Auteur Topic: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen  (gelezen 14552 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 275
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #80 Gepost op: februari 03, 2023, 12:04:37 am »
Tja als alle tribunes behalve de sfeertribune thuisblijven en voor de tv kijken…

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 257
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #81 Gepost op: februari 03, 2023, 12:06:06 am »
Gemakkelijk altijd op dezelfde zagen,Vormer  laat wel 2 reuze kansen liggen,vooral de eerste  moet altijd binnen binnenkant  links,het is zeker nog niet gespeeld

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 275
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #82 Gepost op: februari 03, 2023, 12:06:50 am »
‘Uitploegen’ was ook gewoon Mechelen vandaag die een droom uitvak had. Heel fanatieke achterban die veel sfeer maken. Dan nog eens met 1000 man in een hoek waar het meer weerklinkt. Buiten bruhhe en mechelen zijn er niet veel die afgelopen wedstrijden de sfeer hebben overgenomen hoor.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #83 Gepost op: februari 03, 2023, 12:09:06 am »
Nogmaals duidelijk dat het met die verdediging nopes wordt. En aangezien scoren ook heel moeilijk lukt. Weet je hoe laat het is.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #84 Gepost op: februari 03, 2023, 12:34:18 am »
Allez mensen stop met af te breken! Miroshi is een ramp maar zet daar eens dambraev ciranni eruit voor fila en de voorzetten zullen komen van alle kanten. Dit weekend schade beperken en dan 3 belangrijke matchen!

Trouwens efficiënt Mechelen met 3 schoten binnen kader 67% afwerkingsgraad!? Wunder zaten aan 8. Zoveel heeft Mechelen niet getoond vind ik persoonlijk.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 965
  • 4451
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #85 Gepost op: februari 03, 2023, 01:36:06 am »
Al dat gezaag op Miroshi... speelt gewoon een goede match. Die Kila is zeker een aanwinst. We zien wel in Mechelen. Nog zeker niet gespeeld.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #86 Gepost op: februari 03, 2023, 07:36:52 am »
Allez mensen stop met af te breken! Miroshi is een ramp maar zet daar eens dambraev ciranni eruit voor fila en de voorzetten zullen komen van alle kanten. Dit weekend schade beperken en dan 3 belangrijke matchen!

Trouwens efficiënt Mechelen met 3 schoten binnen kader 67% afwerkingsgraad!? Wunder zaten aan 8. Zoveel heeft Mechelen niet getoond vind ik persoonlijk.
2e helft was rugby bij Mechelen, bal na voor en erachter lopen…
rest van de march, wachten op een gaatje of foutje
mo das bij veel ploegen zo,
tis ni mooi voetbal, tis de punten
zelfs club speelt nu zo…

tzat ni mee, weeral ni
en da moe keren
als da ni,mee, wordt het rest van seizoen ook net niet
en dan….

da uitvak moet ASAP een 3m hoog glas hebben
ze staan in een hoek die het geluid over het veld doet gaan

nu begint et
9 op 12 of we zijn gezien
want achteraan staan nog ploegen die in 1a willen blijven
en die daar alles gaan willen aan doen
behalve schoon voetbal brengen en aan hun kijkers denken!

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #87 Gepost op: februari 03, 2023, 08:25:35 am »
Ik weet niet naar welke match sommigen hier gekeken hebben,maar Miroshi speelde gewoon goed gisteren.Die jongen is echt beter aan het worden.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #88 Gepost op: februari 03, 2023, 08:47:12 am »
Miroshi is inderdaad beter aan het worden, al gaat hij in de fout bij de tweede goal. Bruls was goed, zeker de tweede helft. Wij zien nu voetbal met veel grinta en goeie wil, maar geen doelpunten. Dit gaat ons in de competitie fataal worden, vrees ik. Voor goed voetbal krijg je nu eenmaal geen punten.
Het zal voor een groot stuk van onze concurrenten afhangen of we erin zullen blijven. Dit weekend is daarom weer extra spannend.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #89 Gepost op: februari 03, 2023, 08:53:12 am »
We gaan winnen in Saint-Gilles. Schrijf het maar beneden.  ;D

Offline Jens Flamand

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #90 Gepost op: februari 03, 2023, 09:28:25 am »
Ik weet niet naar welke match sommigen hier gekeken hebben,maar Miroshi speelde gewoon goed gisteren.Die jongen is echt beter aan het worden.

Zelf mijn Mechelse vrienden vonden hem 1 van de betere bij ons. Speelde idd gewoon weer goed. Ben ook zeker tevreden met Fila zijn invalbeurt. Het is nog niet gedaan deze bekercampagne!

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #91 Gepost op: februari 03, 2023, 09:34:33 am »
Ik weet niet naar welke match sommigen hier gekeken hebben,maar Miroshi speelde gewoon goed gisteren.Die jongen is echt beter aan het worden.

Zelf mijn Mechelse vrienden vonden hem 1 van de betere bij ons. Speelde idd gewoon weer goed. Ben ook zeker tevreden met Fila zijn invalbeurt. Het is nog niet gedaan deze bekercampagne!
xMiroshi was goed gisteren,punt.

Offline mabe75

  • Leden
  • Berichten: 76
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #92 Gepost op: februari 03, 2023, 09:44:27 am »
Het eerste tegendoelpunt is de fout van Ciranni. Iets gemotiveerder terug keren en de paslijn naar Storm is afgesloten. + Sormo wijkt teveel en kent duidelijk de gekende dribbel van Storm niet. Naar binnen komen en korte hoek binnen shotten. Tweede doelpunt idem dito. Sormo wijkt + inderdaad zwak verdedigd van Miroshi. Maar om nu te zeggen dat Miroshi een ramp is? Dat is nu toch ook overdreven. Hij speelde echt geen slechte match. Die jongen is toch opgeleid als verdedigende middenvelder? Of ben ik verkeerd? Lopez/Vossen/Vormer waren minder op de afspraak. Fila liet me een goeie indruk na. Ik zou in een 3/5/2 formatie spelen. Als alle verdedigers fit zijn. Fila/Derijck/Willen. Centraal middenveld zou tegen betere ploegen met de punt naar voor kunnen spelen in de driehoek. Bij dominantie met de punt naar achter. Sissako als verdedigende middenvelder. Bruls als aanvallende middenvelder/vrije rol. Vormer of Rommens kunnen zowel verdedigend als aanvallend hun rol opnemen. Miroshi links en Ciranni rechts op het middenveld. Aanvallend heb je dan vier spelers voor twee plaatsjes. Fadera/ Vossen. Ndour/ Gano. Dan kies je voor een balvaste spits naast eentje met snelheid.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #93 Gepost op: februari 03, 2023, 09:50:14 am »
De beste investering die de club kan doen is eindelijk een geluidswand zetten... hoe hatelijk is dat eigenlijk niet dat clubs met een grote aanhang precies een thuismatch komen spelen? Ik ben destijds meegeweest naar PSV (die match waar Bakkali nog voetballer was en ons veel pijn gedaan heeft) en daar zitten de bezoekers achter glas, zoals het hoort.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.670
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #94 Gepost op: februari 03, 2023, 09:57:49 am »
Toch wel ontgoocheld.
Je krijgt niet wat je verdient. Al doe je jezelf ook te kort. 2x zwak verdedigen en dat doet Storm je pijn.

Verder hadden we voldoende kansen om minstens een gelijkspel uit de brand te slepen.
Anderzijds kansen ga je ook op Mechelen krijgen.
Het is nog niet verloren, het wordt wel moeilijk.

Mechelen komt goed weg. Walsh moet altijd zijn 2e gele kaart krijgen en dan speel je een halfuur met 11 tegen 10.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #95 Gepost op: februari 03, 2023, 10:07:42 am »
Kijk vooruit, mensen ! De voorbije 2x in Mechelen kwamen we terug van 2-0 naar 2-2. We spelen daar altijd goed. Gisteren sloeg het echt ook niet mee, de laatste pass...maar Malinwa zag enorm af tegen ons. Nu de uitgoals niet meer dubbel tellen ga je eigenlijk met (bijna) dezelfde opdracht naar ginder als bij pakweg 1-1 of 2-2. Tuurlijk is het niet gedaan! Ik was al geboekt op een bus van voor deze match! Wij gaan toch ook wel dat uitvak vullen, zeker? En ja, het is weer op tv, ja!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #96 Gepost op: februari 03, 2023, 10:53:44 am »
Kijk vooruit, mensen ! De voorbije 2x in Mechelen kwamen we terug van 2-0 naar 2-2. We spelen daar altijd goed. Gisteren sloeg het echt ook niet mee, de laatste pass...maar Malinwa zag enorm af tegen ons. Nu de uitgoals niet meer dubbel tellen ga je eigenlijk met (bijna) dezelfde opdracht naar ginder als bij pakweg 1-1 of 2-2. Tuurlijk is het niet gedaan! Ik was al geboekt op een bus van voor deze match! Wij gaan toch ook wel dat uitvak vullen, zeker? En ja, het is weer op tv, ja!
al info voor terugmatch?
ik vraag het uit luiheid en info voor iedereen die meeleest

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #97 Gepost op: februari 03, 2023, 10:56:30 am »
Miroshi was niet goed gisteren
Passes rampzalig, goal 2 makkelijk man voor zich laten komen (wat al niet de eerste keer is)
Ik weet nie welke match jullie gezien hebben.

Onvoldoendes: Miroshi, Ciranni, Ndour en Vossen (afwezig)

Bossut ook boter op het hoofd bij goal 1

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #98 Gepost op: februari 03, 2023, 11:37:37 am »
Miroshi was niet goed gisteren
Passes rampzalig, goal 2 makkelijk man voor zich laten komen (wat al niet de eerste keer is)
Ik weet nie welke match jullie gezien hebben.

Onvoldoendes: Miroshi, Ciranni, Ndour en Vossen (afwezig)

Bossut ook boter op het hoofd bij goal 1
Ze(We) hebben weer te veel gestoefd op Bossut,is hem weer naar het hoofd gestegen....

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 130
  • Essevee!
Re: Heenronde 1/2e finale Croky cup : 02/02/2023 - 20.45u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #99 Gepost op: februari 03, 2023, 12:05:56 pm »
Het is duidelijk dat sommigen hier niet meer objectief naar bepaalde spelers kunnen kijken. Ze zijn bevooroordeeld en bepaalde spelers zijn in hun ogen altijd slecht tot een ramp al voor ze aan de wedstrijd beginnen. De meest gebashte spelers hier zijn Miroshi, Ciranni en Gano.
Gano was zelfs al tot op de grond afgebroken op het moment dat hij zijn contract tekende en voor hij 1 minuut gespeeld had.
Miroshi was op een paar fouten na, maar wie speelt er nu foutloos, gewoon goed. Ik heb hem zelfs speciaal gevolgd in deze match en die jongen was echt wel ok. Spijtig van het tweede doelpunt maar hij gaat daar niet alleen in de fout. Storm kreeg gewoon de volledige match te veel ruimte terwijl Fadera wel kort gedekt werd door Mechelen. Xx