Auteur Topic: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem  (gelezen 21000 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #60 Gepost op: januari 15, 2009, 04:56:44 pm »
Blijkbaar zijn velen te gefrustreerd om een eerlijke kijk op het wedstrijdverloop weer te geven, wat dan weer niet onbegrijpelijk is.

Bon, mijn vreugde wordt er uiteraard niet minder op...Al een geluk dat ik nog kan typen want mijn stem is weg.

Wat mij betreft nog veel geluk in de competitie en hopelijk leggen jullie spelers er daar wel hun kop voor.

En jullie mogen ons stadion zoveel als jullie willen, kouwelijk noemen, het is het ONZE en het is UNIEK!


Snelheid van uitvoering, nihil. Passing, nihil. Duelkracht, nihil. Tactiek, nihil en we kunnen zo wel eventjes doorgaan. Spelen we zo tegen een eerste klasser dan krijgen we er minimum 5 in ons kas maar jullie onmondigheid voor doel heeft ons gered en daaraan zie je dat derde klasse de reeks is waar jullie op dit moment en met deze kern horen.
^

Komen jullie ons dan vergezellen, want blijkbaar kunnen jullie dat niveau niet eens overstijgen.. Vierde klasse anders maar eens proberen?

Niets tegen de anderen, maar ulle administrator is gewoon ne dikke zeveraar, die in zijn ene post zit te kakken en te kappen en in een andere post zegt dat ie zoiets helemaal niet gezegd heeft.. of het in ieder geval niet zo bedoeld heeft! Fox uw posts zijn ondubbelzinnig genoeg om te begrijpen wat je bedoelt, eerst kappen en dan doen alsof je neus bloedt, eerst is goe van uw gat geven en dan uzelf uit de wind zetten!

Dan zeg je: gaan we persoonlijk worden? (of iets in dien aard, anders beweerde weer da ge niets gezegd hebt) je kan anders ook wat van kerel! ge zijt behoorlijk gefrustreerd en ik begrijp dat (zou dat ook zijn in uw plaats) maar zoek de reden bij uw eigen ploeg en mekker wat op uw eigen ploeg en spelers, dat je hier moet zitten verkondigen dat wij op de plaats horen waar we zitten, is een zondebok zoeken voor het verbloemen van je eigen fouten.. en als wij zitten waar wij feitelijk horen te zitten, zitten jullie dan niet te hoog? Racing was gisteren de eersteklasser, we zullen uw ploegske is elke week in derde zetten en jullie spelen daar geen kampioen!! de kakkers kwamen ook met een eersteklasseploeg in derde spelen, het heeft hen 2 jaar gekost, en dan wast het nog zeer nipt met 1 punt op de allerlaatste speeldag! dus stop me denigrerend te doen over onze ploeg want de enige ploeg die je zou moeten afbreken en die hoongelach verdiend is ZW, niemand anders!

Maar zoals ik al zei, het is altijd iemand anders bij jou..

Offline Promo

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #61 Gepost op: januari 15, 2009, 05:02:11 pm »
Bon, verder hoef ik hier niet meer nodig te zijn denk ik (tenzij ik weer 1 van fox'kes scherpe posts lees  ;)) ik wens jullie het allerbeste in de competitie! vond het tof dat jullie toch met een redelijk supportersaantal afgekomen zijn, jullie hadden meer bij dan 10 derdeklassers samen (waar jullie vak vaak gewoon leeg blijft)..

ik heb nooit beweerd dat ik jullie maar 'fusie-janetten' vind, integendeel zelfs, vind ZW een sympathieke ploeg die het moet doen met de middelen die ze heeft en het ook zo wat moet hebben (net zoals Racing) van de grote matchen en enkele uitschieters

Nog veel succes in ieder geval in de competitie en dat jullie KVK in de terugronde mogen kloppen met forfaitscore ofso  ;)

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #62 Gepost op: januari 15, 2009, 05:12:35 pm »
proficiat aan racing mechelen, verdiende winnaar

en van mijn part mogen onze spelers eens deftig de les gespeld worden!! doelstellingen de halve finale kunnen halen, met de ze loting moet dat haalbaar zijn, khoor ze het nog steeds zeggen!

of zou het toch aan 'MAGIC' Dury Liggen  :(

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #63 Gepost op: januari 15, 2009, 05:22:27 pm »
Blijkbaar zijn velen te gefrustreerd om een eerlijke kijk op het wedstrijdverloop weer te geven, wat dan weer niet onbegrijpelijk is.

Bon, mijn vreugde wordt er uiteraard niet minder op...Al een geluk dat ik nog kan typen want mijn stem is weg.

Wat mij betreft nog veel geluk in de competitie en hopelijk leggen jullie spelers er daar wel hun kop voor.

En jullie mogen ons stadion zoveel als jullie willen, kouwelijk noemen, het is het ONZE en het is UNIEK!

Ik denk dat iedereen hier toch een eerlijke kijk heeft op het verloop?  Mechelen heeft terecht gewonnen, daar is iedereen het zowat overeen eens. Zulte Waregem maakte behalve de eerste 15 minuten op geen enkel moment aanspraak op een overwinning.  We wensen jullie ook proficiat en we hopen ook dat jullie ervan genieten (iets wat GEEN probleem zal zijn denk ik)

Maar de manier waarop is voor ons gewoon belachelijk en voor ons compleet onaanvaardbaar want het is niet omdat jullie boven het niveau van een derdeklasser uitstegen hoe graag je dat zou willen. Het was enkel omdat wij op het niveau van een derdeklasser acteerden.

Snelheid van uitvoering, nihil. Passing, nihil. Duelkracht, nihil. Tactiek, nihil en we kunnen zo wel eventjes doorgaan. Spelen we zo tegen een eerste klasser dan krijgen we er minimum 5 in ons kas maar jullie onmondigheid voor doel heeft ons gered en daaraan zie je dat derde klasse de reeks is waar jullie op dit moment en met deze kern horen.

fox, geen statistiekskes bij deze ?  we kunnen mss es statistieken maken over uw contradicties ?

vreemd hoe jij altijd maar je petje naar de wind zet om deze of gene 'af te breken'
(als je maar dwars kunt liggen, is het zoiets ? ... )

ik blijf bij mijn mening, zie mijn posts het voorbij jaar met argumenten.  daarom geen woord over wat gisteren gebeurd is, je zou het wel weer kunnen verbloemen als het bij toeval in uw fustratiekraam zou passen.

svzw is o zo goed bezig de laatste 2 jaar ...

Grtz,


Contradicties zul je niet vinden, uiteraard niet, anders had je deze al gepost. Maar goed dat was uiteraard ook niet de bedoeling. Als je maar op de man kan spelen nietwaar?

En uiteraard is ZW nog steeds goed bezig. 1 snertvertoning zal daar niets aan veranderingen. Ik en velen met mij, kijken uiteraard verder dan ons neus lang is. Misschien kan je dat ook eens proberen, het zou misschien helpen om uw verzuring te bestrijden tov als wat svzw is

mensen kunnen uw vele posts lezen en er de contradicties zo uithalen.  onnodig die te posten.

ik speel op de man omdat jij er telkens weer in slaagt om scherprechter te spelen tegenover anderen die bepaalde dingen terecht aan de kaak willen stellen om daarna jezelf vakkundig uit de wind te zetten.

je kan misschien zooo ver voorbij je neus kijken tot de dag des oordeels en alles zodanig  relativeren om dan te besluiten dat het mss geen zin heeft om te leven ?
ik bedoel maar : we moeten ambitie hebben om vooruit te gaan, standpunten innemen, ervoor gaan, beslissingen nemen en niet zomaar alles relativeren en goedkeuren wat gebeurt binnen svzw.
en daarin past elke mening, ook diegene die u niet aanstaan.  die hoef je niet steeds te counteren met pseudo-argumenten.

als subtopper in wording (dat is toch de ambitie cfr bestuur) kunnen bepaalde dingen niet die jij altijd weer verdedigt.  stilstaan is achteruitgaan.

verzuring ?   yeah right.

Grtz,


fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #64 Gepost op: januari 15, 2009, 05:45:58 pm »
Blijkbaar zijn velen te gefrustreerd om een eerlijke kijk op het wedstrijdverloop weer te geven, wat dan weer niet onbegrijpelijk is.

Bon, mijn vreugde wordt er uiteraard niet minder op...Al een geluk dat ik nog kan typen want mijn stem is weg.

Wat mij betreft nog veel geluk in de competitie en hopelijk leggen jullie spelers er daar wel hun kop voor.

En jullie mogen ons stadion zoveel als jullie willen, kouwelijk noemen, het is het ONZE en het is UNIEK!

Ik denk dat iedereen hier toch een eerlijke kijk heeft op het verloop?  Mechelen heeft terecht gewonnen, daar is iedereen het zowat overeen eens. Zulte Waregem maakte behalve de eerste 15 minuten op geen enkel moment aanspraak op een overwinning.  We wensen jullie ook proficiat en we hopen ook dat jullie ervan genieten (iets wat GEEN probleem zal zijn denk ik)

Maar de manier waarop is voor ons gewoon belachelijk en voor ons compleet onaanvaardbaar want het is niet omdat jullie boven het niveau van een derdeklasser uitstegen hoe graag je dat zou willen. Het was enkel omdat wij op het niveau van een derdeklasser acteerden.

Snelheid van uitvoering, nihil. Passing, nihil. Duelkracht, nihil. Tactiek, nihil en we kunnen zo wel eventjes doorgaan. Spelen we zo tegen een eerste klasser dan krijgen we er minimum 5 in ons kas maar jullie onmondigheid voor doel heeft ons gered en daaraan zie je dat derde klasse de reeks is waar jullie op dit moment en met deze kern horen.

fox, geen statistiekskes bij deze ?  we kunnen mss es statistieken maken over uw contradicties ?

vreemd hoe jij altijd maar je petje naar de wind zet om deze of gene 'af te breken'
(als je maar dwars kunt liggen, is het zoiets ? ... )

ik blijf bij mijn mening, zie mijn posts het voorbij jaar met argumenten.  daarom geen woord over wat gisteren gebeurd is, je zou het wel weer kunnen verbloemen als het bij toeval in uw fustratiekraam zou passen.

svzw is o zo goed bezig de laatste 2 jaar ...

Grtz,


Contradicties zul je niet vinden, uiteraard niet, anders had je deze al gepost. Maar goed dat was uiteraard ook niet de bedoeling. Als je maar op de man kan spelen nietwaar?

En uiteraard is ZW nog steeds goed bezig. 1 snertvertoning zal daar niets aan veranderingen. Ik en velen met mij, kijken uiteraard verder dan ons neus lang is. Misschien kan je dat ook eens proberen, het zou misschien helpen om uw verzuring te bestrijden tov als wat svzw is

mensen kunnen uw vele posts lezen en er de contradicties zo uithalen.  onnodig die te posten.

ik speel op de man omdat jij er telkens weer in slaagt om scherprechter te spelen tegenover anderen die bepaalde dingen terecht aan de kaak willen stellen om daarna jezelf vakkundig uit de wind te zetten.

je kan misschien zooo ver voorbij je neus kijken tot de dag des oordeels en alles zodanig  relativeren om dan te besluiten dat het mss geen zin heeft om te leven ?
ik bedoel maar : we moeten ambitie hebben om vooruit te gaan, standpunten innemen, ervoor gaan, beslissingen nemen en niet zomaar alles relativeren en goedkeuren wat gebeurt binnen svzw.
en daarin past elke mening, ook diegene die u niet aanstaan.  die hoef je niet steeds te counteren met pseudo-argumenten.

als subtopper in wording (dat is toch de ambitie cfr bestuur) kunnen bepaalde dingen niet die jij altijd weer verdedigt.  stilstaan is achteruitgaan.

verzuring ?   yeah right.

Grtz,



Neen neen, wie a zegt moet b zeggen. Feit is dat je ze nergens gaat vinden en dat weet je maar al te goed.

Ik speel trouwens nergens scherprechter, ik geef gewoon mijn mening. Dat die niet in uw kraam passen is niet mijn probleem. Dat u daar niks weet tegen over te stellen behalve "Fox is er eentje van zulte" of "Fox zijn posts zitten vol contradicties", daar kan ik niks aan doen.

Waar ik me trouwens uit de wind zet is mij ook een raadsel. Ik verdedig altijd mijn standpunt als dat nodig is. Lijkt me net het tegenovergestelde. Maar misschien vond je het leuk om die Racing supporter eens na te apen.

Ik stel ook dingen aan de kaak, maar er moet natuurlijk wat inhoud in zitten. Zomaar zeggen dat Zulte Waregem een kakploeg heeft met een kaktrainer is maar al te gemakkelijk. Redenen kunnen je daarbij niet verzinnen. Wel als je dat niet kan, dan moet je ook niet zagen.

Welke dingen kunnen niet die ik altijd weer verdedig?  Wat verdedig ik dan wat niet kan? Kom, wie A zegt moet B zeggen.

Op iemand zijn kap zitten zonder ook maar enige motivatie mee te geven is niet alleen gemakkelijk, het is daarenboven ook nog onwaarschijnlijk belachelijk.
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2009, 05:48:15 pm door fox »

fox

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #65 Gepost op: januari 15, 2009, 05:50:21 pm »
proficiat aan racing mechelen, verdiende winnaar

en van mijn part mogen onze spelers eens deftig de les gespeld worden!! doelstellingen de halve finale kunnen halen, met de ze loting moet dat haalbaar zijn, khoor ze het nog steeds zeggen!

of zou het toch aan 'MAGIC' Dury Liggen  :(

1. De mentaliteit van de meeste van onze spelers
2. De slechte tactiek van Dury in deze wedstijd. Op een derde klasser gaan spelen met 2 verdedigende middenvelders zonder creativiteit is om problemen vragen. Blunder als je het mij vraagt.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #66 Gepost op: januari 15, 2009, 05:51:22 pm »
Jaja, ondertussen nog geen 24 uur later en nog een draak van ontgoocheling die door het lichaam giert.
Koude tenen en een barslecht gevoel, dat waren de symptomen na een een avond 'voetbal'.

ManManMan.
Met alle respect voor rc mechelen, het was een meer dan verdiende overwinning en waren enkel technisch beter dan ons , en hadden meer inzet.
Maar veel respect voor de supporters, srry! Neen!
Zijn net zoals hun goede vrienden ?n buren van de KV een hoopje youtube-fans. Op het internet allemaal een grote mond.
Nu, laat ze maar doen, laat ze maar verder ploeteren in 3e. Laat ze maar genieten. Wetend dat wij dit jaar nog Anderlecht, Standard, Brugge, ... tegenkomen.

PS. Iedereen trouwens de loges gezien in hun 'stadion'. Die bevonden zicht rechts waar die wit-groene vlagjes aan het balkon hingen.


Samenvatting in 1 woord: Ontgoocheld!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #67 Gepost op: januari 15, 2009, 05:52:02 pm »
Den dag nadien, loop ik nog altijd pissed,dit doet mij meer dan de nederlaag tegen KVK onlangs.
De angsthazen mogen tegen Lokeren, Club en KVM hun truitje eens natmaken hoor.(4/6 is wel een must)

Over..Regi Van Acker, wat een blaaskaak, manierkes van Krotrijk
Over..radiojournalist Joske Willems, Subjectief tot en met, zat wss met een groenwitte sjaal op de tribune.
Over.. RCM.. ja een dik verdiende overwinning!, maar face it ge zit in derde(met totaal geen budget voor 2de) dus voetjes op de grond straks.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #68 Gepost op: januari 15, 2009, 05:55:21 pm »
Het is een feit dat wij het moeten hebben van onze motivatie en gedrevenheid, en als die er niet is zijn we niet beter dan een gemotiveerde derdeklasser en als we eens tegen een topploeg  kunnen winnen is het omdat wij supergemotiveerd aan de aftrap komen en de andere ploeg een mindere dag heeft of ons onderschatten. Als  Meert er niet bij is ontbreekt het ons ook aan maturiteit op het middenveld en is er nog niet onmiddellijk een vervanger voor hem. Roelandts speelt ook niet altijd op hetzelfde niveau. Van Matton en Colpaert kunnen we ook niet verwachten dat ze na twee maanden inactiviteit (overbelastingskwetsuren ?) Onmiddellijk een hoog niveau haalt, en onze bank is ook niet zo sterk als velen dachten.

Offline casper

  • Leden
  • Berichten: 186
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #69 Gepost op: januari 15, 2009, 06:18:34 pm »
Ze kunnen Dury een contract geven tot in 2020.Dan winnen we zelf niet meer van een provencialer.

Offline racingman

  • Leden
  • Berichten: 4
  • only racing is my religion
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #70 Gepost op: januari 15, 2009, 06:38:07 pm »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #71 Gepost op: januari 15, 2009, 06:42:39 pm »
Sorry maar zoiets vind ik nog meer belachelijk dan te verliezen van een derdeklasser. Door gasten als u komt er een discussie met je mede-supporters en dan vragen ze zich af waarom. 1 woord: zielig! De volwassenheid van sommigen is soms ver te zoeken, h??l ver.

Offline racingman

  • Leden
  • Berichten: 4
  • only racing is my religion
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #72 Gepost op: januari 15, 2009, 06:50:11 pm »
Sorry maar zoiets vind ik nog meer belachelijk dan te verliezen van een derdeklasser. Door gasten als u komt er een discussie met je mede-supporters en dan vragen ze zich af waarom. 1 woord: zielig! De volwassenheid van sommigen is soms ver te zoeken, h??l ver.
hiermee wil ik ook bedoelen dat sommige van de supporters hier is eerst naar hun eigen zien voor ze een ander beoordelen ja.
ik heb respect voor ZW maar dat ze het zoeken bij ons  en onze supporters hier willen belachelijk maken verdient men niet meer.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #73 Gepost op: januari 15, 2009, 06:53:11 pm »
Ze kunnen Dury een contract geven tot in 2020.Dan winnen we zelf niet meer van een provencialer.

dat is nu keer zo overroepen h?. Akkoord, het voetbal dat Svzw hun eerste seizoen in eerste bracht hebben we niet veel meer teruggezien, al denk ik dat de juist gepasseerde heenronde wel ok? is wat dat betreft, en zeker beter dan de twee seizoenen ervoor (met uitzondering van de Uefacup natuurlijk :) ...) Maar dat Francky buitenmoet omdat je na een lange strafschoppenreeks uitgeschakeld wordt tegen een behoorlijke derdeklasser die thuis speelt? Komaan zeg. Ik geef toe, het zou niet mogen. Maar uit Engeland en Spanje hoor je niet anders dan (zelfs top)clubs uit eerste klasse die er dan uitgaan tegen een veel kleiner ploegje uit een lagere reeks. En denk ook eens aan de band die Dury nu al met Zulte Waregem moet hebben. Actief sinds de fusie, succcesvol duo met Willy Naessens... dan vind ik het niet passend om hem na een min of meer onverwachte nederlaag buiten te willen.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #74 Gepost op: januari 15, 2009, 07:02:53 pm »
Misschien eens een analyse maken van de laatste 3 bekercampagnes:
-3x uitgeschakeld in de 8e finales
-3x uitgeschakeld door een niet-eersteklasser

Ben ik de enige die het zo bekijk, of onderschatten wij te gemakkelijk de 'mindere goden' (waar we btw niet lang geleden zelf nog bij hoorden).
Sorry, maar als er 1 ploeg is die ZOU moeten weten dat onderschatting fataal kan zijn, is het wel Zulte Waregem.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #75 Gepost op: januari 15, 2009, 07:06:22 pm »
Sorry maar zoiets vind ik nog meer belachelijk dan te verliezen van een derdeklasser. Door gasten als u komt er een discussie met je mede-supporters en dan vragen ze zich af waarom. 1 woord: zielig! De volwassenheid van sommigen is soms ver te zoeken, h??l ver.
hiermee wil ik ook bedoelen dat sommige van de supporters hier is eerst naar hun eigen zien voor ze een ander beoordelen ja.
ik heb respect voor ZW maar dat ze het zoeken bij ons  en onze supporters hier willen belachelijk maken verdient men niet meer.

Wat ben jij hier aan het zeveren. Als je respect hebt voor ons en Zulte Waregem in zijn geheel dan post je niet zo'n dingen. De enige die zich op deze manier belachelijk maakt ben jij dus. Veel woorden ga ik er echter niet meer aan vuil maken.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #76 Gepost op: januari 15, 2009, 07:17:42 pm »
proficiat aan racing mechelen, verdiende winnaar

en van mijn part mogen onze spelers eens deftig de les gespeld worden!! doelstellingen de halve finale kunnen halen, met de ze loting moet dat haalbaar zijn, khoor ze het nog steeds zeggen!

of zou het toch aan 'MAGIC' Dury Liggen  :(

1. De mentaliteit van de meeste van onze spelers
2. De slechte tactiek van Dury in deze wedstijd. Op een derde klasser gaan spelen met 2 verdedigende middenvelders zonder creativiteit is om problemen vragen. Blunder als je het mij vraagt.

Wat uw 2de punt betreft, zou ik graag even een opmerking maken.
We zijn begonnen met 4 verdedigers, Ludwin, Matton, Berrier, Roelandts Leye en Nfor.
Waar ziede gij 2 verdedigende middenvelders?
Daarna valt Reina uit en hebben we de keuze uit een verdedigers of spitsen. Dury had in die zin ook weinig keus, of hij zou met 3 verdedigers gespeeld moeten hebben, maar ja we spelen nu eenmaal altijd met 4 verdedigers he.
Ik vind dus met andere woorden dat dat punt nu niet van toepassing is.
Voor mij ligt de schuld volledig bij de spelers die precies niet wilden winnen.


Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #77 Gepost op: januari 15, 2009, 07:18:52 pm »
Misschien eens een analyse maken van de laatste 3 bekercampagnes:
-3x uitgeschakeld in de 8e finales
-3x uitgeschakeld door een niet-eersteklasser

Ben ik de enige die het zo bekijk, of onderschatten wij te gemakkelijk de 'mindere goden' (waar we btw niet lang geleden zelf nog bij hoorden).
Sorry, maar als er 1 ploeg is die ZOU moeten weten dat onderschatting fataal kan zijn, is het wel Zulte Waregem.

Meer moet je er volgens mij niet achter zoeken. Het is spijtig, maar het zij zo. Standard verliest van Kortrijk, Club Brugge van Roeselare, Beerschot (en wij) tegen Racing Mechelen, Anderlecht tegen Kv Mechelen - dat is voetbal. We versloegen Moscow omdat dat voor ons d? wedstrijd was, Standard verslaat Sampdoria omdat dat voor hun d? wedstrijd is. Het charme van het voetbal. Trouwens, dat we Racing Mechelen niet van het kastje naar het muurtje hebben gespeeld gisteren kan je ergens wel begrijpen denk ik, net zoals we vorig jaar Kortrijk niet echt aan konden op hun veld in de Beker. Je komt op het terrein van een supergemotiveerde underdog en als er al een logica bestaat in deze sport dan is het wel dat zo'n wedstrijden doorgaans moeilijker zijn dan ??n tegen een even sterke ploeg (laat staan tegen een grotere ploeg). Hadden we tegen pakweg Dender of Charleroi gespeeld dan maakten we volgens mij meer kans.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #78 Gepost op: januari 15, 2009, 07:27:20 pm »
Moh, at tegen een klein ploegske is (DEZE KEER DAN NOG VAN GODVERDOMSTE DERDE KLASSE!) verliezen we were wi. Kbent al gewend aant geraken.
Geef ons een tegenstander als Standard, en we gaan door

 >:(

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 453
Re: [NB] Racing Mechelen-Zulte Waregem
« Reactie #79 Gepost op: januari 15, 2009, 07:29:15 pm »
iemand naar de training geweest?