast mijn excuses daarvoor.

De avond van mijn reactie was het enkel Voetbalkrant, die rond de rookbom een geheel artikel geschreven had en de zaak ook "opblies".

Voort van de rest heeft u 100% gelijk. Hopelijk zien we in het vervolg geen rookpotten of andere projectielen op het veld bij wedstrijden van ons Essevee.
No pain, no gain.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: november 09, 2015, 07:31:22 am »
Ik denk niet dat jij moet bepalen wanneer iemand anders iets mag/moet zeggen. Dit ter zijde.

Sporza vermeldt het wel degelijk in de "opvallend" sectie van het verslag. Goed geprobeerd.

Ik bekeek de match integraal op TV en ik baseer me op mijn eigen bevindingen en sta hier duidelijk niet alleen in. Zelf de voorzitter van de supportersvereniging gaf me gelijk in direct navolgend sms-verkeer. Ik had nog geen voetbalkrant gelezen ter uwer informatie....

Dit gedrag hoort niet en het heeft ons allerminst vooruit geholpen. Laat staan dat er begrip kan getoond worden voor zo'n domme actie waarbij je uw eigen keeper en spelers afleidt. Zoals gezegd, laten we hopen dat dergelijk incident nooit meer zal gebeuren. Dat er nu misschien meer aandacht aan besteed is dan nodig, is in se niet zo slecht gezien het er hopelijk zal voor zorgen dat het nooit meer voorvalt. Case closed.

Dus omdat jij het zo beoordeeld na het bekijken van de wedstrijd op tv, de verantwoordelijke van de federatie je gelijkt heeft en nog enkele anderen op een forum is het zo ?

Die rookbom is fout maar be?nvloedt wedstrijd niet. Als je sommigen hier leest dan moet de schuldige quasi opgehangen worden net voor de volgende thuiswedstrijd.

Enige reden voor puntenverlies is net scherp genoeg in 16 van Moeskroen en zelf te laks verdedigend...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: november 09, 2015, 08:39:20 am »
Dus omdat jij het zo beoordeeld na het bekijken van de wedstrijd op tv, de verantwoordelijke van de federatie je gelijkt heeft en nog enkele anderen op een forum is het zo ?

Die rookbom is fout maar be?nvloedt wedstrijd niet. Als je sommigen hier leest dan moet de schuldige quasi opgehangen worden net voor de volgende thuiswedstrijd.

Enige reden voor puntenverlies is net scherp genoeg in 16 van Moeskroen en zelf te laks verdedigend...
Op de middencirkel liefst en daarna op de brandstapel met veel rook en vuurwerk :).

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 06/11/2015 20:30 : Moeskroen-Peruwelz - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: november 09, 2015, 09:34:25 am »
Dus omdat jij het zo beoordeeld na het bekijken van de wedstrijd op tv, de verantwoordelijke van de federatie je gelijkt heeft en nog enkele anderen op een forum is het zo ?

Die rookbom is fout maar be?nvloedt wedstrijd niet. Als je sommigen hier leest dan moet de schuldige quasi opgehangen worden net voor de volgende thuiswedstrijd.

Enige reden voor puntenverlies is net scherp genoeg in 16 van Moeskroen en zelf te laks verdedigend...

Kan me eigenlijk geen hol schelen of het invloed had op de wedstrijd of niet. Feit is dat dergelijk sujet een zwaar stadionverbod hoort te krijgen. Domheid is geen geldig excuus.