Auteur Topic: Champions League  (gelezen 4413 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Champions League
« Gepost op: augustus 29, 2012, 01:07:43 am »
anderlecht heeft zich zowaar nog eens geplaatst voor de champions league  ;)

na de lotingen van de groepen plaats ik hier dan een poll om te stemmen op de winnaar van dit seizoen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Champions League
« Reactie #1 Gepost op: augustus 29, 2012, 01:23:07 am »
Real  8)

13 april 1951

  • Gast
Re: Champions League
« Reactie #2 Gepost op: augustus 29, 2012, 01:36:01 am »
Wat een ontlading bij Anderlecht vanavond, en terecht! Verdiende overwinning, gezien de kansen. Maar het had toch nooit zoveel moeite mogen kosten, met alle respect voor de Cyprioten. Schrijnend wat daar op het veld staat, althans als je denkt dat die spelers straks mogelijk tegen Barcelona en co komen te staan (Deschacht en co). Uitstekende invalbeurten, maar die spelers hadden wat mij betreft ook mogen starten lijkt me (Iakovenko). Nu goed, hopen op een goede loting voor Anderlecht, wie weet kunnen ze iets rapen hier en daar. Maar met deze ploeg, onafgezien van een drie, vier spelers die Anderlecht-waardig zijn, voorzie ik een 0 op 18.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Champions League
« Reactie #3 Gepost op: augustus 29, 2012, 09:50:27 am »
Ik feliciteer A'lecht, maar de volgende kanttekening moet gemaakt worden: nog niet zo heel lang geleden zou de match tegen Limassol (!) uit Cyprus (!) beschouwd worden als een verplicht nummer waar de reserven van A'lecht met 5-0 van wonnen voor amper 500 toeschouwers...
Nu kregen we een ontlading te zien alsof A'lecht tegelijk de beker, het kampioenschap, en de eufacop won. Het zegt veel over de ambities voor het verdere verloop.

13 april 1951

  • Gast
Re: Champions League
« Reactie #4 Gepost op: augustus 29, 2012, 11:22:01 am »
Ik feliciteer A'lecht, maar de volgende kanttekening moet gemaakt worden: nog niet zo heel lang geleden zou de match tegen Limassol (!) uit Cyprus (!) beschouwd worden als een verplicht nummer waar de reserven van A'lecht met 5-0 van wonnen voor amper 500 toeschouwers...
Nu kregen we een ontlading te zien alsof A'lecht tegelijk de beker, het kampioenschap, en de eufacop won. Het zegt veel over de ambities voor het verdere verloop.

?

Het is erg om zien hoe ver het is gekomen, met Anderlecht en (dus) met ons Belgisch voetbal. En dan zo'n Deschacht die daar staat te pronken, het moet zowat ??n van de slechtste voetballers zijn met ??n van de grootste contracten. En De Sutter, elke week opnieuw zie je hoe die jongen te kort komt, na een spurtje ziet hij bijna paars, en toch elke week op het veld. Biglia, Mbokani, dat is Anderlecht, zelfs een Iakovenko (al komt hij volgens mij toch te kort), maar Deschacht en De Sutter en co, toch niet hoor. Als er geen versterking komt (ik neem bijna aan van niet, het wanbeleid in Brussel kennende), dan gaat Anderlecht zich grandioos belachelijk maken in de CL. Zie je Deschacht al ploeteren in Camp Nou? Dat wordt, zonder overdrijven, 12-0.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Champions League
« Reactie #5 Gepost op: augustus 30, 2012, 06:46:34 pm »
de poll is aangepast , de groep van anderlecht is gekend :

milan
zenit
anderlecht
malaga

dus geen "absolute" toppers als chelsea , barcelona , real madrid , bayern of een ploeg uit manchster.

al zullen ze hier toch ook hun best mogen doen om meer dan 4 punten te halen me dunkt .

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Champions League
« Reactie #6 Gepost op: augustus 30, 2012, 07:10:30 pm »
Wat gedacht van de poule waarin AJAX verzeild geraakt is ?  :P

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Champions League
« Reactie #7 Gepost op: augustus 30, 2012, 09:38:04 pm »
De Belgische en Nederlandse ""topclubs"" zullen zweten lol

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Champions League
« Reactie #8 Gepost op: augustus 30, 2012, 11:18:40 pm »
de poll is aangepast , de groep van anderlecht is gekend :

milan
zenit
anderlecht
malaga

dus geen "absolute" toppers als chelsea , barcelona , real madrid , bayern of een ploeg uit manchster.

al zullen ze hier toch ook hun best mogen doen om meer dan 4 punten te halen me dunkt .

Anderlecht zal moeite hebben om 1 puntje te pakken denk ik. Met spelers als Kljestan, wasyl, deschacht, gillet,.. heb je niets te zoeken in de cl

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Champions League
« Reactie #9 Gepost op: augustus 31, 2012, 10:53:28 am »
AC milan moet zowat de zwakste topclub zijn uit pot 1
Thuis kan je winnen.
Eigenlijk kan je al je thuismatchen winnen, dat is dan 9 punten.

Op verplaatsing zie ik ze geen punten pakken.

Gok op 6 punten voor RSCA.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Champions League
« Reactie #10 Gepost op: augustus 31, 2012, 10:57:59 am »
Nieuwe poll: hoeveel punten haalt A'lecht in de poules:
- 0 punten
- 1 punt
- meer dan 1 punt

Ik zal er niet ver van zitten....

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Champions League
« Reactie #11 Gepost op: augustus 31, 2012, 11:00:41 am »
Nieuwe poll: hoeveel punten haalt A'lecht in de poules:
- 0 punten
- 1 punt
- meer dan 1 punt

Ik zal er niet ver van zitten....

Genk kon vorig jaar thuis Valencia, Chelsea én Leverkusen in bedwang houden.

Dan vind ik Milan, Zenith en Malaga niet beter hoor. 3de plaats lijkt mij niet onmogelijk eerlijk gezegd, maar wordt wel knokken

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Champions League
« Reactie #12 Gepost op: augustus 31, 2012, 11:49:54 am »
als ge met moeite kunt winnen van AEL Limassol moet ge geen ambities hebben.

Apoel Nicosia verloor gisteren thuis met 1-3 van Neftchi Baku (ex-club emile mpenza), niveau cyprus is echt niet overdreven (vorig jaar was uitschieter)

Ge kunt zoals genk thuis wel eens een puntje halen maar om te spreken van 2e plaats vind ik lachwekkend.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Champions League
« Reactie #13 Gepost op: augustus 31, 2012, 12:19:25 pm »
als ge met moeite kunt winnen van AEL Limassol moet ge geen ambities hebben.

Apoel Nicosia verloor gisteren thuis met 1-3 van Neftchi Baku (ex-club emile mpenza), niveau cyprus is echt niet overdreven (vorig jaar was uitschieter)

Ge kunt zoals genk thuis wel eens een puntje halen maar om te spreken van 2e plaats vind ik lachwekkend.

Wie spreekt er dan ook over een 2de plaats?  ::)

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Champions League
« Reactie #14 Gepost op: augustus 31, 2012, 01:35:09 pm »
als ge met moeite kunt winnen van AEL Limassol moet ge geen ambities hebben.

Apoel Nicosia verloor gisteren thuis met 1-3 van Neftchi Baku (ex-club emile mpenza), niveau cyprus is echt niet overdreven (vorig jaar was uitschieter)

Ge kunt zoals genk thuis wel eens een puntje halen maar om te spreken van 2e plaats vind ik lachwekkend.

Wie spreekt er dan ook over een 2de plaats?  ::)
Bojaaan zei dat maar heeft dat intussen aangepast naar 3de ;)