Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439787 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1200 Gepost op: oktober 28, 2011, 04:18:49 pm »
trainers ontslaan is trouwens meestal zever, de chemie is uitgewerkt en weet ik veel. triestig dat voetballers en bestuur niet meer hun verantwoordelijkheid opnemen

Het is een beetje afhankelijk van de situatie. Soms is het echt wel zo dat de spelers een hekel hebben aan de coach. Vorig jaar kloegen ze steen en been in de pers over de trainer. Dan weet je dat er iets moet gebeuren. Maar meestal is dat niet het geval en ontslaan ze de trainer puur omdat ze beneden staan en hopen op een veranderingseffect en dat vind ik meestal onterecht. Vaak ligt het gewoon aan te weinig kwaliteit en kan de trainer er helemaal niks aan doen. Daarom ook dat Kalezic hier gewoon moet blijven. Bij Kalezic wordt effectief een bepaalde tactiek uitgevoerd. Hij is niet gewoon een trainer die 11 spelers op het veld zet en ze wat laten shotten. Nee, net zoals bij Dury zit daar een systeem achter en de spelers voeren het ook goed uit. Alleen het scoren snappen ze nog niet goed denk ik. :)

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1201 Gepost op: oktober 28, 2011, 05:15:16 pm »
Al weken klagen we dat we niet kunnen scoren.
We hebben een speler in de kern die het potentieel heeft om topschutter te worden.
Akkoord dat hij geen zin heeft in trainen,maar motiveer die gast.
Wat mij betreft nood breekt wet,zet Maazou in de ploeg.
Lukt die een goal is hij misschien vertrokken.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1202 Gepost op: oktober 28, 2011, 05:33:32 pm »
Al weken klagen we dat we niet kunnen scoren.
We hebben een speler in de kern die het potentieel heeft om topschutter te worden.
Akkoord dat hij geen zin heeft in trainen,maar motiveer die gast.
Wat mij betreft nood breekt wet,zet Maazou in de ploeg.
Lukt die een goal is hij misschien vertrokken.

hij moet eerst nog zelf WILLEN spelen he , is dat niet het probleem ?

Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1203 Gepost op: oktober 28, 2011, 06:26:58 pm »
betrefente maazou.
ben nog in kontakt geweest met suporters van lokeren.
mazou mag je niet teveel dicipline opleggen.laat hem spelen en zechzelf bewijzen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1204 Gepost op: oktober 28, 2011, 06:43:58 pm »
Al weken klagen we dat we niet kunnen scoren.
We hebben een speler in de kern die het potentieel heeft om topschutter te worden.
Akkoord dat hij geen zin heeft in trainen,maar motiveer die gast.
Wat mij betreft nood breekt wet,zet Maazou in de ploeg.
Lukt die een goal is hij misschien vertrokken.

Dat heeft, vrees ik, geen enkele zin. Hij is hier toegekomen totaal tegen zijn zin. Die gast valt onmogelijk te motiveren. Wat kan het hem schelen dat er iemand wat tegen hem zegt dat hij zich moet inzetten. Je staat tegen iemand te praten met slechte wil. Maazou was een vergissing. Maar het bestuur valt niets kwalijk te nemen, want dit konden ze niet weten op voorhand.

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1205 Gepost op: oktober 28, 2011, 07:05:23 pm »
Maazou wil toch naar de Africa Cup met Niger?  Wel als hij hier niet aan spelen komt, dan gaan zijn kansen op deelname de dieperik in.  Ik zou die gast dat eens serieus inprenten en misschien dat hij dan beseft dat hij hier zal moeten shotten willen of niet.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1206 Gepost op: oktober 28, 2011, 07:17:25 pm »
betrefente maazou.
ben nog in kontakt geweest met suporters van lokeren.
mazou mag je niet teveel dicipline opleggen.laat hem spelen en zechzelf bewijzen.

Zoek de fout  8)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1207 Gepost op: oktober 28, 2011, 07:24:12 pm »
Maazou
 ;D

fox

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1208 Gepost op: oktober 28, 2011, 08:36:59 pm »
Maazou wil toch naar de Africa Cup met Niger?  Wel als hij hier niet aan spelen komt, dan gaan zijn kansen op deelname de dieperik in.  Ik zou die gast dat eens serieus inprenten en misschien dat hij dan beseft dat hij hier zal moeten shotten willen of niet.

Niger heeft zich misschien wel geplaatst, maar in feite is dat echt een zwak land waar ze niet veel lopen hebben. Zelfs al komt Maazou hier niet van de bank, dan nog gaat hij naar de Afrika Cup hoor.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1209 Gepost op: oktober 28, 2011, 08:51:10 pm »
betrefente maazou.
ben nog in kontakt geweest met suporters van lokeren.
mazou mag je niet teveel diScipline opleggen.laat hem spelen en zechzelf bewijzen.

We spreken dan nog niet over de zinsbouw + de ergo: het is maar normaal dat iemand zich aan bepaalde zaken moet houden en dus onderworpen is aan een bepaalde discipline? Anders zou hij beter een ander jobke zoeken

Zoek de fout  8)
Let's give it a try!  8)
One Essevee!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1210 Gepost op: oktober 30, 2011, 02:38:41 pm »
FCB zoekt nieuwe trainer.  Essevee (HOPELIJKE NIET) misschien volgende week deze tijd ook ?  Nogmaals HOPELIJK NIET!
Maar als het toch zo zou zijn aub laat dat Dury niet voor een 2de keer ontsnappen aub beste Meneer Naessens !!!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1211 Gepost op: oktober 30, 2011, 02:44:53 pm »
FCB zoekt nieuwe trainer.  Essevee (HOPELIJKE NIET) misschien volgende week deze tijd ook ?  Nogmaals HOPELIJK NIET!
Maar als het toch zo zou zijn aub laat dat Dury niet voor een 2de keer ontsnappen aub beste Meneer Naessens !!!
dan verkoop ik mijn abbo!! voor dury zijn we maar 2de keus meer, dus die moet zeker niet terug komen!!
en daarbij ik denk niet dat ze dk zullen ontslaan iedereen ziet dat we dominant voetbal spelen en dat we veel al veel tegenslagen gehad hebben. het kan enkel maar beter gaan.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1212 Gepost op: oktober 30, 2011, 02:47:23 pm »
FCB zoekt nieuwe trainer.  Essevee (HOPELIJKE NIET) misschien volgende week deze tijd ook ?  Nogmaals HOPELIJK NIET!
Maar als het toch zo zou zijn aub laat dat Dury niet voor een 2de keer ontsnappen aub beste Meneer Naessens !!!
dan verkoop ik mijn abbo!! voor dury zijn we maar 2de keus meer, dus die moet zeker niet terug komen!!
en daarbij ik denk niet dat ze dk zullen ontslaan iedereen ziet dat we dominant voetbal spelen en dat we veel al veel tegenslagen gehad hebben. het kan enkel maar beter gaan.

Wat voor een achterlijke zever is dat ??  Tweede keus tweede keus ; het trainerschap is een beroep en het is toch maar normaal dat je in je beroepsleven de lat zo hoog mogelijk legt zeker.  Als je de kans hebt voor een ploeg als de onze van een toptrainer als Dury mag je die kans nooit laten liggen. 

Online goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1213 Gepost op: oktober 30, 2011, 03:01:14 pm »
dury moet niet terugkomen, laat kalezic maar doordoen

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1214 Gepost op: oktober 30, 2011, 03:29:25 pm »
Ze zijn aan een 3 jaren project begonnen en ze maakten de keuze voor kalezic dus dan moet je die man de tijd geven om de ploeg naar zijn hand te zetten.
Ik zie Dury trouwens zijn jobke bij de bond niet inruilen voor een andere ploeg.
Die zit daar op zijn gemak tot zijn pensioen.

Offline Tiger Boy

  • Leden
  • Berichten: 77
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1215 Gepost op: oktober 30, 2011, 05:34:15 pm »
Waarom zou Dury (willen) (moeten) terug komen?
We hebben een goede trainer, geef hem nog ??n maand en er zal niet meer over getwijfeld worden.
Waarom A3 zijn c4 krijgt begrijp ik ook niet, een goede trainer maar tzijn nog altijd de spelers die het moeten doen op het veld.


Boer Boerie

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1216 Gepost op: oktober 30, 2011, 06:52:53 pm »
Geef hem een scorende spits en ge hebt ne heel goede trainer.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1217 Gepost op: oktober 30, 2011, 06:57:47 pm »
Geef hem een scorende spits en ge hebt ne heel goede trainer.

Mazou - Habibou - Chevalier - Rossini hoeveel doelpunten maakten die al in onze competitie ooit ?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1218 Gepost op: oktober 30, 2011, 07:03:54 pm »
83 als ik mij niet vergis.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1219 Gepost op: oktober 30, 2011, 08:13:13 pm »
Chevalier 13 4 0 maw scorende spits jaar 1
Rossini 11 2 9 6
Habib 11 2 10 2 14 3

Dan hebben we spitsen die kunnen scoren maar dit jaar daar niet in slagen.
Reden?
Want ons probleem is toch scoren dit seizoen of niet?

ma on topic
Dury, laat hem ma daar