Auteur Topic: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem  (gelezen 20773 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #160 Gepost op: januari 20, 2009, 01:10:28 pm »
Wij spelen nog altijd niet het voetbal van het eerste halve seizoen eerste klasse. Toen stond er een ploeg op het veld met een bepaalde taktiek. De verdediging stond er als een blok en gaf weinig weg, wat nu niet het geval is. De spelers die sindsdien vertokken zijn, zijn nog altijd niet evenwaardig vervangen. We hebben nu veel jonge spelers die nog tot ontplooi?ng moeten komen en ervaring moeten opdoen. We moeten nog enkele jaren geduld hebben en dan staan we er misschien terug. We mogen van deze groep nu nog niet teveel verwachten.

Het eerste halve seizoen eerste klasse is een (heen)ronde die we volgens mij nooit of te nimmer nog zullen meemaken. Dat was een magische mix van een dichte vriendengroep van semi-professionelen die door het vuur ging voor elkaar, een trainer die perfect wist in te spelen op dat alles en vooral op het 'neofiet' zijn en zonder angst ten aanval trok, een achterban die er helemaal voor ging, een eerste klasse die zich week in, week uit liet verrassen door onderschatting ?n simpelweg onze sterkte toen, enzovoort. Koester het, zou ik zo zeggen, het zou inderdaad nog een tijdje kunnen duren vooraleer we nog eens zoiets meemaken.

Nu zijn we 'professioneel' zoals dat dan heet - een ploeg die langs geen kanten nog wordt onderschat (integendeel), een ploeg als een ander, een Westerlo of een Beerschot of een Charleroi - een eersteklasser uit de middenmoot/subtop. We blijven vooral Belgisch, dat vind ik schitterend (zijt eens fan van Lokeren of iets dergelijks zeg), en we vullen hier en daar aan met spelers als Berrier of Leye - wat eveneens schitterend is gebleken tot nog toe. Chapeau voor de scouting. Spelers komen en spelers gaan. We hebben het succes van het eerste jaar moeten bekopen (op sportief vlak althans, financieel was dat dan weer een opsteker) met Dupr? en Salou, zowat onze sterkhouders. Vanaf dan was het weer bouwen, zoeken naar nieuwe spelers. Voetbal is continu van dat, ups and downs, komen en gaan.

Onze ploeg is vooral jong (en Belgisch), inderdaad, maar dat vind ik nu net het mooie aan onze club en onze ploeg. Als je ziet hoe spelers als Matton worden binnengehaald en hier volledig openbloeien, wel dat vind ik werkelijk genieten. D?t is scouting, d?t is een mentaliteit van een gezonde, Belgische club. Of heb je liever iets als Roeselare, dat een 15tal spelers binnenhaalt in ??n transferperiode en na een heenronde kansloos laatste staat. Wees toch blij zeg, we spelen ook nog maar een paar jaar in eerste klasse. Cercle behoort nu ook (plots) tot de subtop, en ik ben er van overtuigd dat wij daar ook ooit zullen staan. Cercle speelt wel en drie keer zolang in eerste klasse, dus geduld is op z'n plaats.

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #161 Gepost op: januari 20, 2009, 02:54:45 pm »
gisteren in studio 1 op RTBF, Michael klepkens van Racing Mechelen. Op de vraag welke keeper uit 1ste klasse maakt een goede indruk op jou? antwoord: Bossut van Zulte - waregem is een klasse keeper. Volgende vraag zijn er nog? Antwoord : nee niet echt. Sammy heeft blijkbaar een grote indruk na gelaten op hem woensdag. Toch sjiek van die jongen vind ik, en een bevestiging voor Sammy.

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #162 Gepost op: januari 20, 2009, 03:11:08 pm »
Het valt mij de laatste tijd erg op dat er hier echt wel twee extremen aan het werk zijn op dit forum. Enerzijds zijn er een aantal mensen die constant op de trainer zitten te schieten en alle beslissingen/situaties aangrijpen om toch maar iets negatiefs over hem (of bij uitbreiding de club) te kunnen zeggen. Anderzijds zijn er enkele fanatiekelingen die koste wat het kost willen aantonen dat de trainer het wel goed doet en bijgevolg geen letter kritiek kunnen verdragen, zelfs niet als die terecht is (lees er anders de (off-)topic ?ex-spelers? eens op na als je een voorbeeldje wil van de twee partijen)

Volgens mij ligt de waarheid momenteel ergens in het midden en moet je durven toegeven dat we de laatste 4 matchen niet goed bezig zijn. Voor de winterstop verliezen we (kansloos) op Kortrijk en pakken we  (maar) een punt in Bergen. Na de winterstop verliezen (opnieuw kansloos) van een derdeklasser en verliezen we (enigszins onterecht) van Lokeren. Conclusie: dat moet beter, zeker als je de tegenstanders bekijkt!

Als je nu echter de wedstrijden voorafgaand aan deze reeks bekijkt moet je constateren dat het wel goed was: we halen een 9 op 9 met o.a. een stuntzege op Standard, en enkele weken voordien verslaan we Anderlecht met 4-0 ! Daarnaast spelen we bij momenten erg mooi voetbal en eindigen we de heenronde met 24 punten. Conclusie: tot voor de match tegen KVK waren we wel goed bezig!

Zeggen dat het al een gans seizoen slecht is, is dus even grote zever als beweren dat er geen vuiltje aan de lucht is. We zijn momenteel niet goed bezig en daar mag wel eens wat kritiek op komen. Die moet uiteraard gefundeerd zijn en met de bedoeling er beter van te worden. Zever als ?Dury buiten? is op basis van die 4 matchen te gek voor woorden, maar kritiek op diens tactiek of het feit dat hij zijn spelers onvoldoende kon motiveren tegen RC Mechelen moet volgens mij wel eens mogen gezegd worden!


Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #163 Gepost op: januari 20, 2009, 03:47:11 pm »
Idd! Maar dan zeg je dat Sjakie dit niet kan voor FCB tegen Roeselare, Asselman voor Dender niet tegen Lierse...is een voetbalmatch niet "iets" meer dan motivatie alleen? Bossut man van de match, ja! Maar beweren diezelfden dan dat wij niet 1 bal in het kader kregen? Die Clepkens heeft toch ook wel wat te doen gehad, h?! Alleen worden die Racingkansen 6 keer herhaald wegens "mooie kans van de 3de klasser tegen de eersteklasser" dan onze kansen die het bij 2 herhalingen houden. Onze ontgoocheling is groot, en terecht, maar dit heeft ook te maken met de uitschakeling van vorig jaar, toch! En het feit dat we een unieke kans misten om zonder eersteklasser als opponent, naar de halve finales te (kunnen) gaan! Ik keur de uitschakeling niet goed, maar gedane zaken nemen geen keer...KVK moet 2 x tegen Malinwa, met het weekend daarop telkens thuismatchen tegen Standard en RSCA! Leve hun grasmat en zei dikke Hein niet dat zijn spelers reeds vermoeid waren de laatste 20 min tegen Roeselare? De beker is mooi, maar in mijn ogen alleen als je hem ook effectief wint! Want wat voor zijn heeft het om er in de halve finale, of nog erger: in de finale eruit te gaan, met in de aanloopmaanden ernaartoe (zie ons eerste seizoen toen we hem wonnen) veel punten te verliezen? Volgend jaar beter! Op naar FCB

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #164 Gepost op: januari 20, 2009, 05:05:31 pm »
Het valt mij de laatste tijd erg op dat er hier echt wel twee extremen aan het werk zijn op dit forum. Enerzijds zijn er een aantal mensen die constant op de trainer zitten te schieten en alle beslissingen/situaties aangrijpen om toch maar iets negatiefs over hem (of bij uitbreiding de club) te kunnen zeggen. Anderzijds zijn er enkele fanatiekelingen die koste wat het kost willen aantonen dat de trainer het wel goed doet en bijgevolg geen letter kritiek kunnen verdragen, zelfs niet als die terecht is (lees er anders de (off-)topic ?ex-spelers? eens op na als je een voorbeeldje wil van de twee partijen)

De ?nige reden waarom Dury hier volgens mij (idd soms misschien iets te fanatiek) wordt verdedigd, is wel omdat er een kliekje is dat hem
koste wat het kost (terecht of niet terecht) probeert af te breken - en dit is al jaren aan de gang. Tuurlijk mag (en moet) er kritiek zijn, ik vind het alleen erg dat er na een of twee nederlagen weer vanalles geschreeuwd wordt, dat wat mij betreft te belachelijk is voor woorden. De statistieken staan er zwart op wit (en als je die balans opmaakt dan doen we het meer dan behoorlijk), en dat er sommige spelers minder behandeld zouden zijn, dit is verdomme geen liefdadigheidsinstelling - of denk je dat er bij de andere clubs nooit eens een geschil is tussen spelers en trainer en club en dergelijke? Denk je dat er bij Anderlecht nooit een speler kwaad vertrekt omwille van de manier waarop ze behandeld zijn? Ah open je ogen. Goor en dergelijke zijn er door de fans uitgekotst, Deschacht hoort elke week spreekkoren van z'n eigen fans, VDH idem, en ga zo maar door. Je moet zelfs niet ver kijken, ooit gehoord van VBH bij Kortrijk? Juist ja.

Citaat
Volgens mij ligt de waarheid momenteel ergens in het midden en moet je durven toegeven dat we de laatste 4 matchen niet goed bezig zijn. Voor de winterstop verliezen we (kansloos) op Kortrijk en pakken we (maar) een punt in Bergen. Na de winterstop verliezen (opnieuw kansloos) van een derdeklasser en verliezen we (enigszins onterecht) van Lokeren. Conclusie: dat moet beter, zeker als je de tegenstanders bekijkt!

Idd, we verliezen op Kortrijk (waar zowat geen ?nkele ploeg weet te winnen) en pakken 'maar' een punt op Bergen. Wel bij zeggen dat we voordien een 10 op 12 haalden tegen Beerschot, Standard, Moeskroen en Charleroi. Het is met andere woorden maar hoe je het wil bekijken. De mensen die constant willen winnen moeten in Sclessin zijn, en zelfs daar laten die voetballers zich vangen aan onderschatting (tegen ons bvb) - zoals wij dat doen tegen Racing Mechelen. Kijk, ik wil niet doen alsof alles perfect is of iets dergelijks, maar waarom wordt hier eigenlijk in Godsnaam Dury in vraag gesteld? Waarom wordt hier tout court eigenlijk gezaagd? We zitten verdomme volledig op schema, spelen beter voetbal dan vorig jaar, en toch is het niet goed. Kijk eens naar Roeselare, zou je dat liever hebben? Of Beerschot, met zo'n budget en zo'n ploeg - een hele heenronde niks maar dan ook niks dan vernederingen. Tsja, ik blijf erbij - sommigen verwachten veel, en denken om de een of andere reden dat we na drie jaar eerste klasse makkelijk moeten kunnen meedraaien in de subtop en bijgevolg elke mindere ploeg moeten verslaan. Zo werkt het echter niet.

Citaat
Als je nu echter de wedstrijden voorafgaand aan deze reeks bekijkt moet je constateren dat het wel goed was: we halen een 9 op 9 met o.a. een stuntzege op Standard, en enkele weken voordien verslaan we Anderlecht met 4-0 ! Daarnaast spelen we bij momenten erg mooi voetbal en eindigen we de heenronde met 24 punten. Conclusie: tot voor de match tegen KVK waren we wel goed bezig!

Zeker. En op Lokeren spelen we eveneens goed voetbal en verdienen we te winnen, je zou dus kunnen stellen dat we ons herpakt hebben na die moeilijke verplaatsingen op Kortrijk en Racing Mechelen. Het is, nogmaals, hoe je het wil bekijken.

Citaat
Zeggen dat het al een gans seizoen slecht is, is dus even grote zever als beweren dat er geen vuiltje aan de lucht is. We zijn momenteel niet goed bezig en daar mag wel eens wat kritiek op komen. Die moet uiteraard gefundeerd zijn en met de bedoeling er beter van te worden. Zever als ?Dury buiten? is op basis van die 4 matchen te gek voor woorden, maar kritiek op diens tactiek of het feit dat hij zijn spelers onvoldoende kon motiveren tegen RC Mechelen moet volgens mij wel eens mogen gezegd worden!

Akkoord, alleen spijtig dat de kritiek doorgaans uit dezelfde hoek komt, en die al ja-ren aan de gang is, ?n bijgevolg vaak te belachelijk voor woorden. Ik zeg niet dat Dury perfect is, en ik zeg niet dat onze ploeg subliem is, maar we doen het verdomme toch maar met de middelen die we hebben. En we doen het meer dan behoorlijk. Ik bedoel, bekijk dat forum hier weer eens na een paar nederlagen - is dat normaal? Neen, ik vind dat zelfs erg. Heel erg.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #165 Gepost op: januari 20, 2009, 11:04:03 pm »
"sv zulte waregem". goe bezig. kliekjesvorming. er is ?nen die constant belachelijk komt doen bij een nederlaag. ?nen. frapant da je die ouwe koe bovenhaalt.
de rest is het gewoon wa beu da bij een paar belangrijke matchen voor de supporters er telkens de kop nie werd voor gelegd. die reactie is dan nie meer dan normaal.
laat hun dan ook gewoon wa hun frustratie afreageren ip een forum, tijdens de match zal 80% achter het team staan voor het volle pond.
ze hebben volgens mij totaal niets tegen Dury, in tegendeel.  daarom vind ik de vergelijking met sjakie, aim?ten, denise, ariele,... totaal ongepast hij staat erboven.
maar matchen zoals malinwa(zulte-quoi), kortrik, mechelen,... lagen bij nogal wa supporters wa gevoelig. ?n telkens was het gebrek aan duelkracht (vechtlust) d? oorzaak voor het verlies. de frustratie valt dan ook voor een stuk te begrijpen (en niet onbelangrijk dat het even wordt aangehaald).

daarenboven wordt de frustratie aangewakkerd door:
(- de trage gang van zaken in het stadiondossier, doch dit valt te begrijpen)
- de media die ver van essevee gezind is. (zeker in vgl met de (georchestreerde) goed nieuws show over de vk, met top of the bill f.luts) -> werd trouwens ook door Dury zelf aangehaald

so, get over it yourself. zondag staat men gewoonte getrouw 100% achter het team.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #166 Gepost op: januari 22, 2009, 10:31:12 pm »
laat ons naar de toekomst kijken en niet steeds over het verleden praten.
We willen toch immers allemaal vooruit!

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #167 Gepost op: januari 23, 2009, 12:19:04 am »
zoals al gezegt en ik durf zelf zeggen 99% staat achter het team maar er staat meschien nog 50% achter de beslissingen en tactiek van den trainer al was zijn naam nu dury of hein of beloni maakt niet uit!!
alleen weet ik wel dat we al 2 keer stunten dit jaar en dat we al meer machen beschaamd naar huis gingen!!

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #168 Gepost op: januari 23, 2009, 12:41:13 am »
zoals al gezegD en ik durf zelf zeggen 99% staat achter het team maar er staat misschien nog 50% achter de beslissingen en tactiek van den trainer al was zijn naam nu dury of hein of b?l?ni maakt niet uit!!
alleen weet ik wel dat we al 2 keer stunten dit jaar en dat we al meer matchen beschaamd naar huis gingen!!

Wees nu eens realistisch, er zal heel veel moeten gebeuren eer dat Dury aan de deur gezet wordt. Iedereen weet nu al dat ge niet voor Dury zijt, dus je hoeft dat niet in iedere topic te herhalen. We mogen blij zijn dat we Dury hebben, als je ziet wat hij met SVZW al allemaal bereikt heeft. Als je alle matchen wilt winnen, supporter dan voor een topclub.

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #169 Gepost op: januari 23, 2009, 12:56:02 am »
Ik vind he tjuist leuk die hoogte-en diepte punten. Liever dat dan een heel seizoen constant en zo grijs als wat.

Om een voorbeeld te geven: vorig seizoen eindigen we knap 7e, maar wat een vreselijk saai seizoen was dat zeg, ik ga daar over 5 jaar absoluut niets meer van weten.
Dit seizoen de 4-0 tegen Anderlecht dat ga ik van mijn leven niet meer vergeten, zoiets geeft kleur aan een seizoen. Dat er dan ook dieptepunten tussen zitten (mechelen, kortrijk) ja ok dat moet je er bij nemen, alleen hoogtepunten dat vind je nergens, zelfs niet in standard

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #170 Gepost op: januari 23, 2009, 07:20:15 am »
Ik vind he tjuist leuk die hoogte-en diepte punten. Liever dat dan een heel seizoen constant en zo grijs als wat.

Om een voorbeeld te geven: vorig seizoen eindigen we knap 7e, maar wat een vreselijk saai seizoen was dat zeg, ik ga daar over 5 jaar absoluut niets meer van weten.
Dit seizoen de 4-0 tegen Anderlecht dat ga ik van mijn leven niet meer vergeten, zoiets geeft kleur aan een seizoen. Dat er dan ook dieptepunten tussen zitten (mechelen, kortrijk) ja ok dat moet je er bij nemen, alleen hoogtepunten dat vind je nergens, zelfs niet in standard
en dat kunnen wij weten!!! ;D

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #171 Gepost op: januari 23, 2009, 08:34:51 am »
in studio 1 vorige zondag werd er zoals altijd op het einde van het programma een goal nagespeeld door oa Leo Vanderelst
Ook gezien dat dit in het stadion van Racing werd opgenomen ?
Waarschijnlijk de dag na onze uitschakeling.

Wie goed gekeken heeft moet nog meer gezien hebben,

enig idee ?

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #172 Gepost op: januari 23, 2009, 09:48:00 am »
doelpunt van Jan Ceulemans tegen USSR op de mundial in Mexio '86

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #173 Gepost op: januari 23, 2009, 11:36:14 am »
kan goed zijn

maar het gaat niet om dat doelpunt
wel om de omgeving

niks opgevallen ??

Offline esseveke

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #174 Gepost op: januari 23, 2009, 12:17:59 pm »
Nee nie dat er mij iets speciaals is opgevallen.
vertel eens

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #175 Gepost op: januari 23, 2009, 12:39:44 pm »
Nee nie dat er mij iets speciaals is opgevallen.
vertel eens

hing daar geen bekende vlag te wapperen,
in het uitvak ?

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #176 Gepost op: januari 23, 2009, 01:26:35 pm »
ja ook gezien spandoek van cb06 hehe

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #177 Gepost op: januari 23, 2009, 01:31:53 pm »
zoals al gezegD en ik durf zelf zeggen 99% staat achter het team maar er staat misschien nog 50% achter de beslissingen en tactiek van den trainer al was zijn naam nu dury of hein of b?l?ni maakt niet uit!!
alleen weet ik wel dat we al 2 keer stunten dit jaar en dat we al meer matchen beschaamd naar huis gingen!!

Wees nu eens realistisch, er zal heel veel moeten gebeuren eer dat Dury aan de deur gezet wordt. Iedereen weet nu al dat ge niet voor Dury zijt, dus je hoeft dat niet in iedere topic te herhalen. We mogen blij zijn dat we Dury hebben, als je ziet wat hij met SVZW al allemaal bereikt heeft. Als je alle matchen wilt winnen, supporter dan voor een topclub.

1 ik zeg niet dat ze dury aan de deur zullen zetten ik zeg alleen dat er meer supperters er tegen beginnen te zijn!!
2 kijk niet steeds in het verleden!! zo geraak je nergens  :)
3 als supporter wil je toch iedere week dat je ploeg wint of niet soms? ???
  en als we dan verliezen wil ik inzet gezien hebben en niet zoals op rc mechelen dat we beschaamd moesten zijn
  dat we niet mee konden met hun op bepaalde momenten!
4 op rc mechelen spelen we op het laatste met 5 verdedigers!! (minne, vanzundert, tavarel, dhaene en colpaert)
  EN DIT TEGEN EEN DERDE KLASSER dat is pas beschamend :-[
5 we zijn niet allemaal volmaakt dus typ fouten worden er bij genomen anders ban iedereen die eens een typfout maakt ge gaat er niet veel meer overhebben  ;D

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #178 Gepost op: januari 23, 2009, 01:42:24 pm »
zoals al gezegD en ik durf zelf zeggen 99% staat achter het team maar er staat misschien nog 50% achter de beslissingen en tactiek van den trainer al was zijn naam nu dury of hein of b?l?ni maakt niet uit!!
alleen weet ik wel dat we al 2 keer stunten dit jaar en dat we al meer matchen beschaamd naar huis gingen!!

Wees nu eens realistisch, er zal heel veel moeten gebeuren eer dat Dury aan de deur gezet wordt. Iedereen weet nu al dat ge niet voor Dury zijt, dus je hoeft dat niet in iedere topic te herhalen. We mogen blij zijn dat we Dury hebben, als je ziet wat hij met SVZW al allemaal bereikt heeft. Als je alle matchen wilt winnen, supporter dan voor een topclub.

1 ik zeg niet dat ze dury aan de deur zullen zetten ik zeg alleen dat er meer supperters er tegen beginnen te zijn!!
2 kijk niet steeds in het verleden!! zo geraak je nergens  :)
3 als supporter wil je toch iedere week dat je ploeg wint of niet soms? ???
  en als we dan verliezen wil ik inzet gezien hebben en niet zoals op rc mechelen dat we beschaamd moesten zijn
  dat we niet mee konden met hun op bepaalde momenten!
4 op rc mechelen spelen we op het laatste met 5 verdedigers!! (minne, vanzundert, tavarel, dhaene en colpaert)
  EN DIT TEGEN EEN DERDE KLASSER dat is pas beschamend :-[
5 we zijn niet allemaal volmaakt dus typ fouten worden er bij genomen anders ban iedereen die eens een typfout maakt ge gaat er niet veel meer overhebben  ;D

Colpaert kwam er in op het middenveld... dus dat is een defensieve middenvelder dan.
dury zij achteraf" colpaert in brengen om hun omschakeling te vertragen (of iets in die aard)"

kan ik best inkomen...
over de rest van je vertelling ga ik mij niet uitspreken, op sommige dingen geef ik je gelijk (ik wil ze ook iedere week zien winnen) maar je moet realistisch blijven e. We zijn geen top club

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #179 Gepost op: januari 23, 2009, 02:05:38 pm »
zoals al gezegD en ik durf zelf zeggen 99% staat achter het team maar er staat misschien nog 50% achter de beslissingen en tactiek van den trainer al was zijn naam nu dury of hein of b?l?ni maakt niet uit!!
alleen weet ik wel dat we al 2 keer stunten dit jaar en dat we al meer matchen beschaamd naar huis gingen!!

Wees nu eens realistisch, er zal heel veel moeten gebeuren eer dat Dury aan de deur gezet wordt. Iedereen weet nu al dat ge niet voor Dury zijt, dus je hoeft dat niet in iedere topic te herhalen. We mogen blij zijn dat we Dury hebben, als je ziet wat hij met SVZW al allemaal bereikt heeft. Als je alle matchen wilt winnen, supporter dan voor een topclub.

1 ik zeg niet dat ze dury aan de deur zullen zetten ik zeg alleen dat er meer supperters er tegen beginnen te zijn!!
2 kijk niet steeds in het verleden!! zo geraak je nergens  :)
3 als supporter wil je toch iedere week dat je ploeg wint of niet soms? ???
  en als we dan verliezen wil ik inzet gezien hebben en niet zoals op rc mechelen dat we beschaamd moesten zijn
  dat we niet mee konden met hun op bepaalde momenten!
4 op rc mechelen spelen we op het laatste met 5 verdedigers!! (minne, vanzundert, tavarel, dhaene en colpaert)
  EN DIT TEGEN EEN DERDE KLASSER dat is pas beschamend :-[
5 we zijn niet allemaal volmaakt dus typ fouten worden er bij genomen anders ban iedereen die eens een typfout maakt ge gaat er niet veel meer overhebben  ;D

Ah 'lg', tijdje geleden! Weer wakker geschoten met dat we weer eens een paar wedstrijden niet hebben gewonnen? Welcome back!

1. Je zegt niet dat ze Dury aan de deur moeten zetten, wat is het dan eigenlijk dat je probeert te zeggen? Dat het een slechte trainer is? En just for the record, op welke statistieken is de uitspraak 'meer en meer supporters beginnen tegen Dury te zijn' gebaseerd? Mag ook in PM hoor.

2. Helemaal akkoord, hoewel je af en toe toch eens naar het verleden mag en moet kijken vind ik - al was het maar om te zien hoe ??n man van een derdeklasser een (bijna) subtopper heeft gemaakt in de hoogste klasse. Al was het maar om te zien hoe hij ons de Beker van Belgi? schonk, hoe hij ons Europees deed overwinteren, en hoe hij ons al vele overwinningen bracht tegen onder andere Standard, Genk, Gent, Club Brugge, en Anderlecht. Maar je hebt gelijk, we moeten meer naar het heden kijken, bijvoorbeeld naar het afgelopen seizoen waarin we 7e eindigden, of dit seizoen, waar we (in een jaar waar 4 ploegen kunnen dalen) we zonder al te veel problemen en met beter voetbal dan vorig jaar meedoen in de (goede) middenmoot - waar we met deze ploeg ook gewoon horen te staan uiteindelijk.

3. Tuurlijk wil een supporter winnen. Een speler ook, een bestuur ook en een trainer ook, geloof me. Maar wij zijn Zulte Waregem, beste lg, en wij zijn met andere woorden niet per se sterker dan een supergemotiveerde en goedspelende derdeklasser (voor wie de Beker ?lles is, en wie eerder al G. Beerschot met 1-4 vernederde), of een ploeg als Kortrijk die al 25 (?) matchen ongeslagen is in eigen huis. Begrijp je? Wij zijn Standard niet, en kijk, zelf de kampioen van Belgi? laat wel eens steken vallen, en verliest in de beker ook tegen een mindere, en verliest ook op Kortrijk. En tegen ons. Snappie?

4. Ik ga ook niet altijd akkoord met Dury en wil hem niet afschilderen als een held (al is hij dat eigenlijk wel een beetje) of als de perfecte trainer, maar wat zit jij hier eigenlijk Godganse dagen te miereneuken over die man zeg? Oke, lg, we verliezen tegen een derdeklasser - maar is dat ?llemaal Dury z'n schuld? Of misschien ?rgens ook een h??l klein beetje de spelers, die er duidelijk niet zoveel zin in hadden? Of misschien is het gewoon moeilijker spelen op het veld van een super/super/supergemotiveerde derdeklasser (zie punt 3) dan bijvoorbeeld thuis tegen een Westerlo. Kan je daar ?rgens inkomen? Tuurlijk is het (op papier) belachelijk om te verliezen tegen een derdeklasser, maar dat is voetbal. Dender ligt er ook uit tegen Lierse, en Anderlecht verliest van Kv Mechelen. Wij spelen goed op Lokeren, verliezen onverdiend, niks aan te doen. Voetbal heet dat.

5. Heen proobleem. Al kan je wel een 'effort' doen vind ik.