Auteur Topic: [VB] SVZW-Westerlo  (gelezen 18080 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
[VB] SVZW-Westerlo
« Gepost op: februari 21, 2009, 09:50:29 pm »
Volgende week speelt Zulte-Waregem tegen Westerlo hopelijk unnen we de 3 punten thuis houden



Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #1 Gepost op: februari 22, 2009, 12:20:17 am »
Enkel Berrier is geschorst zeker?

Hopelijk winnen we opnieuw, dan staan we er zeer goed voor. 't Is geen ramp als we niet winnen, maar tzou jammer zijn.  ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #2 Gepost op: februari 22, 2009, 09:19:12 am »
Ik vermoed dat Matton de plaats van Berrier wat zal innemen en dat Meert dan op links komt. Zou mij een heel logische beslissing lijken.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #3 Gepost op: februari 22, 2009, 09:40:37 am »
HEEL belangrijke match.
Ik hoop op winst natuurlijk
maar met een drawke ben ik al content.
Alhoewel, maar da zal komen omdat we al teveel gewent zijn zeker.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #4 Gepost op: februari 22, 2009, 10:09:03 am »
Ik vermoed dat Matton de plaats van Berrier wat zal innemen en dat Meert dan op links komt. Zou mij een heel logische beslissing lijken.

Yep, dat is inderdaad de meest logische optie. Maar met Dury weet je natuurlijk nooit. Ik hoop dat er gewonnen wordt want daarna moeten we naar Anderlecht en daar zie ik ons niet veel rapen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #5 Gepost op: februari 22, 2009, 10:18:04 am »
Ik vermoed dat Matton de plaats van Berrier wat zal innemen en dat Meert dan op links komt. Zou mij een heel logische beslissing lijken.

Yep, dat is inderdaad de meest logische optie. Maar met Dury weet je natuurlijk nooit. Ik hoop dat er gewonnen wordt want daarna moeten we naar Anderlecht en daar zie ik ons niet veel rapen.

Correctie. Hopelijk winnen we zodat we met een gerust gemoed naar Anderlecht kunnen gaan en iedereen weet wat essevee kan doen tegen topploegen als we op het gemak zijn en geen punten moeten pakken  :) ... dan pakken we ze ;)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #6 Gepost op: februari 22, 2009, 11:22:12 am »
De match tegen Westerlo bepaalt grotendeels de rest van de competitie. ALS we winnen, mogen we echt jacht maken op de vierde plaats, de laatste plaats die automatisch recht geeft op Europees voetbal.

Stel je voor, opnieuw Europa in...

Prono: 2 - 1
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #7 Gepost op: februari 22, 2009, 01:00:48 pm »
Ik hoop ook op winst, maar blijf met de voetjes op de grond...
De volgende 4 matchen zouden we zeker een 6 op 12 moeten halen:
svzw- westerlo : minstens een gelijkspel
rsca - svzw : hopelijk een gelijkspel
svzw- ksvr :  hopelijk winst
kaagent - svzw : minstens een gelijkspel

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #8 Gepost op: februari 22, 2009, 03:27:45 pm »
Weet niet echt wat ik ervan moet verwachten. Het team zal er in ieder geval op een wolk naartoe leven en Westel is niet echt fantastisch bezig. Tussen de oren zal het dus wel goed zitten denk ik, maar Dury mist natuurlijk wel Berrier. Hopelijk levert dat geen grote problemen op. Zie Leye, toch ook een van de sterkhouders: hij is weg en SVZW heeft dit seizoen nog nooit zo goed gedraaid. Raar eigenlijk allemaal, maar goed, Meert zal wel helpen om het gebrek aan Berrier op te vangen.
Taravel heeft blijkbaar niets ernstig voor, dus ook in de verdediging alles in orde.

=> prono: 2-1, Nfor en Roelandts
 

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #9 Gepost op: februari 22, 2009, 05:19:34 pm »
Weet niet echt wat ik ervan moet verwachten. Het team zal er in ieder geval op een wolk naartoe leven en Westel is niet echt fantastisch bezig. Tussen de oren zal het dus wel goed zitten denk ik, maar Dury mist natuurlijk wel Berrier. Hopelijk levert dat geen grote problemen op. Zie Leye, toch ook een van de sterkhouders: hij is weg en SVZW heeft dit seizoen nog nooit zo goed gedraaid. Raar eigenlijk allemaal, maar goed, Meert zal wel helpen om het gebrek aan Berrier op te vangen.
Taravel heeft blijkbaar niets ernstig voor, dus ook in de verdediging alles in orde.

=> prono: 2-1, Nfor en Roelandts
 

Dat van Leye vind ik zo raar nog niet. Als hij er was draaide alles rond hem en dat terwijl Leye geen effici?nte spits is. Nu hij weg is krijgen ook andere spelers meer hun kans en die spelers zijn ook goed ?n efficient. Doordat eigenlijk al onze aanvallende spelers van uitstekende makelij zijn kan er niet gefocused worden op 1 speler zoals bvb op Berrier. Als ze 2 man op hem zetten, dan loopt ofwel Nfor, Roelandts, Matton en weet ik veel wie zich wel vrij. Dat is onze grote kracht, dat we meerdere klasbakken lopen hebben en de tegenstanders zich dus niet kunnen focussen op 1 speler.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #10 Gepost op: februari 22, 2009, 07:58:38 pm »
Westerloo speelt 1-1
Heel saaie match, zonder inspiratie of veel gevaar.
Khoop da ze even ongeinspireerd komen spelen bij ons.

Goeie uitslag voor ons, maar het blijft iedere match hetzelfde
ze moeten winnen e :-)

Jef Delen is uitgevallen met kwetsuur aan de schouder.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #11 Gepost op: februari 22, 2009, 08:07:47 pm »
Ter info: Hyland is in principe een aanvallende middenvelder... Dan zitten we al snor qua vervanging voor Berrier denk ik.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #12 Gepost op: februari 22, 2009, 08:26:57 pm »
De match tegen Westerlo bepaalt grotendeels de rest van de competitie. ALS we winnen, mogen we echt jacht maken op de vierde plaats, de laatste plaats die automatisch recht geeft op Europees voetbal.

Stel je voor, opnieuw Europa in...

Prono: 2 - 1

Inderdaad. Supporterclubs zetten best nu bij deze match alle zeilen bij om de spelers en de club te overtuigen om het beste van zichzelf te geven om de 3 punten thuis te houden.

We zijn hier weer met iets moois bezig gasten !

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #13 Gepost op: februari 22, 2009, 09:03:27 pm »
Westerloo speelt 1-1
Heel saaie match, zonder inspiratie of veel gevaar.
Khoop da ze even ongeinspireerd komen spelen bij ons.

Goeie uitslag voor ons, maar het blijft iedere match hetzelfde
ze moeten winnen e :-)

Jef Delen is uitgevallen met kwetsuur aan de schouder.
en Wouter Corstjens  pakte ,derde gele kaart.
Enfin deze match is weer belangrijk, punten pakken is een gouden zaak doen!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #14 Gepost op: februari 22, 2009, 10:41:23 pm »
Volgende week speelt Zulte-Waregem tegen Westerlo hopelijk unnen we de 3 punten thuis houden

het is zulte waregem zonder streepje ;) maar hopelijk kunnen we inderdaad de 3 punten thuis houden .

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #15 Gepost op: februari 23, 2009, 08:56:05 am »
Ik hoop dat Taravel er zaterdag bij is tegen Westerlo.Op Belgacom TV was men ook vol lof over Taravel.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #16 Gepost op: februari 23, 2009, 10:10:56 am »
De match tegen Westerlo bepaalt grotendeels de rest van de competitie. ALS we winnen, mogen we echt jacht maken op de vierde plaats, de laatste plaats die automatisch recht geeft op Europees voetbal.

Stel je voor, opnieuw Europa in...

Prono: 2 - 1

Inderdaad. Supporterclubs zetten best nu bij deze match alle zeilen bij om de spelers en de club te overtuigen om het beste van zichzelf te geven om de 3 punten thuis te houden.

We zijn hier weer met iets moois bezig gasten !

Idd, ik weet dat het aartsmoeilijk is om de sfeer er in te brengen in ons kille stadium met die piste.  Maar iedereen van de eerste minuut achter de ploeg a.u.b. .  Als we winnen komen we 4 ptn voor op de 5e westerlo, en hoogstwaarschijnlijk 6 op cercle, 6 op lokeren en 7 op gent.

En komen we msh op 1 ptn van brugge en gelijk met genk.  Match die heel veel belang dus heeft.  Zou een grote ontgoocheling zijn anders.  Nooit gedacht dat een match tegen westerlo zo zou leven nu.  En dan msh met een 15 op 15 nr anderlecht of 16 op 18. 

ps: Er mag ook eens een spandoek gemaakt worden voor Dury dat we dan eens af en toe kunnen uithalen.  Om te tonen hoe belangrijk hij is voor essevee en zich zeker nog meer wil inzetten en blijven bij deze club.  Dury= essevee.  Zonder hem krijgt deze club een volledig ander gezicht.  Zou een gezichtsverlies zijn allom.  De spelstijl, het nieuwe stadion, de spelers die hij beter maakt, zijn visie, en zijn enorme clubliefde.  Een grote tifo of spandoek zou wel eens mogen. En niet voor 1x maar msh een paar x in het jaar.  Duidelijk maken dat we respect hebben voor hem en vragen dat hij blijft en blijvend respect zal ontvangen van de fans.  Een andere trainer zou hier komen, omdat hij een job nodig heeft en geld en that's all.  Dury heeft essevee terug opgebouwd en laat ze ieder jaar verder en verder groeien, en heeft nog heel veel plannen in zijn hoofd.  Het is als een kind voor hem als het ware.  Ook zijn interviews getuigen van enorm veel respect voor essevee enz... .  Zoals vragen over trainerschap bij een topclub zou zien zitten.  Zegt hij heel serieus, ik zit bij een topclub, waarom moet ik dan naar daar, en ze verliezen ook allemaal tegen ons.  Dusja mijn keuze is gemaakt zei hij.
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2009, 10:14:55 am door essevee007 »

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #17 Gepost op: februari 23, 2009, 11:40:38 am »
Zonder Berrier zal het plots veel minder draaien denk ik. Toch hoop ik op een (dik onverdiende) 1-0 overwinning. Doelpuntje van Taravel.

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #18 Gepost op: februari 23, 2009, 12:16:07 pm »
Zonder Berrier zal het plots veel minder draaien denk ik. Toch hoop ik op een (dik onverdiende) 1-0 overwinning. Doelpuntje van Taravel.

We recupereren wel Meert en Matton haalt ook weer zijn niveau van voor zijn blessure. Matton centraal met Hyland in steun en het moet wel lukken om Berrier te vervangen (dat hoop ik toch) Als we willen meedingen voor die 5e plaats dan mag ons team niet afhankelijk zijn van 1 man. Daarom heeft het me ook vertrouwen dat Berrier geen voet had in de 4 andere goals.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #19 Gepost op: februari 23, 2009, 12:46:47 pm »
Weet niet echt wat ik ervan moet verwachten. Het team zal er in ieder geval op een wolk naartoe leven en Westel is niet echt fantastisch bezig. Tussen de oren zal het dus wel goed zitten denk ik, maar Dury mist natuurlijk wel Berrier. Hopelijk levert dat geen grote problemen op. Zie Leye, toch ook een van de sterkhouders: hij is weg en SVZW heeft dit seizoen nog nooit zo goed gedraaid. Raar eigenlijk allemaal, maar goed, Meert zal wel helpen om het gebrek aan Berrier op te vangen.
Taravel heeft blijkbaar niets ernstig voor, dus ook in de verdediging alles in orde.

=> prono: 2-1, Nfor en Roelandts
 

Dat van Leye vind ik zo raar nog niet. Als hij er was draaide alles rond hem en dat terwijl Leye geen effici?nte spits is. Nu hij weg is krijgen ook andere spelers meer hun kans en die spelers zijn ook goed ?n efficient. Doordat eigenlijk al onze aanvallende spelers van uitstekende makelij zijn kan er niet gefocused worden op 1 speler zoals bvb op Berrier. Als ze 2 man op hem zetten, dan loopt ofwel Nfor, Roelandts, Matton en weet ik veel wie zich wel vrij. Dat is onze grote kracht, dat we meerdere klasbakken lopen hebben en de tegenstanders zich dus niet kunnen focussen op 1 speler.

Leye was idd niet half zo spelbepalend als Berrier nu is, maar precies daarom ben ik er ook niet zeker van dat het allemaal zo vlot zal lopen als de voorbije weken. Maar je hebt wel gelijk dat er meer dan genoeg kwaliteit rondloopt bij ZW om geen drama voor te hebben als Berrier er ne keer niet bij is. Kijk maar naar Nfor, ook goed voor twee assists op Tubize.
Langs de andere kant: Standard mist Defour twee matchen, Standard verliest ze alletwee. En je kan nu ook niet zeggen dat ze voor de rest geen goeie voetballers hebben. Al waren de tegenstanders van een ander kaliber dan Westerlo natuurlijk.

Ach we zien wel. Gewoon de wedstrijd afwachten, en met Meert en Hyland moet het lukken.
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2009, 12:56:32 pm door Murre »