Auteur Topic: FMBel (Football Manager Belgi?)  (gelezen 9162 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline FMBel

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Same team, new pitch
    • FMBel - Football Manager Belgi?
FMBel (Football Manager Belgi?)
« Gepost op: juni 28, 2010, 08:17:12 pm »
FMBel is trots om hun samenwerking met SV5381.be aan te kondigen.

Voor de mensen die ons nog niet mochten kennen, FMBel (Football Manager Belgi?) is de thuisbasis van de grootste FM community van Belgi?. We zijn opgericht in 2005 en zijn sindsdien steeds blijven groeien. We zijn erkend als offici?le fansite door Sports Interactive en SEGA. Gemiddeld komen zo'n 1000 mensen per dag hun FM ervaringen delen, onze gidsen raadplegen, hun vragen stellen of gewoon een kijkje nemen.

Vanaf heden zijn we ook partner van SV5381.be voor Zulte Waregem.

Football Manager staat bekend voor de meest accurate en up-to-date database van alle voetbalgames. Dat willen we zo houden en als er dingen niet juist zijn, kunnen we die altijd verbeteren. Het probleem is dat hier de voetbalkennis zit en bij ons de FM kennis. Als we die kunnen samenbrengen, wat de bedoeling is van onze samenwerking, dan kunnen we ervoor zorgen dat alles perfect is, wat een nog betere spelervaring kan geven.

Daarvoor hebben we op onze site het zogenaamde "FMBel Research Center". Iedere speelbare ploeg heeft daar zijn eigen forum en we zoeken van ieder team een partner die kennis heeft van die ploeg. Voor Zulte Waregem is dat dus jullie. De FM spelers onder jullie kunnen daar fouten melden en opmerkingen geven, die we dan verwerken in bijvoorbeeld data updates. We streven dus naar een centralisatie van de Belgische FM gamers.

Als wij belangrijke zaken te melden hebben, bijvoorbeeld als we een gids hebben geschreven over jullie ploeg of specifieke vragen hebben over jullie team, dan zullen we het ook melden in dit topic.

We hopen op een vruchtbare samenwerking,

Het FMBel Team.

Links:
FMBel
FMBel Research Center
Zulte Waregem

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2010, 09:05:54 pm »
Bedankt voor het vertrouwen dat jullie stellen in onze website en ons forum. Ook al draait de site niet op volle toeren, op Facebook hebben we dagelijks een groot aantal volgers en hebben we meer onze gading gevonden.

We hopen dat we jullie kunnen helpen met het verbeteren van het beste voetbalmanagementspel ter wereld. Met alle vragen over het sportieve aspect of de dagelijkse werking van de club kunnen jullie terecht in dit topic. Met wat brainstormen (en het uitpikken van de juiste personen...) moet het mogelijk zijn om net dat percentje beter te doen.

Hopend op een goeie samenwerking... ;)
SV5381.be

SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #2 Gepost op: november 05, 2010, 02:08:34 pm »
Voor alle fans: vanaf vandaag ligt ie officieel in de winkels.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #3 Gepost op: november 05, 2010, 02:21:44 pm »
Voor alle fans: vanaf vandaag ligt ie officieel in de winkels.

Was vroeger zware fan (vanaf CM2, nog speciaal in Engeland gaan halen) en na de split de juiste keuze gemaakt door SI Games te volgen naar FM. Maar dat spel neemt zoveel vrije tijd in beslag dat het niet meer menselijk is, heb enkele jaren geleden afgehaakt.

Is er geen jobke vrij bij jullie om tegen betaling te komen spelen of testen? Ik kom direct af!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #4 Gepost op: november 06, 2010, 10:32:56 pm »
Mijn vorige versie dateert ook al weer van 2007. Momenteel al in het bezit van de nieuwe... Het is weer even wennen :s

Telkens ik een nieuwe versie begin, vindk de vorige editie toch telkens beter. In het begin ook zware fan van CM2. In tussentijd dus nog 2 andere versies gehad (met oa 2007; denk 98). Na de wenperiode zal het wel terug beter worden :) Ben begonnen met SVZW, maar kvin niet dat er spelers bovenuit steken...

Iemand al goede talentjes die voor een ploeg als SVZW haalbaar zijn? Momenteel kan ik zelfs geen vrije speler aantrekken omdat ik al boven loonbudget zit  ;D

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #5 Gepost op: november 07, 2010, 11:52:56 am »
Ik ben blijven haperen bij CM97-98, zonder twijfel het beste spel aller tijden :)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #6 Gepost op: november 07, 2010, 12:38:13 pm »
Ook binnengehaald! Benieuwd of ik mijn prestaties als in FM2009 kan evenaren. Toen na 7 seizoen kwartfinale CL gehaald.. Uitgeschakeld door Real Madrid dan.
Won thuis met 5-1, alleen verloor ik uit met 4-0 :D

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #7 Gepost op: november 11, 2010, 08:56:30 pm »
nog altijd niemand met talentjes?

Bij mij Colpaert in de belangstelling van Standard... Nochtans geen echte uitschieters in de ploeg vindk. Tenzij het aan mij ligt natuurlijk  :P

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #8 Gepost op: november 11, 2010, 09:13:33 pm »
Hyland wordt wel heel goed.
Meteen eerste seizoen 2de ge?indigd hier! Mede doordat in de PO's Cercle en Lokeren voornaamste tegenkandidaten waren voor plek 2.. Anderlecht was al 4 speeldagen van het einde winnaar  ;D

Offline Bart

  • Leden
  • Berichten: 85
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #9 Gepost op: november 11, 2010, 10:21:42 pm »
Ook hier het spelletje aangeschaft en de prestaties met Essevee zijn niet echt om naar huis over te schrijven. Kan wel relatief makkelijk scoren (vooral via Chevalier en Habibou) maar krijg toch veel te veel goals tegen.
Met welke opstelling spelen jullie?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #10 Gepost op: november 11, 2010, 10:33:05 pm »
4-1-3-2 op de counter. Tegen toppers pak ik heel veel punten, tegen de kleintjes laten ze het wel eens afweten mijn spelers  :P

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #11 Gepost op: november 11, 2010, 11:15:06 pm »
ik speel 4-4-2. Momenteel wel nog altijd in de oefenmatchen bezig ze  :) Enen verloren tot nu toe (Cambuur). Rest gewonnen of gelijkgespeeld.

Ale, laat me hopen dan voor Hyland. Is momenteel ook al 'wanted'. Over talentjes: wie herinnert zich nog die speler uit eveneens Trinidad&Tobago (ale, denk ik toch)? Was iets van een petar (prospil?)? Kon je bij het begin voor niets aantrekken. Was al meteen een topper, die later voor miljoenen verkocht werd  :D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #12 Gepost op: november 11, 2010, 11:45:16 pm »
Zal morgen eens kijken wie ik heb gekocht in het begin van het seizoen. Allemaal gratis transfers of geleend van moederclub Lille.

Nu al paar spelers vastgelegd voor 2de seizoen die gratis komen in juli met onder meer Mununga, Annab en Corstjens. + de jaarlijkse talentjes voor de -21 ;)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #13 Gepost op: november 12, 2010, 10:40:32 am »
correctie: denk er nu net aan dat correcte naam wschl Petar Prospar was :)

Heel goed. Ben al nieuwschierig naar namen. Momenteel lijk ik wel helemaal niemand te knn aantrekken wegens over mijn loonbudget?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #14 Gepost op: november 12, 2010, 11:12:11 am »
Loonbudget is inderdaad in het eerste seizoen een groot probleem. Alles wat je verkoopt en wat je extra krijgt van transferbudget daardoor meteen omzetten naar loonbudget is het enige wat je kan doen.

Heb als gratis spelers gehaald: Chimedza, Gon?alvas (beste verdediger nu), Gr?goire, Nashat Akram en Mozart ( :D)
Gr?goire en Mozart bij het begin van het tweede seizoen nu verkocht vanwege de leeftijd, heb nu veel meer loonbudget en ook een transferbudget waardoor ik betere spelers kan aantrekken.


Na aflopende contracten komen op 1 juli: Annab, Mununga, Provoost, Corstjens, Goreux en Delcourt. Die laatste is volgens mijn scouts een zeer goeie aankoop. Bovendien nog jong en Belgisch ook  ;)



EDIT: http://i55.tinypic.com/mr9120.jpg
Dit is ook wel een groot talent volgens mijn scouts, 4.5 sterren
« Laatst bewerkt op: november 12, 2010, 11:47:34 am door Nico the master »

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #15 Gepost op: november 12, 2010, 02:49:24 pm »
Enkele jonge talentjes ...

Marko Livaja (Spits) [GRATIS]
Victor Moses (Spits) [GRATIS]
Kenan Kodro (Onbekend) [GRATIS]
Alphonse Areola (Keeper)
Luis Guilherme (Keeper)
Jeremy Helan (Linker Vleugelverdediger) [DUUR]
Nemanja Mitrovic (Linker Vleugelverdediger) [DUUR]
Sven Kums (Centrale Middenvelder) [DUUR]
James O'Shea (Rechter middenvelder)
Jano Ananidze (Aanvallende Middenvelder) [GRATIS]
Marco Verratti (Aanvallende Middenvelder) [DUUR]
Eyal Golasa (Aanvallende Middenvelder) [DUUR]
Iker Muniain (Spits) [GRATIS]
Mohammed Gadir (Spits) [DUUR]
Mihai Costea (Spits)

[DUUR] is een prijs boven de 300 K (wat voor Zulte Waregem duur is ) :p

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #16 Gepost op: november 12, 2010, 05:28:44 pm »
Voor de mensen die bij een subtopper of eventueel topper spelen in een grote competitie, J?dson (CM) van Shalhtar Donetsk is een heel goeie speler, denk +- 25j. en niet ZO een denderende stats, maar op het veld een enorme meerwaarde..
One Essevee!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #17 Gepost op: november 12, 2010, 08:04:13 pm »
Loonbudget is inderdaad in het eerste seizoen een groot probleem. Alles wat je verkoopt en wat je extra krijgt van transferbudget daardoor meteen omzetten naar loonbudget is het enige wat je kan doen.

Heb als gratis spelers gehaald: Chimedza, Gon?alvas (beste verdediger nu), Gr?goire, Nashat Akram en Mozart ( :D)
Gr?goire en Mozart bij het begin van het tweede seizoen nu verkocht vanwege de leeftijd, heb nu veel meer loonbudget en ook een transferbudget waardoor ik betere spelers kan aantrekken.


Na aflopende contracten komen op 1 juli: Annab, Mununga, Provoost, Corstjens, Goreux en Delcourt. Die laatste is volgens mijn scouts een zeer goeie aankoop. Bovendien nog jong en Belgisch ook  ;)



EDIT: http://i55.tinypic.com/mr9120.jpg
Dit is ook wel een groot talent volgens mijn scouts, 4.5 sterren

die laatste ziet er inderdaad wel een toppertje uit. Voor hoeveel heb je die gehaald? of heb je die ook gratis kunnen binnenhalen? Dat laatste was in elk van mijn CM spellen mijn specialiteit. Ik zwom altijd in het geld en gaf er amper uit, tenzij het minder begon te gaan...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: FMBel (Football Manager Belgi?)
« Reactie #18 Gepost op: november 12, 2010, 08:07:22 pm »
Loonbudget is inderdaad in het eerste seizoen een groot probleem. Alles wat je verkoopt en wat je extra krijgt van transferbudget daardoor meteen omzetten naar loonbudget is het enige wat je kan doen.

Heb als gratis spelers gehaald: Chimedza, Gon?alvas (beste verdediger nu), Gr?goire, Nashat Akram en Mozart ( :D)
Gr?goire en Mozart bij het begin van het tweede seizoen nu verkocht vanwege de leeftijd, heb nu veel meer loonbudget en ook een transferbudget waardoor ik betere spelers kan aantrekken.


Na aflopende contracten komen op 1 juli: Annab, Mununga, Provoost, Corstjens, Goreux en Delcourt. Die laatste is volgens mijn scouts een zeer goeie aankoop. Bovendien nog jong en Belgisch ook  ;)



EDIT: http://i55.tinypic.com/mr9120.jpg
Dit is ook wel een groot talent volgens mijn scouts, 4.5 sterren

die laatste ziet er inderdaad wel een toppertje uit. Voor hoeveel heb je die gehaald? of heb je die ook gratis kunnen binnenhalen? Dat laatste was in elk van mijn CM spellen mijn specialiteit. Ik zwom altijd in het geld en gaf er amper uit, tenzij het minder begon te gaan...

Gratis, haal ook bijna alleen maar gratis spelers.
Budget wat opbouwen voor nieuw stadion hopelijk en de jeugdwerking wordt uitgebreid  :)


Miguel Medina is trouwens ook een toppertje. Krijgt 5 sterren van m'n scouts.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Belgisch Kampioenschap FM2011
« Reactie #19 Gepost op: februari 08, 2011, 10:59:46 am »
FMBel houdt dit jaar opnieuw een Belgisch Kampioenschap Football Manager 2011.
Daarin wordt gezocht naar de beste Belgische FM speler. Het BK is ondertussen aan zijn 5de editie toe!

Het BK FM2011 wordt gespeeld via challenges.
Er zijn verschillende rondes en iedere ronde kan de speler kiezen uit verschillende types van ploegen, zonder juist te weten met welke ploeg er zal moeten gespeeld worden. Als iedereen gekozen heeft worden de namen van de ploegen bekend gemaakt en kun je een savegame downloaden waarmee je moet spelen.
Enkel in de finale speelt iedereen met dezelfde ploeg.

Inschrijven kan op FMBel in dit topic: Inschrijvingen
Meer info vind je terug op dit forum: Belgisch Kampioenschap FM2011

De inschrijvingen lopen tot en met zondag 27 februari, dus wees er op tijd bij!