Auteur Topic: [VB] SVZW - FCV Dender  (gelezen 14252 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #40 Gepost op: februari 09, 2009, 05:49:19 pm »
Ben eigenlijk blij dat lutte nie meedoet, sry maar ik vin hem al heel het seizoen slecht eigenlijk. Denk da ter wa sleet begint op te zitten, mischien tijd om hem eens een paar macthen op de bank te houden.

Laat Colpaert maar eens naast hayland staan.

2-0  2x nfor

Tegen Mechelen vond ik Van Nieuwenhuyze goed..

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #41 Gepost op: februari 09, 2009, 05:50:52 pm »
Ben eigenlijk blij dat lutte nie meedoet, sry maar ik vin hem al heel het seizoen slecht eigenlijk. Denk da ter wa sleet begint op te zitten, mischien tijd om hem eens een paar macthen op de bank te houden.

Laat Colpaert maar eens naast hayland staan.

2-0  2x nfor

Ik vind dat dus niet h?. Hij doet enorm veel nuttig werk, misschien minder opvallend maar zoiemand heb je nodig in de ploeg.

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #42 Gepost op: februari 09, 2009, 09:33:39 pm »
Ben eigenlijk blij dat lutte nie meedoet, sry maar ik vin hem al heel het seizoen slecht eigenlijk. Denk da ter wa sleet begint op te zitten, mischien tijd om hem eens een paar macthen op de bank te houden.

Laat Colpaert maar eens naast hayland staan.

2-0  2x nfor

Ik vind dat dus niet h?. Hij doet enorm veel nuttig werk, misschien minder opvallend maar zoiemand heb je nodig in de ploeg.
Ik weet niet mee wat ik van de lutte moet vinden. Ik kan ook niet tegenspreken dat hij onmisbaar is op dit ogenblik.
Zaterdag dus de volgende evaluatie. Nu zou ik zeggen dat het griekse geld misschien meer bruikbaar was maar zondag morgen kan ik een andere visie hebben.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #43 Gepost op: februari 10, 2009, 12:39:30 am »
We kunnen terug een zaak doen. Zelfs de vierde plaats is in zicht. Het wordt dus wsh terug een gelijkspel.

Prono: 1 - 1
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #44 Gepost op: februari 10, 2009, 09:52:34 am »
We kunnen terug een zaak doen. Zelfs de vierde plaats is in zicht. Het wordt dus wsh terug een gelijkspel.

Prono: 1 - 1

 ::) Kartouch, den eeuwigen optimist...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #45 Gepost op: februari 10, 2009, 10:23:17 am »
Bij FC Dender zijn er alvast twee geschorsten , met name :

Blondelle Siebe en De Pever Daan.

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #46 Gepost op: februari 10, 2009, 10:33:02 am »
de mensen die tegen Genk gespeeld hebben zouden van mij het vertrouwen mogen krijgen. allemaal....
als vervanger voor Lutte....ofwel Colpaert daar zetten ofwel Dhaene en dan Colpaert achteraan. Dhaene heeft altijd gezegd dat verdedigende middenvelder zijn sterkste stek was.

flandria

  • Gast
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #47 Gepost op: februari 10, 2009, 10:34:11 am »
3-1 en de weg naar boven wordt verder gezet. :-*

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #48 Gepost op: februari 10, 2009, 11:28:52 am »
1 - 0.
Dender is niet meteen de sterkste ploeg en zal dan ook niet naar Waregem komen om het spel te maken. En dan is al meermaals gebleken dat we het moeilijk hebben tegen zulke ploegen. Desalwelteplus: Nfor scoort enige goal in de 68ste minuut nadat hij diep gestuurd is door Berrier. Sammy haalt in de voorlaatste minuut nog een bal uit zijn kruis(ing) :)
All?, zo heb ik het toch gedroomd vannacht...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #49 Gepost op: februari 10, 2009, 11:35:35 am »

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #50 Gepost op: februari 10, 2009, 12:40:12 pm »
Winnen moeten we!!! Idd we hebben nog nooit gewonnen van Dender. Remember de heenronde, ik versta nog altijd niet hoe dat we daar kunnen verliezen hebben  ;D.

En jullie hebben gelijk over lutte: ik vind hem al een 1,5 jaar slecht spelen. Slecht in de zin van meerwaarde. Hij loopt veel, wint redelijk wat duels maar als we eerlijk zijn doet hij niet veel met de bal he. Ofwel slecht inspelen ofwel een paske lateraal. En soms prikt ie nog eens maar ja da is dan ne knal in 1 tijd, geen actie of zo. Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe verdedigende middenvelder, eentje die meer bepalend is voor het spel van Waregem. (ik ga hier weer afgemaakt worden door andere leden  :o maar da is mijn mening, srry  ;) )

En Buysse herpak je jongen. Ie kan goed voetballen maar de laatste maanden zit hij een beetje in een dipje.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline atom

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #51 Gepost op: februari 10, 2009, 12:43:56 pm »
Dender is inderdaad niet de sterkste ploeg, maar heeft wel een aantal goede versterkingen (Saintini, Aganovic, Zukanovic) gekocht. 14e plaats is waarschijnlijk te hoog gegrepen, maar Roeselare of Tubeke en Bergen zou Dender achter zich moeten kunnen houden.

Blondelle en Depever zijn nu niet bepaald de beste spelers bij Dender. Het is eerder een pluspunt voor Dender dat die er niet bij zijn.

Dender is inderdaad jullie zwarte beest, maar ik verwacht zaterdag toch een overwinning van SVZW na een saaie match. De 2 matchen nadien is het erop of eronder voor Dender met thuismatchen tegen Mechelen en Tubeke. SVZW is momenteel de ploeg in vorm en een tactisch enorm sterk blok met enkele kleppers zoals Berrier. Benieuwd of Sylla zal meespelen bij Dender, want die heeft al 4 goals gemaakt tegen jullie, maar is momenteel uit de gratie gevallen bij Boskamp.

Vorig jaar heeft de wind een grote rol gespeeld. In de eerste helft had SVZW de wind in de rug en had het 2-0 of 3-0 moeten zijn. Tijdens de 2e helft had Dender dan de wind in de rug en maakte een lucky goal op het einde het verschil.

In ieder geval, chapeau voor de prestaties van den Essevee en liever dat jullie Europees voetbal halen, dan die van Brugge of Genk.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #52 Gepost op: februari 10, 2009, 12:50:33 pm »
Dender is inderdaad niet de sterkste ploeg, maar heeft wel een aantal goede versterkingen (Saintini, Aganovic, Zukanovic) gekocht. 14e plaats is waarschijnlijk te hoog gegrepen, maar Roeselare of Tubeke en Bergen zou Dender achter zich moeten kunnen houden.

Blondelle en Depever zijn nu niet bepaald de beste spelers bij Dender. Het is eerder een pluspunt voor Dender dat die er niet bij zijn.

Dender is inderdaad jullie zwarte beest, maar ik verwacht zaterdag toch een overwinning van SVZW na een saaie match. De 2 matchen nadien is het erop of eronder voor Dender met thuismatchen tegen Mechelen en Tubeke. SVZW is momenteel de ploeg in vorm en een tactisch enorm sterk blok met enkele kleppers zoals Berrier. Benieuwd of Sylla zal meespelen bij Dender, want die heeft al 4 goals gemaakt tegen jullie, maar is momenteel uit de gratie gevallen bij Boskamp.

Vorig jaar heeft de wind een grote rol gespeeld. In de eerste helft had SVZW de wind in de rug en had het 2-0 of 3-0 moeten zijn. Tijdens de 2e helft had Dender dan de wind in de rug en maakte een lucky goal op het einde het verschil.

In ieder geval, chapeau voor de prestaties van den Essevee en liever dat jullie Europees voetbal halen, dan die van Brugge of Genk.


Ik heb Dender altijd een sympathieke ploeg gevonden  :)

Maar goed los van jouw beleefde post nog enkele andere opmerkingen.

Ik vind Lutte nog steeds zeer nuttig werk verrichten maar aanvallend brengt hij minder bij maar goed hoe komt dat? Vorig jaar had je met Verschuere een tweede man die verdedigend dacht. Nu speel je als iedereen fit is met de driehoek Berrier, Roelandts en Lutte. En daarvan denkt er maar ??n echt verdedigend en dat is Lutte. Pas op de andere dragen ook hun steentje bij verdedigend. Verdedigend loopt hij veel toe en vertraagd hij het spel van de tegenstander op de juiste moment. Dat hij niet meer speelt zoals vroeger? Jah, iedereen wordt ouder maar ik zou er hem nog niet uitzetten.

Buysse brengt dan weer offensief wat bij maar verdedigend moet hij nog sterker worden. Maar ik heb geduld met hem omdat ik er veel in zie.

Mijn prono word toch 2-1

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #53 Gepost op: februari 10, 2009, 01:11:11 pm »
mijn uitslag is 2-0. ;)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #54 Gepost op: februari 10, 2009, 01:34:16 pm »

Dender is inderdaad jullie zwarte beest, maar ik verwacht zaterdag toch een overwinning van SVZW na een saaie match. De 2 matchen nadien is het erop of eronder voor Dender met thuismatchen tegen Mechelen en Tubeke. SVZW is momenteel de ploeg in vorm en een tactisch enorm sterk blok met enkele kleppers zoals Berrier. Benieuwd of Sylla zal meespelen bij Dender, want die heeft al 4 goals gemaakt tegen jullie, maar is momenteel uit de gratie gevallen bij Boskamp.

Voor mijn part mag hij nog efkes uit de gratie vallen van Boskamp. Is tegen ons altijd al een gesel geweest. Raar dat hij niet altijd speelt maar daar zal wel een reden voor zijn. Het zou me niet verwonderen moest Boskamp hem ondanks alles zaterdag toch uit zijn hoed toveren.
Voorts is het vooral oppassen voor Destorme. Een zeer sterke speler die je een beetje kan vergelijken met roelandts maar volgens mij nog meer loopvermogen heeft. Was tegen Brugge geschorst. Een speler die voor mij altijd naar de gaverbeek mag komen.

Verder uitgaan van onze eigen sterkte en dan zouden we toch echt wel eens moeten winnen van Dender, niettegenstaande dat deze mannen voor mijn part gerust in eerste mogen blijven.

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #55 Gepost op: februari 10, 2009, 04:13:48 pm »
Joepie Tim Pots als ref (cynisch) >:( Die gast die als vierde ref zei buitenspel of fout ge moogt kiezen! Man, man wat een amateurs van refs in Belgi?.



Offline geeroms_fcd

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #56 Gepost op: februari 10, 2009, 04:24:07 pm »
mutombo jij bent dan de enige supporter die ik dat hoor zeggen ;D

de vorige 3 confrontaties liepen telkens voor ons goed af. en ik denk dat we die lijn gaan verder zetten. we gaan niet winnen maar een gelijkspel
1-1, jullie komen snel voor waarna er de ganse wedstrijd niets meer te zien is, op het einde geeft saintini een lange bal waardoor sylla de 1-1 kan binnen tikken.

ik zie jullie ook graag winnen maar deze wedstrijd niet, help ons de matchen nadien maar als je tegen de andere degradatiekandidaten moet ;) tot zaterdag e mannen! hopelijk is het bier er goed ;D

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #57 Gepost op: februari 10, 2009, 04:35:12 pm »
Diene saintini is geen slechte speler ze, Hij heeft een actie, een voorzet en snelheid  >:(; Altijd een geseling zulke spelers. Aganovic is denk ik nie veel beter of een gemiddelde belgische spits dus ja veel nut heeft het niet denk ik dat ze hem gekocht hebben. Destorme is idd de beste speler van Dender. Veel loopvermogen, goede pass en kan ook nog afwerken (remember een van de recente bekerwedstrijden). En Sylla dat ie maar op den bank blijft, heeft bijna altijd gescoord tegen ons  :'(

Ondanks alles moeten we gewoon thuis winnen (gemakkelijker gezegd dan gedaan).
Prono: 3-1 of 1-0.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #58 Gepost op: februari 10, 2009, 05:29:20 pm »
Joepie Tim Pots als ref (cynisch) >:( Die gast die als vierde ref zei buitenspel of fout ge moogt kiezen! Man, man wat een amateurs van refs in Belgi?.

Ik herinner me wedstrijden van Pots in ons voordeel, kan dat?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #59 Gepost op: februari 10, 2009, 05:45:15 pm »
Vraag maar eens aan de mannen van KVO ... :D
Webteam SV Zulte Waregem