Auteur Topic: [VB] SVZW-Westerlo  (gelezen 18330 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #80 Gepost op: februari 27, 2009, 02:42:17 pm »
Rustig blijven jongens... Kijk eens waar we staan met een 8tal punten minder...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #81 Gepost op: februari 27, 2009, 03:19:22 pm »
Rustig blijven jongens... Kijk eens waar we staan met een 8tal punten minder...
Zever... gezever!
Met 8 punten minder staan we nog altijd in de (ruime) middenmoot.
Ge moet er eigenlijk al 19 afdoen voordat we in de onderste regionen belanden, en dan kunt ge ook zeggen 'kijk eens waar we zouden staan met 19 punten meer'...  ;)
In ieder geval lijkt het me niet denkbeeldig dat Genk zijn wedstrijd op Mechelen verliest en inderdaad, als wij dan onze match ZOUDEN winnen, dan staan we zowaar op de 4de plaats! Weliswaar met evenveel punten en evenveel matchen gewonnen, maar sowieso met meer gescoorde doelpunten en een beter doelsaldo dan Genk.
Bovendien vind ik het best wel eens leuk om ook naar de andere matchen te kijken :
KVM - Genk : 1
Dender - Tubeke : 1
GBA - krotrijk : 1
kluup - foefelare : X
Chalalala - Bergen : 1
Moeskroen - Anderslecht : 2
SVZW - Westerlo : 1
Lokeren - AA Leye : X
Standard - Cercle : 1
Wat de volgende interessante stand zou geven :
1. Anderslecht : 56
2. Standard : 52
3. kluup : 42
4. SVZW : 40
5. Genk : 40
6. Westerlo : 36
7. Cercle : 35
8. Lokeren : 35
9. AA Leye : 34
10. GBA : 32
11. Moeskroen : 31
12. KVM : 30
13. krotrijk : 30
14. Chalalala : 26
15. Dender : 21
16. Tubeke : 18
17. foefelare : 18
18. Bergen : 17
 :D  :D  :D  :D  :D

pedro

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #82 Gepost op: februari 27, 2009, 03:47:10 pm »
gewoon rustig verder werken en zien waar we uitkomen! wie had gedacht dat we nu al zo ver staan ? maar al wat we hebben kunnen ze al niet meer afnemen en er is nog geen enkel punt van gestolen ,tegendeel konden al punt of  5 meer gehad hebben

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #83 Gepost op: februari 27, 2009, 03:49:05 pm »
Krijgt Jan zaterdag 3 punten als verjaardagscadeau ?

Dit is de vraag op het Westerlo forum.

Volgens mij krijgen ze die niet. :D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #84 Gepost op: februari 27, 2009, 03:50:57 pm »
Ben er toch niet gerust in.
SV TILL I DIE

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #85 Gepost op: februari 27, 2009, 04:04:43 pm »
Vnvd lokeren - gent
Kijk er naar uit, dit moet een gelijkspel zijn.  Dan is dat al onze 1e goede zaak van de vele goede zaken die we kn doen als we terug winnen.

Vanavond is het KVM - RC Genk.
Lokeren en Gent spelen zondag pas tegen elkaar.

Als Genk verliest en wij winnen....

Als wij winnen en Genk verliest...  (laat ons eerst kijken naar onze eigen match vooral we gaan speculeren op andere ploegen/wedstrijden)
Als Genk wint en wij verliezen mogen sommigen de Europese droom al opbergen. Ik probeer rustig te blijven en zie wel wat het wordt. Zweven is niet echt aan mij besteed en eigenlijk ook niet aan SVZW. Des te meer kan ik dan op positieve wijze verrast worden. Het is wel mooi dat we deze discussies kunnen voeren.
All? tot morgen en hopelijk wordt er volgende week nog wat meer gezweefd.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #86 Gepost op: februari 27, 2009, 04:08:27 pm »
Zelf winnen,
wat de rest dan doet speelt geen rol.
Zelf winnen en ge doet sowieso een goeie zaak.
:-)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #87 Gepost op: februari 27, 2009, 04:13:29 pm »
gewoon rustig verder werken en zien waar we uitkomen! wie had gedacht dat we nu al zo ver staan ? maar al wat we hebben kunnen ze al niet meer afnemen en er is nog geen enkel punt van gestolen ,tegendeel konden al punt of  5 meer gehad hebben
Inderdaad op ons eigen goeie tempo doordoen en we zien wel.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #88 Gepost op: februari 27, 2009, 09:22:44 pm »
Ondertussen doet KVM wat het moet doen ! 1-0 ad rust :)
Webteam SV Zulte Waregem

Online toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #89 Gepost op: februari 27, 2009, 10:03:10 pm »
Ondertussen doet KVM wat het moet doen ! 1-0 ad rust :)

tstaat al 1-1... Genk zet druk

Online toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #90 Gepost op: februari 27, 2009, 10:16:22 pm »
Ondertussen doet KVM wat het moet doen ! 1-0 ad rust :)

tstaat al 1-1... Genk zet druk

en nu net 2-1, uit een onterechte corner blijkbaar...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #91 Gepost op: februari 27, 2009, 10:17:34 pm »
Ondertussen doet KVM wat het moet doen ! 1-0 ad rust :)

tstaat al 1-1... Genk zet druk

en nu net 2-1, uit een onterechte corner blijkbaar...

Mocht ik Genk zijn zou ik toch een filmpje op mijn offici?le website plaatsen!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #92 Gepost op: februari 27, 2009, 10:41:15 pm »
Dromen mag, maar 'my god' wat kunnen we weer een zaak doen in't klassement ! Hopelijk zijn de spelers supergemotiveerd !
Webteam SV Zulte Waregem

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #93 Gepost op: februari 27, 2009, 11:04:02 pm »
Dromen mag, maar 'my god' wat kunnen we weer een zaak doen in't klassement ! Hopelijk zijn de spelers supergemotiveerd !

als morgen inderdaad zouden kunnen winnen, dan zie ik ons nog hoog eindigen, maar we zijn nog zover niet...

Er vallen nog 33 punten te winnen... Of te verliezen. We hebben er momenteel 37, en om maar een voorbeeld te geven (amper!) 8 voor op de 13e plaats (waar Beerschot staat, dat aan z'n opmars bezig is). Westerlo wordt niet makkelijk. Ik denk wel dat we mogen zeggen dat we zowel tegen Tubeke als tegen Dender winnen omdat deze ploegen ongelofelijk zwak waren. We kwamen overigens plots 5e omdat alle ploegen rond ons punten verloren.

Voetjes. Op. De. Grond.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #94 Gepost op: februari 27, 2009, 11:09:44 pm »
Dromen mag, maar 'my god' wat kunnen we weer een zaak doen in't klassement ! Hopelijk zijn de spelers supergemotiveerd !


als morgen inderdaad zouden kunnen winnen, dan zie ik ons nog hoog eindigen, maar we zijn nog zover niet...

Er vallen nog 33 punten te winnen... Of te verliezen. We hebben er momenteel 37, en om maar een voorbeeld te geven (amper!) 8 voor op de 13e plaats (waar Beerschot staat, dat aan z'n opmars bezig is). Westerlo wordt niet makkelijk. Ik denk wel dat we mogen zeggen dat we zowel tegen Tubeke als tegen Dender winnen omdat deze ploegen ongelofelijk zwak waren. We kwamen overigens plots 5e omdat alle ploegen rond ons punten verloren.

Voetjes. Op. De. Grond.
Tubeke is niet zozeer zwakker dan andere matchen voordien h?. Uitgaan van ons eigen sterkte, want 0-6 is geen toeval. Tegen Dender speelden we tegen een ploeg die niet wou voetballen. Thuis kunnen we vele ploegen aan en mits de nodige zin voor realisme mag je terecht uw ambities verleggen, vooral omdat de andere ploegen inderdaad zwak presteren.
Webteam SV Zulte Waregem

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #95 Gepost op: februari 27, 2009, 11:22:05 pm »
Tubeke is niet zozeer zwakker dan andere matchen voordien h?. Uitgaan van ons eigen sterkte, want 0-6 is geen toeval. Tegen Dender speelden we tegen een ploeg die niet wou voetballen. Thuis kunnen we vele ploegen aan en mits de nodige zin voor realisme mag je terecht uw ambities verleggen, vooral omdat de andere ploegen inderdaad zwak presteren.

Akkoord, maar laat ons eerlijk zijn, Dender en Tubeke zijn niet de sterkste tegenstanders. Wat Dender bijvoorbeeld liet zien op ons veld was van het niveau van derde klasse - en dat is wat mij betreft nog een belediging voor de derde klasse ook. 0-6 is idd niet per se toeval, dat heeft namelijk met onze kwaliteiten te maken, maar laten we eerlijk blijven, het heeft ook veel te maken met de manier waarop Tubeke stond te spelen/verdedigen. Niet voor niks slikte Tubeke 14 (?) doelpunten in 3 wedstrijden.

Tuurlijk moeten we uitgaan van onze eigen sterkte, we hebben een goede groep met talentvolle/ervaren jongens, maar we mogen ons - en daar vrees ik (bij de fans) een beetje voor - niet blindstaren op die 5e plaats. Daar horen wij niet te staan, met alle respect voor wat onze club/ploeg aan het tonen is. Begrijp me niet verkeerd, we staan er natuurlijk omdat we dat gewoonweg verdienen, maar het heeft ook (veel) te maken met het feit dat de andere ploegen het (bvb vorig weekend) allemaal (en echt wel allemaal) lieten afweten, waardoor wij plots een sprong omhoog maakten. Verder heb je ploegen als Beerschot en Gent - die onder ons staan -, maar eigenlijk een v??l betere ploeg hebben dan ons. En dan is het kiezen tussen een halfleeg of een halfvol glas - staan we daar door onze verdienste, of staan we daar door de zwakte/crisis van die anderen? Of beiden.

In ieder geval, wat ik wil zeggen is, wij zijn een middenmoter/subtopper, wat mij betreft horen we op een pakweg 8e plaats te staan, tenslotte spelen we goed voetbal en hebben we heerlijke spelers als Berrier, ?n spelen we met een voornamelijk Belgisch team - wat ook wel eens mag gezegd zijn. Desalniettemin zit het in het klassement allemaal h??l dicht op elkaar, en kunnen we binnen een maand plots weer 12e staan. Vandaar: voetjes op de grond.


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #96 Gepost op: februari 27, 2009, 11:51:08 pm »
Morgen voor 4de plaats spelen, verwacht dan ook maar een super gemotiveerd essevee!

Het is zoals Manaert zei op WTV: De komende 3 wedstrijden zijn belangrijk!

Ik hoop op een 6 op 9

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #97 Gepost op: februari 28, 2009, 12:26:12 am »
Man, man, man! We kunnen morgen een megazaak doen... ALS we winnen tegen Westerlo!


COME ON ESSEVEE !!!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #98 Gepost op: februari 28, 2009, 12:33:35 am »
Mo vent toch.
Stel u voor, morgen winnen :-)
Da zou nog ne keer een zaak zijn.
MAAR
Westel is Dender of Tubeke niet.
Ze staan voor 3 belangrijke weken.
Khoop op een 4 op 9 :s

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #99 Gepost op: februari 28, 2009, 12:38:27 am »
Khad nooit gedacht dat ik vol spanning ging wachten op de match tegen Westerlo!  :o
Kga het nu maar al vragen voor straks: wat zijn de opstellingen volgens de kranten?