Auteur Topic: [VB] Essevee - Kortrijk  (gelezen 45507 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #40 Gepost op: april 07, 2009, 07:32:07 pm »
ik voel mij vandaag eens zo marginaal gelijk hij  hahaaaaaaaaaaaaaa ;D :D

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #41 Gepost op: april 07, 2009, 07:32:27 pm »
:D  :D :D :D   :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :D :D >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :D :D :D :D :D :D :D >:( >:( >:( :( :( :( :( :D :D :D :D :D :D :D :( :( :( :( :( :( :o :o :o :o :o

al wie da nie springt da es nen boer !!!!!!!!

you are a farmer a zulte farmer , youre only happy on harvest day , you smell like horse shit and you like it , please dant take my tractor away !!!!!!

Voila, enjoy

http://www.taalcursussen.net/engels/?t202id=6336418&t202kw=&gclid=COv6mqKm35kCFQaA3god1i5taA



fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #42 Gepost op: april 07, 2009, 07:33:30 pm »
ik voel mij vandaag eens zo marginaal gelijk gij  hahaaaaaaaaaaaaaa ;D :D

Voila, enjoy

http://fion.websitemaker.nl/nederlandsvoordummies

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #43 Gepost op: april 07, 2009, 07:33:39 pm »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #44 Gepost op: april 07, 2009, 07:35:50 pm »
OCMW ? Man, man toch, wat zeggen jullie als jullie naar Charleroi of zo gaan ? Da's pas OCMW, nie Kortrijk ! EN btw. ik heriner me dat jullie "supporters" zich slecht gedroegen hadden toen ze in 4de of 3de klasse waren in Doornik ( om een voorbeeld te geven ) om precies te zijn... Just stay humble, thx in advance.

Het feit dat je het probeert te ontkennen slaat alles, het afgelopen anderhalf jaar alleen al zijn jullie jongens van Vak OCMW talloze keren in de media gekomen. Wij hebben geen tientallen en tientallen randdebielen rondlopen die puur naar het voetbal komen (met vriendjes uit Nederland, zelfs Brugge of Rijsel) om op mensen hun gezicht te slaan. En d?t, mijn beste, is marginaliteit.

Ik zeg nergens dat het bij ons allemaal brave jongens zijn, maar de vergelijking gaat ?cht wel niet op. Tot over een kleine twee weken!

Good try ! Ik heb een blanco strafblad en doet nooit aan geweld... Veralgemen : how strong van jullie... lmao

Veralgemenen?! Spijtig genoeg niet, of moeten we eens het lijstje van marginale toestanden bij jullie van de afgelopen paar jaar overlopen?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #45 Gepost op: april 07, 2009, 07:36:16 pm »
ik voel mij vandaag eens zo marginaal gelijk gij  hahaaaaaaaaaaaaaa ;D :D

Voila, enjoy

http://fion.websitemaker.nl/nederlandsvoordummies

Er is nog hoop...

  120.000 EURO VOOR SCHOLEN IN KORTRIJK

Kortrijk trekt 120.000 euro uit om het
secundair onderwijs te steunen. Zo    
betaalt de stad een deel van het bus-  
vervoer voor sport- en cultuuractivi-  
teiten.                                
                                        
Later zal dat worden uitgebreid naar  
gemeenschappelijk fiets- en            
treinvervoer.                          
                                      
Er zijn ook plannen om kortingen te    
geven op schoolfacturen voor kinderen  
van ouders die het financieel moeilijk
hebben.
                               
                                        
In Kortrijk zijn er acht schoolgemeen-
schappen, goed voor 10.000 scholieren.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #46 Gepost op: april 07, 2009, 07:36:59 pm »
meugt er preus ip zijn  :)

Offline Ivanovic

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #47 Gepost op: april 07, 2009, 07:39:49 pm »
OCMW ? Man, man toch, wat zeggen jullie als jullie naar Charleroi of zo gaan ? Da's pas OCMW, nie Kortrijk ! EN btw. ik heriner me dat jullie "supporters" zich slecht gedroegen hadden toen ze in 4de of 3de klasse waren in Doornik ( om een voorbeeld te geven ) om precies te zijn... Just stay humble, thx in advance.

Het feit dat je het probeert te ontkennen slaat alles, het afgelopen anderhalf jaar alleen al zijn jullie jongens van Vak OCMW talloze keren in de media gekomen. Wij hebben geen tientallen en tientallen randdebielen rondlopen die puur naar het voetbal komen (met vriendjes uit Nederland, zelfs Brugge of Rijsel) om op mensen hun gezicht te slaan. En d?t, mijn beste, is marginaliteit.

Ik zeg nergens dat het bij ons allemaal brave jongens zijn, maar de vergelijking gaat ?cht wel niet op. Tot over een kleine twee weken!

Good try ! Ik heb een blanco strafblad en doet nooit aan geweld... Veralgemen : how strong van jullie... lmao

Veralgemenen?! Spijtig genoeg niet, of moeten we eens het lijstje van marginale toestanden bij jullie van de afgelopen paar jaar overlopen?


Ik ben franstalig ter informatie en ja ik hou van KV Kortrijk. Ik voel mij niet betrokken omdat ik herhaal : Ik doe NOOIT aan geweld. Als ge denkt dat alles rooskleurig is bij jullie ga je grondig in de fout...

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #48 Gepost op: april 07, 2009, 07:41:08 pm »
denk dat het voetbal is dat we spelen dus waarom altijd die marginalen daar bij halen  :-\
ik zit toch ook niet te zagen dat je oma centre-fort is

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #49 Gepost op: april 07, 2009, 07:41:47 pm »
OCMW ? Man, man toch, wat zeggen jullie als jullie naar Charleroi of zo gaan ? Da's pas OCMW, nie Kortrijk ! EN btw. ik heriner me dat jullie "supporters" zich slecht gedroegen hadden toen ze in 4de of 3de klasse waren in Doornik ( om een voorbeeld te geven ) om precies te zijn... Just stay humble, thx in advance.

Het feit dat je het probeert te ontkennen slaat alles, het afgelopen anderhalf jaar alleen al zijn jullie jongens van Vak OCMW talloze keren in de media gekomen. Wij hebben geen tientallen en tientallen randdebielen rondlopen die puur naar het voetbal komen (met vriendjes uit Nederland, zelfs Brugge of Rijsel) om op mensen hun gezicht te slaan. En d?t, mijn beste, is marginaliteit.

Ik zeg nergens dat het bij ons allemaal brave jongens zijn, maar de vergelijking gaat ?cht wel niet op. Tot over een kleine twee weken!

Good try ! Ik heb een blanco strafblad en doet nooit aan geweld... Veralgemen : how strong van jullie... lmao

Veralgemenen?! Spijtig genoeg niet, of moeten we eens het lijstje van marginale toestanden bij jullie van de afgelopen paar jaar overlopen?


Ik ben franstalig ter informatie en ja ik hou van KV Kortrijk. Ik voel mij niet betrokken omdat ik herhaal : Ik doe NOOIT aan geweld. Als ge denkt dat alles rooskleurig is bij jullie ga je grondig in de fout...

Ik heb het dan ook niet over jou, maar over een deel van jullie achterban. Ik zeg trouwens nergens dat alles bij ons rooskleurig is. Meer zelfs, ik zei letterlijk dat het bij ons ook niet allemaal brave jongens zijn - maar de vergelijking gaat, ?cht wel, niet op.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #50 Gepost op: april 07, 2009, 07:43:48 pm »
denk dat het voetbal is dat we spelen dus waarom altijd die marginalen daar bij halen  :-\

Je hebt gelijk, het is alleen zo dat het zowat het enige is waar jullie doorgaans in uitblinken en dan ook mee in de media komen. Oh ja, d?t, en met het klagen over de arbitrage uiteraard.


Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #51 Gepost op: april 07, 2009, 07:51:39 pm »
met zulke uitspraken maak je u toch wel belachelijk , als media het er 200% mee eens is dat we al meermaals bestolen geweest zijn... wie ben jij dan?.......
De kloof  zou al heel wat minder zijn mijn gedacht ......
 
 

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #52 Gepost op: april 07, 2009, 07:59:19 pm »
Ik weet niet of ze het daar in Kortrijk al doorhebben (ik vermoed van niet), maar de media lacht toch wel met dat arbitrage geval hoor! Ze beseffen trouwens niet dat dit juist een omgekeerd effect heeft  ;)
Waarom denk je dat ervaren trainers als Francky Dury al geleerd hebben niet te reageren om een foutje van de scheids...

Offline rassing

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #53 Gepost op: april 07, 2009, 07:59:52 pm »
Dat er uitschot zit tussen KVK-supporters is correct. Op het KVK-forum wordt ook tegen hen gereageerd.
Het blijft een minderheid en dan vooral te zoeken bij Club-"supporters".
Ja, er zijn marginalen in Kortrijk, maar wel grotendeels bij allochtonen.Een grotere stad trekt meer allochtonen aan en meer marginalen van buiten de stad dan een gemeente als Zulte of Waregem.
Het is wel een feit dat de steun van de KVK-supporters veel groter is dan dat van het Zulte-W publiek, dat behoorlijk blas? is en enkel te horen bij succes.
Van een naar Kortrijk uitgeweken Waregemnaar hoorde ik dat hij er weg is omwille van het snobisme en het in Kortrijk veel prettiger wonen is.
Je ziet maar, meningen kunnen verschillen. Het valt me echter op dat het niveau op dit forum niet echt hoog te noemen is en de kritiek op het Kortrijks uitschot evenzeer zelfkritiek mag zijn.
Voor 18 april heel simpel : spelers en supporters zullen tot het uiterste gaan en dan weten jullie bij ervaring (tot 2x toe in 2008) hoe laat het is.
Ik vraag me af hoe jullie hadden gereageerd na zoveel zware benadeling en zou Dury het hele seizoen lakoniek hebben blijven reageren ???

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #54 Gepost op: april 07, 2009, 08:05:53 pm »
Inderdaad jongens kortrijk gaat weer winnen ;D

Reds Army!!

Juist ja, tis weer paasfoor...

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #55 Gepost op: april 07, 2009, 08:23:56 pm »
Dat er uitschot zit tussen KVK-supporters is correct. Op het KVK-forum wordt ook tegen hen gereageerd.
Het blijft een minderheid en dan vooral te zoeken bij Club-"supporters".
Ja, er zijn marginalen in Kortrijk, maar wel grotendeels bij allochtonen.Een grotere stad trekt meer allochtonen aan en meer marginalen van buiten de stad dan een gemeente als Zulte of Waregem.
Het is wel een feit dat de steun van de KVK-supporters veel groter is dan dat van het Zulte-W publiek, dat behoorlijk blas? is en enkel te horen bij succes.
Van een naar Kortrijk uitgeweken Waregemnaar hoorde ik dat hij er weg is omwille van het snobisme en het in Kortrijk veel prettiger wonen is.
Je ziet maar, meningen kunnen verschillen. Het valt me echter op dat het niveau op dit forum niet echt hoog te noemen is en de kritiek op het Kortrijks uitschot evenzeer zelfkritiek mag zijn.
Voor 18 april heel simpel : spelers en supporters zullen tot het uiterste gaan en dan weten jullie bij ervaring (tot 2x toe in 2008) hoe laat het is.
Ik vraag me af hoe jullie hadden gereageerd na zoveel zware benadeling en zou Dury het hele seizoen lakoniek hebben blijven reageren ???

We zijn al genoeg benadeeld geweest, alleen lopen wij daar niet zo over te kankeren. Bijvoorbeeld over de niet gekregen strafschop in Kortrijk waardoor jullie 2 punten meer kregen dan jullie verdienden. Penalty in Brugge, 2 niet gefloten penaltys in Gent, etc etc.

En ok, als je liever in de stad woont met de hoogste verkrottingsgraad van Vlaanderen, dan is dat uw goed recht, maar laat ons dan toe om daar eens goed mee te lachen.

En tjah jullie zijn trots dat jullie 1 keer hebben gewonnen in eigen huis na verlengingen en 1 keer hebt gewonnen met de hulp van de arbitrage. Proficiat daarvoor, maar nu mag Kortrijk eens buitenshuis gaan spelen tegen een ploeg die nog steeds meedoet voor een Europees ticket. We zullen eens zien hoe een terechte degradatiekandidaat het daar tegen zal doen.

Offline rassing

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #56 Gepost op: april 07, 2009, 08:38:31 pm »
Hoogste verkrottingsgraad : er worden juist grote inspanningen gedaan op dit moment om de volledige infrastructuur te verbeteren. Verlaat de bekrompenheid van uw boerengaatje eens.
Over jullie penaltygevalletjes : blijkbaar is over de helft komen al genoeg om een strafschop te eisen.
Van jullie kregen we nog steeds geen voetballes : noch in de beker vorig seizoen , noch in de heenwedstrijd,noch in de wedstrijden toen jullie promoveerden (thuis plakten jullie 90 minuten voor jullie goal).
Misschien eens luisteren naar John Collins , die vorige week in Het Noeuwsblad zei : "In Belgie spelen er 4 ploegen echt mooi voetbal ; Standard, Anderlecht,Gent en Kortrijk". Nee, geen Zulte...
In Kortrijk is trouwens niemand de achterbakse wijze vergeten waarop jullie Mestdagh en Berrier binnenhaalden.Het toont de echte profitariaatmentaliteit van een plattelandsploegje...

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #57 Gepost op: april 07, 2009, 08:43:41 pm »
Citaat
Bij het verlaten van de tribune konden ze het niet laten van uit te dangen achter doel. Eerst aan de ene kant proberen uit te breken maar teveel bob's.
Dan maar de poort opengetrapt voor het veld open te gaan. Toch opvallend als ze poort plots open ging dat ze rap paar meters achteruit gingen met hun grote bek.

Maar ook in 10 tal seconden 10-15 bob's op het veld. Dan in de straat wat kat en muis spelletje met de bob's. Nog eens proberen uit te breken naar de tribune achter doel toe(van buiten uit). Maar dan stonden de bob's er meteen met hun matrak klaar en kwamen de paarden ertussen.

Wel grappig die bob's met hun camera  . Ze konden niet volgen en liepen van de ene kant naar de andere  .

Al zeker 5-10tal sv's voor ons (alweer)

Al bij al leuk avondje. Maar de overwinning zat er niet in.

komt van ene cb*ultra
hier heb je de link erbij
http://z6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?showtopic=11073&st=88

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #58 Gepost op: april 07, 2009, 08:54:50 pm »
Jullie spelen als een op papier zwakker team die toch altijd voluit en enthousiast voor de overwinning gaat. Dat verdient inderdaad sympathie. Helaas zijn jullie het waarschijnlijk ook met mij eens dat jullie met die speelstijl een beetje op de toppen van jullie tenen liepen en dat dit in de terugronde zijn tol heeft ge?ist.
De aanvallende ingesteldheid heeft zich ook niet kunnen vertalen in doelpunten (met 29 doelpunten hangen jullie onderaan de statistieken). Het klassement van de terugronde bevestigd dit zo'n beetje...

Tot zover dus mijn positieve noot over KV Kortrijk, maar om nu te spreken van mooi voetbal.. Ik denk dat dit toch nog een 'bridge too far' is. Jullie zullen waarschijnlijk 14de eindigen dankzij goede resultaten tegen de rechtstreekse degradatieploegen met als sportieve uitschieter de uitschakeling van Standard in de beker.
Een revelatie zijn jullie het dus niet echt geworden, laat staan een smaakmaker.

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #59 Gepost op: april 07, 2009, 09:02:47 pm »
Hoogste verkrottingsgraad : er worden juist grote inspanningen gedaan op dit moment om de volledige infrastructuur te verbeteren. Verlaat de bekrompenheid van uw boerengaatje eens.
Over jullie penaltygevalletjes : blijkbaar is over de helft komen al genoeg om een strafschop te eisen.
Van jullie kregen we nog steeds geen voetballes : noch in de beker vorig seizoen , noch in de heenwedstrijd,noch in de wedstrijden toen jullie promoveerden (thuis plakten jullie 90 minuten voor jullie goal).
Misschien eens luisteren naar John Collins , die vorige week in Het Noeuwsblad zei : "In Belgie spelen er 4 ploegen echt mooi voetbal ; Standard, Anderlecht,Gent en Kortrijk". Nee, geen Zulte...
In Kortrijk is trouwens niemand de achterbakse wijze vergeten waarop jullie Mestdagh en Berrier binnenhaalden.Het toont de echte profitariaatmentaliteit van een plattelandsploegje...

John Collins weet niet waarover hij praat. Jullie hebben een lachwekkend laag aantal goals gemaakt dus dat zegt genoeg over jullie aanvallend voetbal. Wij maken tenminste goals, wij hebben tenminste techniek in huis. Met andere woorden, wij zien tenminste deftig voetbal.

Er is trouwens niets achterbaks aan de wijze waarop wij Mestdagh en Berrier hebben binnengehaald. Als jullie te amateuristisch zijn is het Mestdagh zijn goed recht om van club te veranderen en denk je nu werkelijk dat Kortrijk zo iemand als Berrier kan betalen. Laat me niet lachen zeg. Tot nader order zijn jullie nog steeds degradatiekandidaat en zijn wij reeds enkele jaren een subtopper in Belgie. Een verschil dat jullie natuurlijk niet willen inzien. 2 nipte overwinningen in eigen huis zullen daar niets aan veranderen.

Als je trouwens echt gelooft dat Belgie dat niet vergeten is dan is dat nog lachwekkender. belgie weet niet eens van alweer een Kotrijk calimero geval. De mensen besteden er zelfs geen aandacht meer aan als Calimero Kortrijk weer eens in de media komt. Want zo zijn jullie gekend, een calimero ploeg met een marginale achterban. Proficiat daarvoor!

Goed voetbal heb ik amper gezien van Kortrijk, jullie hebben gewoon geluk gehad dat jullie in het begin van het seizoen telkens met de hakken over de sloot wonnen. Nu is dat gedaan en spelen jullie op de werkelijke waarde van die ploeg en dat is bij de laatste 4.
« Laatst bewerkt op: april 07, 2009, 09:05:20 pm door fox »