Auteur Topic: [VB] Racing Mechelen - SVZW  (gelezen 48784 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #300 Gepost op: januari 14, 2009, 03:14:31 pm »
Hilarisch. De Mechelen supporters zitten al heel de tijd op ons kap omdat we geen supporters gaan meebrengen en ze slagen er zelf niet om aan 2000 man te geraken voor een bekerwedstrijd tegen een eersteklasser. DAT is pas lachwekkend.
H?? internetheld. Mag ik wel even erop wijzen dat voetbalkrant.com nogal graag alles uit zijn context trekt. die website is grotendeels riooljournalistiek, als je daar iet smeteen van gaat aannemen als waarheid,.. Zwak dan.

straks komen ze nog af dat we GEEN enkele svzw supporter aanwezig zal zijn, niet? ;)

Offline Gabriël

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #301 Gepost op: januari 14, 2009, 03:19:36 pm »
wordt de match ergens getoond op caf???????? ?

claeys

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #302 Gepost op: januari 14, 2009, 03:24:54 pm »
wordt de match ergens getoond op caf???????? ?

Ik vermoed van niet

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #303 Gepost op: januari 14, 2009, 03:25:38 pm »
wordt de match ergens getoond op caf???????? ?

Volgens mij niet (behalve dan om 23u samenvattingen vd matchen van vnv), dus allen naar Mechelen.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #304 Gepost op: januari 14, 2009, 03:31:19 pm »
Hoe rij je nu best naar Mechelen? mappy geeft via Brussel aan, maar normaal rij ik via Antwerpen.

Rond 19u30, zijn er dan nog files? Zoja, langswaar heb je minst kans op de files?

Graag antwoord nog vandaag!  :D
Kortst langs Antwerpen volgens mij... Rond 19u30 zouden de grootste fileproblemen voorbij moeten zijn... En als er toch nog wat file is zou ik die in Antwerpen liever hebben dan die in Brussel persoonlijk...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #305 Gepost op: januari 14, 2009, 03:36:00 pm »
Indien file : eventueel vooraf al afslaan (voor a'pen) en via Puurs (dacht ik) rijden naar Mechelen

EDIT : Sint-Niklaas - Temse - Puurs - Willebroek (langs de Carr?) richting Mechelen (N16)
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2009, 03:38:49 pm door SVZW.BE »
Webteam SV Zulte Waregem

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Webteam SV Zulte Waregem

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #307 Gepost op: januari 14, 2009, 03:40:04 pm »
Pas maar goed op deze avond sukkels.Jullie gaan serieus verschieten als ge durft te komen naar Mechelen-Noord!!!!!Oep elle bakkes!!!!!

Administrators, geef dat IP nummer maar door aan de bevoegde instanties !

en wat bereik je met een IP adres? juist ja, niks! :)
En hebde zoveel schrik misschien? Wankers!

Heel veel schrik, ja, vooral van topboys als White Hart Lane. Hou je toch allemaal eens rustig zeg, mensen toch.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #308 Gepost op: januari 14, 2009, 03:42:13 pm »
Hilarisch. De Mechelen supporters zitten al heel de tijd op ons kap omdat we geen supporters gaan meebrengen en ze slagen er zelf niet om aan 2000 man te geraken voor een bekerwedstrijd tegen een eersteklasser. DAT is pas lachwekkend.

H?? internetheld. Mag ik wel even erop wijzen dat voetbalkrant.com nogal graag alles uit zijn context trekt. die website is grotendeels riooljournalistiek, als je daar iet smeteen van gaat aannemen als waarheid,.. Zwak dan.

Zijn dat van die mensen die via het net anderen uitschelden met woorden als 'wanker'? Rustig man, en maak nu maar dat je meer volk hebt dan 2000 - of 't zou wel h??l belachelijk zijn h?.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #309 Gepost op: januari 14, 2009, 03:46:00 pm »
Indien file : eventueel vooraf al afslaan (voor a'pen) en via Puurs (dacht ik) rijden naar Mechelen

EDIT : Sint-Niklaas - Temse - Puurs - Willebroek (langs de Carr?) richting Mechelen (N16)

Op de N16 zijn er wel wat werkzaamheden waardoor je een gedeelte slechts over 1 baanvak beschikt.
http://www.verkeerscentrum.be/verkeersinfo/fasefiche?phaseRoadId=8298

Langs Carr? passeer je niet want dat is op de A12, maar wel Willebroek.

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #310 Gepost op: januari 14, 2009, 03:50:34 pm »
Hoe rij je nu best naar Mechelen? mappy geeft via Brussel aan, maar normaal rij ik via Antwerpen.

Rond 19u30, zijn er dan nog files? Zoja, langswaar heb je minst kans op de files?

Graag antwoord nog vandaag!  :D

Rond 19u30 heb je nog kans op file voor de Kennedytunnel. Dat weet je nooit met zekerheid. Wat wel zeker is, is dat er geen file zal zijn op de ring rond Brussel in de richting die wij uitmoeten (tenzij er natuurlijk een ongeval is gebeurd). Je gaat zeker goed kunnen doorrijden tot aan de E19 en op de E19 zelf heb je ook geen file meer. Dus je hebt meest zekerheid op vlot verkeer via de Brusselse ring op dat uur aangezien dat stuk enkel dicht zit in de voormiddag.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #311 Gepost op: januari 14, 2009, 03:50:56 pm »
Indien file : eventueel vooraf al afslaan (voor a'pen) en via Puurs (dacht ik) rijden naar Mechelen

EDIT : Sint-Niklaas - Temse - Puurs - Willebroek (langs de Carr?) richting Mechelen (N16)

Op de N16 zijn er wel wat werkzaamheden waardoor je een gedeelte slechts over 1 baanvak beschikt.
http://www.verkeerscentrum.be/verkeersinfo/fasefiche?phaseRoadId=8298

Langs Carr? passeer je niet want dat is op de A12, maar wel Willebroek.

Thanks voor de info
maar *damn*
niet langs de carr? ;-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #312 Gepost op: januari 14, 2009, 03:53:18 pm »
Met sv74 en Crudo zit ik hier tenminste al op dezelfde golflengte. Respect !

Voor sommige anderen heb ik nog wel een bemerking. Er beweren er hier dat een bekerwedstrijd tegen een club uit 3de niet interessant is voor hun. Ik vind dat alle wedstrijden van mijn eigen club interessant zijn ongeacht de tegenstander.
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2009, 03:54:52 pm door Gruunwit »

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #313 Gepost op: januari 14, 2009, 03:55:53 pm »
Hilarisch. De Mechelen supporters zitten al heel de tijd op ons kap omdat we geen supporters gaan meebrengen en ze slagen er zelf niet om aan 2000 man te geraken voor een bekerwedstrijd tegen een eersteklasser. DAT is pas lachwekkend.
H?? internetheld. Mag ik wel even erop wijzen dat voetbalkrant.com nogal graag alles uit zijn context trekt. die website is grotendeels riooljournalistiek, als je daar iet smeteen van gaat aannemen als waarheid,.. Zwak dan.

Ja beeldt u in dat jij zomaar voor waarheid neemt dat Zulte Waregem geen enkele kaart heeft verkocht. Trouwens, jullie zijn begonnen met het spelletje over toeschouwersaantallen, wij niet. Moest je zo hoog niet van de toren geblazen hebben dan hadden we daar uiteraard niks van gezegd.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #314 Gepost op: januari 14, 2009, 03:56:08 pm »
Het wordt dus richting Brussel. E40 en daarna E19. Tenzij er iets veranderd op de site:

http://www.hln.be/hln/nl/2362/File-info/index.dhtml

fox

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #315 Gepost op: januari 14, 2009, 03:58:53 pm »
Met sv74 en Crudo zit ik hier tenminste al op dezelfde golflengte. Respect !

Voor sommige anderen heb ik nog wel een bemerking. Er beweren er hier dat een bekerwedstrijd tegen een club uit 3de niet interessant is voor hun. Ik vind dat alle wedstrijden van mijn eigen club interessant zijn ongeacht de tegenstander.

Bemerk vooral het verschil tussen niet interessant genoeg en niet interessant genoeg om er een examen voor te laten schieten en 2e zit te hebben.

Voor mij alvast interessant genoeg om wat vroeger te stoppen met werken en de verplaatsing te maken.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #316 Gepost op: januari 14, 2009, 04:07:01 pm »
Met sv74 en Crudo zit ik hier tenminste al op dezelfde golflengte. Respect !

Voor sommige anderen heb ik nog wel een bemerking. Er beweren er hier dat een bekerwedstrijd tegen een club uit 3de niet interessant is voor hun. Ik vind dat alle wedstrijden van mijn eigen club interessant zijn ongeacht de tegenstander.

Bemerk vooral het verschil tussen niet interessant genoeg en niet interessant genoeg om er een examen voor te laten schieten en 2e zit te hebben.

Voor mij alvast interessant genoeg om wat vroeger te stoppen met werken en de verplaatsing te maken.
Voor mij spijtig genoeg, net niet belangrijk genoeg om er een vak in tweede zit voor over te hebben... Ne schone zomer is ook niet mis h?!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #317 Gepost op: januari 14, 2009, 04:07:11 pm »
Met sv74 en Crudo zit ik hier tenminste al op dezelfde golflengte. Respect !

Dezelfde golflengte? Je wil gewoon horen dat je als kleine club een grote achterban hebt, we weten het, chapeau. Echter, je bent aan het verkeerde adres, want - voor de honderdste keer - wij zaten destijds in vierde klasse en speelden er elke twee weken ook voor 1000 trouwe fans. Hoe graag je er ook loopt mee te pronken (blijkbaar), jullie zijn ?cht wel niet de enige club die met een grote achterban in een lagere divisie speelt/gespeeld heeft. Dit doet niks af van het feit dat dit schitterend is, echt waar (is hier dan ook al veel gezegd) - maar als je er blijft over doorgaan dan wordt het op de duur vrij irritant eerlijk gezegd. Zeker wanneer je al van bij het begin geen greintje respect voor ons hebt opgebracht ? la "wij zijn schitterende en unieke fans en jullie komen met weinig volk af", terwijl je blijkbaar zelf niet eens aan 2000 man zal geraken.

Citaat
Voor sommige anderen heb ik nog wel een bemerking. Er beweren er hier dat een bekerwedstrijd tegen een club uit 3de niet interessant is voor hun. Ik vind dat alle wedstrijden van mijn eigen club interessant zijn ongeacht de tegenstander.

Dus zowel uit op Beerschot als uit op Kelmis hebben jullie 1400 man mee? Tjonge, je zou op de duur beginnen denken dat ze daar in Mechelen allemaal aan hetzelfde syndroom lijden.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #318 Gepost op: januari 14, 2009, 04:25:12 pm »
Leuke fans daar op dat forum, komen ze hier klagen over een gebrek aan respect. Willen toch zo hard het 'Millwall van Belgi?' zijn heb ik de indruk, zo van 'nobody likes us we don't care'. Heel stoer allemaal ook.

Citaat
...zeg tegen mijne zoon : de papa gaat naar de achtste finales van de BVB zien met Racing in de hoofdrol tegen Zulte en dan vraagt hij : Zulte,wat is dat? En dan zeg ik,ach jongen,dat zijn fusiejanetten...

Citaat
Hahahahaha, geen enkele kaart verkocht. Dit is gewoon hilarisch ! Woehahhaha ... sukkelaars. En dan komen winnen bij ons. Zou straf zijn en niet onrealistisch. Zonder ??n deftige supporter winnen en verder bekeren. Ik hoop dat die van ons hun afmaken ! Tzou eens zo schoon zijn !

Citaat
wat een zielige kutploeg!


Citaat
Zulte Dingskes...

 :-X

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] Racing Mechelen - SVZW
« Reactie #319 Gepost op: januari 14, 2009, 04:32:18 pm »
Leuke fans daar op dat forum, komen ze hier klagen over een gebrek aan respect. Willen toch zo hard het 'Millwall van Belgi?' zijn heb ik de indruk, zo van 'nobody likes us we don't care'. Heel stoer allemaal ook.

Citaat
...zeg tegen mijne zoon : de papa gaat naar de achtste finales van de BVB zien met Racing in de hoofdrol tegen Zulte en dan vraagt hij : Zulte,wat is dat? En dan zeg ik,ach jongen,dat zijn fusiejanetten...

Citaat
Hahahahaha, geen enkele kaart verkocht. Dit is gewoon hilarisch ! Woehahhaha ... sukkelaars. En dan komen winnen bij ons. Zou straf zijn en niet onrealistisch. Zonder ??n deftige supporter winnen en verder bekeren. Ik hoop dat die van ons hun afmaken ! Tzou eens zo schoon zijn !

Citaat
wat een zielige kutploeg!


Citaat
Zulte Dingskes...

 :-X
u nie in opjagen, ze mogen eens tegen een eerste klasser spelen en krijgen het plots hoog in hun bol. Want dat zijn ze nu net aan het doen... Winnen op GBA (idd mooie prestatie) en direct SVZW kloppen. Ik zeg niet dat het niet kan, dat zeker niet, maar hou rekening met kwaliteit ook. En of die gasten van Mechelen het nu willen of niet onze ploeg zal 7 van de 10 keer winnen op Mechelen, maarja het kan ook anders lopen