Auteur Topic: Moppen  (gelezen 6701 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leatherfaceje

  • Gast
Moppen
« Gepost op: februari 18, 2010, 11:50:24 pm »
het moppen topic, post hier moppen dat je denkt dat het goeie zijn ik heb er al een paar :

 Een punker stapt de kapperszaak binnen en zet zich naast een nonneke.
Hij bekijkt haar eens goed en vraagt haar: "wil je met mij eens neuken?"
Erg verontwaardigd verlaat de zuster de zaak.

Rudy, de coiffeur die getuige is van het voorval zegt tegen de punker:
"Als ge echt met haar wilt neuken ken ik een manier waarop het zeker zal lukken.
Ga om middernacht naar het kerkhof, doe alsof je God bent en ze zal je niet kunnen weerstaan."

Inderdaad het zusterke is er ook. De punker, verkleed als God in een wit laken en een opgekleefde baard springt tevoorschijn en roept: "ik ben God. Als ge wilt dat uw gebeden verhoord worden zult gij nu met mij de liefde bedrijven !"

Na een momentje denken antwoordt het zusterken: "Akkoord, maar neem me langs achter..."
De punker aarzelt geen moment en bespringt de zuster langs achter.

Fier op zijn stoere daad ontdoet hij zich van zijn vermomming en roept:
"Ahah.....koekoek...ik ben God niet, ik ben de punker !"

Het nonneken antwoordt: "Ahah ! Koekoek ... ik ben het nonneken niet...

Ik ben Rudy, de coiffeur !"










 Een westvlaamse boer moet voor de rechtbank verschijnen voor verkrachting van de meid.
Vraagt de rechter;"Heb je haar verleid?
"Benink!" zegt de boer,"ze log ol goed!"


WAEREGHEM

  • Gast
Re: Moppen
« Reactie #1 Gepost op: februari 20, 2010, 10:55:24 am »

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Moppen
« Reactie #2 Gepost op: februari 20, 2010, 11:46:53 am »

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Moppen
« Reactie #3 Gepost op: februari 23, 2010, 10:33:21 am »
2 kortrijkzanen komen in Waregem voorbij gereden aan het Regenboogstadion en zien bij garage Ricky een plakkaat staan met daarop de boodschap: 'bij elke tankbeurt kans op gratis sex!' Zegt de ene tegen de andere: 'Gow vint, ier moeme zin!' Ze tanken hun Lada vol en vragen Ricky naar de gratis sex. Ricky: 'Zeg ne keer een nuumrootje van ??n tot tiene.' 'Vuvve' antwoord ??n van de krotrijkzanen. 'Mis', zegt Ricky, 'Twoa zesse.' 'Dedju' zeggen de twee en keren onverrichterzake hun kar richting scum city. De week erna is hun tank weer leeg van over en weer te rijden naar den dop, de ziekenkas en 't OCMW en zeggen ze, 'Zoeme nie nog u ki goan probeern in Woregem?' Zo gezegd, zo gedaan en na de tankbeurt proberen ze nogmaals hun geluk bij Ricky. 'Zeg no moar ne keer een nuumrootje van ??n tot tiene', zegt Ricky. 'Jintsje' antwoord ??n van de 2 veekaa-adepten. 'Mis', antwoord Ricky, 'Twoas achte.' Alweer keren de 2 ontgoocheld hun kar. Op de terugweg valt bij ??n van de twee plots zijne frank. 'Die kjirl spil mee ons klootn.' 'Ti gin woa', antwoord de andere, 'Min wuf ed'ier ol twi kirn pries g'had!'...

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: Moppen
« Reactie #4 Gepost op: februari 23, 2010, 10:48:59 am »
2 kortrijkzanen komen in Waregem voorbij gereden aan het Regenboogstadion en zien bij garage Ricky een plakkaat staan met daarop de boodschap: 'bij elke tankbeurt kans op gratis sex!' Zegt de ene tegen de andere: 'Gow vint, ier moeme zin!' Ze tanken hun Lada vol en vragen Ricky naar de gratis sex. Ricky: 'Zeg ne keer een nuumrootje van ??n tot tiene.' 'Vuvve' antwoord ??n van de krotrijkzanen. 'Mis', zegt Ricky, 'Twoa zesse.' 'Dedju' zeggen de twee en keren onverrichterzake hun kar richting scum city. De week erna is hun tank weer leeg van over en weer te rijden naar den dop, de ziekenkas en 't OCMW en zeggen ze, 'Zoeme nie nog u ki goan probeern in Woregem?' Zo gezegd, zo gedaan en na de tankbeurt proberen ze nogmaals hun geluk bij Ricky. 'Zeg no moar ne keer een nuumrootje van ??n tot tiene', zegt Ricky. 'Jintsje' antwoord ??n van de 2 veekaa-adepten. 'Mis', antwoord Ricky, 'Twoas achte.' Alweer keren de 2 ontgoocheld hun kar. Op de terugweg valt bij ??n van de twee plots zijne frank. 'Die kjirl spil mee ons klootn.' 'Ti gin woa', antwoord de andere, 'Min wuf ed'ier ol twi kirn pries g'had!'...
Goedje!

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Moppen
« Reactie #5 Gepost op: februari 23, 2010, 05:20:44 pm »
2 kortrijkzanen komen in Waregem voorbij gereden aan het Regenboogstadion en zien bij garage Ricky een plakkaat staan met daarop de boodschap: 'bij elke tankbeurt kans op gratis sex!' Zegt de ene tegen de andere: 'Gow vint, ier moeme zin!' Ze tanken hun Lada vol en vragen Ricky naar de gratis sex. Ricky: 'Zeg ne keer een nuumrootje van ??n tot tiene.' 'Vuvve' antwoord ??n van de krotrijkzanen. 'Mis', zegt Ricky, 'Twoa zesse.' 'Dedju' zeggen de twee en keren onverrichterzake hun kar richting scum city. De week erna is hun tank weer leeg van over en weer te rijden naar den dop, de ziekenkas en 't OCMW en zeggen ze, 'Zoeme nie nog u ki goan probeern in Woregem?' Zo gezegd, zo gedaan en na de tankbeurt proberen ze nogmaals hun geluk bij Ricky. 'Zeg no moar ne keer een nuumrootje van ??n tot tiene', zegt Ricky. 'Jintsje' antwoord ??n van de 2 veekaa-adepten. 'Mis', antwoord Ricky, 'Twoas achte.' Alweer keren de 2 ontgoocheld hun kar. Op de terugweg valt bij ??n van de twee plots zijne frank. 'Die kjirl spil mee ons klootn.' 'Ti gin woa', antwoord de andere, 'Min wuf ed'ier ol twi kirn pries g'had!'...
haha  ;D

nen boer en nen assistent gingen opt veld maar dn boer had zin laarzen vergeten en ie vroeg aan den assistent "Wildje ne keer achter min 2 laarzen gaan? ze staan in mn uis in de slaapkamer in thoekske" "Tis goed" zegt den assistent en ie ging naar de slaapkamer en ie zag 2 skone vrouwen naakt op tbedde lign en zegt dn assistent "Ik moe van ulder vader (den boer) mee ulder vrijen" zeggen die meiskes: "Ma da kan nie!" zegt dn assistent : "Moeket em ne ke vragen?" zeggen de meiskes "Tis goed" en dn assistent roept uit et raam naar beneden: "Moek ze olletwee pakn?" en zegt dn boer "Eja vaneigens!"

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Moppen
« Reactie #6 Gepost op: februari 27, 2010, 11:24:28 am »
Moeder en dochtertje wandelen lands de wallen in Amsterdam.
Vraagt het dochterje plots wat die schaarsgeklede dames daar doen.
"Wachten op hun man" antwoord de geneerde moeder.
Toevallig passeert en hoort een Ajaxsupporter dat antwoord.
"Bah nee kind, die wijven neuken voor geld" jent hij die moeder.
"En krijgen die vrouwen dan ook kindjes" vraagt dat meisje.
"Jawel" antwoordt de moeder "en later worden die dan allemaal supporter van Ajax".

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Moppen
« Reactie #7 Gepost op: februari 27, 2010, 11:40:41 am »
Moeder en dochtertje wandelen lands de wallen in Amsterdam.
Vraagt het dochterje plots wat die schaarsgeklede dames daar doen.
"Wachten op hun man" antwoord de geneerde moeder.
Toevallig passeert en hoort een Ajaxsupporter dat antwoord.
"Bah nee kind, die wijven neuken voor geld" jent hij die moeder.
"En krijgen die vrouwen dan ook kindjes" vraagt dat meisje.
"Jawel" antwoordt de moeder "en later worden die dan allemaal supporter van Ajax".
Dus, als ik het goed begrijp, is Superjood het kind van .........  :D

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Moppen
« Reactie #8 Gepost op: februari 27, 2010, 12:34:11 pm »
Moeder en dochtertje wandelen lands de wallen in Amsterdam.
Vraagt het dochterje plots wat die schaarsgeklede dames daar doen.
"Wachten op hun man" antwoord de geneerde moeder.
Toevallig passeert en hoort een Ajaxsupporter dat antwoord.
"Bah nee kind, die wijven neuken voor geld" jent hij die moeder.
"En krijgen die vrouwen dan ook kindjes" vraagt dat meisje.
"Jawel" antwoordt de moeder "en later worden die dan allemaal supporter van Ajax".
Dus, als ik het goed begrijp, is Superjood het kind van .........  :D
Daar zat ik op te wachten.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Moppen
« Reactie #9 Gepost op: februari 27, 2010, 02:34:57 pm »
Internethelden, iemand persoonlijk aanvallen terwijl die niet kan reageren. :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Moppen
« Reactie #10 Gepost op: februari 27, 2010, 04:28:32 pm »
Internethelden, iemand persoonlijk aanvallen terwijl die niet kan reageren. :)

Zo'n beetje gelijk wat superjood deed dus, maar dan over bestuur, trainer, spelers, en alles wat met deze club te maken heeft. Een al even grote (internet)heldendaad zo lijkt me (al was het eerder frustratie natuurlijk). En dat terwijl je gerust eens met het bestuur kan gaan praten, of met Dury op training een babbeltje slaan.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Moppen
« Reactie #11 Gepost op: februari 27, 2010, 10:22:32 pm »
Internethelden, iemand persoonlijk aanvallen terwijl die niet kan reageren. :)

Zo'n beetje gelijk wat superjood deed dus, maar dan over bestuur, trainer, spelers, en alles wat met deze club te maken heeft. Een al even grote (internet)heldendaad zo lijkt me (al was het eerder frustratie natuurlijk). En dat terwijl je gerust eens met het bestuur kan gaan praten, of met Dury op training een babbeltje slaan.
Hahahahaha das echt nen goein!!  ;D
SV TILL I DIE

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Moppen
« Reactie #12 Gepost op: februari 28, 2010, 10:11:07 am »
Internethelden, iemand persoonlijk aanvallen terwijl die niet kan reageren. :)

Zo'n beetje gelijk wat superjood deed dus, maar dan over bestuur, trainer, spelers, en alles wat met deze club te maken heeft. Een al even grote (internet)heldendaad zo lijkt me (al was het eerder frustratie natuurlijk). En dat terwijl je gerust eens met het bestuur kan gaan praten, of met Dury op training een babbeltje slaan.

Ja, superjood een hoerenjong noemen is identiek hetzelfde als een beslissing van het bestuur aanvechten. :)
Einde discussie, ge hebt volledig gelijk en ik ben een imbeciel.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Moppen
« Reactie #13 Gepost op: februari 28, 2010, 11:19:18 am »
Internethelden, iemand persoonlijk aanvallen terwijl die niet kan reageren. :)

Zo'n beetje gelijk wat superjood deed dus, maar dan over bestuur, trainer, spelers, en alles wat met deze club te maken heeft. Een al even grote (internet)heldendaad zo lijkt me (al was het eerder frustratie natuurlijk). En dat terwijl je gerust eens met het bestuur kan gaan praten, of met Dury op training een babbeltje slaan.

Ja, superjood een hoerenjong noemen is identiek hetzelfde als een beslissing van het bestuur aanvechten. :)
Einde discussie, ge hebt volledig gelijk en ik ben een imbeciel.

PM. ;)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Moppen
« Reactie #14 Gepost op: maart 30, 2010, 07:57:02 pm »
De nieuwste vanuit Brussel.

Citaat
Dennis Van Wijk is door de Belgische voetbalbond (KBVB) tot en met 6 april geschorst. De trainer van Roeselare mag tot dan niet meer in de dug-out zitten. Kleine misrekening van de bond. Roeselare speelt tot 9 mei immers geen wedstrijd meer.

De spelers van Roeselare krijgen tot 11 april vrij van de club. Van Wijk moet zelfs geen training geven tijdens zijn schorsing. Dennis Van Wijk werd in de wedstrijd tegen Cercle Brugge naar de tribune verwezen. Voor zijn gedrag moet de Nederlandse trainer 200 euro boete betalen.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Moppen
« Reactie #15 Gepost op: maart 31, 2010, 10:07:03 am »
De nieuwste vanuit Brussel.

Citaat
Dennis Van Wijk is door de Belgische voetbalbond (KBVB) tot en met 6 april geschorst. De trainer van Roeselare mag tot dan niet meer in de dug-out zitten. Kleine misrekening van de bond. Roeselare speelt tot 9 mei immers geen wedstrijd meer.

De spelers van Roeselare krijgen tot 11 april vrij van de club. Van Wijk moet zelfs geen training geven tijdens zijn schorsing. Dennis Van Wijk werd in de wedstrijd tegen Cercle Brugge naar de tribune verwezen. Voor zijn gedrag moet de Nederlandse trainer 200 euro boete betalen.
Amateurs..

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Moppen
« Reactie #16 Gepost op: september 10, 2010, 05:11:53 pm »
Hoe maak je een miskraam?


Vraaget aan ui moeder xd

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Moppen
« Reactie #17 Gepost op: september 11, 2010, 01:06:28 am »
...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Moppen
« Reactie #18 Gepost op: september 11, 2010, 10:23:08 am »
Hoe maak je een miskraam?


Vraaget aan ui moeder xd

Grove kluchten: ok. Dit? Flauw en geen idee waarom dit out of the blue gepost wordt...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Moppen
« Reactie #19 Gepost op: september 11, 2010, 10:47:49 am »
Hoe maak je een miskraam?


Vraaget aan ui moeder xd

Grove kluchten: ok. Dit? Flauw en geen idee waarom dit out of the blue gepost wordt...

Grove kluchten: ok. Genoteerd! De moppen over "leerkrachten" en "vakantie" en "luxe" en... zitten geladen en klaar om af te vuren!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje