Auteur Topic: [NB] Tubize-SVZW  (gelezen 8886 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #40 Gepost op: februari 23, 2009, 11:18:44 am »
Fortune: "Een dieptepunt in mijn carri?re"

Quinton Fortune verliet na de 0-6 tegen Zulte Waregem huilend het veld. "Dit is een harde les, zowel als mens als als voetballer."
Quinton Fortune zal zich zijn verblijf in Belgi? wellicht anders voorgesteld hebben. De Zuid-Afrikaan (ex-Manchester United) verloor sinds zijn komst bij Tubeke keer op keer met zware cijfers.

Na de 0-6 tegen Zulte Waregem zocht hij huilend de kleedkamers op. "Dit is het dieptepunt uit mijn carri?re", zegt hij in Het Laatste Nieuws.

"Week na week maken we dezelfde domme fouten en krijgen we een een pak goals om de oren. Dit is als mens en als voetballer een harde les."

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #41 Gepost op: februari 23, 2009, 12:46:51 pm »
0-6 en de 5 de plaats!!! Wat een mooi weekend.
Al had ik niet gedacht dat het zo makkelijk zo zou gaan  :D

Volgende week niet verliezen en dan naar Anderlecht: wie weet wat er daar allemaal kan gebeuren?

Hyland = Klasse speler. 1ste helft wegdraaien met rechts en dan in 1 tijd een pas van 50 meter bijna in de voeten van matton :P. Voor de aandachtige kijker zaterdag: gezien hoe Hyland even de stand op 1-1 zette qwa overtredingen  ;D
Hyland wordt onderuitgeschoffeld, nog geen 5 min later ligt er al eentje op de grond van Tubeke ::)
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #42 Gepost op: februari 23, 2009, 12:52:20 pm »
En niet te vergeten: Makiese heeft na twee wedstrijden voor Zulte Waregem al meer gescoord dan tijdens de ganse heenronde toen hij in Charleroi zat.

...zeker weten! Op 42 (inval)minuten, 2 Goals!!  :)

Wel 2 goals die mijn bomma ook maakt, maar goed.

Uw bomma en Makiese wel, Ther?au en Legaer niet  ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #43 Gepost op: februari 23, 2009, 01:00:13 pm »
0-6 en de 5 de plaats!!! Wat een mooi weekend.
Al had ik niet gedacht dat het zo makkelijk zo zou gaan  :D

Volgende week niet verliezen en dan naar Anderlecht: wie weet wat er daar allemaal kan gebeuren?

Hyland = Klasse speler. 1ste helft wegdraaien met rechts en dan in 1 tijd een pas van 50 meter bijna in de voeten van matton :P. Voor de aandachtige kijker zaterdag: gezien hoe Hyland even de stand op 1-1 zette qwa overtredingen  ;D
Hyland wordt onderuitgeschoffeld, nog geen 5 min later ligt er al eentje op de grond van Tubeke ::)


haha :D Dat was mij ook opgevallen

fox

  • Gast
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #44 Gepost op: februari 23, 2009, 01:32:01 pm »
En niet te vergeten: Makiese heeft na twee wedstrijden voor Zulte Waregem al meer gescoord dan tijdens de ganse heenronde toen hij in Charleroi zat.

...zeker weten! Op 42 (inval)minuten, 2 Goals!!  :)

Wel 2 goals die mijn bomma ook maakt, maar goed.

Uw bomma en Makiese wel, Ther?au en Legaer niet  ;)

kwas eerst van plan te zeggen, behalve Thereau :) Bij deze is dat gebeurd, thanks!

sv74

  • Gast
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #45 Gepost op: februari 23, 2009, 01:56:12 pm »
En niet te vergeten: Makiese heeft na twee wedstrijden voor Zulte Waregem al meer gescoord dan tijdens de ganse heenronde toen hij in Charleroi zat.

...zeker weten! Op 42 (inval)minuten, 2 Goals!!  :)

Wel 2 goals die mijn bomma ook maakt, maar goed.
Uw bomma misschien wel, maar Thereau (zie tegen KVK) niet.  Ook niet vergeten dat hij de penalty uitlokt!

fox

  • Gast
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #46 Gepost op: februari 23, 2009, 02:13:16 pm »
En niet te vergeten: Makiese heeft na twee wedstrijden voor Zulte Waregem al meer gescoord dan tijdens de ganse heenronde toen hij in Charleroi zat.

...zeker weten! Op 42 (inval)minuten, 2 Goals!!  :)

Wel 2 goals die mijn bomma ook maakt, maar goed.
Uw bomma misschien wel, maar Thereau (zie tegen KVK) niet.  Ook niet vergeten dat hij de penalty uitlokt!

Oh maar ik heb nog geen mening gevormd over die Makiese hoor, ik zeg alleen dat die 2 gemakkelijke doelpunten niks zeggen over zijn eventuele kwaliteiten.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #47 Gepost op: februari 23, 2009, 02:46:34 pm »
wat een rot-verplaatsing kon zijn was toch wel vrij bijzonder  :D
Jammer dat we er volgend jaar niet meer naartoe trekken... Mooie tribune voor ons en het geluid wordt prachtig vastgehouden. Kdenk dat de spelers jaloers waren op onze mooie stoeltjes als ik ze soms zag voetballen op en... tjah... veld.

Voetbal nu, onze jongens begonnen echt als een trein aan de match. Meteen onder stoom, geen vuiltje aan de lucht, 0-6, droog in de k*kker.

Wat moet je hier op zeggen, lof lof lof. Voor iedereen!!!

We zitten op het juiste spoor, op naar de volgende...


Bwa zo jammer gaak da nu nie vinden. Ok het was een mooie tribune, maar da veld gezien en die wandeling daarnaartoe... . Voor ??n van onze supporters was de overwinning wat minder, ruit ingesmeten en gps deruit.

En over de match is er niet veel te zeggen h?, die gasten waren gewoonweg mega slecht.
essevee till i die!!!

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #48 Gepost op: februari 23, 2009, 04:27:23 pm »
Wat ik bijzonder kon smaken was dat spelers als Roelandts en Matton zelfs bij een ruime voorsprong niet kozen voor persoonlijk succes, maar een ander een pleziertje gunden ... Op die manier konden zowel Nfor (mocht penalty geven van Roelandts) als Makiese (inlegger op pass van Matton) hun goaltje meepikken.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #49 Gepost op: februari 24, 2009, 10:16:23 am »

Oh maar ik heb nog geen mening gevormd over die Makiese hoor, ik zeg alleen dat die 2 gemakkelijke doelpunten niks zeggen over zijn eventuele kwaliteiten.

ook waar natuurlijk  :P

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #50 Gepost op: februari 24, 2009, 11:12:00 am »
...De nieuwe koning aan de Gaverbeek heet dan weer Berrier. Strooit nu al weken rond met perfecte passes en voorzetten, niet toevallig staat de bende van Dury op de vijfde plaats, op kousevoeten weliswaar. Wat wel bewijst dat de zeges tegen Anderlecht en Standard geen toevalstreffers waren...

(Voetbalkrant)

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #51 Gepost op: februari 24, 2009, 12:26:10 pm »
Gisteren in "sportwereld": de ref floot een ingebeelde penalty en dus onterecht rood voor Brouckaert!!!!!!!!
Ook zijn grensrechters zwaaiden op een bedenkelijk niveau????????????????
 :-[ :-[ :-[

Nog maar eens een vb van subjectieve media-verslaggeving!!!!!!!! Bende prutsers, geef ons het respect dat we verdienen!!!!!!!!!!!!!
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #52 Gepost op: februari 24, 2009, 01:26:53 pm »
Gisteren in "sportwereld": de ref floot een ingebeelde penalty en dus onterecht rood voor Brouckaert!!!!!!!!

In het strafschopgebied iemand die alleen doorgaat op de keeper langs achter tackelen is voor zover ik weet nog altijd rood. Als dit waar is, dan is dat inderdaad vrij frappant.

Vind eigenlijk ook wel dat we bitter weinig 'respect' krijgen voor onze prestaties. Het is blijkbaar niet genoeg om zowel Genk, Anderlecht, Club Brugge als Standard te vernederen en 5e te staan na drie kwart seizoen om eens wat aandacht te krijgen. Altijd is het omwille van de zwakte van de tegenstander.

Nu goed, misschien is het wel beter zo, kunnen we rustig verder doen (en genieten). Tenslotte, voor de calimero's moet je in Kortrijk zijn, met al hun aanvallend geweld en hun vele doelpunten.

Forza Essevee!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #53 Gepost op: februari 24, 2009, 06:58:28 pm »
de "topploegen" zoals aa gent met michel preudhomme en hun supertransfers in de winterstop kregen/krijgen inderdaad nog steeds veel meer aandacht .

en als wij winnen, komt dit dan nog vaak niet door sterkte van ons , maar door de zwakte van loppem, tubeke of genk .

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #54 Gepost op: februari 24, 2009, 08:18:25 pm »
de "topploegen" zoals aa gent met michel preudhomme en hun supertransfers in de winterstop kregen/krijgen inderdaad nog steeds veel meer aandacht .

en als wij winnen, komt dit dan nog vaak niet door sterkte van ons , maar door de zwakte van loppem, tubeke of genk .

tuurlijk , zulte waregem moet toch nooit goed spelen om te winnen!

Altijd het zelfde liedje, ik trek het mij zelf al niet meer aan ;)

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #55 Gepost op: februari 25, 2009, 11:02:16 am »
5de plaats is toch enigszins opgevallen; vandaag een groot artikel in HLN rond de kwaliteiten van Francky Dury ...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #56 Gepost op: februari 25, 2009, 11:13:49 am »
De staff bewees nu ook de spelers te kunnen motiveren voor kleinere matchen.
Als Dury nog eens zou kunnen bevestigen dat hij als favoriet een - bij de supporters - cruciale overwinning kan boeken (wat bvb niet het geval was tegen vk, rc mechelen,...), hoop ik dat zijn ambities nog lang zullen stroken met deze van onze ploeg....

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #57 Gepost op: februari 25, 2009, 01:15:55 pm »
Ik persoonlijk krijg zwaar het schijt van het disrespect die we krijgen als ploeg! Kijk maar naar 'de eigenzinnige kijk van Filip Joos': 1/2 ging over anderlecht-standard, de rest over stomme kutploegen gelijk Dender en toen ik dacht dat essevee aan bod ging komen had hij het over een stom lieke da de tubize-supporters aant zingen waren, dat ik ze in het stadion zelfs niet heb horen zingen :s. Godverdomme ik heb studio 1 meteen afgezet ze. Net hetzelfde toen ik maandagmorgen mijn gazetje las (sportwereld in het nieuwblad): alle matchverslagen en het allerlaatste was dat van tubize-essevee. We hadden blijkbaar met veel meer moeten winnen dan 0-6 om toch wat meer op de voorgrond te mogen komen.

Ach ja, ik zal er mij maar bij neerleggen zeker. Op die manier zullen onze spelers minder snel beginnen zweven door de mindere media-aandacht. Maar ik blijf erbij dat we niet genoeg gerespecteerd worden!!!

FORZA ESSEVEE!!!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #58 Gepost op: februari 25, 2009, 01:24:55 pm »
Ik persoonlijk krijg zwaar het schijt van het disrespect die we krijgen als ploeg! Kijk maar naar 'de eigenzinnige kijk van Filip Joos': 1/2 ging over anderlecht-standard, de rest over stomme kutploegen gelijk Dender en toen ik dacht dat essevee aan bod ging komen had hij het over een stom lieke da de tubize-supporters aant zingen waren, dat ik ze in het stadion zelfs niet heb horen zingen :s. Godverdomme ik heb studio 1 meteen afgezet ze. Net hetzelfde toen ik maandagmorgen mijn gazetje las (sportwereld in het nieuwblad): alle matchverslagen en het allerlaatste was dat van tubize-essevee. We hadden blijkbaar met veel meer moeten winnen met 0-6 om toch wat meer op de voorgrond te mogen komen.

Ach ja, ik zal er mij maar bij neerleggen zeker. Op die manier zullen onze spelers minder snel beginnen zweven door de mindere media-aandacht. Maar ik blijf erbij dat we niet genoeg gerespecteerd worden!!!

FORZA ESSEVEE!!!!

Het valt inderdaad wel op dat we ?rg weinig aandacht krijgen, ondanks toch zeer puike resultaten. We verslaan Anderlecht (met 4-0), Club Brugge (met 3-1), en winnen zowel op Genk als op Standard. Verder spelen we gewoon (vaak) goed voetbal met een voornamelijk Belgische ploeg (!), hebben we met Berrier een van de betere middenvelders van het land, geven we het vertrouwen aan jonge spelers als Bossut en Matton, en staan we na 23 matchen gewoon verdiend op de 5e plaats.

Nu ja, omhooggevallen trainers van omhooggevallen clubjes die zich elke week opnieuw laten gelden met een air van hier tot in Zuid-Afrika zijn nu eenmaal leuker om te tonen op den televies, dan trainers en clubs die met de voeten op de grond in alle stilte door werken - ook al leveren die laatste dubbel zo goed werk.

ESSEVEE, THE PRIDE OF FLANDERS!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Tubize-SVZW
« Reactie #59 Gepost op: februari 27, 2009, 01:16:42 pm »
Ik ben net terug van vakantie, en had vernomen dat we gewonnen waren van Tubeke met 0-6 en kon mn ogen niet geloven toen ik het hoorde. Ben trots op SVZW!
SV TILL I DIE