Auteur Topic: [NB] Bergen-SVZW  (gelezen 11505 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #40 Gepost op: december 21, 2008, 06:01:05 pm »
eigenlijk ongelooflijk hoeveel schijtpenalties wij al tegen gekregen hebben. brugge, mechelen, charleroi, bergen, en mss vergeet ik er nog ?? ongelooflijk...

tegen Gent kregen we ook nog een penalty tegen, en volgens mij was dat de enige terechte penalty.

tegen westerlo ook, VZ weet je wel nog (of was da ook nen onterechten?)

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #41 Gepost op: december 21, 2008, 08:22:10 pm »
tja van strafschoppen tegen krijgen weten wij alles... nu dat spuwincident mag toch ook bestraft worden. en vergeet het eerste doelpunt van bergen niet, ook al buitenspel. Nuja kortrijk speelt ook gelijk dus halen ze ons toch niet in.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #42 Gepost op: december 21, 2008, 09:26:41 pm »
tja van strafschoppen tegen krijgen weten wij alles... nu dat spuwincident mag toch ook bestraft worden. en vergeet het eerste doelpunt van bergen niet, ook al buitenspel. Nuja kortrijk speelt ook gelijk dus halen ze ons toch niet in.
Dat doet er eigenlijk niet toe. We hebben recht op die punten van in Bergen en daarmee basta. Met die 2 punten extra stonden we op 4 punten van de 4de plaats! Om nog maar te zwijen vanb de punten tegen Genk...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #43 Gepost op: december 22, 2008, 12:33:54 am »
Op basis van de 6 ? 7 goeie kansen verdienden we misschien wel meer.

Soit, het positieve aan het gelijkspel op Bergen is dat Bergen door de puntendeling niks op ons inloopt. Met vier dalers zie ik hen liever onder ons staan...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #44 Gepost op: december 22, 2008, 09:43:15 am »
Respect voor onze Meert!  Je moet het maar doen om rustig te blijven nadat een laagsoortig stuk krapuleus voetballerke je vanop 1 meter in het aangezicht spuwt!!  Beestig laag is dit!!  Ik hoop maar dat de bond bij het zien van deze beelden ingrijpt en hem alsnog een week of 4 schorst!!! Dit is er meer dan over!!! 

in studio moeten ze er dan nog pers? bijzeggen dat Meert zou mogelijks zou uitgedaagd hebben?!
wat een zever zeg.
hoeveel maal is Meert nie uitgedaagd in Luik?
Like i said. de media zou zich beter eens bezighouden met pseudovedetten ala dahmane en diane eens grondig door het slijk te halen, want het belgisch voetbal schiet er geen zak mee op.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #45 Gepost op: december 22, 2008, 09:59:05 am »
Die dahmane wat een dwaze eikel!  Irritant allom.  Gaat effe gaan mekkeren bij de scheids na de 1e helft.  Wie krijgt er een penalty, juist dahmane die gewoon op ??n van ons verdedigers ligt, zodat onze verdediger valt en hij lekker meevalt.  Penalty bergen en de 1e goal was meters buitenspel.

SCHANDE!

Wij waren zeker de betere ploeg, chapeau aan ons jongens om toch 2x te scoren, tegen een bende mekkers en marginalen (gefluim van eikel nr 2 op meert).  Ook het veld was een regelrechte ramp.

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #46 Gepost op: december 22, 2008, 12:53:15 pm »
Spijtig dat we hier 2 punten verloren hebben. Eigenlijk moet je altijd winnen tegen 10 man maar soit, de inzet en de wil was er om te winnen dat is ook al veel.
Bergen: enkele SCHANDALIGE spelers met etterbak numero uno: DAHMANE met zijn vuil kapsel en zijn bandeke van Algerije. Dat ie maar rap naar daar terug ga alst daar zo plezant is. Kan echt zijn mond niet houden, janken tot en met tegen den arbiter, vuile overtredingen maken (zie bossut zijn hand, voor t zelfde geld breekt ie daar zijn hand of ne vinger of 2). Dikke blaaskaak Dahmane. Brahami tackelde er ook maar lustig op los. Collet (goeie voetballer trouwens) maar spuwt in het gezicht van Meert (in de Premier League is dit minstens 3 wedstrijden schorsing), doet daar dan nog een karatetrap bovenop wnn meert geloof ik een geldige tackle uitvoerde, en dit gaat zo maar door,...

Ik denk dat we Matton gemist hebben (en de voorbije weken ook al) en dan heb ik het vooral over het creatieve gebeuren. Met Matton winnen we daar volgens mij met 2 goals verschil.

En den arbiter: ja wadde. Eerste helft zeer kwistig met de kaarten (flauwe uitsluiting van Oris vond ik) maar wnn het er toe deed dan wast ie bang om ze te trekken. Strafschopfase  ;D wat een lachertje; Dahmane trekt hem op aan Dachelet en dan valt ie als een dode mus naar beneden en da k**f van een arbiter loopt er in. Maar is al heel het seizoen zo he  :'( En dan is de commentaar op Studio Anderlecht, ja een goeie leiding en die van Waregem blijven onterecht mekkeren!!! Zoals tegen KVK, durven ze dienen arbiter wel een 8 geven zeker: 'floot goed en consequent"  ;D al dachten die van SVZW daar wel anders over.
Graag wat meer RESPECT voor SVZW!! Bekerwinnaar, europese overwintering, Giant Killer, een ploeg met meer dan 50% belgen,....
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #47 Gepost op: december 22, 2008, 01:22:41 pm »
ge moet allemaal niet luisteren naar die gasten van studio 1. En van hun verslaggeving krijg ik trouwens dikwijls een verkeerd beeld te zien van de match die gespeeld werd.

dat het arbitrage een goed cijfer krijgt is wel zeer onbegrijpelijk. Maar zo goed als alles in het Belgisch voetbal komt tekort. Slechte arbitrage, met slecht feedback op de arbitrage, slecht verslag geving, play offs invoeren terwijl landen als Nederland die op nieuw afschaffen omdat het systeem der gewoon niet optrok.

tja, wat doe je eraan ?. Zelf Dury wil niets meer kwijt over de scheidsrechters omwille dat het je meer problemen bezorgt dan dat het er oplost....

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #48 Gepost op: december 22, 2008, 02:02:21 pm »
Dat een scheidsrechter (ik ben zelf scheidsrechter ) niet ziet, kan ik aannemen, gewoon door het feit dat je bij spuwen er toch wel kort bij moet staan anders zie je dit niet. Voor de buitenspel en strafschop heb ik geen begrip, amai moest ik dit doen bij de derde reserven op zondagmorgen ze lynchen me.  Overigens vond ik Burie dinsdag ook heel irritant leiden, zonder echt uitslag bepalend te zijn, maar toch.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #49 Gepost op: december 22, 2008, 02:23:18 pm »
weeral penalty tegen die zeer betwistbaar is! voor rest match waarbij we drie punten moesten gehad hebben op basis van kansen! maarja op na trugronde
Liberta per gli ultras!

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #50 Gepost op: december 22, 2008, 03:15:48 pm »
Die rode kaart was zeker geen cadeau. Je weet dan onmiddellijk dat een scheidsrechter van dat niveau gaat compenseren. En dat gebeurde in de vorm van een denkbeeldige strafschop. Neem daar nog bij dat het eerste doelpunt buitenspel was, neem daar nog bij dat in die fase Dahamane driest ingaat op Bossut (met wat meer ervaring blijft deze voor dood liggen), neem daarbij het gefluim en ellebooggestoot dan is het een hele prestatie dat we daar 1 punt wegkapen al is het ook tegen 10 man.

Chapeau voor Coppin trouwens. Heeft nogmaals bewezen waarom essevee zijn contract wil verlengen.

fox

  • Gast
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #51 Gepost op: december 22, 2008, 03:25:17 pm »
Die rode kaart was zeker geen cadeau. Je weet dan onmiddellijk dat een scheidsrechter van dat niveau gaat compenseren. En dat gebeurde in de vorm van een denkbeeldige strafschop. Neem daar nog bij dat het eerste doelpunt buitenspel was, neem daar nog bij dat in die fase Dahamane driest ingaat op Bossut (met wat meer ervaring blijft deze voor dood liggen), neem daarbij het gefluim en ellebooggestoot dan is het een hele prestatie dat we daar 1 punt wegkapen al is het ook tegen 10 man.

Chapeau voor Coppin trouwens. Heeft nogmaals bewezen waarom essevee zijn contract wil verlengen.

10 tegen 11 is veel gezegd.  Bijna de eerste eerste helft was het 12-11. Na de rode kaart was het 11-11. Neem daar nog bij dat de scheidsrechter de beste man op het veld was voor Bergen, en dan is 2-2 heel mooi

fox

  • Gast
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #52 Gepost op: december 22, 2008, 05:15:50 pm »
Die rode kaart was zeker geen cadeau. Je weet dan onmiddellijk dat een scheidsrechter van dat niveau gaat compenseren. En dat gebeurde in de vorm van een denkbeeldige strafschop. Neem daar nog bij dat het eerste doelpunt buitenspel was, neem daar nog bij dat in die fase Dahamane driest ingaat op Bossut (met wat meer ervaring blijft deze voor dood liggen), neem daarbij het gefluim en ellebooggestoot dan is het een hele prestatie dat we daar 1 punt wegkapen al is het ook tegen 10 man.

Chapeau voor Coppin trouwens. Heeft nogmaals bewezen waarom essevee zijn contract wil verlengen.

10 tegen 11 is veel gezegd.  Bijna de eerste eerste helft was het 12-11. Na de rode kaart was het 11-11. Neem daar nog bij dat de scheidsrechter de beste man op het veld was voor Bergen, en dan is 2-2 heel mooi

Moet er eigenlijk klacht neergelegd worden door SVZW om dat gefluim bestraft te zien of komt dat door de TV beelden zowieso al bij de bon terecht ?

Volgens mij komt het zowieso bij de bond terecht. En aangezien hij niet bestraft is geweest voor het incident denk ik dat hij zich aan een ferme schorsing mag verwachten. Natuurlijk kopen wij er niks mee want hij is dan geschorst tegen onze concurrenten en er vrolijk weer bij tegen ons.

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #53 Gepost op: december 22, 2008, 05:25:25 pm »
hmmm in Belgi? kan dat toch niet ? Spelers bestraffen op basis van beelden. Als hij geen rode kaart gekregen heeft dan kunnen ze hem niet schorsen, enfin, das bij mijn weten toch nog nooit gebeurt.

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #54 Gepost op: december 22, 2008, 05:28:09 pm »
zijn der nie al geschorst voor een elleboogstoot die geen kaart gekregen had?

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #55 Gepost op: december 22, 2008, 05:29:11 pm »
zijn der nie al geschorst voor een elleboogstoot die geen kaart gekregen had?
op basis van tv beelden kan wel, maar we kennen de bond :-\

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #56 Gepost op: december 22, 2008, 05:40:25 pm »
In studio 1 toonden ze die smerige fout van Nicaise (scheidsrechter trok geel, maar moest donker donker rood zijn) en toen zijn Frank dat ze daar alleen in Nederland voor kunnen straffen, in Belgie niet.

Nuja, studio 1 is nu ook wel niet de meest betrouwbare bron maar ok ;D

fox

  • Gast
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #57 Gepost op: december 22, 2008, 06:04:02 pm »
In studio 1 toonden ze die smerige fout van Nicaise (scheidsrechter trok geel, maar moest donker donker rood zijn) en toen zijn Frank dat ze daar alleen in Nederland voor kunnen straffen, in Belgie niet.

Nuja, studio 1 is nu ook wel niet de meest betrouwbare bron maar ok ;D

Dat kwam omdat Nicaise een gele kaart had gekregen en dus niet nogmaals gestraft kon worden voor dezelfde overtreding. Nu echter, werd Collet niet gestraft voor de overtreding en is het wel degelijk mogelijk om hem hiervoor te gaan straffen. Moest hij bv geel gekregen hebben was er geen mogelijkheid om die om te zetten in rood.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #58 Gepost op: december 22, 2008, 06:34:42 pm »
Voor deze risicowedstrijd had de politie gelukkig twee ridders te paard besteld ! ;D
Dan halen sommige mensen er nog eens 'zantjes' uit als aanstekers van een of ander rookprojectiel. Blijven proberen gasten, ooit lukt het jullie wel... Shame on, shame on, shame on you.

Sorry voor dit bericht vol insiders, maar moest het ergens kwijt. ;)


Moesten gewonnen hebben en da's vooral aan ons zelf de danken. Ref gaat een keer in de fout op strafschopfase en fluit voor de rest uitstekend vond ik. Grensrechter drie keer zwaar in de fout, ander en beter.

er waren zelfs 4 politiemensen te paard+ een waterkanon  ::)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Bergen-SVZW
« Reactie #59 Gepost op: december 22, 2008, 06:58:51 pm »
Wat een avond alweer...

Ook gezien hoe hitsig de 'onbekende' politie-agenten te werk gingen...
Ze hadden wel geteld 3 politiemensen nodig en 2 stewards om 1 persoon eruit te halen.
?n dan nog met een houding van .... (kijk eens naar ons, we hebben er ween ?ne!)
Jammergenoeg de verkeerden, bleek achteraf. Ze wilden waarschijnlijk geen gezichtsverlies lijden en hebben dan maar niet verder gezocht naar de dader en zo verdwenen ze  opnieuw in de 'massa' .

Waar gaan we naartoe... Ook na de match een voorbode van Waregem Koerse (agentjes te paard)... En de gemotoriseerde politie die ons steevast begeleide tot een heel eind weg van Mons.


Oja juist, er was voetbal ook.
Nu, zijn het de mannen niet in het blauw het zijn de mannen in het zwart...
Wat was die weer bedroevig slecht.
Toch een pluim voor ons team dat alsnog 2 maal wist te scoren tegen zo'n bende reuzekleuters op het pattatenveld.

ook nog dit, net zoals vorig jaar ging mijn meeste aandacht naar hun prachtige (digitale) scorebord. Al sloeg die in de tweede helft ook tilt       ;D

Winterstop, gelukkig maar!