Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 438855 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2820 Gepost op: oktober 31, 2018, 01:10:27 pm »
Mag ik es een simpele vraag stellen?

1. we ontslaan Dury en betalen 2.000.000€
2. we gebruiken die 2.000.000€ voor tijdens de wintertransfer spelers aan te trekken

Mijn keuze is snel gemaakt ze ...
Een simpel antwoord, als club zijn wel zo ver geraakt dankzij Dury,maar de laatste jaren maakt hij (samen met Den Eddy) enorme fouten,Dury is ook rijk geworden dankzij zijn goeie prestaties en dankzij .....de club.  Is het dan zo moeilijk om tot een overeenkomst te komen tussen Dury en de club zodoende dat we die 2miljoen niet moeten betalen?  Is dat nu echt teveel gevraagd?
Vriend astemblieft, de laatste jaren? Wat verwacht jij van Essevee? Vorig jaar nipt po 1 gemist, geslaagde europese campagne, kortrijk 4 keer op hun bek, jaar ervoor beker van belgië gevonden. Ik volg u totaal niet, totaal niet.

Iemand die zijn hart en ziel al meer dan 15 jaar in deze club steekt, ambitie, plannen maken, stadion uitbreiding etc, dat hij na een kakseizoen zoals nu denkt  ‘ik hou de eer aan mezelf’. Dan ben je ne plooier. Dat doet hij niet. Klaar. Wat ook logisch is.
Wat ik verwacht
Da Dury verdomme winnaars mentaliteit in de ploeg krijgt
en ze motiveert om er voor te gaan.
Datie ni constant loopt te zagen en janken in de pers dat eigenlijk
al zijn keuzes ni zijn of wa datie wou

Datie simpel en slim voetbalt en ni constant zijn ogen toe doe
voor fouten gemaakt door zijn maatjes
Alstie nu nog ni zie da we met mentaliteit en kwaliteit
van een Depauw niks zijn en soisala beter is
dan kiestie zelf voor die misserie
voor de ploeg waar hij 15j alles voor deed
en alles voor gaf

tijden veranderen
en zoals Dury ooit zei
enkel een ezel veranderd niet van gedacht
Nee hij mag niet janken dat zijn transfers niet zijn, maar jij mag blijven janken dat hij de transfers doet en de spelers van dit seizoen binnen haalt.

Nogmaals, als dit de mentaliteit binnen de sportwereld zou zijn dat je in een mindere periode na 15 geweldige jaren meteen opgeeft, ben je een plooier. Roep jij maar zoveel je wilt Dury buiten, net zoals Mogul mijn grote vriend, het gebeurt niet.
ik roep niet Dury buiten
ik roep datie hem moet herpakken
hebt plooiers en hebt koppigaards
das iets anders
ne plooier kapt ermee
ne koppigaard heeft zijn fouten niet toe..

en als jij graag in die 15j blijft leven mij niet gelaten
maar om nu hoera te roepen voor Dury en zijn 15j goeie werken
kzin mss blind mo ni achterlijk e...

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2821 Gepost op: oktober 31, 2018, 01:16:37 pm »
Toen het goed ging, wilde men al het paard van de markt slopen & vervangen door een gouden standbeeld van Dury. Nu het slecht gaat ... wil men hem al snel verbannen naar de verste planeet van het heelal. Veel supporters hebben blijkbaar een zeer kort geheugen.

Hoe je het draait of keert, sowieso is hij medeverantwoordelijk voor wat er hier de laatste jaren aan het gebeuren is. Hij heeft zijn zeg in transfers, de tactiek en wie er op het veld staat. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

En het ergste van al is, we kunnen er eindeloos over discussiëren, veel zin heeft het toch niet.
Het is te kostelijk om Dury buiten te smijten en zelf zal hij niet weg gaan, maar de feiten zijn wat ze zijn.
We staan laatste en kunnen geen match winnen, dan is het meer dan 5 voor 12.
En als hij het blijft vertikken om op resultaat te gaan voetballen zitten we in volgend jaar in 1B.

Doodleuk zitten wachten op de wintertransfers is al helemaal belachelijk, tegen dan is het kalf al verdronken. En zeg nu zelf, wie gaan ze straks nog overtuigen om te tekenen, om dan volgend jaar in de vergeetput van 2e klasse te gaan shotten tegen Union en Roeselare.

Ik geef je geen ongelijk, maar ...

Men vergroot wel het slechte van nu, maar het goede van vroeger vergeet men.
Maarja dat zal eigen zijn aan het voetbal ... de ene match stampt een speler geen deuk in een pakje en is één wedstrijd later de held van het land omdat hij de winning goal maakt in de slotminuten.

Natuurlijk moeten we punten pakken, je denkt toch niet dat Dury ze laat verliezen uit leedvermaak? Dat geloof je zelf toch niet? Ik kan me niet voorstellen dat hij niet de sterkste ploeg opstelt, dat hij in goede tijden zijn eigen transfers (voor zover men zegt) voortrekt kan ik me nog inbeelden, maar in deze situatie?

Wat betreft (winter)tranfers ... we zijn toch een club met iets meer aanzien dan bepaalde andere degradatiekandidaten uit 1A én de meeste 1B toppers. En iedereen zegt toch dat voetballers niet meer naar de club (naam) kijken maar naar hun loonstrookje en de faciliteiten waarin ze moeten werken ...
Ik ben eerlijk gezegd al meer dan 2 seizoenen op Dury uitgekeken.
Dus inderdaad al van voor de bekerwinst...  ;)
Dury heeft zijn verdiensten hier maar je mag niet in het verleden blijven hangen. Je moet naar de toekomst kijken!
Idem wat Bossut betreft overigens!

Het machtsvertoon van Dury binnen de club is al jaar en dag een probleem en totaal niet gezond en zelfs gevaarlijk!
Ik ben dan ook heel blij dat er nu mensen boven hem de riem aanspannen want ze waren de grip totaal aan het verliezen.

Je gelooft jezelf toch niet als je dit neerpent: "Ik kan me niet voorstellen dat hij niet de sterkste ploeg opstelt, dat hij in goede tijden zijn eigen transfers (voor zover men zegt) voortrekt kan ik me nog inbeelden, maar in deze situatie?" ???

Hij blijft halsstarrig met zowel Marcq als De Pauw aantreden terwijl we zelfs jongens bij de U16 hebben lopen die beter zijn dan die twee!
Bossut blundert dit seizoen al elke match en dit seder speeldag 1. Dat is zowat de enige constante in zijn spel naast foeteren op iedereen behalve zichzelf. Maar ook hij blijft doodleuk staan terwijl Bostyn rustig op de bank zit maar Bansen zich volop profileert op training en tijdens de beloftematchen...
De Fauw valt dit seizoen door de mand terwijl we een jonger alternatief hebben met een veel grotere motor maar die mag op de bank zitten, depanneren op links, depanneren als middenvelder, ... maar niet op de rechtsback zolang De Fauw daar staat.
Moet ik verder opsommen waar ik mijn vraagtekens bij heb of zijn het voldoende voorbeelden?

Dury mag van mij weg maar als de club kiest om met hem verder te gaan dan eis ik wel dat hij zich herpakt en afstapt van de waanideeën in zijn hoofd door te spelen met jongens die willen knokken, jongens die gemotiveerd zijn, jongens die in vorm zijn, ...
Doet hij dat niet dan gaan we linea recta naar 1B!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2822 Gepost op: oktober 31, 2018, 01:47:15 pm »
Toen het goed ging, wilde men al het paard van de markt slopen & vervangen door een gouden standbeeld van Dury. Nu het slecht gaat ... wil men hem al snel verbannen naar de verste planeet van het heelal. Veel supporters hebben blijkbaar een zeer kort geheugen.

Hoe je het draait of keert, sowieso is hij medeverantwoordelijk voor wat er hier de laatste jaren aan het gebeuren is. Hij heeft zijn zeg in transfers, de tactiek en wie er op het veld staat. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

En het ergste van al is, we kunnen er eindeloos over discussiëren, veel zin heeft het toch niet.
Het is te kostelijk om Dury buiten te smijten en zelf zal hij niet weg gaan, maar de feiten zijn wat ze zijn.
We staan laatste en kunnen geen match winnen, dan is het meer dan 5 voor 12.
En als hij het blijft vertikken om op resultaat te gaan voetballen zitten we in volgend jaar in 1B.

Doodleuk zitten wachten op de wintertransfers is al helemaal belachelijk, tegen dan is het kalf al verdronken. En zeg nu zelf, wie gaan ze straks nog overtuigen om te tekenen, om dan volgend jaar in de vergeetput van 2e klasse te gaan shotten tegen Union en Roeselare.

Ik geef je geen ongelijk, maar ...

Men vergroot wel het slechte van nu, maar het goede van vroeger vergeet men.
Maarja dat zal eigen zijn aan het voetbal ... de ene match stampt een speler geen deuk in een pakje en is één wedstrijd later de held van het land omdat hij de winning goal maakt in de slotminuten.

Natuurlijk moeten we punten pakken, je denkt toch niet dat Dury ze laat verliezen uit leedvermaak? Dat geloof je zelf toch niet? Ik kan me niet voorstellen dat hij niet de sterkste ploeg opstelt, dat hij in goede tijden zijn eigen transfers (voor zover men zegt) voortrekt kan ik me nog inbeelden, maar in deze situatie?

Wat betreft (winter)tranfers ... we zijn toch een club met iets meer aanzien dan bepaalde andere degradatiekandidaten uit 1A én de meeste 1B toppers. En iedereen zegt toch dat voetballers niet meer naar de club (naam) kijken maar naar hun loonstrookje en de faciliteiten waarin ze moeten werken ...
Ik ben eerlijk gezegd al meer dan 2 seizoenen op Dury uitgekeken.
Dus inderdaad al van voor de bekerwinst...  ;)
Dury heeft zijn verdiensten hier maar je mag niet in het verleden blijven hangen. Je moet naar de toekomst kijken!
Idem wat Bossut betreft overigens!

Het machtsvertoon van Dury binnen de club is al jaar en dag een probleem en totaal niet gezond en zelfs gevaarlijk!
Ik ben dan ook heel blij dat er nu mensen boven hem de riem aanspannen want ze waren de grip totaal aan het verliezen.

Je gelooft jezelf toch niet als je dit neerpent: "Ik kan me niet voorstellen dat hij niet de sterkste ploeg opstelt, dat hij in goede tijden zijn eigen transfers (voor zover men zegt) voortrekt kan ik me nog inbeelden, maar in deze situatie?" ???

Hij blijft halsstarrig met zowel Marcq als De Pauw aantreden terwijl we zelfs jongens bij de U16 hebben lopen die beter zijn dan die twee!
Bossut blundert dit seizoen al elke match en dit seder speeldag 1. Dat is zowat de enige constante in zijn spel naast foeteren op iedereen behalve zichzelf. Maar ook hij blijft doodleuk staan terwijl Bostyn rustig op de bank zit maar Bansen zich volop profileert op training en tijdens de beloftematchen...
De Fauw valt dit seizoen door de mand terwijl we een jonger alternatief hebben met een veel grotere motor maar die mag op de bank zitten, depanneren op links, depanneren als middenvelder, ... maar niet op de rechtsback zolang De Fauw daar staat.
Moet ik verder opsommen waar ik mijn vraagtekens bij heb of zijn het voldoende voorbeelden?

Dury mag van mij weg maar als de club kiest om met hem verder te gaan dan eis ik wel dat hij zich herpakt en afstapt van de waanideeën in zijn hoofd door te spelen met jongens die willen knokken, jongens die gemotiveerd zijn, jongens die in vorm zijn, ...
Doet hij dat niet dan gaan we linea recta naar 1B!

De reden dat Dury Sammy en Davy laat staan zal ook wel te maken hebben met hun ervaring.
Je kan er inderdaad een jonger paard zetten, maar als dat paard niet weet waar, wanneer en hoe het moet lopen, dan ben je er ook niet mee vooruit geholpen.

Wat betreft Marcq en De Pauw denk ik dat Dury hoopt dat ze hun oude vorm terugvinden, maar ik vrees dat zij inderdaad mee verdrinken met de rest.

Vorig jaar moesten we noodgedwongen zonder Sammy spelen, we hebben allemaal gezien wat ervan is gekomen... ik weet niet of Bansen en Bostyn de oplossing voor ons probleem zijn. 






Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2823 Gepost op: oktober 31, 2018, 05:00:11 pm »
Ik stop met discuteren over Dury, er zijn regelrechte feiten maar die worden door de 'aanhangers' van Dury bestempeld als 'fake news' of het zijn roddels of de slechte reeksen worden carrément vergeten,'kijk eens wat Dury allemaal deed voor de club', inderdaad,en Dury werd daar rijkelijk voor betaald.  Ge zijt blind voor zijn fouten!  Er is een reden waarom er alleen maar ja-knikkers zitten in zijn staf,Dury kan niet samenwerken met iemand die een andere mening zou hebben,maar ja,het zijn roddels en veronderstellingen,dan heeft het geen enkele zin om daarover nog te discuteren.
Ik werk ook reeds 22jaar bij dezelfde firma,maar wanneer ik nu plots fouten maak dan is het ook gedaan,en maar normaal ook.   Imo is de club nog altijd belangrijker dan individuen, het mag gelijk wie zijn,belang van de club,het voortbestaan is belangrijker dan de ambities van de coach.  Voor sommigen is de coach hier belangrijker dan  de club,ze zakken liever met Dury dan in eerste blijven zonder hem.  Ge doet maar,ik stop met discuteren daarover,het heeft geen enkele zin.

1. ik ben helemaal geen aanhanger ... ik kijk wel 'nuchter' (en niet emotioneel) naar de situatie.
2. jij bent net een Dury tegenhanger, hoe sneller ie vliegt hoe liever voor u.
3. heb jij dan alle waarheid in pacht? (ivm feiten die mislopen of misliepen)
4. weet jij het dan beter dan Dury? waarom ben je dan zelf nog geen toptrainer?
5. als je uw firma in die 22j al minstens 2x hebt gered, dan zal je een pak krediet krijgen - trust me.
6. ga jij de verbrekingsvergoeding betalen? ik steek ze liever in transfers mét Dury.
7. ik ben helemaal niet blind voor zijn fouten, Dury heeft fouten... net zoals iedereen.

Uw betoog is altijd "Dury buiten" en "hij is een onmens om mee te werken, den Flik". Als trainer moet je soms harde (en foute) beslissingen nemen, dat is iets wat ook jij hier altijd aanhaalt ... spelers op de bank zetten vb, spelers van de bank halen etc. etc. zijn altijd daden/feiten waar je geen vrienden mee maakt. Als hij het niet doet is het een watje 'want hij durft niet', doet hij het wel dan is het een keikop 'want ie kon niet anders'.

Kijk ... ik ben helemaal geen Dury-lover hoor, maar ik bekijk de zaken nuchter én met de elementen die we wel zeker weten.

Dury's contract afkopen gaan/kunnen we niet, dan liever 1.500.000€ investeren in nieuwe spelers dan 2.000.000€ uitgeven om Dury buiten te gooien waar we tot op die moment niets aan hebben.

Dan is het geld op ... dus ook geen wintertransfers ... hoogstens wat huurspelers, en welke trainer moeten we dan nemen of vinden? Zeg es ... wie zie jij de boel hier overnemen zonder transfers te kunnen/mogen doen (geld op)? Enerzijds lopen de degelijke trainers niet dik, en anderzijds welke trainer zal komen als hij geen kwaliteitsinjectie krijgt?

Dus twee scenario's
1. Dury ontslaan en 2.000.000€ betalen = geen geld meer voor 'degelijke' transfers.
2. Dury aan boord houden & 1.500.000€ uitgeven aan nieuwe spelers en evt. extra lonen.

Als je dit rationeel 'durft' bekijken moet je gewoon toegeven dat Dury houden én investeren in spelers gewoon de beste keuze is.

Met Dury ontslaan gaan we sowieso moeilijke tijden tegemoet, met het investeren in (andere/betere...) spelers maak je kans te groeien en weer aan te sluiten...

Mocht Dury in het verleden nog niets hebben bewezen, dan wat dit alles een HEEL andere zaak.
Niet vergeten : een andere trainer zal ook ( veel ) geld kosten. Ge moogt er dat ook nog bijrekenen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2824 Gepost op: november 02, 2018, 11:00:40 am »
Bernd Thijs net ontslagen met Vercauteren in de woestijn.
Waarom deze man geen T2 maken? Of een Wesley Sonck? Ex spelers met ervaring, visie en niet op hun mondje gevallen om iemand op zijn taken te wijzen.

Nu lachen de spelers met Eddy en Ronny é

Ik weet dat Dury het niet zal willen maar bestuur kan dit beslissen. Iedereen content, Dury lovers en haters.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2825 Gepost op: november 02, 2018, 11:23:13 am »
Bernd Thijs net ontslagen met Vercauteren in de woestijn.
Waarom deze man geen T2 maken? Of een Wesley Sonck? Ex spelers met ervaring, visie en niet op hun mondje gevallen om iemand op zijn taken te wijzen.

Nu lachen de spelers met Eddy en Ronny é

Ik weet dat Dury het niet zal willen maar bestuur kan dit beslissen. Iedereen content, Dury lovers en haters.

Dream on.
Die staf zal niet veranderen zolang Dury dat niet wil.
Vercauteren en Dury komen wel goed overeen. Mss Vercauteren TD maken  :D
Krijgen dan mss deftige transfers

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2826 Gepost op: november 02, 2018, 11:31:11 am »
Bernd Thijs net ontslagen met Vercauteren in de woestijn.
Waarom deze man geen T2 maken? Of een Wesley Sonck? Ex spelers met ervaring, visie en niet op hun mondje gevallen om iemand op zijn taken te wijzen.

Nu lachen de spelers met Eddy en Ronny é

Ik weet dat Dury het niet zal willen maar bestuur kan dit beslissen. Iedereen content, Dury lovers en haters.
Ah, is dat zo? Hebben ze jou dat zelf verteld dan?
Ronny en Eddy zijn niet te vergelijken daar Ronny 'slechts' T3 is terwijl Eddy T2/videoanalist is en daar uren werk in steekt elke week opnieuw.
Hij biedt ook een luisterend oor aan de spelers en maakt altijd tijd vrij om, met jongens die dat vragen, extra te trainen op bepaalde zaken...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2827 Gepost op: november 02, 2018, 11:44:15 am »
Ik denk dat er meer respect mag zijn naar Eddy en Ronny. Het zijn misschien ja knikkers, maar als je iemand in uw staf hebt die constant tegenwerkt of de poten van uwen stoel zaagt, das nog veel slechter (zie Custovic bij Yvkes). Ze zetten niet enkel de potjes, of ze zijn niet enkel de lijnrechter in onderlinge wedstrijden. Zoals Svennay zegt, Eddy steekt enorm veel tijd in videoanalyses en Ronny zal ook wel meer dingen doen. Het is makkelijk te zeggen dat de spelers hen uitlachen, maar dat zegt dan meer over de spelers denk ik.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2828 Gepost op: november 02, 2018, 11:47:51 am »
Ronny doet geen kloten.
Dat vertellen A-kern spelers zelf.
Die zet de potjes klaar en speelt grensrechter bij de matchkes. That’s it!
Ken nog spelers van Zwevegem Sport, van wie Ronny ook trainer was, en zelf daar lachten ze met hem.

Eddy doet idd wel meer ja. Video analyses, stilstaande fases,...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2829 Gepost op: november 02, 2018, 12:29:37 pm »
Ronny doet geen kloten.
Dat vertellen A-kern spelers zelf.
Die zet de potjes klaar en speelt grensrechter bij de matchkes. That’s it!
Ken nog spelers van Zwevegem Sport, van wie Ronny ook trainer was, en zelf daar lachten ze met hem.

Eddy doet idd wel meer ja. Video analyses, stilstaande fases,...
Ik kan niet geloven dat die spelers doodleuk gaan roddelen over de trainers tegen supporters. Of dan zijn die spelers gewoon dom. Ex-spelers die spreken graag al eens kwaad over een trainer, maar je moet die ook niet altijd geloven.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2830 Gepost op: november 02, 2018, 12:51:49 pm »
Ronny doet geen kloten.
Dat vertellen A-kern spelers zelf.
Die zet de potjes klaar en speelt grensrechter bij de matchkes. That’s it!
Ken nog spelers van Zwevegem Sport, van wie Ronny ook trainer was, en zelf daar lachten ze met hem.

Eddy doet idd wel meer ja. Video analyses, stilstaande fases,...
Ik kan niet geloven dat die spelers doodleuk gaan roddelen over de trainers tegen supporters. Of dan zijn die spelers gewoon dom. Ex-spelers die spreken graag al eens kwaad over een trainer, maar je moet die ook niet altijd geloven.

Roddelen is dat niet he.
Je vraagt gewoon eens, die Ronny, wat doet die daar eigenlijk. En dan antwoordden ze dat.
Het is eigenlijk hetzelfde bij de vraag die men stelde op het afgelopen WK.
Wat doet Henry daar eigenlijk. Er was toch ook 1 speler die durfde zeggen dat die eigenlijk niets doet.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2831 Gepost op: november 02, 2018, 10:17:51 pm »
Toen het goed ging, wilde men al het paard van de markt slopen & vervangen door een gouden standbeeld van Dury. Nu het slecht gaat ... wil men hem al snel verbannen naar de verste planeet van het heelal. Veel supporters hebben blijkbaar een zeer kort geheugen.

Hoe je het draait of keert, sowieso is hij medeverantwoordelijk voor wat er hier de laatste jaren aan het gebeuren is. Hij heeft zijn zeg in transfers, de tactiek en wie er op het veld staat. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

En het ergste van al is, we kunnen er eindeloos over discussiëren, veel zin heeft het toch niet.
Het is te kostelijk om Dury buiten te smijten en zelf zal hij niet weg gaan, maar de feiten zijn wat ze zijn.
We staan laatste en kunnen geen match winnen, dan is het meer dan 5 voor 12.
En als hij het blijft vertikken om op resultaat te gaan voetballen zitten we in volgend jaar in 1B.

Doodleuk zitten wachten op de wintertransfers is al helemaal belachelijk, tegen dan is het kalf al verdronken. En zeg nu zelf, wie gaan ze straks nog overtuigen om te tekenen, om dan volgend jaar in de vergeetput van 2e klasse te gaan shotten tegen Union en Roeselare.

Ik geef je geen ongelijk, maar ...

Men vergroot wel het slechte van nu, maar het goede van vroeger vergeet men.
Maarja dat zal eigen zijn aan het voetbal ... de ene match stampt een speler geen deuk in een pakje en is één wedstrijd later de held van het land omdat hij de winning goal maakt in de slotminuten.

Natuurlijk moeten we punten pakken, je denkt toch niet dat Dury ze laat verliezen uit leedvermaak? Dat geloof je zelf toch niet? Ik kan me niet voorstellen dat hij niet de sterkste ploeg opstelt, dat hij in goede tijden zijn eigen transfers (voor zover men zegt) voortrekt kan ik me nog inbeelden, maar in deze situatie?

Wat betreft (winter)tranfers ... we zijn toch een club met iets meer aanzien dan bepaalde andere degradatiekandidaten uit 1A én de meeste 1B toppers. En iedereen zegt toch dat voetballers niet meer naar de club (naam) kijken maar naar hun loonstrookje en de faciliteiten waarin ze moeten werken ...
Ik ben eerlijk gezegd al meer dan 2 seizoenen op Dury uitgekeken.
Dus inderdaad al van voor de bekerwinst...  ;)
Dury heeft zijn verdiensten hier maar je mag niet in het verleden blijven hangen. Je moet naar de toekomst kijken!
Idem wat Bossut betreft overigens!

Het machtsvertoon van Dury binnen de club is al jaar en dag een probleem en totaal niet gezond en zelfs gevaarlijk!
Ik ben dan ook heel blij dat er nu mensen boven hem de riem aanspannen want ze waren de grip totaal aan het verliezen.

Je gelooft jezelf toch niet als je dit neerpent: "Ik kan me niet voorstellen dat hij niet de sterkste ploeg opstelt, dat hij in goede tijden zijn eigen transfers (voor zover men zegt) voortrekt kan ik me nog inbeelden, maar in deze situatie?" ???

Hij blijft halsstarrig met zowel Marcq als De Pauw aantreden terwijl we zelfs jongens bij de U16 hebben lopen die beter zijn dan die twee!
Bossut blundert dit seizoen al elke match en dit seder speeldag 1. Dat is zowat de enige constante in zijn spel naast foeteren op iedereen behalve zichzelf. Maar ook hij blijft doodleuk staan terwijl Bostyn rustig op de bank zit maar Bansen zich volop profileert op training en tijdens de beloftematchen...
De Fauw valt dit seizoen door de mand terwijl we een jonger alternatief hebben met een veel grotere motor maar die mag op de bank zitten, depanneren op links, depanneren als middenvelder, ... maar niet op de rechtsback zolang De Fauw daar staat.
Moet ik verder opsommen waar ik mijn vraagtekens bij heb of zijn het voldoende voorbeelden?

Dury mag van mij weg maar als de club kiest om met hem verder te gaan dan eis ik wel dat hij zich herpakt en afstapt van de waanideeën in zijn hoofd door te spelen met jongens die willen knokken, jongens die gemotiveerd zijn, jongens die in vorm zijn, ...
Doet hij dat niet dan gaan we linea recta naar 1B!
Doet die bansen het echt zo goed? Al nog gehoord

Offline tmk

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2832 Gepost op: november 03, 2018, 08:05:50 am »
Doet die bansen het echt zo goed? Al nog gehoord

Ja





EDIT: quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: november 03, 2018, 11:44:00 am door Frederik »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2833 Gepost op: december 22, 2018, 11:48:19 am »
Dury heeft nu spijt van Osimhen...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2834 Gepost op: december 22, 2018, 11:58:14 am »
Dury heeft nu spijt van Osimhen...
Eerlijk, die gast ging hier toch amper spelen onder Dury. Elke match 45 minuten opwarmen om dan in de gazetten te horen datie nog niet heel fit is ... Zo gaat het altijd met Francky als het om onbekende spelers gaat.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2835 Gepost op: december 22, 2018, 12:21:57 pm »
Dury heeft nu spijt van Osimhen...
Eerlijk, die gast ging hier toch amper spelen onder Dury. Elke match 45 minuten opwarmen om dan in de gazetten te horen datie nog niet heel fit is ... Zo gaat het altijd met Francky als het om onbekende spelers gaat.

Het gaat niet om onbekende spelers, het gaat om spelers niet op de bank durven zetten omdat je er dan niets meer aan hebt (slechte mentaliteit van die spelers) Zoals een Bongonda, Hamdi, vroeger een Leye,...
Pas op, dat is in elke club zo. En ik zeg niet dat die jongens op de vank moeten, ik zeg alleen dat je er miserie mee zou hebben.
Dury zou Osimhen gebruiken zls flankspeler. Zo heeft hij er hier al veel “verkracht”

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2836 Gepost op: december 22, 2018, 02:14:04 pm »
Vind het wel logisch dat iemand die pas geopereerd werd aan de schouder, een knieprobleem had en bovendien malaria heeft gehad, niet goed genoeg bevonden werd. Zo ook trouwens bij Brugge.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2837 Gepost op: december 22, 2018, 03:46:14 pm »
Vind het wel logisch dat iemand die pas geopereerd werd aan de schouder, een knieprobleem had en bovendien malaria heeft gehad, niet goed genoeg bevonden werd. Zo ook trouwens bij Brugge.
Ik denk dat Brugge zijn selectiecriteria hoger mag leggen dan dat van ons.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2838 Gepost op: december 22, 2018, 11:49:32 pm »
Vind het wel logisch dat iemand die pas geopereerd werd aan de schouder, een knieprobleem had en bovendien malaria heeft gehad, niet goed genoeg bevonden werd. Zo ook trouwens bij Brugge.
Ik denk dat Brugge zijn selectiecriteria hoger mag leggen dan dat van ons.

Maar ik kan wel begrijpen dat men dan twijfels heeft.

Probleem is dat hier weinig spelers doorbreken en vooral geen kansen krijgen...
Das vooral probleem bij Dury.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2839 Gepost op: april 06, 2019, 08:27:32 am »
Zijn er alternatieven voor onze uitgebluste trainersstaf?
Gert Verheyen? Of toch verder met Francky in nieuwe omkadering?

Er moet iets veranderen, zoveel is duidelijk, het ligt niet langer enkel aan de spelerskern.