Auteur Topic: [NB] Genk-SVZW  (gelezen 12744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #40 Gepost op: februari 08, 2009, 12:58:34 pm »
De mensen die niet weest kijken zijn hebben wat gemist ze  8) amai wat een match 8)

Berrier en Bossut, ik kan niet kiezen wie man van de match was.
Hyland vind ik zeker een aanwinst!
Die scheids, zeker geen rood voor Lutte, en op het eind toen bossut nog in extremis redde al liggend was er eerst een handsbal van Carlos  :-\
SV TILL I DIE

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #41 Gepost op: februari 08, 2009, 01:44:05 pm »
Ik wil ZW geen oneer aandoen, jullie misten een aantal spelers, en zagen Leye vertrekken, maar ik vond jullie echt niet goed spelen.
Was Genk gestart zoals het de voorbije wedstrijden speelde, dan hadden we normaal gemakkelijk die drie punten moeten houden.  Maar ik denk dat na de euforie van woensdag de 'kopjes nog niet zuiver waren'.  Je ziet het wel meer.  Standard liet na de euforie van hun europese matchen ook altijd punten liggen.  Ook Lierse liet gisteren punten liggen.
Jammer dat ook wij gisteren (aanvallend) nauwelijks wisselmogelijkeden hadden.  (Barda, Ogunjimi, Bosnjak en Dugarry zijn allemaal gekwetst) Van een De Mul en Huysegems kan je niet verwachten dat ze nu opeens 4-5 matchen op twee weken aankunnen tegen toch wel meer dan behoorlijke tegenstanders.  Zeker bij De Mul zag je dit gisteren.  Buiten Alex was er eigenlijk niemand.  Van Ljubo mogen wij nog geen mirakels verwachten na bijna 1.5 jaar uit te zijn geweest.  Enkel Soetaers was er nog, maar die dient nu enkel nog om de bank op te vullen.  In de matchen die hij nog speelde liet hij niets zien en indien iedereen fit, haalt hij de kern niet.
Fout ligt dus enkel bij de spelers van Genk zelf.
Nu ja, ik hoop dat jullie onze concurrenten voor de vierde plaats (de derde wordt nu moeilijk) in de terugronde ook verslaan :)
Alleszins proficiat met de overwinning.
U hoeft je hier niet te komen verontschuldigen voor het verlies van je 'top'ploeg... of was dat niet een excuus dat je probeerde te zoeken ::)

Offline jethy

  • Leden
  • Berichten: 16
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #42 Gepost op: februari 08, 2009, 02:48:02 pm »
ik vind het een verdiende zege, je moet het maar eens doen om in geeeeeeeenk 2X te scoren en had Nfor iets sneller geweest was het 0-3 aan de rust..maarja zoals gewoonlijk ligt het weer aan de zwakte van wannebe "top"ploeg en niet dat het tactisch en organisatoris klopte als een bus!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #43 Gepost op: februari 08, 2009, 02:55:11 pm »
Van geneugden zei: Zulte Waregem kon hun favorite spelletje spelen, Als hij dat al op voorhand weet waarom doet hij er dan niks aan?!? Ipv achteraf te zagen erover.
SV TILL I DIE

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #44 Gepost op: februari 08, 2009, 03:04:41 pm »
Schitterend gesupporterd van superjood !!  Hij zal Fancky Dury nu toch echt wel op handen dragen zeker na winst tegen : Anderlecht, Standard, Club Bruggen en Racing Gent ??  ;D ;D

Ja h? kwedet, nog een sjanse da kik er was, want als we op u moesten wachten...  Twas daar nie veel volk van ons zeker in het Emanuel Hielstadion gisterenavond?  ;D ;D

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #45 Gepost op: februari 08, 2009, 03:19:48 pm »
op Rtbf La Une hebben ze wel de kans van onze Est getoond. Ja, de VRT h?...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #46 Gepost op: februari 08, 2009, 03:41:55 pm »
Dury buiten...  :P

"Genk drukte, maar wist zijn numerieke meerderheid onder meer door een sterke prestatie van doelman Bossut niet te exploiteren en leed een verrassende nederlaag tegen een tactisch sterk Zulte Waregem."

Hehe, ik noem dit al lang niet verrassend meer of een stunt.  We winnen in 4 matchen tegen de top 4 alle 4 matchen met knap voetbal en overduidelijke winst.

Ook vorige jaren.  De hoeveelste scalp is dit nu al?  De 11e en dan reken ik de 2 gelijke spelen niet mee op anderlecht.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #47 Gepost op: februari 08, 2009, 03:46:46 pm »
Dury buiten...  :P

"Genk drukte, maar wist zijn numerieke meerderheid onder meer door een sterke prestatie van doelman Bossut niet te exploiteren en leed een verrassende nederlaag tegen een tactisch sterk Zulte Waregem."

Hehe, ik noem dit al lang niet verrassend meer of een stunt.  We winnen in 4 matchen tegen de top 4 alle 4 matchen met knap voetbal en overduidelijke winst.

Ook vorige jaren.  De hoeveelste scalp is dit nu al?  De 11e en dan reken ik de 2 gelijke spelen niet mee op anderlecht.
Daar kunnen die van Kortrijk alleen maar van dromen  8)
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #48 Gepost op: februari 08, 2009, 03:49:25 pm »
Man, man het licht weer aan de zwakte van de 'topploeg' dat we winnen zeker!

Bestaan er nog topploegen eigenlijk.

Man, man.  Ze zouden beter eens allemaal hun grote mond houden.  En keer kijken wie er aankomt achter hen rug.  Zij gaan achteruit, ploegen zoals wij gaan ieder jaar licht vooruit.

Maarja, media, scheidsrechters enz.... zullen dat wel kundig tegenhouden.

Zum kotsen, het gatlekkerij van de media hier in Belgie.

Ook de btv comentator kwam bijna klaar als genk in de aanval ging.  Ontercht rood vr lutte, en hij zei er gewoon niets over.  Tes triestig.  Kan Holland geen uitzendingen doen vr belgie?

Daar krijgt iedere ploeg evenveel tijd in de pers.  RTBF IS DAN WEL VB PAKKEN BETER DAN studio top 3(4) op zondag.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #49 Gepost op: februari 08, 2009, 04:23:32 pm »
Da wij winnen tegen een topclub is geen nieuws meer e,
da is een doodgewone zaak geworden.
Da zij slecht speelden is ook altijd zelfde, dus wa kunde er blijven over
zeggen in het nieuws.
Da uwe trainer een "per ongeluk" dief is, da is pas nieuws.

Offline TrueFloydian

  • Leden
  • Berichten: 40
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #50 Gepost op: februari 08, 2009, 04:30:41 pm »
Hoe minder aandacht voor ons, hoe minder onze Franck en Sammy in de kijker komen. Je moet blind zijn om niet te zien dat Franck de beste assist-gever van het land is. Maar laat ze maar leuteren over de topclubs.

Het is logisch alsje ziet welke topprestaties Brugge en Anderlecht leveren. Waarom zouden ze ons dan aandacht geven h?. [/sarcasme] Die 2 kakploegen winnen weer met geluk maarja. Ik denk zelfs dat niemand ons dit na doet h?? Alle 4 de toppers verslaan?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #51 Gepost op: februari 08, 2009, 04:31:49 pm »
Raar dat Bossut nog niet opgeroepen is voor de beloften van Belgi?
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #52 Gepost op: februari 08, 2009, 06:04:41 pm »
prachtige avond en dit wel om vele redenen :

- ondanks de grote afstand en de dure tickets was er toch veel volk mee van ons
- eindelijk winnen we eens in eerste klasse in limburg
- ondanks vertrek van leye, en blessure van meert en reina, en schorsing van colpaert en minne winnen we toch
- na een enorme kans komen we niet op 0-1 , maar dan geraken we toch nog aan 0-1 en 0-2 aan de rust
- na de rust krijgen we het enorm moeilijk , het wordt 1-2 , oa dankzij paar supersaves van sammy blijft het 1-2
- ondanks volledig onterechte 2e gele kaart voor lutte , en niet gefloten handsspel van genk blijft het 1-2
- we blijven dus winnen van topploegen, hoewel genk niet altijd even goed speelde. gelukkig misten oa huysegems en de mul pakken kansen.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #53 Gepost op: februari 08, 2009, 06:15:16 pm »
Raar dat Bossut nog niet opgeroepen is voor de beloften van Belgi?

Echt raar is dat niet hoor, hij is al 23 dus mag niet eens meer worden opgeroepen  ;)

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #54 Gepost op: februari 08, 2009, 06:33:06 pm »
Vindt ook niet leuk dat de flop 4 aandacht krijgt. Is eigenlijk onze verdienste en niet van die flopploegen die slecht spelen. Als ik Frank Raes hoor Brugge speelde slecht of Rsca op de Gaverbeek vindt ik niet correct. Maja de supporters met een seizoensabonnement zien de hele match ipv van Raes de samenvatting. Wij zijn de kenners, langs de andere kant teveel media-aandacht is ook niet goed want ik zou Berrier nog heeeel lang willen houden. :D



Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #55 Gepost op: februari 08, 2009, 06:41:24 pm »
Er was veel te doen rond de ticketprijzen...
Maar was er eigenlijk veel volk mee uit waregem?
En goede sfeer?

Forza Essevee
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #56 Gepost op: februari 08, 2009, 06:42:15 pm »
"Jammer dat ook wij gisteren (aanvallend) nauwelijks wisselmogelijkeden hadden.  (Barda, Ogunjimi, Bosnjak en Dugarry zijn allemaal gekwetst) Van een De Mul en Huysegems kan je niet verwachten dat ze nu opeens 4-5 matchen op twee weken aankunnen tegen toch wel meer dan behoorlijke tegenstanders.  Zeker bij De Mul zag je dit gisteren.  Buiten Alex was er eigenlijk niemand.  Van Ljubo mogen wij nog geen mirakels verwachten na bijna 1.5 jaar uit te zijn geweest.  Enkel Soetaers was er nog, maar die dient nu enkel nog om de bank op te vullen.  In de matchen die hij nog speelde liet hij niets zien en indien iedereen fit, haalt hij de kern niet.
Fout ligt dus enkel bij de spelers van Genk zelf."

Fout lag dus eerder bij je trainer, die de mul en huysegems opstelde ipv alex en soetaers? Bosnjak en Dugary speelden inderdaad al zo indrukwekkend dit seizoen dat dit het verschil maakte, enkel Barda dus.
Genk had eerste helft maar 1 grote kans (kopbal vossen bij 0-0) en wij deden gwn veel meer met bal dan jullie. Tweede helft zetten jullie ons beetje weg, maar bij een 0-2 stand en na een onterechte uitsluiting, kan je het ons niet kwalijk nemen, denk ik, dat we jullie een beetje laten komen (of prutsen, is maar hoe je het bekijkt)?
Euforie na woensdag? Vonden jullie jezelf dan werkelijk zo indrukwekkend toen? Als kopbal van Gent er in laatste minuut kopbal ingaat...

Bartz weer met een lage reactie zoals gewoonlijk, zeg dan iets over match ipv uit te dagen door over superjood te beginnen.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #57 Gepost op: februari 08, 2009, 07:27:55 pm »
Hoe minder aandacht voor ons, hoe minder onze Franck en Sammy in de kijker komen. Je moet blind zijn om niet te zien dat Franck de beste assist-gever van het land is. Maar laat ze maar leuteren over de topclubs.

Het is logisch alsje ziet welke topprestaties Brugge en Anderlecht leveren. Waarom zouden ze ons dan aandacht geven h?. [/sarcasme] Die 2 kakploegen winnen weer met geluk maarja. Ik denk zelfs dat niemand ons dit na doet h?? Alle 4 de toppers verslaan?

1 ding lijkt me zo goed als zeker...

Berrier speelt volgend jaar niet meer voor SVZW!
Tenzij ze hem een megacontract geven om hem tijdelijk te paaien en hem pas volgend seizoen tijdens de winterstop laten vertrekken...

En wat Sammy betreft zullen de andere clubs ook al wel gezien hebben, dat Sammy een topkeeper in wording is!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #58 Gepost op: februari 08, 2009, 07:50:40 pm »
Hyland op facebook: Khaleem Hyland really enjoy the game last night good win;;.

 :)

Offline esseveeeddy

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #59 Gepost op: februari 08, 2009, 07:54:55 pm »
Eindelijk nog iets te zien gekregen van essevee op WTV met o.a. de goals een gesprek met dury en eentje met Bossut,  maar wel allemaal heel kort :(