Auteur Topic: [NB] SVZW - Westerlo 1-1  (gelezen 10623 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #40 Gepost op: maart 01, 2009, 09:40:05 pm »
Voor mij mag Neemelo alvast al in het rijtje van Jelavic en Subotic geplaatst worden...

Zoals deze twee is hij veel te statisch en geen werker.  Daarenboven weegt ie idd. 100 kilo te veel op dit ogenblik.

Ik heb er alleszins al genoeg van gezien. Waarom krijgt deze reuzenschildpad de voorkeur op de jonge, scherpe en Vlaamse Coppin?

 ;D

Ik ga wel akkoord, Coppin moet een kans krijgen.
Wat ik zo zielig vind aan dit soort reacties, die man krijgt zijn 2de kans en 10 min heeft hij gespeelt tegen Westerlo, en op het einde maakt hij nog bijna een doelpunt geef die jongen nog wat tijd en oordeel volgend jaar erover maar om hem nu al af te schrijven vind ik gewoon belachelijk en dat jullie hem nu al zitten uit te schelden voor kweet niet wat allemaal ik vind dit echt ZIELIG!
SV TILL I DIE

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #41 Gepost op: maart 01, 2009, 09:42:25 pm »
Voor mij mag Neemelo alvast al in het rijtje van Jelavic en Subotic geplaatst worden...

Zoals deze twee is hij veel te statisch en geen werker.  Daarenboven weegt ie idd. 100 kilo te veel op dit ogenblik.

Ik heb er alleszins al genoeg van gezien. Waarom krijgt deze reuzenschildpad de voorkeur op de jonge, scherpe en Vlaamse Coppin?

 ;D

Ik ga wel akkoord, Coppin moet een kans krijgen.
Wat ik zo zielig vind aan dit soort reacties, die man krijgt zijn 2de kans en 10 min heeft hij gespeelt tegen Westerlo, en op het einde maakt hij nog bijna een doelpunt geef die jongen nog wat tijd en oordeel volgend jaar erover maar om hem nu al af te schrijven vind ik gewoon belachelijk en dat jullie hem nu al zitten uit te schelden voor kweet niet wat allemaal ik vind dit echt ZIELIG!

Nee, ik bedoelde het niet zo. Ik lachte met het woord 'reuzenschildpad', en vind ook dat Coppin een kans mag krijgen, verder niks tegen Neemelo of eender wie.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #42 Gepost op: maart 01, 2009, 09:53:06 pm »
zelfde geldt voor buysse,te zwak voor eerste klasse,vind ik,sorry,zie hem niet graag bezig ook
Over Buysse ben ik akkoord: veel inzet maar veel te veel fouten. Ik vond Minne niet bijzonder slecht. OK, tegen Dender was ie beter, maar ja: dender is dan ook van v??l minder kaliber als dit sterk Westerlo. Nog altijd liever een middelmatige Minne dan een top Van Zundert.
Voor de rest: Tavarel, Hyland, Meert, D'Haene op niveau. Roelandts en Matton outstanding. Match duurt soms te lang voor Nfor.

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #43 Gepost op: maart 01, 2009, 10:06:32 pm »
Denk dat er hier veel niet dezelfde wedstrijd gezien hebben.
Tavarel in de fout op het doelpunt, plaatsing en dan nog is traag!
Hayland, verschillende slechte passes en geen enkel initiatief.
Verdediging stond er niet, speel zo op Anderlecht thuis en men zal nog meer de zwakheden zien.
Waarom steeds van verdediging wisselen?

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #44 Gepost op: maart 01, 2009, 10:26:19 pm »
Waar ik mij aan ergerde, ik zit in vak E en in vak F zat het vol met Westel supporters.

kaarten voor de werknemers van willy naessens (westerlo)

Om nog maar te zwijgen van zijn orkest, twas er aan te horen datie meer verstand heeft van paardenkoersen dan van voetbal.  ::)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #45 Gepost op: maart 02, 2009, 10:00:53 am »
Waar ik mij aan ergerde, ik zit in vak E en in vak F zat het vol met Westel supporters.

kaarten voor de werknemers van willy naessens (westerlo)

Om nog maar te zwijgen van zijn orkest, twas er aan te horen datie meer verstand heeft van paardenkoersen dan van voetbal.  ::)
Bovendien na de match nog een opstootje tussen het personeel onderling. Ze weten niet dat nen bal rond is maar zetten wel nen grote bek op en als het erop aan komt kloppen ze op elkaar. Bende neanderthalers!

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #46 Gepost op: maart 02, 2009, 10:13:18 am »
Al bij al een terechte uitslag. Na een uur ging ons niveau pijlsnel naar beneden. Slechte passes, uit organisatie lopen, slordigheden in de opbouw...

Als we 90 min speelden zoals de eerste helft winnen we zeker van Westerlo. Sorry hoor maar hoe ze het eerste uur voetballen vond ik echt triestig. Met 10 en bijwijlen 11 man achter de bal en gewoon blijven staan. en als ze dan de bal hadden, hup shot naar voor op de counter (.... last year werd dit bestempeld als betonvoetbal) maar nu zeggen sommigen hier zelfs dat Westerlo schitterend spel bracht. Srry maar daar ga ik niet mee akoord. De eerste heflt mss 3 kansen gehad en de 2de heflt mss 2 echt uitgespeelde kansen. Ik vond dat ze veel te weing brachten voor een nummer 5. Precies of ze hebben de ptn nog nodig  :-[ voor t behoud te verzekeren, zo speelden ze.
Jah t laatste halfuur was er druk maar dit was vooral te danken aan onszelf met veel onzuiverheden in t spel.

Roelandts beste man op t veld. Taravel schitterende verdediger behalve het ene foutje bij het doelpunt waar ie te ver inschuift op Odita en zo was er geen dekking meer want ook D'Haene stond op dezelfde lijn.
Hyland speelde zaterdag iets TE relaxed maar heeft toch een goede passing en duelkracht.

Lutte 1ste halfuur goed met een schitterende opening op Meert maar dan verdwenen uit de wedstrijd.
En direct al die commentaar op Meert  :-[ De man heeft in bijna 2 maanden geen wedstrijd gespeeld, wat willen jullie? Er bestaat zoiets als matchritme...
Buysse zit overduidelijk in een mindere periode dit seizoen, jammer want kan nochtans goed voetballen, heeft dit al bewezen.
Nfor was goed, Neemelo gun hem wat tijd, dit is een aankoop met het oog op volgend seizoen net zoals Muionen. Makiese daar mag je dit seizoen nog iets van verwachten, snel en gretig  :D

Minne was minder maar dat overkomt iedereen en Bossut zoals gewoonlijk dit seizoen: Secuur!!!

Op naar Anderlecht: wie wat er daar gebeurt met Berrier terug in de ploeg...
Winst, verlies, gelijkspel....?? Het kan alle kanten op...

RSCA: HERE WE COME ::)

PS: de arbitrage zoals gewoonlijk: incompetent en inconsequent  :P
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #47 Gepost op: maart 02, 2009, 10:20:01 am »
Al bij al een terechte uitslag. Na een uur ging ons niveau pijlsnel naar beneden. Slechte passes, uit organisatie lopen, slordigheden in de opbouw...

Als we 90 min speelden zoals de eerste helft winnen we zeker van Westerlo. Sorry hoor maar hoe ze het eerste uur voetballen vond ik echt triestig. Met 10 en bijwijlen 11 man achter de bal en gewoon blijven staan. en als ze dan de bal hadden, hup shot naar voor op de counter (.... last year werd dit bestempeld als betonvoetbal) maar nu zeggen sommigen hier zelfs dat Westerlo schitterend spel bracht. Srry maar daar ga ik niet mee akoord. De eerste heflt mss 3 kansen gehad en de 2de heflt mss 2 echt uitgespeelde kansen. Ik vond dat ze veel te weing brachten voor een nummer 5. Precies of ze hebben de ptn nog nodig  :-[ voor t behoud te verzekeren, zo speelden ze.
Jah t laatste halfuur was er druk maar dit was vooral te danken aan onszelf met veel onzuiverheden in t spel.

Roelandts beste man op t veld. Taravel schitterende verdediger behalve het ene foutje bij het doelpunt waar ie te ver inschuift op Odita en zo was er geen dekking meer want ook D'Haene stond op dezelfde lijn.
Hyland speelde zaterdag iets TE relaxed maar heeft toch een goede passing en duelkracht.

Lutte 1ste halfuur goed met een schitterende opening op Meert maar dan verdwenen uit de wedstrijd.
En direct al die commentaar op Meert  :-[ De man heeft in bijna 2 maanden geen wedstrijd gespeeld, wat willen jullie? Er bestaat zoiets als matchritme...
Buysse zit overduidelijk in een mindere periode dit seizoen, jammer want kan nochtans goed voetballen, heeft dit al bewezen.
Nfor was goed, Neemelo gun hem wat tijd, dit is een aankoop met het oog op volgend seizoen net zoals Muionen. Makiese daar mag je dit seizoen nog iets van verwachten, snel en gretig  :D

Minne was minder maar dat overkomt iedereen en Bossut zoals gewoonlijk dit seizoen: Secuur!!!

Op naar Anderlecht: wie wat er daar gebeurt met Berrier terug in de ploeg...
Winst, verlies, gelijkspel....?? Het kan alle kanten op...

RSCA: HERE WE COME ::)

PS: de arbitrage zoals gewoonlijk: incompetent en inconsequent  :P
Correcte analyse wat mij betreft. Westerlo zakte idd massaal terug. Waarschijnlijk bewust want beschikken vooraan over veel snelheid en zijn dodelijk op de counter. Jammer dat we bij de 1-0 op zo'n counter lopen. Voor de rest een behoorlijke partij van de onzen met vooral te veel onzuiverheden bij buysse, minne en lutte. Vier gele kaarten en geen penalty zegt meer over de scheids dan over ons...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #48 Gepost op: maart 02, 2009, 10:47:28 am »
Waar ik mij aan ergerde, ik zit in vak E en in vak F zat het vol met Westel supporters.

kaarten voor de werknemers van willy naessens (westerlo)
Wat mij nog meer ergerde, ons verschrikkelijk huisorkest... We maken ons verschrikkelijk belachelijk in heel Belgi?. Iedere uitsupporter die naar Waregem komt, lacht ons uit met dat orkest

Inderdaad, ik erger mij daar ook aan kapot.  Dit is echt belachelijk, en zo oudbollig en om beschaamd van te zijn.  Tes lik de fanfareclub soms. In ons nieuw stadion a.u.b. afschaffen.  Ik weet nog dat je dat had bij sommige ploegen vroeger (vb germinal ekeren) en ik lachte daar ook telke male mee, en vond het belachelijk, en nu hebben we dat zelf.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #49 Gepost op: maart 02, 2009, 01:18:52 pm »
Denk dat er hier veel niet dezelfde wedstrijd gezien hebben.
Tavarel in de fout op het doelpunt, plaatsing en dan nog is traag!
Hayland, verschillende slechte passes en geen enkel initiatief.
Verdediging stond er niet, speel zo op Anderlecht thuis en men zal nog meer de zwakheden zien.
Waarom steeds van verdediging wisselen?

Inderdaad, na hun voorbije goede matchen, was dit duidelijk een mindere voor Hyland en Tavarel. Maar ja, ge kunt niet elke week even goed zijn natuurlijk.

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #50 Gepost op: maart 02, 2009, 02:26:38 pm »
Waar ik mij aan ergerde, ik zit in vak E en in vak F zat het vol met Westel supporters.

kaarten voor de werknemers van willy naessens (westerlo)

Om nog maar te zwijgen van zijn orkest, twas er aan te horen datie meer verstand heeft van paardenkoersen dan van voetbal.  ::)
Bovendien na de match nog een opstootje tussen het personeel onderling. Ze weten niet dat nen bal rond is maar zetten wel nen grote bek op en als het erop aan komt kloppen ze op elkaar. Bende neanderthalers!
Yep, ook gezien, maar waar waren de stewards?  In Q krijg je al een stadionverbod omdat je recht springt (het is overdreven maar niet zo veel), twee maten, twee gewichten!

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #51 Gepost op: maart 02, 2009, 06:27:19 pm »
Juusten uitslag tegen een technisch en tactisch heel degelijk Westerlo dat met zeer veel respect voor ons speelde.
Het eerste wedstrijduur heel gedisciplineerd, heel gesloten, nooit minder dan 9 man achter de bal en af en toe scherp counterend.
Als die van ons wat vermoeid begonnen te geraken hadden ze meer balbezit, maar behalve die ene reuzekans voor Tomou deden ze daar maar bitter weinig mee vond ik.
Integendeel, naarmate het einde van de wedstrijd naderde vond ik zelfs dat wij op de counter nog de betere kansen kregen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #52 Gepost op: maart 02, 2009, 07:12:34 pm »
Werk op de plank voor volgend jaar :
Berrier proberen te overtuigen er een jaartje bij te doen
Taravel aub alles doen om die hier te houden
En bovenal : aub een rechtsachter die kan verdedigen en het lijntje aflopen!!  Dat wat Minne af en toe doet kan niet door een eersteklassebeugel!!

ik vond em toch nie zo slecht spelen .
en waarom kreeg em dan een contractverlenging ? jij die toch altijd het bestuurd 100 % gelijk geeft ;) ?

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #53 Gepost op: maart 02, 2009, 07:24:00 pm »
Waar ik mij aan ergerde, ik zit in vak E en in vak F zat het vol met Westel supporters.

kaarten voor de werknemers van willy naessens (westerlo)

Om nog maar te zwijgen van zijn orkest, twas er aan te horen datie meer verstand heeft van paardenkoersen dan van voetbal.  ::)
Bovendien na de match nog een opstootje tussen het personeel onderling. Ze weten niet dat nen bal rond is maar zetten wel nen grote bek op en als het erop aan komt kloppen ze op elkaar. Bende neanderthalers!

Ik stel me in de eerste plaats vragen, wie er in godsnaam met zulke initiatieven op de proppen komt?  Dit ging helemaal niet meer om voetbal, zijn personeel heeft totaal geen affiniteit met deze sport, maar kwam eens "de grote jan" uithangen.  Deze mensen hebben ondertussen wel hun visitekaartje afgegeven en komen dan ook nooit meer terug, en daarom is dit een kaakslag tegenover de andere supporters.  Het moge dan ook duidelijk zijn dat er vooral oog is voor het commerci?le.  Bij de 1-0 werd de "polonaise" al ingezet (als dit vanavond in Studio 1 komt hebben we alweer een lekkere 10 gescoord op gebied van "belachelijk overkomen").

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #54 Gepost op: maart 02, 2009, 07:26:10 pm »
Waar ik mij aan ergerde, ik zit in vak E en in vak F zat het vol met Westel supporters.

kaarten voor de werknemers van willy naessens (westerlo)

Om nog maar te zwijgen van zijn orkest, twas er aan te horen datie meer verstand heeft van paardenkoersen dan van voetbal.  ::)
Bovendien na de match nog een opstootje tussen het personeel onderling. Ze weten niet dat nen bal rond is maar zetten wel nen grote bek op en als het erop aan komt kloppen ze op elkaar. Bende neanderthalers!

Ik stel me in de eerste plaats vragen, wie er in godsnaam met zulke initiatieven op de proppen komt?  Dit ging helemaal niet meer om voetbal, zijn personeel heeft totaal geen affiniteit met deze sport, maar kwam eens "de grote jan" uithangen.  Deze mensen hebben ondertussen wel hun visitekaartje afgegeven en komen dan ook nooit meer terug, en daarom is dit een kaakslag tegenover de andere supporters.  Het moge dan ook duidelijk zijn dat er vooral oog is voor het commerci?le.  Bij de 1-0 werd de "polonaise" al ingezet (als dit vanavond in Studio 1 komt hebben we alweer een lekkere 10 gescoord op gebied van "belachelijk overkomen").

de polonaise werd beneden ingezet, maar de werknemers van willy naessens zaten toch enkel boven ?

veel beter zou natuurlijk zijn dat willy naessens (van industriebouw / zwembaden ) zulte waregem zou sponsoren , omdat de hoofdzetel natuurlijk hier ligt, en enkel maar een afdeling in de kempen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #55 Gepost op: maart 02, 2009, 07:27:29 pm »
Waar ik mij aan ergerde, ik zit in vak E en in vak F zat het vol met Westel supporters.

kaarten voor de werknemers van willy naessens (westerlo)

Om nog maar te zwijgen van zijn orkest, twas er aan te horen datie meer verstand heeft van paardenkoersen dan van voetbal.  ::)
Bovendien na de match nog een opstootje tussen het personeel onderling. Ze weten niet dat nen bal rond is maar zetten wel nen grote bek op en als het erop aan komt kloppen ze op elkaar. Bende neanderthalers!

Ik stel me in de eerste plaats vragen, wie er in godsnaam met zulke initiatieven op de proppen komt?  Dit ging helemaal niet meer om voetbal, zijn personeel heeft totaal geen affiniteit met deze sport, maar kwam eens "de grote jan" uithangen.  Deze mensen hebben ondertussen wel hun visitekaartje afgegeven en komen dan ook nooit meer terug, en daarom is dit een kaakslag tegenover de andere supporters.  Het moge dan ook duidelijk zijn dat er vooral oog is voor het commerci?le.  Bij de 1-0 werd de "polonaise" al ingezet (als dit vanavond in Studio 1 komt hebben we alweer een lekkere 10 gescoord op gebied van "belachelijk overkomen").

Moet jij nu werkelijk alles negatief bekijken? Als die mannen bij een gelijkmaker de polonaise inzetten, dan maken ze volgens mij vooral zichzelf belachelijk, en voor zover ik weet waren dat niet eens de werknemers van WN. Dat er trouwens gratis tickets worden uitgedeeld voor sponsors en dergelijke is bij geen ?nkele eersteklasser anders (in Moeskroen bvb zijn het allemaal sponsors), en ik denk dat dit bij ons nog goed meevalt eigenlijk.

Wat het orkest betreft, het is inderdaad tijd dat die mannen vertrekken, want met alle respect...

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #56 Gepost op: maart 02, 2009, 08:24:19 pm »
Waar ik mij aan ergerde, ik zit in vak E en in vak F zat het vol met Westel supporters.

kaarten voor de werknemers van willy naessens (westerlo)

Om nog maar te zwijgen van zijn orkest, twas er aan te horen datie meer verstand heeft van paardenkoersen dan van voetbal.  ::)
Bovendien na de match nog een opstootje tussen het personeel onderling. Ze weten niet dat nen bal rond is maar zetten wel nen grote bek op en als het erop aan komt kloppen ze op elkaar. Bende neanderthalers!
Yep, ook gezien, maar waar waren de stewards?  In Q krijg je al een stadionverbod omdat je recht springt (het is overdreven maar niet zo veel), twee maten, twee gewichten!
Na de match had ik een opstootje (verbaal) met iemand van dat k*t-orkest. Meteen 3 stewards naar mij. Volgens hen was ik ladderzat en was ik aan amokmaker. Ik had die avond 1 pint gedronken... Het wordt tijd dat ook bij de stewards het woord 'consequent' doordringt!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #57 Gepost op: maart 02, 2009, 08:51:27 pm »
Taravel ging gisteren toch serieus in de fout zulluh ...

idd hele hele serieuze fout van taravel. Die speler mag zomaar tussen 2 man door wegdraaien. Ik vind toch ook dat D'haene hier niet vrijuit gaat. Moest hij er niet uitgekomen zijn uit de verdediging? Het duel aangaan met rugdekking van Taravel?

verder van de rest: meert HEEL HEEL ZWAK; idem voor buysse!!!

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #58 Gepost op: maart 02, 2009, 09:02:30 pm »
Serieuze fout van Taravel??? Hij staat ter hoogte van de middencirkel.

Eerst gaat kleine Minne niet in kopduel op de uittrap van Dewinter, zo kan een westelspeler simpel doorkoppen naar de spits. Die draait zich snel weg van een dicht opzittende taravel, taravel stond aan de grond genageld. Maar D'haene moest rugdekking geven in deze situatie. Zodat de spits niet alleen op de goal af kon gaan.

Een speler die heel alleen op de goal mag afgaan vanaf de middencirkel doordat hij maar 1 speler uitschakelt, dit mag nooit gebeuren. Dus de 3 verdedigers in deze situatie gaan allen in fout.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #59 Gepost op: maart 02, 2009, 09:13:34 pm »
Serieuze fout van Taravel??? Hij staat ter hoogte van de middencirkel.

Eerst gaat kleine Minne niet in kopduel op de uittrap van Dewinter, zo kan een westelspeler simpel doorkoppen naar de spits. Die draait zich snel weg van een dicht opzittende taravel, taravel stond aan de grond genageld. Maar D'haene moest rugdekking geven in deze situatie. Zodat de spits niet alleen op de goal af kon gaan.

Een speler die heel alleen op de goal mag afgaan vanaf de middencirkel doordat hij maar 1 speler uitschakelt, dit mag nooit gebeuren. Dus de 3 verdedigers in deze situatie gaan allen in fout.

je zegt nu zelf dat minne niet in duel ging. dat betekent dus dat bal zich aan onze rechterkant begeeft. bij mijn weten staat ook d'haene rechts centraal in de verdediging. het is dus aan hem om in duel te gaan en rugdekking door taravel.nu stonden ze naast elkaar, op nen meter van elkaar en toch kan er enen door. we zijn er het over eens: DIT KAN EN MAG NIET!