Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48795 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #60 Gepost op: november 25, 2008, 11:02:22 am »
ik heb al 2 keer geweest op het plein van racing.al lang geleden natuurlijk. :)

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #61 Gepost op: november 25, 2008, 12:59:51 pm »
ik heb al 2 keer geweest op het plein van racing.al lang geleden natuurlijk. :)
Ben er paar keer moeten gaan voetballen, en ik moet zeggen dat het maar een bouwvallig gedoe is. Het is maar best dat ze in Mechelen spreken van een nieuw stadion hoor.
En het stinkt daar in de kleedkamers  :P (no offence, just facts..)
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #62 Gepost op: november 25, 2008, 01:25:35 pm »
Neen, daar niet van...maar een bekermatch tegen RCM leeft hier (nog) niet (met alle respect!). Stel het eens voor bij jullie: jullie spelen in eerste en je moet op verplaatsing naar pakweg Mol-Wezel...voor de beker. Ook de afstand en het mogelijke slechte weer kan velen thuishouden! We zien wel. Makkelijk wordt dit alvast niet voor ons, daar ben ik me van bewust. Maar als eersteklasser moet je gewoonweg altijd winnen! Voor jullie een heel gemakkelijke wedstrijd, dus!  ;)

voor eulle een idee te geve wa cijfers
ELKE verplaatsing, of da nu het verre waregem of achter de hoek willebroek; een gemiddelde van 300 a 400
uitschieters:
aalst vorig jaar (ok topmatch) 1100
vise in den eindronde midde in de week een 600-tal
westerlo een paar jaar gelede 1100
GBA 1200
beide ook midde in de week
we zijn zelfs met 35 man mee op oefenstage geweest in holland en er was nog geen match gespeelt
kijk he as ons ploeg speelt, tege eender wie, wij zen da, zo sumpel ist


Barcelona midden in de week: 1200 man
Newcastle midden in de week: +1000 man

What's your point?

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #63 Gepost op: november 26, 2008, 12:05:32 pm »
Je moet inderdaad alles in zijn context zien, daar hebben de mensen van Zulte gelijk in. Dat jullie niet met 1000 naar tubeke afzakken (die vragen immers 28? inkom!!) vind ik zeer normaal. Maar toen er hier iemand zei "wij komen met max 150 of 200 man", dat vond ik toch wel wat triestig. Midden in de week of niet, in derde klasse of niet, een ploeg als Zulte-Waregem moet beter kunnen doen dan amper 150 man. Nuja soit, dat zijn zorgen voor de 14 januari.

@ drets: Ik ben al vaak genoeg in de kleedkamers geweest bij ons, die stinken niet.. Er zijn een aantal jeugdkleedkamers die wel dringend aan vernieuwing toezijn, en ik kan u verzekeren: daar is de club mee bezig. en ons stadion bouwvallig? Daar moet ik ne keer mee lache zenne, het is een oud stadion, zoveel is zeker, maar het staat nog altijd zeer stevig. Een gemeenschappelijk stadion in Mechelen? Wel, als je niet van Mechelen bent weet je uiteraard niets over deze zaak, maar in ieder geval: het gemeenschappelijk stadion is verkiezingspraat!

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #64 Gepost op: november 26, 2008, 12:58:27 pm »
Het is een verraderlijke verplaatsing maar een ploeg als SVZW moet zich daar toch kunnen kwalificeren. Als je weet dat de volgende tegenstander Dender of Lierse zou zijn, kan er dit seizoen zelfs een mooi verhaal geschreven worden in de beker.
Maar het voornaamste blijft de competitie. Zolang als we daar uit de zorgen blijven ben ik een tevreden man. Dit betekent wel dat er de komende weken punten moeten gepakt worden.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #65 Gepost op: november 26, 2008, 07:22:11 pm »
Je moet inderdaad alles in zijn context zien, daar hebben de mensen van Zulte gelijk in. Dat jullie niet met 1000 naar tubeke afzakken (die vragen immers 28€ inkom!!)  ....

de naam van onze ploeg is sv zulte waregem (zonder streepje) , ofwel svzw, ofwel essevee, kwestie van elkaar correct aan te spreken nietwaar ;)

Offline KFRCM

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #66 Gepost op: november 26, 2008, 07:37:04 pm »
Neen, daar niet van...maar een bekermatch tegen RCM leeft hier (nog) niet (met alle respect!). Stel het eens voor bij jullie: jullie spelen in eerste en je moet op verplaatsing naar pakweg Mol-Wezel...voor de beker. Ook de afstand en het mogelijke slechte weer kan velen thuishouden! We zien wel. Makkelijk wordt dit alvast niet voor ons, daar ben ik me van bewust. Maar als eersteklasser moet je gewoonweg altijd winnen! Voor jullie een heel gemakkelijke wedstrijd, dus!  ;)

voor eulle een idee te geve wa cijfers
ELKE verplaatsing, of da nu het verre waregem of achter de hoek willebroek; een gemiddelde van 300 a 400
uitschieters:
aalst vorig jaar (ok topmatch) 1100
vise in den eindronde midde in de week een 600-tal
westerlo een paar jaar gelede 1100
GBA 1200
beide ook midde in de week
we zijn zelfs met 35 man mee op oefenstage geweest in holland en er was nog geen match gespeelt
kijk he as ons ploeg speelt, tege eender wie, wij zen da, zo sumpel ist


Barcelona midden in de week: 1200 man
Newcastle midden in de week: +1000 man

What's your point?
da geloofde nu toch zelf ni???
mij punt is tvolgende:
hoe meer volk er is hoe meer sfeer en oe meer ge alletwee de ploege verdiend

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #67 Gepost op: november 26, 2008, 07:42:14 pm »
Sorry Racing supps maar voor de moment liggen wij nog nie wakker van de wedstrijd tegen jullie hoor zal voor na 16dec zijn vrees ik.

Offline KFRCM

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #68 Gepost op: november 26, 2008, 08:17:25 pm »
Sorry Racing supps maar voor de moment liggen wij nog nie wakker van de wedstrijd tegen jullie hoor zal voor na 16dec zijn vrees ik.

ge moet er ni wakker van ligge vor der over te kunne discussiere he

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #69 Gepost op: november 26, 2008, 09:08:09 pm »
Ik hoop toch dat we met een 300 tal + supporters aanwezig zullen zijn.
SV TILL I DIE

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #70 Gepost op: november 26, 2008, 09:54:19 pm »
4 pagina's al volgeluld over een bekermatch tegen een 3de klasser....

Die match zal ik pas beginnen belangrijk vinden eens het zo ver is.. Nu telt de competitie en de derby..
De rest kan even wachten..

Dus wat mij betrefd mag er gerust een slotj op deze topic voor een tijdj..

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #71 Gepost op: november 27, 2008, 12:12:57 am »
Neen, daar niet van...maar een bekermatch tegen RCM leeft hier (nog) niet (met alle respect!). Stel het eens voor bij jullie: jullie spelen in eerste en je moet op verplaatsing naar pakweg Mol-Wezel...voor de beker. Ook de afstand en het mogelijke slechte weer kan velen thuishouden! We zien wel. Makkelijk wordt dit alvast niet voor ons, daar ben ik me van bewust. Maar als eersteklasser moet je gewoonweg altijd winnen! Voor jullie een heel gemakkelijke wedstrijd, dus!  ;)

voor eulle een idee te geve wa cijfers
ELKE verplaatsing, of da nu het verre waregem of achter de hoek willebroek; een gemiddelde van 300 a 400
uitschieters:
aalst vorig jaar (ok topmatch) 1100
vise in den eindronde midde in de week een 600-tal
westerlo een paar jaar gelede 1100
GBA 1200
beide ook midde in de week
we zijn zelfs met 35 man mee op oefenstage geweest in holland en er was nog geen match gespeelt
kijk he as ons ploeg speelt, tege eender wie, wij zen da, zo sumpel ist


Barcelona midden in de week: 1200 man
Newcastle midden in de week: +1000 man

What's your point?
da geloofde nu toch zelf ni???
mij punt is tvolgende:
hoe meer volk er is hoe meer sfeer en oe meer ge alletwee de ploege verdiend

Van de meer dan 1000 meegereisde Zulte Waregemsupporters naar Newcastle ben ik nochtans zelf getuige! Legendarische avond in "The toon".
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #72 Gepost op: november 27, 2008, 09:38:28 am »
Neen, daar niet van...maar een bekermatch tegen RCM leeft hier (nog) niet (met alle respect!). Stel het eens voor bij jullie: jullie spelen in eerste en je moet op verplaatsing naar pakweg Mol-Wezel...voor de beker. Ook de afstand en het mogelijke slechte weer kan velen thuishouden! We zien wel. Makkelijk wordt dit alvast niet voor ons, daar ben ik me van bewust. Maar als eersteklasser moet je gewoonweg altijd winnen! Voor jullie een heel gemakkelijke wedstrijd, dus!  ;)

voor eulle een idee te geve wa cijfers
ELKE verplaatsing, of da nu het verre waregem of achter de hoek willebroek; een gemiddelde van 300 a 400
uitschieters:
aalst vorig jaar (ok topmatch) 1100
vise in den eindronde midde in de week een 600-tal
westerlo een paar jaar gelede 1100
GBA 1200
beide ook midde in de week
we zijn zelfs met 35 man mee op oefenstage geweest in holland en er was nog geen match gespeelt
kijk he as ons ploeg speelt, tege eender wie, wij zen da, zo sumpel ist


Barcelona midden in de week: 1200 man
Newcastle midden in de week: +1000 man

What's your point?
da geloofde nu toch zelf ni???
mij punt is tvolgende:
hoe meer volk er is hoe meer sfeer en oe meer ge alletwee de ploege verdiend

Van de meer dan 1000 meegereisde Zulte Waregemsupporters naar Newcastle ben ik nochtans zelf getuige! Legendarische avond in "The toon".

In Barcelona waren we nog met net iets meer. Dat je het niet gelooft KFRCM, zal mij worst wezen. Ik was erbij, jij niet! Ik denk dus dat ik beter geplaatst ben in deze zaak dan jij.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #73 Gepost op: november 27, 2008, 09:57:28 am »
Schone verplaatsing, we gaan ze opeten daar. De derdeklasser terug met de voetjes op de grond!
ja wij staan altijd met onze beide voeten op de grond...  :P
met oeveel tractors komen jullie naar mechelen?
Tja, op een patattenveld moet je met tractors werken h?

Offline racingertje

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #74 Gepost op: november 27, 2008, 10:10:41 am »
Neen, daar niet van...maar een bekermatch tegen RCM leeft hier (nog) niet (met alle respect!). Stel het eens voor bij jullie: jullie spelen in eerste en je moet op verplaatsing naar pakweg Mol-Wezel...voor de beker. Ook de afstand en het mogelijke slechte weer kan velen thuishouden! We zien wel. Makkelijk wordt dit alvast niet voor ons, daar ben ik me van bewust. Maar als eersteklasser moet je gewoonweg altijd winnen! Voor jullie een heel gemakkelijke wedstrijd, dus!  ;)

voor eulle een idee te geve wa cijfers
ELKE verplaatsing, of da nu het verre waregem of achter de hoek willebroek; een gemiddelde van 300 a 400
uitschieters:
aalst vorig jaar (ok topmatch) 1100
vise in den eindronde midde in de week een 600-tal
westerlo een paar jaar gelede 1100
GBA 1200
beide ook midde in de week
we zijn zelfs met 35 man mee op oefenstage geweest in holland en er was nog geen match gespeelt
kijk he as ons ploeg speelt, tege eender wie, wij zen da, zo sumpel ist


Barcelona midden in de week: 1200 man
Newcastle midden in de week: +1000 man

What's your point?
da geloofde nu toch zelf ni???
mij punt is tvolgende:
hoe meer volk er is hoe meer sfeer en oe meer ge alletwee de ploege verdiend

Van de meer dan 1000 meegereisde Zulte Waregemsupporters naar Newcastle ben ik nochtans zelf getuige! Legendarische avond in "The toon".

In Barcelona waren we nog met net iets meer. Dat je het niet gelooft KFRCM, zal mij worst wezen. Ik was erbij, jij niet! Ik denk dus dat ik beter geplaatst ben in deze zaak dan jij.
ik kan dit wel aannemen maar dit maak je waarschijnlijk ook maar 1 keer mee in je leven als zulte waregem supporter en ik denk dat wij ooit nog wel eens tegen een eersteklasser zullen spelen in de beker buiten de volgende match he en zo een reis naar barcelona en newcastle is ook wel een beetje een vakantie he

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #75 Gepost op: november 27, 2008, 11:25:22 am »
ik ga met paard en kar naar mechelen. ;D

Offline makke

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #76 Gepost op: november 27, 2008, 11:59:17 am »
ik ga met paard en kar naar mechelen. ;D

Ok, kom maar af, ik zal een bakske met water gereed zetten  ;)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #77 Gepost op: november 27, 2008, 01:20:19 pm »
En ik kom met de bus.

Mogelijk om een bakske bier klaar te zetten?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline GWK

  • Leden
  • Berichten: 41
  • Racing !
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #78 Gepost op: november 27, 2008, 02:01:08 pm »
Je moet inderdaad alles in zijn context zien, daar hebben de mensen van Zulte gelijk in. Dat jullie niet met 1000 naar tubeke afzakken (die vragen immers 28? inkom!!)  ....

de naam van onze ploeg is sv zulte waregem (zonder streepje) , ofwel svzw, ofwel essevee, kwestie van elkaar correct aan te spreken nietwaar ;)

excuseer! K'heb nooit geweten of het nu eigelijk met of zonder streepje was, dus wissel ik af en toe wat af. K'zal vanaf nu het streepje achterwege late zenne. :)

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #79 Gepost op: november 27, 2008, 04:24:34 pm »
Oei, een aantal collega-supporters zijn blijkbaar nog euforisch na onze zege bij GBA.
SVZW wordt zeker geen makkelijke tegenstander. Een ploeg die in competitie Anderlecht met 4-0 naar huis stuurt, heeft best wel iets in huis. Racing presteert de laatste weken uitstekend, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dat niveau binnen 2 maanden en kort na de winterstop nog gaan bereiken.
Ik weet ook niet dat een thuiswedstrijd altijd een voordeel gaat zijn voor ons, zie maar naar KV Turnhout die Roeselare eens gingen leren voetballen.
Misschien kunnen we best eens even terug met ons voeten op de grond komen, want hoe leefden we naar de wedstrijd bij GBA toe? Niets moest, alles mocht! We gingen er gewoon een feestje van maken.
Het resultaat hiervan is gekend ... Zou het niet beter zijn om terug in onze underdog-rol te kruipen, want was dat niet de basis van ons succes?