Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen  (gelezen 8113 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #40 Gepost op: februari 01, 2009, 10:08:31 pm »
Het was idd licht, maar het was een fout, daar kan je niet om heen

Wat fox bedoelt is dat het onbegrijpelijk is dat iemand een fout maakt op een speler die met zn rug naar het doel staat. Nuja, jeugdzonde zeker

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #41 Gepost op: februari 02, 2009, 12:06:16 am »
ik vond het geen penalty maar een schwalbe

Een schwalbe is neergaan in de 16 zonder voorafgaand contact met de tegenstander. Hier was daar geen sprake van aangezien de verdediger van Mechelen op onbegrijpelijke wijze de spits van Zulte Waregem haakte, die dan uiteraard gaat liggen en terecht een strafschop krijgt.

Maw, niet zeveren h?. Penalty is penalty.

zo'n indrukwekkende fout of contact was het nu ook weer niet h? ;D

met onbegrijpelijk wil hij volgens mij zeggen dat het niet te begrijpen is dat je op die manier tackelt in het strafschopgebied.

fox

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #42 Gepost op: februari 02, 2009, 10:02:14 am »
ik vond het geen penalty maar een schwalbe

Een schwalbe is neergaan in de 16 zonder voorafgaand contact met de tegenstander. Hier was daar geen sprake van aangezien de verdediger van Mechelen op onbegrijpelijke wijze de spits van Zulte Waregem haakte, die dan uiteraard gaat liggen en terecht een strafschop krijgt.

Maw, niet zeveren h?. Penalty is penalty.

zo'n indrukwekkende fout of contact was het nu ook weer niet h? ;D

met onbegrijpelijk wil hij volgens mij zeggen dat het niet te begrijpen is dat je op die manier tackelt in het strafschopgebied.

Inderdaad, ze leren je dat bij de miniemen dat je een speler die van het doel wegloopt nooit moet beginnen tackelen van langs achter. De fout was inderdaad allesbehalve zwaar, maar ze was er wel en dat is nog altijd wat telt.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #43 Gepost op: februari 02, 2009, 10:23:52 am »
Inderdaad was een hele domme tackle van die jongen die wel Mechlen eerst op voorsprong bracht. Toch intelligent gespeeld van Coppin op die fase. Het was natuurlijk geen doodschop maar gaat goed neer. Iedereen die op de match aanwezig was heeft ook gezien dat de 10 minuten daaraan voorafgaand niet de beste waren van de scheids. Werd behoorlijk op de korrel genomen door het publiek. Op dat moment weet je dat als er iets gebeurt in de 16 de bal op de stip gaat. Coppin voelde dit goed aan.

Offline svzw

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #44 Gepost op: februari 02, 2009, 07:27:18 pm »
Weet er soms iemand wie die zwarte was op de bank bij svzw? hij warmde ook op. (niet mutombo)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #45 Gepost op: februari 02, 2009, 07:43:58 pm »
Weet er soms iemand wie die zwarte was op de bank bij svzw? hij warmde ook op. (niet mutombo)

Hyland denk ik, stond ook bij Mutombo tijdens het opwarmen.

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Kv Mechelen
« Reactie #46 Gepost op: februari 02, 2009, 10:16:07 pm »
Weet er soms iemand wie die zwarte was op de bank bij svzw? hij warmde ook op. (niet mutombo)

zat trouwens gewoon op de tribune en niet op de bank. Was inderdaad Hyland, deed de opwarming mee maar was nog niet officieel speel gerechtigd. ;)