Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48314 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #20 Gepost op: november 21, 2008, 05:50:40 pm »
Toch nog iemand die normaal kan posten.
Dury zal de jongens er zeker op wijzen en er is dan ook een oefenmatch het weekend ervoor geregeld voor al wat in de benen te hebben. Maar zoals al gezegd hier er zijn nog belangrijkere dingen die voorkomen momenteel.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #21 Gepost op: november 21, 2008, 05:51:01 pm »
Och ja, we zijn inderdaad 'maar' een derdeklasser. Onze ambitie dit seizoen is vooral een goed seizoen draaien in derde en eindelijk een keertje promoveren. De reeks die we tot nu neer hebben gezet in de beker is leuk voor de club (vooral financieel) of denken jullie nu echt dat wij de ambitie hebben om de finale op de Heysel te gaan spelen, maar stel je maar eens voor dat we jullie ook nog een keer nekken ? Ik zou er alvast niet gerust in zijn. Zulte Waregem lijkt me me die Leye en Mathys een ploeg die voetbal wil spelen en net daartegen zijn we op ons sterkste. Wij spelen elke week tegen betonnen verdedigingen. De keren dat we tegen een ploeg spelen die 'naar voor' denkt kunnen we ons ding doen en scherp voor de dag komen. Beerschot ging ons ook opeten, resultaat 6-7 loepzuiver kansen waarvan er 4 binnengingen. Duidelijk met een 'nek van hier tot in Tokio' gespeeld (van GBA) met het gekende resultaat. Op ??n match is alles mogelijk ! Vergeet dit niet, geen terugmatch om iets recht te zetten. Racing mag zijn thuisvoordeel NIET verkopen. Thuis maken we immers een re?le kans. Net zoals op GBA, 20 min de kat uit de boom kijken en dan toeslaan. GBA had 'grotere namen' in zijn ploeg. Echter ZW heeft meer een team, dit speelt in jullie voordeel. Ik zou zeggen 60-40% kans voor jullie dat jullie doorstoten. Al de rest zal op de mat beslecht worden. Wees maar zeker dat onze trainer (geen dommerik) een nieuw tactisch plan zal smeden tegen ZW. Alvast respect en veel sjans. Vergeet niet, de match wordt gespeeld vlak na de winterstop (weinig voetbal in de benen), ook iets om over na te denken ;)

Zo moesten er meer zijn. ;) Succes, al is dit toch zo vroeg. Zou ook niets hebben tegen een slotje, al is het maar tot na zondag - want dit helpt niet bepaald met de zenuwen.

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #22 Gepost op: november 21, 2008, 05:56:51 pm »
 :o :o miljaarde we weten hier nog moar just wie we geloot hebben en tis hier weeral kermis op het forum.
beste sportvrienden;nog ne keer; energie sparen voor aanstaande zondag en daarna zien we wel verder.
laat ons aub nu ons toch niet opjagen voor een match volgend jaar :o :o

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #23 Gepost op: november 21, 2008, 06:19:04 pm »
Ik vrees toch onderschatting, niet bij de supporters maar mss bij de spelers.

Maarja het is al tevroeg om daar nu aan te denken, wat nu telt is KVK !
SV TILL I DIE

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #24 Gepost op: november 21, 2008, 06:22:48 pm »
Zultse VV en RC Mechelen speelden een tiental jaar geleden nog tegen elkaar in derde klasse A. Als ik me niet vergis, werd het toen 3 - 3.

Meest opvallend toen was het groot aantal flikken en combi's die aanwezig waren. Blijkbaar hadden RCM en... (you never gonna believe it) KVK afgesproken om daar te rellen. Alleen kwam KVK toen niet opdagen...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #25 Gepost op: november 21, 2008, 06:47:36 pm »
Ik geloof zelfs dat een klein decennium terug, de strijd om het laatste eindrondeticket in derde nationale ging tussen RCM en het toen nog alleenstaande Zulte.. wij verloren op Doornik (in hun oud stadion nog) maar ook Zute had verloren waardoor we alsnog eindronde speelden.. dn tijd ga snel!

ik hoop gewoon dat jullie genoeg volk gaan kunne mobiliseren om naar Mechelen te komen en dat het een sfeervolle en goeie match mag worden!

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #26 Gepost op: november 21, 2008, 06:55:21 pm »
Machtige verplaatsing, zalige loting

Offline nico_rsca

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #27 Gepost op: november 21, 2008, 07:05:10 pm »
Veel succes tegen ons. Ik had ook liever Anderlecht of de tweede ploeg uit Mechelen geloten. Als de logica zich respecteert, hebben we geen schijn van kans tegen een eersteklasser. Maar als jullie ons onderschatten (zoals GBA), dan zit er misschien toch iets in. Als we eerste half uur overleven en er komt dan twijfel aan jullie kant... Onze achterban zal onze ploeg ongetwijfeld vocaal steunen.
Maar, zoals gezegd, normaal zijn jullie een maatje te groot. Gelle hebt wel geluk met de loting, eerst nen derde klasser, en dan int slechtste geval dender.
Veel geluk in de competitie en tot in Oscar Van Kesbeeck!

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #28 Gepost op: november 21, 2008, 07:33:17 pm »
:o :o miljaarde we weten hier nog moar just wie we geloot hebben en tis hier weeral kermis op het forum.
beste sportvrienden;nog ne keer; energie sparen voor aanstaande zondag en daarna zien we wel verder.
laat ons aub nu ons toch niet opjagen voor een match volgend jaar :o :o

Amai, is het hier zo snel feest dan ? Dan is het bij ons elke match op ons forum dikken ambiance. Ik vergis me toch niet h?, 't is hier toch een voetbalforum h?. Jullie gaan toch niet de dikke nek uithangen h? omdat jullie in eerste spelen ? Het is toch een bespreekbaar item na de loting dat er over gesproken wordt ? Of beginnen jullie maar een week op voorhand te leuteren ?  ::)

Ok, bevries dit forum dan maar voor een paar weken. Ik kom dan binnenkort nog wel eens terug. Prettige winterslaap ondertussen  8)

Hej, twas mor 'n graptje weh Pol.

sv74

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #29 Gepost op: november 21, 2008, 08:38:34 pm »
Blijkbaar zijn er hier veel van ons die niet tegen de reacties kunnen van de Racing.  Ik heb veel respect voor die mannen, de club en ook het stadion (misschien wel oud, maar zo authentiek!).   Ik ben er 1 keer geweest (ik denk in 1989 of 1990, Borkelmans deed nog mee bij ons, O-O was het dan).  Op de voorlaatste speeldag wonnen we met 2-1 en redden we ons op de laatste speeldag, als ik mij niet vergis was dit het laatste seizoen  van Racing in eerste klasse. Ik zie er al naar uit.

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #30 Gepost op: november 21, 2008, 09:07:31 pm »
Blijkbaar zijn er hier veel van ons die niet tegen de reacties kunnen van de Racing.  Ik heb veel respect voor die mannen, de club en ook het stadion (misschien wel oud, maar zo authentiek!).   Ik ben er 1 keer geweest (ik denk in 1989 of 1990, Borkelmans deed nog mee bij ons, O-O was het dan).  Op de voorlaatste speeldag wonnen we met 2-1 en redden we ons op de laatste speeldag, als ik mij niet vergis was dit het laatste seizoen  van Racing in eerste klasse. Ik zie er al naar uit.

Ik denk het niet. volgens mij zijn we gezakt in het jaar 90 - 91, niet in 89 - 90.. Nuja, ikzelf ben geboren in 1990., dus veel weet ik daar niet meer van.  ;D

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #31 Gepost op: november 22, 2008, 09:14:06 am »
:o :o miljaarde we weten hier nog moar just wie we geloot hebben en tis hier weeral kermis op het forum.
beste sportvrienden;nog ne keer; energie sparen voor aanstaande zondag en daarna zien we wel verder.
laat ons aub nu ons toch niet opjagen voor een match volgend jaar :o :o

Amai, is het hier zo snel feest dan ? Dan is het bij ons elke match op ons forum dikken ambiance. Ik vergis me toch niet h?, 't is hier toch een voetbalforum h?. Jullie gaan toch niet de dikke nek uithangen h? omdat jullie in eerste spelen ? Het is toch een bespreekbaar item na de loting dat er over gesproken wordt ? Of beginnen jullie maar een week op voorhand te leuteren ?  ::)

Ok, bevries dit forum dan maar voor een paar weken. Ik kom dan binnenkort nog wel eens terug. Prettige winterslaap ondertussen  8)

Hej, twas mor 'n graptje weh Pol.
:D :D :D

 :D :D nee nee we zullen zeker geen dikke nek uithangen(als men hier nog altijd weet van waar we komen in de laatste 10 jaar)daarvoor is het respekt voor een andere ploeg nog altijd groot( allez bij mij toch) en we zullen jullie HOPELIJK (de ploeg) niet onderschatten,maar soms komt dat hier wel raar over(ik denk overigens ook op de andere forums).en het forum bevriezen? nee nee daarvoor moet je buiten gaan,tis zo al koud genoeg.
by the way: kwist da wel dat het een grapje was! ;D ;D

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #32 Gepost op: november 22, 2008, 12:30:11 pm »
Ik geloof zelfs dat een klein decennium terug, de strijd om het laatste eindrondeticket in derde nationale ging tussen RCM en het toen nog alleenstaande Zulte.. wij verloren op Doornik (in hun oud stadion nog) maar ook Zute had verloren waardoor we alsnog eindronde speelden.. dn tijd ga snel!

ik hoop gewoon dat jullie genoeg volk gaan kunne mobiliseren om naar Mechelen te komen en dat het een sfeervolle en goeie match mag worden!

Gisteren nog over gehad tijdens het pokeren...

Blijkbaar zijn we met Zultse VV in het Van Kesbeeckstadion nog komen winnen met 0 - 4.

Voor die uitslag wil ik wel opnieuw tekenen :-)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #33 Gepost op: november 22, 2008, 01:21:34 pm »
Eindelijk nog eens een forum waar je met de tegenpartij kan 'praten'. We zijn anders gewoon. Bij de 'kortzichtige, doordeweekse' supporter is Racing Mechelen alleen maar een hooliganploeg. Triestig, maar 't is zo. Och ja, een (slechte) reputatie kan je moeilijk ombuigen zeker ? :)

All?, succes in den derby dit weekend !

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #34 Gepost op: november 22, 2008, 06:00:11 pm »
racing is dat het klein broertje van het groote kv. ;D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #35 Gepost op: november 22, 2008, 06:01:04 pm »
racing is dat het klein broertje van het groote kv. ;D

Provoceren is nu ook niet nodig, hou het wat deftig aub!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #36 Gepost op: november 22, 2008, 06:19:38 pm »
racing is dat het klein broertje van het groote kv. ;D
Ons ploeg is tenminste nooit moeten gaan bedelen bij hun supporters om ons uit ne bodemloze schuldenput te halen.. al de voorgaande successen van Yellow Red (toen nog onder de offici?le naam van KV Mechelen) zijn gehaald door een hoop schulden op te stapelen en daar hebben ze in het jaar 2001 (of 2002), niet meer dan terecht, de weerbots van gehad!

Wij zijn een eerlijke ploeg geweest die telkens correct zijn spelers en leveranciers betaald en daarom ook geen frank schulden hebben.. dan liever op deze manier en dusdanig een promotie afdwingen, dan door halsoverkop schulden te maken en door de plaatselijke politiek en nationale media zo opgehemeld en gesteund te worden.. wij hebben nooit geen hulp gehad en we hebben die ook niet nodig, Racing is van niemand financieel afhankelijk, en daar ben ik zeer trots op! liever zo dan de curator op bezoek te krijgen..

Als je niet van Mechelen bent, ken je de situatie in onze stad ook niet, dus gelieve geen uitlatingen te doen waar je niets van af weet! Als je in de stad vraagt voor wie een Mechelaar is dan antwoord 8 op de 10 man voor de Racing.. maar na zoveel jaar in derde te zitten, krijg je de modale supporter niet meer warm voor matchen tegen Kelmis, Cappellen, Sint-Niklaas of andere Verviers'en... Van al het volk dat in het Veolia-stadion zit (het vroegere Achter de Kazerne en iets meer recent: het scarlett-stadion, dat evenwel niet verwijst naar een bloedmooie actrice maar naar de firma die hier in Mechelen en omstreken het afval komt ophalen) komt van op dn boerenbuiten rondom Mechelen, mensen uit de kleine gehuchten van hier in de buurt komen allemaal afgezakt naar de kakkers (want YR is altijd al de ploeg geweest van de katholieken en de bourgeoisie van de stad die naar het platteland gevlucht zijn, om uit de gure stad weg te zijn), ze zijn zogezegd supporter van een ploeg die in een stad speelt die ze voor de rest haten en liever mijden als ze kunnen..

Toen YR (ja toen was het al Yellow Red) in derde speelde, speelde ze ook voor gemiddeld 4000 man, akkoord dat is meer dan een modale derdeklasser, veel meer zelfs.. Maar zou is graag weten dat als YR zo lang in derde klasse speelt dat ze meer volk gaan trekken als wij, ik zou wel is willen weten da die boerenpummels uit de gehuchten Keerbergen, Bonheiden en andere Rijmenammen (van die gemeentes waar jullie waarschijnlijk nog nooit iets van gehoord hebben) nog zo massaal naar hun 'geliefde' ploeg zouden afzakken.. nee dan zie je die mensen zelfs niet meer in Mechelen, want dan gaan ze wel naar de Lierse of dn Anderlecht zien!

Dus je komt niet van onze stad, je weet er nix van, dus dan zou ik graag hebben dat je je uitlatingen voor jezelf houdt, of hoor je hier mij ook zeggen dat RC Waregem de ploeg van't stad is?

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #37 Gepost op: november 22, 2008, 08:20:36 pm »
mooi gezegd  ;)
of zoals dat hier klinkt
goe gezeid

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 516
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #38 Gepost op: november 23, 2008, 09:28:11 am »
racing is dat het klein broertje van het groote kv. ;D
[/quot

kzou oppassen met die uitlatingen zijn maat....Ge kent u geschiedenis niet....Zoals hier iemand omschrijft....
Respect voor de racing mechelen.....Maar toch gaan we door met sv.... ;D :D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #39 Gepost op: november 23, 2008, 12:55:55 pm »
bij ons is er weinig of zelfs geen rivaliteit met racing waregem (de "rassing" ) , meer zelfs een soort van sympathie.

bij mijn weten hebben we ook nooit in dezelfde reeks tegen elkaar gespeeld ? of in den beker tegen elkaar ? soms speelt svzw maar 1 klasse hoger, maar meestal 2 of meer klassen hoger .

er zijn wel mensen die ENKEL naar svzw gaan, of die ENKEL naar de rassing gaan, maar best wat mensen vind je vaak terug in beide stadions (vb de zaterdagavond naar svzw, en de zondag naar de rassing) , dan zien ze 2 matchen tijdens het weekend, en zijn ze 2 keer weg van moeder de vrouw  ;)