Auteur Topic: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee  (gelezen 4357 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.608
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: mei 02, 2024, 09:09:57 am »
De voorbereiding van volgend seizoen in 1b start vanaf vandaag. Jammer genoeg vroeger dan gehoopt. Tis maar tr hopen dat ons bestuur er gebruik van maakt.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 757
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: mei 02, 2024, 09:15:41 am »
De voorbereiding van volgend seizoen in 1b start vanaf vandaag. Jammer genoeg vroeger dan gehoopt. Tis maar tr hopen dat ons bestuur er gebruik van maakt.

Hopelijk zo vlug mogelijk nieuwe trainer zodat hij kan zeggen welker spelers hij nodig heeft.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 794
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: mei 02, 2024, 09:16:53 am »
Elk jaar die vele kwetsures. Is dat bij elke ploeg zo?
In zo n wedstrijden zijn er dan spelers die echt door de mand vallen.
Simpele balcontroles,passes, overzicht....bij Ndour en Tambedou lukt dit niet.
Dan kan je geen wedstrijden winnen want je speelt eigenlijk met 9.

klopt Tambedou en Ndour 2 grootste ontgoochelingen.

Waar je verwacht dat Tambedou zou doorgroeien naar een sterkhouder , bal recuperator zie je een onzekere speler

Ndour had ik echt verwacht dat die brokken ging maken in 1B met snelheid en kracht. Had na een moeizame start in 1A ook een goede periode met toch een aantal goals maar dit jaar was het drie keer niks.  Die jongen heeft begeleiding op maat nodig.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: mei 02, 2024, 09:27:24 am »
Elk jaar die vele kwetsures. Is dat bij elke ploeg zo?
In zo n wedstrijden zijn er dan spelers die echt door de mand vallen.
Simpele balcontroles,passes, overzicht....bij Ndour en Tambedou lukt dit niet.
Dan kan je geen wedstrijden winnen want je speelt eigenlijk met 9.

klopt Tambedou en Ndour 2 grootste ontgoochelingen.

Waar je verwacht dat Tambedou zou doorgroeien naar een sterkhouder , bal recuperator zie je een onzekere speler

Ndour had ik echt verwacht dat die brokken ging maken in 1B met snelheid en kracht. Had na een moeizame start in 1A ook een goede periode met toch een aantal goals maar dit jaar was het drie keer niks.  Die jongen heeft begeleiding op maat nodig.
Ndour is wel heel slecht nu.   Geen slimme speler ook.  En Tambedou zijn passen waren rampzalig.
Qua kwetsuren is het erg hoor.  Daar stel ik mij vragen bij.  Sissako bij Scum kan nu wel zonder veel problemen 12 km lopen en 29 matchen spelen.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: mei 02, 2024, 10:05:15 am »
Vormer staat op het einde te lachen op het moment dat hij de inworp van Seigers direct terug buiten kopt. Wat moet je met zo’n stuk ballast…
Denk dat dit eerder naar fans Lommel was die hem iets zaten toe te wensen.
Was idd.naar Lommel fans

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: mei 02, 2024, 11:08:25 am »
Ik had dit ergens wel verwacht dat we tegen Lommel niet zouden doorstoten, zeker na het tegendoelpunt in de heenmatch.

We hebben dit seizoen in 4 wedstrijden niet kunnen winnen van Lommel, ons zwart beest maar imo ook de sterkste ploeg van 1B. Dus verdiend voor Lommel al hadden wij wel de beste kansen maar Lommel voetballend veel beter.

Ik lees nu dat Vormer toch nog een jaar contract heeft ondanks dat we niet overgaan? Dit is heel jammer, ik had gedacht dat wij van hem af waren en van zijn zwaar contract.. Niet dus?

Dit moeten we toch even laten bezinken en hopelijk kunnen ze schoon schip maken en een competitievere ploeg op de mat zetten.

Met of zonder Euvrard? Misschien gaan ze in onderling overleg uit elkaar, maar als Euvrard blijft dan is het niet de bedoeling om hem na 2 matchen buiten te zetten.. Ofwel geef je verder het vertrouwen in Euvrard en laat je hem verder bouwen aan de ploeg ofwel stoppen we de samenwerking en gaan we opzoek naar een andere trainer die je hier iets laat opbouwen (Vanderhaeghe?)
SV TILL I DIE

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 757
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: mei 02, 2024, 11:38:47 am »
Het probleem is dat er geen samenhorigheid is bij de supportersclubs.
Het bestuur rammelt met ons voeten, ze lanceren campagnes als “tope”, waarbij zij zelf op geen enkele manier het “tope” gevoel onderschrijven. Met de nieuwe campagne “blijven zingen” lachen ze ons vierkant uit… laat die idioten maar zingen, wij zullen ons gedacht wel doen.
Ik vind dat de supporters 1x per maand moeten kunnen deelnemen aan een vergadering omtrent stand van zaken. Deze afgevaardigden kunnen dan de supporters informeren via 1 of ander media kanaal.
Tijd dat er meer transparantie komt over het beleid “genoeg is genoeg”, nu is er nul komma nul respect voor de supporters, zie maar de uitlating van Euvrard hoe hij over supporters denkt ..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: mei 02, 2024, 11:55:23 am »
Het probleem is dat er geen samenhorigheid is bij de supportersclubs.
Het bestuur rammelt met ons voeten, ze lanceren campagnes als “tope”, waarbij zij zelf op geen enkele manier het “tope” gevoel onderschrijven. Met de nieuwe campagne “blijven zingen” lachen ze ons vierkant uit… laat die idioten maar zingen, wij zullen ons gedacht wel doen.
Ik vind dat de supporters 1x per maand moeten kunnen deelnemen aan een vergadering omtrent stand van zaken. Deze afgevaardigden kunnen dan de supporters informeren via 1 of ander media kanaal.
Tijd dat er meer transparantie komt over het beleid “genoeg is genoeg”, nu is er nul komma nul respect voor de supporters, zie maar de uitlating van Euvrard hoe hij over supporters denkt ..
Daar ligt ook al een probleem, die afgevaardigden zijn er al (Titeca & De Volder) maar die dullen geen andere naast zich hoor..
SV TILL I DIE

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 757
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: mei 02, 2024, 11:59:26 am »
Het probleem is dat er geen samenhorigheid is bij de supportersclubs.
Het bestuur rammelt met ons voeten, ze lanceren campagnes als “tope”, waarbij zij zelf op geen enkele manier het “tope” gevoel onderschrijven. Met de nieuwe campagne “blijven zingen” lachen ze ons vierkant uit… laat die idioten maar zingen, wij zullen ons gedacht wel doen.
Ik vind dat de supporters 1x per maand moeten kunnen deelnemen aan een vergadering omtrent stand van zaken. Deze afgevaardigden kunnen dan de supporters informeren via 1 of ander media kanaal.
Tijd dat er meer transparantie komt over het beleid “genoeg is genoeg”, nu is er nul komma nul respect voor de supporters, zie maar de uitlating van Euvrard hoe hij over supporters denkt ..
Daar ligt ook al een probleem, die afgevaardigden zijn er al (Titeca & De Volder) maar die dullen geen andere naast zich hoor..

Dat besef ik, volgens mij hebben zij afspraken met het bestuur. Ge kunt die 2 onmogelijk nog vertegenwoordigers noemen van de supporters clubs . Hopelijk staan er anderen op en nemen zij initiatief ..

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 257
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: mei 02, 2024, 12:00:59 pm »
Na de wan vertoning  van gisteren,  applaudisseren  .
Wat mag het bestuur  blij zijn met zulke brave supporters.
Ne grote  middelvinger  krijgen ze van mij,
Wat een kloteseizoen

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 274
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: mei 02, 2024, 12:17:28 pm »
Het probleem is dat er geen samenhorigheid is bij de supportersclubs.
Het bestuur rammelt met ons voeten, ze lanceren campagnes als “tope”, waarbij zij zelf op geen enkele manier het “tope” gevoel onderschrijven. Met de nieuwe campagne “blijven zingen” lachen ze ons vierkant uit… laat die idioten maar zingen, wij zullen ons gedacht wel doen.
Ik vind dat de supporters 1x per maand moeten kunnen deelnemen aan een vergadering omtrent stand van zaken. Deze afgevaardigden kunnen dan de supporters informeren via 1 of ander media kanaal.
Tijd dat er meer transparantie komt over het beleid “genoeg is genoeg”, nu is er nul komma nul respect voor de supporters, zie maar de uitlating van Euvrard hoe hij over supporters denkt ..
Daar ligt ook al een probleem, die afgevaardigden zijn er al (Titeca & De Volder) maar die dullen geen andere naast zich hoor..

Dat besef ik, volgens mij hebben zij afspraken met het bestuur. Ge kunt die 2 onmogelijk nog vertegenwoordigers noemen van de supporters clubs . Hopelijk staan er anderen op en nemen zij initiatief ..
Inderdaag echt schandalig, ik laat mij als Essevee fan liever niet vertrgenwoordigen door hen.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 757
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: mei 02, 2024, 12:18:24 pm »
Het probleem is dat er geen samenhorigheid is bij de supportersclubs.
Het bestuur rammelt met ons voeten, ze lanceren campagnes als “tope”, waarbij zij zelf op geen enkele manier het “tope” gevoel onderschrijven. Met de nieuwe campagne “blijven zingen” lachen ze ons vierkant uit… laat die idioten maar zingen, wij zullen ons gedacht wel doen.
Ik vind dat de supporters 1x per maand moeten kunnen deelnemen aan een vergadering omtrent stand van zaken. Deze afgevaardigden kunnen dan de supporters informeren via 1 of ander media kanaal.
Tijd dat er meer transparantie komt over het beleid “genoeg is genoeg”, nu is er nul komma nul respect voor de supporters, zie maar de uitlating van Euvrard hoe hij over supporters denkt ..
Daar ligt ook al een probleem, die afgevaardigden zijn er al (Titeca & De Volder) maar die dullen geen andere naast zich hoor..

Het is al straf dat de club toelaat dat zo iemand de supporters mag verantwoorden.

Mss kan vancauwenberghe hier het initiatief nemen? Bijeenkomst van supporters voor zij die dat wensen. Vooraf in te schrijven wie komt met een max. Voor de kosten : iedereen betaalt zijn eigen consumptie.
Het initiatief moet uitgaan van buiten het bestuur zodat neutraliteit gegarandeerd is.
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2024, 12:24:43 pm door Fats Domino »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #112 Gepost op: mei 02, 2024, 01:38:30 pm »
Wanvertoning gisteren?  We speelden tegen de best voetballende ploeg van de competitie die ook het meeste talent heeft.
We speelden gewoon mee en kregen wat kansen.
Ja, dit was niet met academisch voetbal maar Deinze speelt dit ook niet.
Er zaten wanvertoningen bij id competitie maar deze lagen vooral direct na de winterstop waar we nog 1ste stonden.
Er zijn er binnen de club die serieus id spiegel moeten kijken en het zijn niet de spelers alleen.


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #113 Gepost op: mei 02, 2024, 01:46:20 pm »
Het probleem is dat er geen samenhorigheid is bij de supportersclubs.
Het bestuur rammelt met ons voeten, ze lanceren campagnes als “tope”, waarbij zij zelf op geen enkele manier het “tope” gevoel onderschrijven. Met de nieuwe campagne “blijven zingen” lachen ze ons vierkant uit… laat die idioten maar zingen, wij zullen ons gedacht wel doen.
Ik vind dat de supporters 1x per maand moeten kunnen deelnemen aan een vergadering omtrent stand van zaken. Deze afgevaardigden kunnen dan de supporters informeren via 1 of ander media kanaal.
Tijd dat er meer transparantie komt over het beleid “genoeg is genoeg”, nu is er nul komma nul respect voor de supporters, zie maar de uitlating van Euvrard hoe hij over supporters denkt ..

Daar ligt ook al een probleem, die afgevaardigden zijn er al (Titeca & De Volder) maar die dullen geen andere naast zich hoor..

Het is al straf dat de club toelaat dat zo iemand de supporters mag verantwoorden.

Mss kan vancauwenberghe hier het initiatief nemen? Bijeenkomst van supporters voor zij die dat wensen. Vooraf in te schrijven wie komt met een max. Voor de kosten : iedereen betaalt zijn eigen consumptie.
Het initiatief moet uitgaan van buiten het bestuur zodat neutraliteit gegarandeerd is.

Ik wil dit wel doen... maar moet het even laten bezinken en bedenken.

Het probleem is dat ik daar momenteel weinig tijd voor heb. Volgende week donderdag heb ik mijn groot jaarlijks event. Vanaf volgend weekend kan ik wel kijken om dit op poten te zetten.

Maar als ik zoeiets doe, wil ik het wel goed doen. Dus moet ik even bekijken hoe/wat/waar...

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 794
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #114 Gepost op: mei 02, 2024, 01:51:39 pm »
Wanvertoning gisteren?  We speelden tegen de best voetballende ploeg van de competitie die ook het meeste talent heeft.
We speelden gewoon mee en kregen wat kansen.
Ja, dit was niet met academisch voetbal maar Deinze speelt dit ook niet.
Er zaten wanvertoningen bij id competitie maar deze lagen vooral direct na de winterstop waar we nog 1ste stonden.
Er zijn er binnen de club die serieus id spiegel moeten kijken en het zijn niet de spelers alleen.
klopt. De wanvertoningen waren in het begin van het seizoen , toen de vedetten a la Vormer over het veld sloften en dachten dat alles vanzelf zou gaan en idd direct na de winterstop waar we menig pagina's toegevoegd hebben aan het blunderboek met een hoofdrol voor Decostere.
Sinds enkele weken spelen we gedreven , redelijk OK achterin.  Helaas konden we geen beroep doen op een Gano om een match open te breken en hadden we weining creativiteit (Ndour 0/10), Traoré te wispelturig en Machado (te licht) om de match naar ons toe te trekken.

Spreken over een wanvertoning of gebrek aan inzet is niet aan de orde de laatste weken. Meer zat er gewoon  niet in.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #115 Gepost op: mei 02, 2024, 02:15:25 pm »
Voila!
Volgend jaar kern aanvullen en er een groep van maken die voor elkaar door het vuur gaat!
Egotrippers, verzuurde relaties...daar kan je moeilijk n groepsgevoel mee bouwen.

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 257
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #116 Gepost op: mei 02, 2024, 03:16:12 pm »
Dus jullie  vonden dat geen slechte  wedstrijd, Jawadde combineren  in onze eigen 16,dan ne lel naar bruls,die geen duel gewonnen  heeft. 2 kansen over 90 minuten. En dan de inbreng van Vormer .ik denk zelf dat Nnadi het kopduel  verliest bij het doelpunt.De kleinste  die aan 1 ste zone staat.Ik vond het heel zwak gisteren.
Ps Lommel  vind ik wel de beste ploeg in 1B

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #117 Gepost op: mei 02, 2024, 05:43:16 pm »
Dus jullie  vonden dat geen slechte  wedstrijd, Jawadde combineren  in onze eigen 16,dan ne lel naar bruls,die geen duel gewonnen  heeft. 2 kansen over 90 minuten. En dan de inbreng van Vormer .ik denk zelf dat Nnadi het kopduel  verliest bij het doelpunt.De kleinste  die aan 1 ste zone staat.Ik vond het heel zwak gisteren.
Ps Lommel  vind ik wel de beste ploeg in 1B

Niet akkoord. In de eerste helft hebben we in 5 minuten 3 zuivere doelkansen gecreëerd waarvan er geen 1 binnenging. In de tweede helft nog 2 waarvan 1 afgekeurd door de VAR. Ook enkele keren N'dour alleen of bijna alleen op doel, maar die jongen zit niet in vorm of kan het niet.

Lommel heeft veel geluk gehad en scoort uit een afvallende corner een doelpunt, maar creëerde geen enkele andere loepzuivere doelkans.

Ik heb de wedstrijd gevolgd in de business tribune en had zeer goed zicht. Tot 15min voor tijd waren die van Lommel er niet gerust in. Na het doelpunt hebben ze een tijdtrekken-spel begonnen waardoor ik besefte dat het niet meer ging gebeuren voor Essevee. De invalbeurt van Vormer wekte bij de Lommel supporters aan de business zijde hoongelach uit... Die man moet hier weg.

Misschien nog iets: we hebben geen smeerlappen in onze ploeg. Lommel duidelijk wel.

En ook onze coach is een doetje. Toen hij veel op zijn hurk zat voor de bank, kon ik niet anders dan denken aan een voormalige prutscoach die we in het verleden hadden: Bart De Roover.

De coach van Lommel (ex-Arsenal) werkte wel op de zenuwen van onze spelers aan zijn kant. Balletje wegtrappen, commentaar geven, opjutten, enz. Het was niet proper, maar het speelt allemaal mee in dit spelletje.

Dus profiel voor nieuwe spelers en een nieuwe trainer: vechtersmentaliteit, gebruiken van lepe truukjes, beslissingen aanvechten bij de scheidsrechter, psychologisch oorlogsvoeren met uw tegenstander, durven een duwke geven hier en daar, enz.
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2024, 07:15:35 pm door svennay »

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.608
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #118 Gepost op: mei 02, 2024, 05:51:15 pm »
Dus jullie  vonden dat geen slechte  wedstrijd, Jawadde combineren  in onze eigen 16,dan ne lel naar bruls,die geen duel gewonnen  heeft. 2 kansen over 90 minuten. En dan de inbreng van Vormer .ik denk zelf dat Nnadi het kopduel  verliest bij het doelpunt.De kleinste  die aan 1 ste zone staat.Ik vond het heel zwak gisteren.
Ps Lommel  vind ik wel de beste ploeg in 1B

Niet akkoord. In de eerste helft hebben we in 5 minuten 3 zuivere doelkansen gecreëerd waarvan er geen 1 binnenging. In de tweede helft nog 2 waarvan 1 afgekeurd door de VAR. Ook enkele keren N'dour alleen of bijna alleen op doel, maar die jongen zit niet in vorm of kan het niet.

Lommel heeft veel geluk gehad en scoort uit een afvallende corner een doelpunt, maar creëerde geen enkele andere loepzuivere doelkans.

Ik heb de wedstrijd gevolgd in de business tribune en had zeer goed zicht. Tot 15min voor tijd waren die van Lommel er niet gerust in. Na het doelpunt hebben ze een tijdtrekken-spel begonnen waardoor ik besefte dat het niet meer ging gebeuren voor Essevee. De invalbeurt van Vormer wekte bij de Lommel supporters aan de business zijde hoongelach uit... Die man moet hier weg.
Ik hoop ook dat er een oplossing kan gevonden worden voor Vormer. Hij brengt niet wat er van hem verwacht wordt en hij verdient hier pakken geld (vermoed ik). Een voorbeeld voor de andere jonge spelers kan hij in mijn ogen dus ook niet zijn!!
Wie in hemelsnaam gaf die onmiddellijk een contractverlenging van 2 jaar?!

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 257
  • Essevee!
Re: PO Speeldag 2 : woensdag 01/05/2024 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #119 Gepost op: mei 02, 2024, 06:31:49 pm »
Dus  dat onnozel  getik achteraan vinden jullie  ok. Inderdaad  we hebben  15 minuten  goed gespeeld, voor mij is dat te weinig. En Inderdaad  Vormer  is ne grote  klucht