Auteur Topic: Protestacties  (gelezen 64794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Protestacties
« Reactie #40 Gepost op: mei 23, 2013, 02:23:28 pm »
Groot gelijk! Moeskroen,  Kortrijk, Harelbeke, Waregem : allemaal failliet geweest omdat ze wilden blijven alleen meedoen tegen de groten en tegen elkaar.

Wees gerust : het komt er weer van. Zou echt niet in schoenen van Pdc willen staan. Wat een dilemma! succes went snel, terugvallen doet nog meer zeer.  ons top seizoen heeft nauwelijks meer opgebracht, maar de verwachtingen liggen wel een stuk hoger. Spelers vragen meer, trainer wil zelfde materiaal, en niemand heeft,goesting en zeker Dury niet om weer voor de middenmoot te spelen.

Je zal zien : twee plaats is het slechtste dat ons kon overkomen.

Juist daarom moet je niet meegaan in dromen, dromen dat je een topclub kunt zijn, om boven uw stand te leven. Waregem deed dat met van Neder door vette contracten te geven om kost wat kost spelers te houden (Vidmar,Kruzen,Abeels,Urban) om het jaar erop weer top te spelen, Harelbeke wilde kost wat kost intertotto spelen en kwam met spelers af die men onmogelijk een jaar kon betalen,Kortrijk wilde eindelijk eens een prijs pakken en had vette contracten over voor trainers en spelers(Kruzen,Foeke Booy,Houwaet,Leekens) Moeskroen juist hetzelfde, er speelden spelers in Moeskroen die meer konden verdienen dan in Anderlecht, dus de reden van hun failliet is niet omdat ze alleen wilden blijven, de reden van hun failliet was BOVEN HUN STAND LEVEN,VERGETEN DAT ZE EEN KLEINE CLUB ZIJN MET BEPERKTE MIDDELEN, en niet omdat ze alleen wilden blijven.
Ons idee moet zijn, opleidingsclub, jonge gasten met oude betrouwbare goede spelers, onze toppers(max 2,3) verkopen(spaarpot en af en toe een duurdere speler) zodat we weer goedkope talenten en hoogwaarschijnlijk onbekende spelers kunnen halen, tiens, wat we de laatste 10 jaar al heel succesvol doen.
Dat was tot voor de play offs onze identiteit, maar SUCCES verblind, zowel bij veel fans als bij beleidsleiders, we moeten wij geen topclub worden(dat zal nooit lukken, en als je het probeert door fusies of door boven uw stand te leven dan ga je zeker den dieperik in).
Men moet niet  koste wat kost spelers  willen houden, men moet weten wat ons budget aankan en daarnaar handelen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Protestacties
« Reactie #41 Gepost op: mei 23, 2013, 02:41:03 pm »
Het is duidelijk, de voorbije 2 jaar zijn heel duur geweest:
- trainers buitengooien
- dure spelers en trainer binnenhalen om ons vel te redden
- dit seizoen onverwacht veel premies betalen
- spelers willen allemaal verbeterd contract na hun goede prestaties (niet verwonderlijk)

Dus er zal moeten verkocht worden en bespaard, dit strookt niet met PDC zijn drang naar vooruitgang dus zoekt hij naar andere manieren om toch een blijvende groei te bewerkstelligen.

Voor mijn part mogen ze Malanda, Berrier, Leye en Hazard wegdoen, ik wil evengoed middenmoot spelen met Skulason, Hinostroza, Lendric & Trajkovski.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Protestacties
« Reactie #42 Gepost op: mei 23, 2013, 02:44:30 pm »
Het is duidelijk, de voorbije 2 jaar zijn heel duur geweest:
- trainers buitengooien
- dure spelers en trainer binnenhalen om ons vel te redden
- dit seizoen onverwacht veel premies betalen
- spelers willen allemaal verbeterd contract na hun goede prestaties (niet verwonderlijk)

Dus er zal moeten verkocht worden en bespaard, dit strookt niet met PDC zijn drang naar vooruitgang dus zoekt hij naar andere manieren om toch een blijvende groei te bewerkstelligen.

Voor mijn part mogen ze Malanda, Berrier, Leye en Hazard wegdoen, ik wil evengoed middenmoot spelen met Skulason, Hinostroza, Lendric & Trajkovski.

PDC heeft inderdaad de drang om te groeien, en ik kan hem daar wel in volgen. Want zo'n seizoen smaakt toch wel naar meer! Wat een prachtige dag!

Helaas daarvoor is er natuurlijk meer budget nodig. En dat budget zal PDC op alle mogelijke manieren proberen te vinden denk ik.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Protestacties
« Reactie #43 Gepost op: mei 23, 2013, 04:59:01 pm »
Het is duidelijk, de voorbije 2 jaar zijn heel duur geweest:
- trainers buitengooien
- dure spelers en trainer binnenhalen om ons vel te redden
- dit seizoen onverwacht veel premies betalen
- spelers willen allemaal verbeterd contract na hun goede prestaties (niet verwonderlijk)

Dus er zal moeten verkocht worden en bespaard, dit strookt niet met PDC zijn drang naar vooruitgang dus zoekt hij naar andere manieren om toch een blijvende groei te bewerkstelligen.

Voor mijn part mogen ze Malanda, Berrier, Leye en Hazard wegdoen, ik wil evengoed middenmoot spelen met Skulason, Hinostroza, Lendric & Trajkovski.

PDC heeft inderdaad de drang om te groeien, en ik kan hem daar wel in volgen. Want zo'n seizoen smaakt toch wel naar meer! Wat een prachtige dag!

Helaas daarvoor is er natuurlijk meer budget nodig. En dat budget zal PDC op alle mogelijke manieren proberen te vinden denk ik.

1 iets is simpel: Het nieuwe stadion moet er komen. Toen PDC kwam 2 jaar geleden ging hij het budget verdrievoudigen. Dat is hem niet gelukt, dat is ook niet gemakkelijk, maar er zijn andere manieren om ervoor te zorgen dat je kapitaal wint. Zo laat je uw supporters hun abonnement voor 3 jaar kopen en op die manier komt kapitaal vrij om onmiddelijk aan het nieuwe of fel vernieuwde stadion te beginnen. Een nieuw stadion betekent 58 procent meer fans, dat is gebleken uit studies die ik op school met extra interesse heb ingekeken. Dat is de toekomst, die fusie niet!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Protestacties
« Reactie #44 Gepost op: mei 23, 2013, 05:17:37 pm »
Het is duidelijk, de voorbije 2 jaar zijn heel duur geweest:
- trainers buitengooien
- dure spelers en trainer binnenhalen om ons vel te redden
- dit seizoen onverwacht veel premies betalen
- spelers willen allemaal verbeterd contract na hun goede prestaties (niet verwonderlijk)

Dus er zal moeten verkocht worden en bespaard, dit strookt niet met PDC zijn drang naar vooruitgang dus zoekt hij naar andere manieren om toch een blijvende groei te bewerkstelligen.

Voor mijn part mogen ze Malanda, Berrier, Leye en Hazard wegdoen, ik wil evengoed middenmoot spelen met Skulason, Hinostroza, Lendric & Trajkovski.

PDC heeft inderdaad de drang om te groeien, en ik kan hem daar wel in volgen. Want zo'n seizoen smaakt toch wel naar meer! Wat een prachtige dag!

Helaas daarvoor is er natuurlijk meer budget nodig. En dat budget zal PDC op alle mogelijke manieren proberen te vinden denk ik.

1 iets is simpel: Het nieuwe stadion moet er komen. Toen PDC kwam 2 jaar geleden ging hij het budget verdrievoudigen. Dat is hem niet gelukt, dat is ook niet gemakkelijk, maar er zijn andere manieren om ervoor te zorgen dat je kapitaal wint. Zo laat je uw supporters hun abonnement voor 3 jaar kopen en op die manier komt kapitaal vrij om onmiddelijk aan het nieuwe of fel vernieuwde stadion te beginnen. Een nieuw stadion betekent 58 procent meer fans, dat is gebleken uit studies die ik op school met extra interesse heb ingekeken. Dat is de toekomst, die fusie niet!

Hoe zie je dat?
Direct je abo kopen voor 3 jaar en direct ?750 (als je in hoofdtribune zit) geven aan het onthaal ofzo?


Offline Jacques

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: Protestacties
« Reactie #45 Gepost op: mei 23, 2013, 05:44:50 pm »
Groot gelijk! Moeskroen,  Kortrijk, Harelbeke, Waregem : allemaal failliet geweest omdat ze wilden blijven alleen meedoen tegen de groten en tegen elkaar.

Wees gerust : het komt er weer van. Zou echt niet in schoenen van Pdc willen staan. Wat een dilemma! succes went snel, terugvallen doet nog meer zeer.  ons top seizoen heeft nauwelijks meer opgebracht, maar de verwachtingen liggen wel een stuk hoger. Spelers vragen meer, trainer wil zelfde materiaal, en niemand heeft,goesting en zeker Dury niet om weer voor de middenmoot te spelen.

Je zal zien : twee plaats is het slechtste dat ons kon overkomen.

Juist daarom moet je niet meegaan in dromen, dromen dat je een topclub kunt zijn, om boven uw stand te leven. Waregem deed dat met van Neder door vette contracten te geven om kost wat kost spelers te houden (Vidmar,Kruzen,Abeels,Urban) om het jaar erop weer top te spelen, Harelbeke wilde kost wat kost intertotto spelen en kwam met spelers af die men onmogelijk een jaar kon betalen,Kortrijk wilde eindelijk eens een prijs pakken en had vette contracten over voor trainers en spelers(Kruzen,Foeke Booy,Houwaet,Leekens) Moeskroen juist hetzelfde, er speelden spelers in Moeskroen die meer konden verdienen dan in Anderlecht, dus de reden van hun failliet is niet omdat ze alleen wilden blijven, de reden van hun failliet was BOVEN HUN STAND LEVEN,VERGETEN DAT ZE EEN KLEINE CLUB ZIJN MET BEPERKTE MIDDELEN, en niet omdat ze alleen wilden blijven.
Ons idee moet zijn, opleidingsclub, jonge gasten met oude betrouwbare goede spelers, onze toppers(max 2,3) verkopen(spaarpot en af en toe een duurdere speler) zodat we weer goedkope talenten en hoogwaarschijnlijk onbekende spelers kunnen halen, tiens, wat we de laatste 10 jaar al heel succesvol doen.
Dat was tot voor de play offs onze identiteit, maar SUCCES verblind, zowel bij veel fans als bij beleidsleiders, we moeten wij geen topclub worden(dat zal nooit lukken, en als je het probeert door fusies of door boven uw stand te leven dan ga je zeker den dieperik in).
Men moet niet  koste wat kost spelers  willen houden, men moet weten wat ons budget aankan en daarnaar handelen.
PDC is wel een uitstekend zakenman, die laat ons niey failliet gaan hoor!

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #46 Gepost op: mei 23, 2013, 06:51:36 pm »
Groot gelijk! Moeskroen,  Kortrijk, Harelbeke, Waregem : allemaal failliet geweest omdat ze wilden blijven alleen meedoen tegen de groten en tegen elkaar.

Wees gerust : het komt er weer van. Zou echt niet in schoenen van Pdc willen staan. Wat een dilemma! succes went snel, terugvallen doet nog meer zeer.  ons top seizoen heeft nauwelijks meer opgebracht, maar de verwachtingen liggen wel een stuk hoger. Spelers vragen meer, trainer wil zelfde materiaal, en niemand heeft,goesting en zeker Dury niet om weer voor de middenmoot te spelen.

Je zal zien : twee plaats is het slechtste dat ons kon overkomen.

Juist daarom moet je niet meegaan in dromen, dromen dat je een topclub kunt zijn, om boven uw stand te leven. Waregem deed dat met van Neder door vette contracten te geven om kost wat kost spelers te houden (Vidmar,Kruzen,Abeels,Urban) om het jaar erop weer top te spelen, Harelbeke wilde kost wat kost intertotto spelen en kwam met spelers af die men onmogelijk een jaar kon betalen,Kortrijk wilde eindelijk eens een prijs pakken en had vette contracten over voor trainers en spelers(Kruzen,Foeke Booy,Houwaet,Leekens) Moeskroen juist hetzelfde, er speelden spelers in Moeskroen die meer konden verdienen dan in Anderlecht, dus de reden van hun failliet is niet omdat ze alleen wilden blijven, de reden van hun failliet was BOVEN HUN STAND LEVEN,VERGETEN DAT ZE EEN KLEINE CLUB ZIJN MET BEPERKTE MIDDELEN, en niet omdat ze alleen wilden blijven.
Ons idee moet zijn, opleidingsclub, jonge gasten met oude betrouwbare goede spelers, onze toppers(max 2,3) verkopen(spaarpot en af en toe een duurdere speler) zodat we weer goedkope talenten en hoogwaarschijnlijk onbekende spelers kunnen halen, tiens, wat we de laatste 10 jaar al heel succesvol doen.
Dat was tot voor de play offs onze identiteit, maar SUCCES verblind, zowel bij veel fans als bij beleidsleiders, we moeten wij geen topclub worden(dat zal nooit lukken, en als je het probeert door fusies of door boven uw stand te leven dan ga je zeker den dieperik in).
Men moet niet  koste wat kost spelers  willen houden, men moet weten wat ons budget aankan en daarnaar handelen.
PDC is wel een uitstekend zakenman, die laat ons niey failliet gaan hoor!
ik denk ook niet dat een zakenman zijn eigen aandelen zou laten dalen tot waarde nul....
Der is maar 1 ding jammer en da is da die 4 die nu rechtspringen in dat persbericht
hun eigen aandelen verkocht hebben of gaan verkopen.
ware beter 1 van 49% en die andere 51 verdeelt over die 4....

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Protestacties
« Reactie #47 Gepost op: mei 24, 2013, 12:25:36 pm »
Er moeten protest acties komen tegen PDC!!!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Protestacties
« Reactie #48 Gepost op: mei 24, 2013, 12:28:50 pm »
PDC moet dringend de fans toespreken

vraag is dan natuurlijk wat we ervan gaan moeten geloven.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Protestacties
« Reactie #49 Gepost op: mei 24, 2013, 12:31:32 pm »
Vergeet maar niet dat als Decuyper weggaat, dat Zulte-Waregem waarschijnlijk weer de failliet-dieperik ingaat!!!

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Protestacties
« Reactie #50 Gepost op: mei 24, 2013, 12:34:35 pm »
Tis tijd voor een concrete actie om de zot ook gekend als PDC te tonen dat het serieus is.
Hij kan ons nog altijd in 1 2 3 verkopen aan antwerpen

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Protestacties
« Reactie #51 Gepost op: mei 24, 2013, 12:36:11 pm »
Vergeet maar niet dat als Decuyper weggaat, dat Zulte-Waregem waarschijnlijk weer de failliet-dieperik ingaat!!!

2! Dit maakt het inderdaad allemaal nog moeilijker...

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #52 Gepost op: mei 24, 2013, 12:39:02 pm »
Vergeet maar niet dat als Decuyper weggaat, dat Zulte-Waregem waarschijnlijk weer de failliet-dieperik ingaat!!!

2! Dit maakt het inderdaad allemaal nog moeilijker...
uitkopen is wa op rekening SVZW staat ook van SVZW

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Protestacties
« Reactie #53 Gepost op: mei 24, 2013, 12:39:17 pm »
Kijk, Patrick Decuyper is een door en door zakenman. Die houdt in mijn ogen veel te weinig rekening met de emoties die rond het voetbal hangen, dus ook niet met de supporters! Of met de mening van de supporters. Dit ligt gewoon zeer gevoelig. Maar ik deel zijn visie rond de toekomst van het voetbal. Je hebt maar 1 ding en dat is geld! Dan pas kan je concurreren (jaarlijks, dan) met een Brugge, Anderlecht, ...dan pas kan je "grotere namen" aantrekken en aan de top blijven (ik ken er h??l veel die gaan ontgoocheld zijn als we volgend jaar achtste zouden worden)...maar wat me hier wel stoort: weinig mensen zien wat de pers allemaal (kan) uitricht(en). We zijn een topploeg dit jaar, dus daar moet over geschreven worden. Heisa, ruzie...bij Lierse, Beveren, dat lees niet zo makkelijk, h?! Maar hoho...bij de vicekampioen...spannend! Ik doe er niet raar van dat alles ontstond bij SVM en HLN. Uitgerekend de krant die ons "liever niet als kampioen zag"...In Brugge, in Anderlecht zijn ze gewend dat alles wordt uitvergroot, wat rond de club gebeurt. Bij ons is het in veel pers-ogen veel te rustig, frustrerende stilte, zeg maar! Ik ken een ex-journalist van HLN en de regels zijn als volgt: "Als de persoon in kwestie het ook maar ZOU kunnen gezegd hebben, dat mag je schrijven dat hij het gezegd heeft"...in het ergste geval volgt dan 3 dagen later een "rechtzetting", ergens onderaan in het hoekje op p 11...ik verdediger Decuyper nu niet, hier (begrijp me niet verkeerd), maar na de persconferentie werd de focus dan verlegd naar "onrust", "ontevredenheid"....binnen het bestuur is er nu ook onrust, omwille van t feit dat er te weinig interne communicatie is van PD. Dat begrijp ik! Maar probeer eens allemaal tussen de regels door te lezen! Er is geen WK of EK, t seizoen is gedaan...dat is dus "komkommertijd" voor de kranten, dit is prima vulling, hoor! Er zal ook wel frustratie zijn: we zijn al vicekampioen, dit "schandaal" kan al geen sportieve negatieve gevolgen meer hebben! Laat de rust nu maar terugkeren, moest PDC zorgen voor een "grote transfervis", wil ik de reacties nog eens zien...vergeet niet dat zonder zijn euro's nog weinig overblijft van Essevee. Met een abonnement op vak X en 10 bierbonnen krijg je in eerste geen budget meer rond...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Protestacties
« Reactie #54 Gepost op: mei 24, 2013, 12:41:53 pm »
Vergeet maar niet dat als Decuyper weggaat, dat Zulte-Waregem waarschijnlijk weer de failliet-dieperik ingaat!!!

2! Dit maakt het inderdaad allemaal nog moeilijker...
uitkopen is wa op rekening SVZW staat ook van SVZW

Gade gij zijn aandelen overkopen, samen met die vier grootsprekers en Willy die aan de kant wat staan lullen maar wel zwaar gecasht hebben?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Protestacties
« Reactie #55 Gepost op: mei 24, 2013, 12:44:53 pm »
Als er nog een klein beetje gezond verstand en waardigheid zit in Decuyper,denk het niet na de plannen die hij had met ons, dan moet hij zijn aandelen verkopen aan Essevee-mensen en zich terugtrekken uit het voetbal, maar waarschijnlijk doet hij dit niet en gaat hij gaan voor het grote geld van Antwerpen en zijn wij de klos!  Tenzij er iemand opstaat bij Essevee met enorm veel geld die hem kan uitkopen vrees ik het ergste.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Protestacties
« Reactie #56 Gepost op: mei 24, 2013, 12:45:52 pm »
Als er nog een klein beetje gezond verstand en waardigheid zit in Decuyper,denk het niet na de plannen die hij had met ons, dan moet hij zijn aandelen verkopen aan Essevee-mensen en zich terugtrekken uit het voetbal, maar waarschijnlijk doet hij dit niet en gaat hij gaan voor het grote geld van Antwerpen en zijn wij de klos!  Tenzij er iemand opstaat bij Essevee met enorm veel geld die hem kan uitkopen vrees ik het ergste.

Gade gij zijn aandelen overkopen, samen met die vier grootsprekers en Willy die aan de kant wat staan lullen maar wel zwaar gecasht hebben?

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #57 Gepost op: mei 24, 2013, 12:47:08 pm »
Vergeet maar niet dat als Decuyper weggaat, dat Zulte-Waregem waarschijnlijk weer de failliet-dieperik ingaat!!!

2! Dit maakt het inderdaad allemaal nog moeilijker...
uitkopen is wa op rekening SVZW staat ook van SVZW

Gade gij zijn aandelen overkopen, samen met die vier grootsprekers en Willy die aan de kant wat staan lullen maar wel zwaar gecasht hebben?
mochtek geld hebben zelfs ni....

mee wa geluk komt PDC mee zijn poten terug op de grond
zijn idee Satelietploeg was super..
alleen viel het anders uit en had Antwerpen een stamnummer nodig...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Protestacties
« Reactie #58 Gepost op: mei 24, 2013, 12:49:18 pm »
Vergeet maar niet dat als Decuyper weggaat, dat Zulte-Waregem waarschijnlijk weer de failliet-dieperik ingaat!!!

2! Dit maakt het inderdaad allemaal nog moeilijker...
uitkopen is wa op rekening SVZW staat ook van SVZW

Gade gij zijn aandelen overkopen, samen met die vier grootsprekers en Willy die aan de kant wat staan lullen maar wel zwaar gecasht hebben?
mochtek geld hebben zelfs ni....

mee wa geluk komt PDC mee zijn poten terug op de grond
zijn idee Satelietploeg was super..
alleen viel het anders uit en had Antwerpen een stamnummer nodig...

Inderdaad, en zware pech dat Oostende gepromoveerd is, anders waren we hier allemaal fier dat we zelfs een satelliet-ploeg hadden in tweede...

Freve

  • Gast
Re: Protestacties
« Reactie #59 Gepost op: mei 24, 2013, 12:50:13 pm »
Vergeet maar niet dat als Decuyper weggaat, dat Zulte-Waregem waarschijnlijk weer de failliet-dieperik ingaat!!!

2! Dit maakt het inderdaad allemaal nog moeilijker...
uitkopen is wa op rekening SVZW staat ook van SVZW

Gade gij zijn aandelen overkopen, samen met die vier grootsprekers en Willy die aan de kant wat staan lullen maar wel zwaar gecasht hebben?
mochtek geld hebben zelfs ni....

mee wa geluk komt PDC mee zijn poten terug op de grond
zijn idee Satelietploeg was super..
alleen viel het anders uit en had Antwerpen een stamnummer nodig...

Inderdaad, en zware pech dat Oostende gepromoveerd is, anders waren we hier allemaal fier dat we zelfs een satelliet-ploeg hadden in tweede...
en connecties met een bouwpromotor...