Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 198631 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #260 Gepost op: augustus 20, 2019, 12:13:00 am »
Met alle respect maar op de familie tribune hoor je dus niets van de 'sfeer' aan de overkant..

Is dit op de andere tribunes ook zo?
Ik denk dat er nu zo een +/- 200 man zingt in een tribune van pakweg 1000/1500 man? het is inderdaad geen hels lawaai  maar goed. Ik vind de eerste stap die vandaag is gezet prima. Uiteindelijk zullen er nog stappen gezet moeten worden plus dat de jonge jongens nog wat baard in de keel krijgen. En de oudere heren onder ons de weg vinden naar dat vak en dat die kinderen plaats maken.

Die jongens zullen wel mannen worden, zolang bestaat onze sfeertribune nu ook nog niet, bij andere ploegen is dit al veel langer kunnen groeien. We zitten nu in de fase dat we juist hebben leren stappen, binnenkort gaan we wel kunnen lopen.
Geef het nog vijf jaar en dan gaat er wel wat meer klinken.
In tussentijd wil ik wel even zeggen ondanks de kritiek die hier soms opduikt, proficiat aan SLC voor wat ze al bereikt hebben en bedankt voor jullie inzet.
Zet SLC in dat bezoekersvak en je gaat die gasten ook beter horen hoor.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #261 Gepost op: augustus 20, 2019, 12:23:03 am »
Met alle respect maar op de familie tribune hoor je dus niets van de 'sfeer' aan de overkant..

Is dit op de andere tribunes ook zo?
Ik denk dat er nu zo een +/- 200 man zingt in een tribune van pakweg 1000/1500 man? het is inderdaad geen hels lawaai  maar goed. Ik vind de eerste stap die vandaag is gezet prima. Uiteindelijk zullen er nog stappen gezet moeten worden plus dat de jonge jongens nog wat baard in de keel krijgen. En de oudere heren onder ons de weg vinden naar dat vak en dat die kinderen plaats maken.

Die jongens zullen wel mannen worden, zolang bestaat onze sfeertribune nu ook nog niet, bij andere ploegen is dit al veel langer kunnen groeien. We zitten nu in de fase dat we juist hebben leren stappen, binnenkort gaan we wel kunnen lopen.
Geef het nog vijf jaar en dan gaat er wel wat meer klinken.
In tussentijd wil ik wel even zeggen ondanks de kritiek die hier soms opduikt, proficiat aan SLC voor wat ze al bereikt hebben en bedankt voor jullie inzet.
Zet SLC in dat bezoekersvak en je gaat die gasten ook beter horen hoor.

Zou SLC willen verplaatsen wanneer ze nog een hoek dichtbouwen?

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #262 Gepost op: augustus 20, 2019, 12:54:05 am »
De hoek voor de bezoekers is inderdaad wel de perfecte plaats in het stadion om luid te gaan. Trechter/megafoon effect... wij zijn momenteel een tribune appart met open hoeken waar veel geluid verloren gaat.
Vandaag was idd een goede stap in de juiste richting. Mede dankzij de goede uitslagen momenteel. Want dit is natuurlijk de grootste factor qua sfeerbeleving.
Maar nu hebben we al iets om op terug te vallen als mensen staan te mopperen voor hun handen eens in de lucht te steken of eens voor een splitsing te zorgen in het vak.
Iets wat vandaag ook voorviel... die persoon dan ook duidelijk gemaakt dat hij daar niet op de juiste plaats staat..
verhuizen naar een hoekvak zou eventueel een oplossing zijn als de club geen inspanning zou doen om het huidig vak aan te pakken..
Maar dat is voor de toekomst natuurlijk...
 
South Lane Crew.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #263 Gepost op: augustus 20, 2019, 08:49:36 am »
De sfee van gisteren vorig seizoen nooit gezien. Goed gdaan, SLC ! Hopelijk gaan jullie in grote getale mee naar STVV, om Essevee richtint top 6 te stuwen. Ze dtonden dicht op elkaar, en dat deed met aan vakje X van vroeger denken. Qua kinderen begrijp ik de opmerking. Maar veralgemeen niet. Mijn zoon is ook maar 13 (met de grote clubvlag centraal), maar mazkt veel sfeer, hoor. Op naar de volgende. Good work, boys !

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #264 Gepost op: augustus 20, 2019, 09:31:46 am »
hoog glas zetten in bezoekersvak en zal al stiller zijn...

komt wel goe
als wij het horen ist ok ;)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #265 Gepost op: oktober 06, 2019, 08:48:20 pm »
Jullie slagen er opnieuw in om de sfeer bij thuiswedstrijden terug te brengen. Knap werk! Ik sta zelf in 203, en vind de borden om sfeer te maken prima. Sedert 1990 ga ik naar Waregem om sfeer te helpen maken. Mijn zoon vlagt er ook op los, bij thuismatchen. En om mijn loftrompet nogmaals boven te halen...

Maar ik heb 1 opmerking (beleefd, zonder agressieve, dus een middenvinger in mijn richting hoeft echt niet, warvoor dank...) Is er geen mogelijkheid om de grote vlaggen enkel bij de opkomst, het vieren van goals en bij de forza boven te halen! Zoals in mijn eerste alinea vermeld, ben ik ab-so-luut geen azijnpisser en wil ik ook iedereeen rondom mij laten sfeer maken. Maar ik zag de 1-0 en de 2-0 totaal niet omdat het zicht in de eerste 5-6 rijen boven de vlaggenzwaaiers permanent nihil is. Is sfeer maken dan automatisch de match niet volgen? Ik heb moeite met gasten (de oude kerel met snor vb) die op een agressieve manier naar SLC toe gelijk willen halen...maar ik stel hier gewoon een vraag. En gellof me...wanneer je de flitsende acties mist, heeft dit geen goeie invloed op de goesting om volop mee te blijven doen. Dat ervaarde ik ook rondom mij. Op naar Kortrijk ! En...keep up your good work, boys !

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #266 Gepost op: oktober 06, 2019, 11:07:37 pm »
Jullie slagen er opnieuw in om de sfeer bij thuiswedstrijden terug te brengen. Knap werk! Ik sta zelf in 203, en vind de borden om sfeer te maken prima. Sedert 1990 ga ik naar Waregem om sfeer te helpen maken. Mijn zoon vlagt er ook op los, bij thuismatchen. En om mijn loftrompet nogmaals boven te halen...

Maar ik heb 1 opmerking (beleefd, zonder agressieve, dus een middenvinger in mijn richting hoeft echt niet, warvoor dank...) Is er geen mogelijkheid om de grote vlaggen enkel bij de opkomst, het vieren van goals en bij de forza boven te halen! Zoals in mijn eerste alinea vermeld, ben ik ab-so-luut geen azijnpisser en wil ik ook iedereeen rondom mij laten sfeer maken. Maar ik zag de 1-0 en de 2-0 totaal niet omdat het zicht in de eerste 5-6 rijen boven de vlaggenzwaaiers permanent nihil is. Is sfeer maken dan automatisch de match niet volgen? Ik heb moeite met gasten (de oude kerel met snor vb) die op een agressieve manier naar SLC toe gelijk willen halen...maar ik stel hier gewoon een vraag. En gellof me...wanneer je de flitsende acties mist, heeft dit geen goeie invloed op de goesting om volop mee te blijven doen. Dat ervaarde ik ook rondom mij. Op naar Kortrijk ! En...keep up your good work, boys !
Het centrale vak is duidelijk gemaakt met de bedoeling om sfeer te maken, met vlagen te zwaaien en weet ik wat nog allemaal. Wat moeten ze in Duitsland en Frankrijk niet denken. Nee, het viel mij gisteren ook op dat de grote vlaggen meermaals in de lucht werden gezwaaid en vind dat absoluut een pluspunt! Met alle respect voor u vraag, maar dan raad ik u aan om ergens anders in de Sfeertribune plaats te nemen en daar uw gezangen boven te halen, niemand houdt u tegen! Uiteindelijk moet het de ambitie zijn van SlC om de hele tribune te laten zingen. Dus daarvoor een dikke plus dat je tenslotte wel meezingt. Maar als u niet tegen de vlaggen kunt, dan raad ik u oprecht aan om een andere plaats in de tribune te nemen. 

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #267 Gepost op: oktober 07, 2019, 11:17:30 am »
Persoonlijk vond ik de sfeer niet goed zaterdag.
Heel stil, weinig schwung, weinig liedjes kwamen door.
Nu was de match ook niet zo boeiend, dat er voor veel sfeer gezorgd kon worden.

Tegen Antwerp, Gent en zelf Charleroi op een maandag was die er wel.

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #268 Gepost op: oktober 07, 2019, 01:52:31 pm »
Wanneer er op een beleefde en gewoon volwassen manier kritiek wordt gegeven zullen we altijd in dialoog gaan en kijken naar een oplossing. Het laatste wat wij willen zijn de eigen supporters op de zenuwen werken.
Als er effectief reeds een middelvinger uw richting uitkwam door iemand van ons dan wil ik mij hier zeker voor verontschuldigen. U moet echter weten dat onze vlaggenzwaaiers dit enkel met goede bedoelingen doen en op deze manier er alles aan doen om de club te steunen. Meermaals krijgen zij heel wat verwijten door mensen die u voordien aanhaalde naar hun hoofd geslingerd.
In het verleden werden er zelf hamburgers en drank gegooid. Dus u kan wel begrijpen dat er enige frustratie in die jongens verscholen zit.

Ik kan u volledig begrijpen dat wanneer u wenst de voetbal te volgen dit onaangenaam is als er constant een vlag voor uw neus zit.
Echter zijn wij van mening dat wij de ploeg 90min steunen, niet enkel vocaal maar ook visueel. Een sfeervak moet leven, daar moet je beweging zien. Zoals u zelf aangaf gaat het om een 5-6-tal rijen die beperkt zicht hebben hierdoor. Dus het gaat hier maar om een 50-80-tal plaatsen op heel het stadion want als we kijken naar filmpjes die hoger in het vak 203 zijn gefilmd zien we hier geen belemmering.
Afgelopen week zaten we hiervoor ook samen met de veiligheidsverantwoordelijke hoe we ervoor zorgen dat dit niet gaat escaleren. Het is een dunne grens maar ook hij gaf aan dat vak 203 een vak is waar het zicht op de voetbal kan belemmerd worden. Zoals wOaregem aangaf... het kan in andere landen, zelf in andere clubs in België. Dus moet dit bij ons zeker ook kunnen.
Wij gaan opzoek naar een oplossing waar zo min mogelijk hinder is maar waar de vlaggen toch 90min de lucht in zitten. Want dit is tenslotte waar wij als SLC voor staan. de ploeg 90min steunen zowel visueel als vocaal.
Mocht u zelf ideetjes hebben of oplossing. U mag ons altijd sturen of aanspreken!
& dank voor de positieve commentaar en support!
« Laatst bewerkt op: oktober 07, 2019, 01:54:05 pm door essevee5381 »
South Lane Crew.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #269 Gepost op: oktober 07, 2019, 07:17:52 pm »
Wanneer er op een beleefde en gewoon volwassen manier kritiek wordt gegeven zullen we altijd in dialoog gaan en kijken naar een oplossing. Het laatste wat wij willen zijn de eigen supporters op de zenuwen werken.
Als er effectief reeds een middelvinger uw richting uitkwam door iemand van ons dan wil ik mij hier zeker voor verontschuldigen. U moet echter weten dat onze vlaggenzwaaiers dit enkel met goede bedoelingen doen en op deze manier er alles aan doen om de club te steunen. Meermaals krijgen zij heel wat verwijten door mensen die u voordien aanhaalde naar hun hoofd geslingerd.
In het verleden werden er zelf hamburgers en drank gegooid. Dus u kan wel begrijpen dat er enige frustratie in die jongens verscholen zit.

Ik kan u volledig begrijpen dat wanneer u wenst de voetbal te volgen dit onaangenaam is als er constant een vlag voor uw neus zit.
Echter zijn wij van mening dat wij de ploeg 90min steunen, niet enkel vocaal maar ook visueel. Een sfeervak moet leven, daar moet je beweging zien. Zoals u zelf aangaf gaat het om een 5-6-tal rijen die beperkt zicht hebben hierdoor. Dus het gaat hier maar om een 50-80-tal plaatsen op heel het stadion want als we kijken naar filmpjes die hoger in het vak 203 zijn gefilmd zien we hier geen belemmering.
Afgelopen week zaten we hiervoor ook samen met de veiligheidsverantwoordelijke hoe we ervoor zorgen dat dit niet gaat escaleren. Het is een dunne grens maar ook hij gaf aan dat vak 203 een vak is waar het zicht op de voetbal kan belemmerd worden. Zoals wOaregem aangaf... het kan in andere landen, zelf in andere clubs in België. Dus moet dit bij ons zeker ook kunnen.
Wij gaan opzoek naar een oplossing waar zo min mogelijk hinder is maar waar de vlaggen toch 90min de lucht in zitten. Want dit is tenslotte waar wij als SLC voor staan. de ploeg 90min steunen zowel visueel als vocaal.
Mocht u zelf ideetjes hebben of oplossing. U mag ons altijd sturen of aanspreken!
& dank voor de positieve commentaar en support!
Volledig akkoord met uw uitleg. En naast dat, heel dat vak zou vol moeten hangen met vlaggen, gelijk vroeger. Geef die tribune een identiteit. Had begrepen dat er ook gesproken werd met kleuren van de trappen. Allemaal doen doen.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #270 Gepost op: oktober 07, 2019, 08:23:22 pm »
Bedankt voor deze opbouwende reacties ! Tot int hol vd leeuw  ;) !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #271 Gepost op: oktober 08, 2019, 12:01:43 pm »
Vlaggen 90' lang in het centrale deel is top!
SV TILL I DIE

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #272 Gepost op: oktober 08, 2019, 04:13:41 pm »
Vlaggen 90' lang in het centrale deel is top!
Yup, tzouden er zelfs nog meer mogen zijn ;)

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.910
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #273 Gepost op: oktober 08, 2019, 06:59:54 pm »
Vlaggen 90' lang in het centrale deel is top!
Yup, tzouden er zelfs nog meer mogen zijn ;)

Mogen..
Moeten!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #274 Gepost op: oktober 31, 2019, 09:18:05 am »
Mag ik even (beleefd, democratisch en met mijn recht op vrije meningsuiting in mijn borstzak... :D) iets zeggen omtrent de kranigejongeman die werkelijk de ganse match het zicht van pakweg 150 a 200 supporters opnieuw compleet weggenomen heeft...?! Kijk, laat mij de mannen SLC vergelijken met de bazen of bedrijfsleiders van vak 203. Zijnzijn er altijd, door weer en wind, overal, met de bedoeling om 90 minuten de ploeg vocaal te steunen. Petje af, boys! Zonder sfeergroep, geen sfeer...jullie leveren prima werk, echt waar. Maar laat mij OOK de mensen hoger in 203 vergelijken met...jullie personeelsleden. Zij kopen vaak steunkaarten aan jullie ( waar er dan wel op vriendelijke manier gecommuniceerd wordt) , geven present bij de opwarming als jullie op facebook een oproep doen, enz enz...wel, die rijen mensen hebben jullie OOK nodig om er vocaal door te komen! Met alle respect (laat dit een codewoord zijn bij gezonde discussies aub !) , maar met 700-800 sleden vullen jullie gewoon 203 compleet en moet je inderdaad, dan, met niets of niemand rekening houden. Nu wel...Ikzelf heb de kans van Larin vb voor het eerst op tv gezien. Deze rijen mensen zingen dus niet meer, he !  Ze beleven de match niet meer, anticiperen niet meer op de scheidsrechter...niks. Dan maakt de Capo van zijn kl...ALLEZ, KOMAAN! DOE MEE. Het vragen helpt niks, je riskeert een middenvinger, je sordt afgeblaft en ze staan meteen met 5 rondom mensen die beleefd vragen om de match te volgen. Ik vind de bordjes van sfeervak heel goed! Maar eigenlijk zouden die mensen gewoon moeten neer gaan zitten, en op hun gsm de match volgen. Ergens anders staan?? Want dat is doorgaans de reactie...wat denk je dat de mensen gaan zeggen die dan onze plaats innemen?? Juist, ja !! Gisteren veel vlaggen gezien, heel mooi,bij de aftrap. Daarna bleef er eentje over...die uitdagend (na beleefde opmerkingen) werd voortgezwabberd tot grote ergernis van sfeermakers die er dan al totaal geen zin meer inhadden (zoals ik). Stel je maar voor dat de vocale kracht van 203 hierdoor met een paar honderd man afneemt...dan hebben jullie doel bereikt...Of net niet?

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #275 Gepost op: oktober 31, 2019, 10:15:16 am »
Tuurlijk mag dit, dit moet. Enkel zo komen we tot een oplossing.
Eerst en vooral zijn wij absoluut geen bazen of bedrijfsleiders ;) maar ik snap uw punt.
Chapeau aan die mensen die inderdaad de moeite doen om op die oproep te reageren en present te zijn.
Maar laten we dit vooral niet uit zijn context trekken. Van die 150 dat u bedoelt blijven er misschien 30-50 over  :) Als je die 50 mensen hun abbo of ticket gaat vragen dan gaat er 80% van die mensen zelf geen geldig toegangsbewijs hebben voor vak 203... Om even dieper in te gaan op die 5 mensen die u bedoelt. Na kort overleg door enkelen van ons met hen waren de gemoederen bedaart en snapten zijn ons standpunt en wij hun standpunt. Na de wedstrijd deed 1 van hen zelf de moeite om tot bij ons te komen aan ons café om hier even over samen te zitten. Voor die mensen en mensen zoals u die wel de discussie voeren op een normale manier zullen wij opzoek gaan naar een oplossing. Maar de vlaggen zullen absoluut niet verdwijnen, integendeel.
Gisteren zat er ongeveer 12000 man in ons stadion. Over heel het stadion werd er met 1 vlag van 3mx3m gezwaaid. één! Toch vinden enkelen het nodig om de jongen met die vlag te gaan bedreigen en bewust bier naar zijn hoofd te gooien. tevens worden liedjes opgestart tegen hem waar de tekst 'doet die vlag weg' wordt in verwerkt. Respect zoals u hier aangeeft. dikke 0. dan is het niet verwonderlijk dat wij inderdaad uit ons sloffen schieten en dit kordaat aanpakken.
In vak 202 en 204 kan je perfect meedoen met de sfeer en heb je een ideaal zicht op de wedstrijd zonder 1 vlag voor uwe neus. neen, er werd hardnekkig volgehouden dat die vlag weg moest en 'wij blijven staan want wij staan waar wij willen'...

vak 203 is een sfeervak. het kan absoluut niet dat in dit vak van alles wordt opgestart om 1 vlag weg te krijgen...
202&204 zijn de oplossing voor deze mensen. perfect zicht op het veld en je kan mee sfeer maken zoals je zelf wil.
South Lane Crew.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #276 Gepost op: oktober 31, 2019, 11:50:08 am »
Mag ik even (beleefd, democratisch en met mijn recht op vrije meningsuiting in mijn borstzak... :D) iets zeggen omtrent de kranigejongeman die werkelijk de ganse match het zicht van pakweg 150 a 200 supporters opnieuw compleet weggenomen heeft...?! Kijk, laat mij de mannen SLC vergelijken met de bazen of bedrijfsleiders van vak 203. Zijnzijn er altijd, door weer en wind, overal, met de bedoeling om 90 minuten de ploeg vocaal te steunen. Petje af, boys! Zonder sfeergroep, geen sfeer...jullie leveren prima werk, echt waar. Maar laat mij OOK de mensen hoger in 203 vergelijken met...jullie personeelsleden. Zij kopen vaak steunkaarten aan jullie ( waar er dan wel op vriendelijke manier gecommuniceerd wordt) , geven present bij de opwarming als jullie op facebook een oproep doen, enz enz...wel, die rijen mensen hebben jullie OOK nodig om er vocaal door te komen! Met alle respect (laat dit een codewoord zijn bij gezonde discussies aub !) , maar met 700-800 sleden vullen jullie gewoon 203 compleet en moet je inderdaad, dan, met niets of niemand rekening houden. Nu wel...Ikzelf heb de kans van Larin vb voor het eerst op tv gezien. Deze rijen mensen zingen dus niet meer, he !  Ze beleven de match niet meer, anticiperen niet meer op de scheidsrechter...niks. Dan maakt de Capo van zijn kl...ALLEZ, KOMAAN! DOE MEE. Het vragen helpt niks, je riskeert een middenvinger, je sordt afgeblaft en ze staan meteen met 5 rondom mensen die beleefd vragen om de match te volgen. Ik vind de bordjes van sfeervak heel goed! Maar eigenlijk zouden die mensen gewoon moeten neer gaan zitten, en op hun gsm de match volgen. Ergens anders staan?? Want dat is doorgaans de reactie...wat denk je dat de mensen gaan zeggen die dan onze plaats innemen?? Juist, ja !! Gisteren veel vlaggen gezien, heel mooi,bij de aftrap. Daarna bleef er eentje over...die uitdagend (na beleefde opmerkingen) werd voortgezwabberd tot grote ergernis van sfeermakers die er dan al totaal geen zin meer inhadden (zoals ik). Stel je maar voor dat de vocale kracht van 203 hierdoor met een paar honderd man afneemt...dan hebben jullie doel bereikt...Of net niet?
Fredje. Hier ben je weer met dat vlaggengedoe, zoals de vorige keer al aangegeven, neem dan plaats in 1 van de andere vakken. Is de vorige keer al aan u voorgesteld want de vlaggen gaan niet weg. U begint hier nu weer en u betrekt er dan andere mensen bij die het ook niet ''plezant'' vinden, zodat uw mening sterker zou staan. Het is (helaas) uw eigen fout dat u weer op die plek staat terwijl u weet dat de vlaggen er zijn EN weet dat er nog plek genoeg is in de tribune om een beter zicht te hebben. Wat SlC betreft, hou dit vol, want het is pas zo dat de ''sfeermakers'' zullen blijven staan. Dan liever een groep met 50 echte man dan 100 man waarvan er 50 op een vlag zitten te neuten. Jullie moeten voor iets staan, diegene die daar in mee willen die blijven,  de rest heeft plek zat in ons stadion om een leuk plekje te veroveren met leuk zicht.
« Laatst bewerkt op: oktober 31, 2019, 11:53:30 am door wOaregem »

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #277 Gepost op: oktober 31, 2019, 11:55:23 am »
Mag ik even (beleefd, democratisch en met mijn recht op vrije meningsuiting in mijn borstzak... :D) iets zeggen omtrent de kranigejongeman die werkelijk de ganse match het zicht van pakweg 150 a 200 supporters opnieuw compleet weggenomen heeft...?! Kijk, laat mij de mannen SLC vergelijken met de bazen of bedrijfsleiders van vak 203. Zijnzijn er altijd, door weer en wind, overal, met de bedoeling om 90 minuten de ploeg vocaal te steunen. Petje af, boys! Zonder sfeergroep, geen sfeer...jullie leveren prima werk, echt waar. Maar laat mij OOK de mensen hoger in 203 vergelijken met...jullie personeelsleden. Zij kopen vaak steunkaarten aan jullie ( waar er dan wel op vriendelijke manier gecommuniceerd wordt) , geven present bij de opwarming als jullie op facebook een oproep doen, enz enz...wel, die rijen mensen hebben jullie OOK nodig om er vocaal door te komen! Met alle respect (laat dit een codewoord zijn bij gezonde discussies aub !) , maar met 700-800 sleden vullen jullie gewoon 203 compleet en moet je inderdaad, dan, met niets of niemand rekening houden. Nu wel...Ikzelf heb de kans van Larin vb voor het eerst op tv gezien. Deze rijen mensen zingen dus niet meer, he !  Ze beleven de match niet meer, anticiperen niet meer op de scheidsrechter...niks. Dan maakt de Capo van zijn kl...ALLEZ, KOMAAN! DOE MEE. Het vragen helpt niks, je riskeert een middenvinger, je sordt afgeblaft en ze staan meteen met 5 rondom mensen die beleefd vragen om de match te volgen. Ik vind de bordjes van sfeervak heel goed! Maar eigenlijk zouden die mensen gewoon moeten neer gaan zitten, en op hun gsm de match volgen. Ergens anders staan?? Want dat is doorgaans de reactie...wat denk je dat de mensen gaan zeggen die dan onze plaats innemen?? Juist, ja !! Gisteren veel vlaggen gezien, heel mooi,bij de aftrap. Daarna bleef er eentje over...die uitdagend (na beleefde opmerkingen) werd voortgezwabberd tot grote ergernis van sfeermakers die er dan al totaal geen zin meer inhadden (zoals ik). Stel je maar voor dat de vocale kracht van 203 hierdoor met een paar honderd man afneemt...dan hebben jullie doel bereikt...Of net niet?
Fredje. Hier ben je weer met dat vlaggengedoe, zoals de vorige keer al aangegeven, neem dan plaats in 1 van de andere vakken. Is de vorige keer al aan u voorgesteld want de vlaggen gaan niet weg. U begint hier nu weer en u betrekt er dan andere mensen bij die het ook niet ''plezant'' vinden, zodat uw mening sterker zou staan. Het is (helaas) uw eigen fout dat u weer op die plek staat terwijl u weet dat de vlaggen er zijn EN weet dat er nog plek genoeg is in de tribune om een beter zicht te hebben. Wat SlC betreft, hou dit vol, want het is pas zo dat de ''sfeermakers'' zullen blijven staan. Dan liever een groep met 50 echte man dan 100 man waarvan er 50 op een vlag zitten te neuten. Jullie moeten voor iets staan, diegene die daar in mee willen blijven,  de rest heeft plek zat in ons stadion om een leuk plekje te veroveren met leuk zicht.

Volledig akkoord. Hoe lang hebben we in het Regenboogstadion niet moeten wachten tot er weer wat deftige vlaggen in onze spionkop te zien waren? Sinds vak Q in 2006. Het idee om 90 minuten lang te zwaaien met grote vlaggen naar Duits model kan ik ook alleen maar toejuichen. Zorgt idd voor meer presence en toont aan dat we een kop hebben die er staat en ambitieus is.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #278 Gepost op: oktober 31, 2019, 12:09:49 pm »
Volledig akkoord. Kan je niet tegen vlaggen in je gezichtsveld, ga dan aub in een ander vak zitten. Da's toch duidelijk?

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #279 Gepost op: oktober 31, 2019, 12:35:38 pm »
Volledig akkoord. Kan je niet tegen vlaggen in je gezichtsveld, ga dan aub in een ander vak zitten. Da's toch duidelijk?
ik zit op hoofdtribune,vind dat vlag zwaaien schitterend  :)