Auteur Topic: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren  (gelezen 11156 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #20 Gepost op: mei 08, 2018, 10:33:03 pm »
't enige positieve aan KVK's seizoen hebben we hun nu ook afgepakt... allezja bijna, nog twee wedstrijden te gaan.


Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #21 Gepost op: mei 08, 2018, 10:51:47 pm »
Goed voetbal moeten we toch ook niet verwachten vnvnd met dit weer..

Deze gaat u lang achtervolgen  :D

Twas ik die te warm had verzeker haha 😅

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #22 Gepost op: mei 08, 2018, 10:56:39 pm »
Toch dom wat Bongonda doet, de laatste minuut. Hierdoor missen we hem misschien in de finale !
Ook al die tierlantijntjes mag hij van mij achterwege laten.
Olayinka laat zien dat hij niet goed genoeg is voor Gent. Veel balverlies bij persoonlijke acties en geen overzicht bij de laatste pass.
Het zijn twee spelers met veel kwaliteit, mar er moet toch nog veel aan geschaafd worden.
De 8-0 is goed om de tegenstanders van straks angst in te boezemen, maar we moeten eerlijk blijven, die keeper van WB en nog andere cadeautjes maakten het ons wel heel gemakkelijk. Hoeveel van die 8 doelpunten hebben we gescoord door een mooi uitgespeelde aanval ?
We hebben nog nooit zoveel ruimte gekregen van de tegenstander en we slagen er nog in om zeker  6-7 kansen de nek om te wringen.
Dat is de reden waarom we geen PO1-ploeg zijn. Dat is het verschil met een PO1-ploeg, daar is er meer vista.
Ben blij voor Harboui dat hij nu de Gouden Stier heeft.

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #23 Gepost op: mei 08, 2018, 10:58:15 pm »
Toch dom wat Bongonda doet, de laatste minuut. Hierdoor missen we hem misschien in de finale !
Ook al die tierlantijntjes mag hij van mij achterwege laten.
Olayinka laat zien dat hij niet goed genoeg is voor Gent. Veel balverlies bij persoonlijke acties en geen overzicht bij de laatste pass.
Het zijn twee spelers met veel kwaliteit, mar er moet toch nog veel aan geschaafd worden.
De 8-0 is goed om de tegenstanders van straks angst in te boezemen, maar we moeten eerlijk blijven, die keeper van WB en nog andere cadeautjes maakten het ons wel heel gemakkelijk. Hoeveel van die 8 doelpunten hebben we gescoord door een mooi uitgespeelde aanval ?
We hebben nog nooit zoveel ruimte gekregen van de tegenstander en we slagen er nog in om zeker  6-7 kansen de nek om te wringen.
Dat is de reden waarom we geen PO1-ploeg zijn. Dat is het verschil met een PO1-ploeg, daar is er meer vista.
Ben blij voor Harboui dat hij nu de Gouden Stier heeft.


2 maal geel is gewoon geschorst voor de volgende wedstrijd (OHL)...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #24 Gepost op: mei 08, 2018, 10:59:14 pm »
Toch dom wat Bongonda doet, de laatste minuut. Hierdoor missen we hem misschien in de finale !
Ook al die tierlantijntjes mag hij van mij achterwege laten.
Olayinka laat zien dat hij niet goed genoeg is voor Gent. Veel balverlies bij persoonlijke acties en geen overzicht bij de laatste pass.
Het zijn twee spelers met veel kwaliteit, mar er moet toch nog veel aan geschaafd worden.
De 8-0 is goed om de tegenstanders van straks angst in te boezemen, maar we moeten eerlijk blijven, die keeper van WB en nog andere cadeautjes maakten het ons wel heel gemakkelijk. Hoeveel van die 8 doelpunten hebben we gescoord door een mooi uitgespeelde aanval ?
We hebben nog nooit zoveel ruimte gekregen van de tegenstander en we slagen er nog in om zeker  6-7 kansen de nek om te wringen.
Dat is de reden waarom we geen PO1-ploeg zijn. Dat is het verschil met een PO1-ploeg, daar is er meer vista.
Ben blij voor Harboui dat hij nu de Gouden Stier heeft.
PPppfffff....  ::) ::) ::)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #25 Gepost op: mei 08, 2018, 11:13:21 pm »
Toch dom wat Bongonda doet, de laatste minuut. Hierdoor missen we hem misschien in de finale !
Ook al die tierlantijntjes mag hij van mij achterwege laten.
Olayinka laat zien dat hij niet goed genoeg is voor Gent. Veel balverlies bij persoonlijke acties en geen overzicht bij de laatste pass.
Het zijn twee spelers met veel kwaliteit, mar er moet toch nog veel aan geschaafd worden.
De 8-0 is goed om de tegenstanders van straks angst in te boezemen, maar we moeten eerlijk blijven, die keeper van WB en nog andere cadeautjes maakten het ons wel heel gemakkelijk. Hoeveel van die 8 doelpunten hebben we gescoord door een mooi uitgespeelde aanval ?
We hebben nog nooit zoveel ruimte gekregen van de tegenstander en we slagen er nog in om zeker  6-7 kansen de nek om te wringen.
Dat is de reden waarom we geen PO1-ploeg zijn. Dat is het verschil met een PO1-ploeg, daar is er meer vista.
Ben blij voor Harboui dat hij nu de Gouden Stier heeft.


Hiermee bewijs je nogmaal dat je geen kloot van voetbal kent..
Alleen al met je 1e zinnetje.. 2x geel is 1 match geschorst.
Over de rest ga ik zelfs niet uitwijden.. triestigaard

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #26 Gepost op: mei 08, 2018, 11:54:27 pm »
zou wel machtig zijn als de “star” de topschutterstitel op het slot van de competitie zou verliezen aan een speler van Essevee  :)
« Laatst bewerkt op: mei 09, 2018, 12:08:54 am door scott »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #27 Gepost op: mei 09, 2018, 12:19:20 am »
Toch dom wat Bongonda doet, de laatste minuut. Hierdoor missen we hem misschien in de finale !
Ook al die tierlantijntjes mag hij van mij achterwege laten.
Olayinka laat zien dat hij niet goed genoeg is voor Gent. Veel balverlies bij persoonlijke acties en geen overzicht bij de laatste pass.
Het zijn twee spelers met veel kwaliteit, mar er moet toch nog veel aan geschaafd worden.
De 8-0 is goed om de tegenstanders van straks angst in te boezemen, maar we moeten eerlijk blijven, die keeper van WB en nog andere cadeautjes maakten het ons wel heel gemakkelijk. Hoeveel van die 8 doelpunten hebben we gescoord door een mooi uitgespeelde aanval ?
We hebben nog nooit zoveel ruimte gekregen van de tegenstander en we slagen er nog in om zeker  6-7 kansen de nek om te wringen.
Dat is de reden waarom we geen PO1-ploeg zijn. Dat is het verschil met een PO1-ploeg, daar is er meer vista.
Ben blij voor Harboui dat hij nu de Gouden Stier heeft.


Hiermee bewijs je nogmaal dat je geen kloot van voetbal kent..
Alleen al met je 1e zinnetje.. 2x geel is 1 match geschorst.
Over de rest ga ik zelfs niet uitwijden.. triestigaard
Voilà, ik kon het  niet beter verwoorden.
Als je dan toch één kritische noot wil geven, zeg dan gewoon dat we iets meer defensieve zekerheid zullen moeten inbouwen als het tegen een sterkere ploeg is of dat Bongonda zo dom niet moet doen bij een 8-0 stand, maar hoe kan je nu in godsnaam negatieve commentaar geven op het spel na de demonstratie die ze vandaag op de mat gelegd hebben. En heb jij geen enkele voetballend gecreëerde kans gezien? Eén adres : Jan Vererfven! Die 3de was gewoon subliem!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #28 Gepost op: mei 09, 2018, 04:15:57 am »
Ik weet niet hoe het zat met Bongonda zijn gele kaarten. Was dit zijn 2e in de playoffs? Anders was het mss een zet om zo zeker die finales te kunnen spelen. Nu blijft hij op 1 staan en mag hij in de laatste match nog een kaart pakken zonder geschorst te zijn.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #29 Gepost op: mei 09, 2018, 07:12:27 am »
Ik weet niet hoe het zat met Bongonda zijn gele kaarten. Was dit zijn 2e in de playoffs? Anders was het mss een zet om zo zeker die finales te kunnen spelen. Nu blijft hij op 1 staan en mag hij in de laatste match nog een kaart pakken zonder geschorst te zijn.

Voila, zo is het!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #30 Gepost op: mei 09, 2018, 08:22:02 am »
Dan kan hij wel heel goed timen.
Want match werd meteen afgefloten.
Werd n match voor de geschiedenisboeken.wij goed en Beveren heel zwak.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #31 Gepost op: mei 09, 2018, 08:48:58 am »
Vraagjes aan de statistici:
Wat waren de grootste overwinningen van SV Zulte Waregem?
Wat waren de grootste overwinningen van KSV Waregem?

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #32 Gepost op: mei 09, 2018, 09:09:32 am »
Ik hoop dat we tegen Lokeren zullen uitkomen. Met dit voetbal kunnen we er tegen winnen.
Maar dan .... Let op : We zijn 10 matchen PO2-voetbal gewoon en moeten dan plots tegen een ploeg met 10 matchen PO1-niveau. Dat is heel andere koek. Remember Genk vorig seizoen.
Maar als het zover komt, denk ik dat we het meeste kans zullen maken tegen Gent. Op Genk of Charleroi winnen, lijkt me zo goed als onmogelijk. Het zijn 2 ploegen die ons helemaal niet liggen.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #33 Gepost op: mei 09, 2018, 09:31:33 am »
Vraagjes aan de statistici:
Wat waren de grootste overwinningen van SV Zulte Waregem?
Wat waren de grootste overwinningen van KSV Waregem?
Ik was aanwezig bij een 9-1 tegen Charleroi (tijd van Aad Koudijzer) en een 8-0 tegen Boom (tijd Kruzen en Vidmar).

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #34 Gepost op: mei 09, 2018, 09:53:56 am »
Ik hoop dat we tegen Lokeren zullen uitkomen. Met dit voetbal kunnen we er tegen winnen.
Maar dan .... Let op : We zijn 10 matchen PO2-voetbal gewoon en moeten dan plots tegen een ploeg met 10 matchen PO1-niveau. Dat is heel andere koek. Remember Genk vorig seizoen.
Maar als het zover komt, denk ik dat we het meeste kans zullen maken tegen Gent. Op Genk of Charleroi winnen, lijkt me zo goed als onmogelijk. Het zijn 2 ploegen die ons helemaal niet liggen.
Maar tegelijk gaan wij dan met een goed gevoel richting die match en lopen die gasten al met een lip tot op de grond omdat het de laatste strohalm is.
Op zo'n momenten weet je nooit wat wel en niet kan gebeuren...
We kunnen ze van het veld spelen maar evenwel met een 5-0 pandoering naar huis gaan.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #35 Gepost op: mei 09, 2018, 10:14:56 am »
Vermant al dada.  Was te verwachten.  Hoorde ook van beverensupporters dat hij hoegenaamd niet goed in de groep lag (overwinning: dankzij coach, verlies door spelers...)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #36 Gepost op: mei 09, 2018, 10:47:09 am »
Het was nog eens de moment om de goaltunes aan te passen zoals vroeger, un dos tres,mambo nr 5,  zeven anjers zeven rozen ;D
Alles klopt nu ook gewoon, je speelt met hetzelfde elftal, spelers geraken vertrouwd met elkaar. We zijn een machine. De vraag is dan, ga je wisselen nu met spelers, of ga je gewoon al de matchen resterend nog met hetzelfde elftal spelen omdat het zo lekker draait?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #37 Gepost op: mei 09, 2018, 10:59:57 am »
ff de knuppel in het hoenderhok gooien ...

Waren we een machine, of liet WB zich doen om een punt te maken naar hun bestuur.


Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #38 Gepost op: mei 09, 2018, 11:27:17 am »
Ja, als je de eerste twee doelpunten alleen maar bekijkt ......

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 08 : 08/05/2018 20:30u : Essevee - Waasland-Beveren
« Reactie #39 Gepost op: mei 09, 2018, 01:00:55 pm »
8-0, grootste zege uit de clubgeschiedenis, fantastisch enal.
Ga aan anderen de lofbetuigen overlaten anders wordt dit relaas wel heel lang.  :)

Maar toch even volgende zaken die mij van het hart moeten:
(graag geen reacties à la hij is daar weer, waarom focussen op het negatieve en dergelijke meer)

- Bongonda liep de laatste 20 minuten te wandelen dat het niet meer mooi was. Liep ook constant de tegenstander uit te dagen met stilstaand zolenwerk, hakjes hier en daar, achter het steunbeen, tierlantijntjes etc
En dan zo'n olie oliedomme 2e geel pakken. Op wat voor een manier dan ook nog. Mag je gerust meteen rood voor geven, is zuiver natrappen. Moest meteen rood gekregen hebben, dan had Theo misschien nog het besef hoe dwaas zijn actie wel niet was.
Ik zou daar echt kwaad om zijn als trainer voor zo'n dom iets.

- Dury zelf even uit zijn rol gevallen. 10 keer na elkaar een tv-scherm uitbeelden is niet nodig bij een 8-0 voorsprong. Moet je niet doen joh.
Ook niet erg collegiaal richting andere ploeg en meer bepaald de trainer die sowieso ging buitenvliegen na de match.
Al zal Dury dat zelf ook wel beseffen denk ik van oei ik hem me daar even te hard lopen aanstellen.

- Vooreerst wil ik zeggen dat ik aanwezig was in Kortrijk afgelopen zaterdag en blij verbaasd was over de support. Quasi 90 minuten aan een stuk sfeer vanuit het goed gevulde Essevee-uitvak. Zelfs lang na de match nog. Chapeau.
1 minpunt daarop: de steeds maar weer wederkerende anti-Chevalier gezangen. Is dat echt nodig om 8 keer of meer Chevalier te lopen viseren?
Gisteren volgde dan nog als klap op de vuurpijl het tonen van de topschutterstand met 3 puntjes (...) die Chevalier moesten voorstellen. En uiteraard weer tientallen 'Chevalier Enculé's'
Wie is dat klein kind die het scorebord doet? Aub zeg, je bent een professionele voetbalclub. Gedraag je daar ook naar. "Ach moet kunnen, ludiek.", het zal allemaal wel. Is olie op het vuur gooien.
Stop met dat Chevalier-complex. Het is hier Jakke Breydel niet. Laat ons het eigen team aanmoedigen.