Auteur Topic: WK2022 : speeldag 2 : 27/11 14:00 : België - Marokko  (gelezen 4395 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 2 : 27/11 14:00 : België - Marokko
« Reactie #20 Gepost op: november 29, 2022, 08:28:23 pm »
We hebben niets te zoeken op dat WK. Gisteren Spanje-Duitsland gezien. Dat is voetbal van een andere categorie dan dat van de Belgen.
Klad zit er al 2 jaar in.  Zelfs een Nations League interesseert hen al niet meer.

Waar gaan we naar toe met voetballers die hun vingernagels beginnen te lakken ??? Ik zie dat een Muller, Goretzka of Kimmich niet doen. Vertonghen heeft gelijk. Aanvallend compartiment stelt niets voor : ze kunnen geen bal bijhouden vooraan. We hebben enkel tegen Canada gewonnen door pure chance (toevalstreffer), gisteren en donderdag volgt de afstraffing.
Dit doet niet ter zake...
Verder ga ik wel akkoord dat het aanvallend niks is maar daar kan je ineens Witsel, Vertonghen, Meunier, Tielemans en Alderweireld bij zetten want die zijn ook niks (meer) op dat niveau.
doet wel terzake, nl gebrek aan focus
Doet absoluut niks ter zake, niks.  Het is niet dat hij zijn nagels lakt tijdens de wedstrijd.  Dat je het niet kunt verdragen of je daar geen fan van bent, tot daar aan toe, elk zijn stijl.  Maar dit heeft absoluut niks te maken met focus of zijn manier van spelen.
Weer typisch dat zo'n spelers hier worden verdedigd door sommigen. Would be-voetballers die hun PR goed verzorgen hebben bij sommigen veel meer krediet dan anderen,die het moeten hebben van zuiver het sportieve. Is bij ons ook altijd zo. Bats wil zich gewoon profileren als LBGTQ+-rolmodel. Net zoals met dat Black Matters-gedoe. Mag van mij allemaal hoor, maar komt dan niet klagen dat daar kritiek op komt. Er zijn er zelfs die De Bruyne, Courtois of Vertonghen als oorzaak van de malaise zien... de omgekeerde wereld.