Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439778 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1220 Gepost op: oktober 30, 2011, 08:44:59 pm »
Vergeten wat dury hier allemaal verwezenlijkt heeft???

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1221 Gepost op: oktober 30, 2011, 09:59:14 pm »
Vergeten wat dury hier allemaal verwezenlijkt heeft???
nope. en laten we dat zo houden :)
laat hem nu maar schoon waar hij is.
ik geloof in DK!!

Offline Tiger Boy

  • Leden
  • Berichten: 77
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1222 Gepost op: oktober 30, 2011, 10:02:35 pm »
Vergeten wat dury hier allemaal verwezenlijkt heeft???
Wat Dury gedaan heeft zal een suporter nooit vergeten, maar Dury is zelf voorgegaan en denk je nu echt dat Dury zit te wachten om terug te komen,  ja juist ik denk het ook niet.
En waarom zou hij moeten terug komen?
om een andere goeie trainer te vervangen?

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1223 Gepost op: oktober 31, 2011, 01:05:02 pm »
Wij hebben geen Dury of iemand anders nodig. We hebben een goede trainer en laten we die houden. De punten gaan er wel komen ...

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1224 Gepost op: november 01, 2011, 11:47:14 am »
Idd. Ook Kalezic zag dat we een goede 2e helft speelden. Niemand gezien hoe moedeloos hij werd toen de bal er niet inwilde? Hij trok zijn broek op en ging hoofdschuddend zitten op de boarding... Hij gaf ook paar terechte aanwijzingen, zoals bij het inspelen van de bal die voor de man moet zijn ipv achter de man.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1225 Gepost op: november 06, 2011, 08:03:06 am »
Wij hebben geen Dury of iemand anders nodig. We hebben een goede trainer en laten we die houden. De punten gaan er wel komen ...

De klok tikt...  13 matchen 12 punten 11 (ELF) goals voor.  Maar nee, we maken ons geen zorgen (?).
Gokje : Vandaag Ceulemans buiten bij Westerlo. 

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1226 Gepost op: november 06, 2011, 09:22:19 am »
onze trainer ontslaan is geen oplossing,hij kan maar roeien met de middelen die hij heeft en dat is niet veel soeps.Geen voorlijn en op het middenveld hebben we spelers nodig die wa rust aan de bal brengen en kunnen sturen en dat is er voorlopig niet.

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1227 Gepost op: november 06, 2011, 11:07:09 am »
Ik volg Alex. Ik denk niet dat Essevee het verhoopte schokeffect zal hebben als ze Kalezic zouden buitensmijten.

Offline Jacques

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1228 Gepost op: november 06, 2011, 12:09:10 pm »
Zeker Kalezic NIET ontslaan, wie geen scorende speler heeft, zal niet kunnen scoren.

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1229 Gepost op: november 06, 2011, 12:13:08 pm »
het lijkt me er toch op dat kalezic de belgische competetie niet kent
de eerst helft trekt al een paar wedstrijden op niet
en hoe vriendelijk die man is en hoe hij overkomt
ja als je hem op straat ziet zou je direct denken dat ziet er me een eerlijke man uit
Maar de resultaten blijven uit mss te vriendelijk
 hoeveel weken moeten we hem nog gratie geven ? tot het te laat is?
supermens maar ik heb er toch mijn bedenkingen bij of hij wel bij de juiste ploeg zit en op het juiste moment

en het feit dat er geen kwaliteit is is zever
we hebben veel betere jaren gekent met minder kwaliteit maar met werkers mensen die voor hun ploeg leefden
en dat is nog altijd de functie van de trainer om het max uit de spelers te halen hun te laten leven voor de voetbal
en niet hun laten voetballen om te kunnen leven

van mij mag gerust een trainer komen als brepoels het is een zaag
maar een mens met enorm veel passie en iemand die het voetbal binnen de ploeg kan leren leven

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1230 Gepost op: november 06, 2011, 02:02:49 pm »
Zeker Kalezic NIET ontslaan, wie geen scorende speler heeft, zal niet kunnen scoren.

Idd, Kalezic kan ze er (helaas) niet zelf inschieten...
Trainer heeft gewoon het probleem dat zijn spitsen niet scoren...

Geloof me, deze man MOET blijven!! Begin toch niet te zeveren dat onze trainer buiten moet!

Vorig jaar was er GEEN discipline ?n SLECHT voetbal. Iedereen was aan het KANKEREN omtrent het gebrek aan discipline en blablaba.
Dit jaar is er WEL discipline, bij momenten goed voetbal, helaas zonder goals....
Dit is een proces... dus WEES GEEN HYPOCRIET door te stellen dat Kalezic weg moet, hij heeft immers de kleedkamer al op orde gezet!!

Manman, het niveau van het voetbal is blijkbaar evenredig met het supporter-zijn...
Er zitten hier toch hypocriete pippo's!! Je zou er als speler  idd met uw pet beginnen naar gooien.!?!

Maken we gisteren 3 goals in de 2de helft, zitten diezelfde hypocrieten bezig wat voor een super 2de helft we hebben gespeeld.

Swoit, mij mening.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1231 Gepost op: november 06, 2011, 02:07:41 pm »
onze trainer ontslaan is geen oplossing,hij kan maar roeien met de middelen die hij heeft en dat is niet veel soeps.Geen voorlijn en op het middenveld hebben we spelers nodig die wa rust aan de bal brengen en kunnen sturen en dat is er voorlopig niet.


die middelen is hij zelf gaan halen (milunovic,trajkovski,hadzic,sivakov)

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1232 Gepost op: november 06, 2011, 02:33:34 pm »
zever in pakskes h? ventje

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 521
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1233 Gepost op: november 06, 2011, 03:13:24 pm »
Volgens mij zal Kalezic nooit ontslaan worden....Ik denk dat dit financieel onmogelijk is...zwaar contract van 3 jaar om nog maar te zwijgen van Boeve,Gilhaus en andere "vrienden" dat hij heeft meegebracht...Hoe denk je dat deze zullen reageren...Persoonlijk is dit voor mij geen optie want is een goede trainer,we hebben gewoon erg weinig kwaliteit in onze kern...en van boerpaarden maak je gaan racepaarden...

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1234 Gepost op: november 06, 2011, 06:09:31 pm »
Zeker Kalezic NIET ontslaan, wie geen scorende speler heeft, zal niet kunnen scoren.

Idd, Kalezic kan ze er (helaas) niet zelf inschieten...
Trainer heeft gewoon het probleem dat zijn spitsen niet scoren...

Geloof me, deze man MOET blijven!! Begin toch niet te zeveren dat onze trainer buiten moet!

Vorig jaar was er GEEN discipline ?n SLECHT voetbal. Iedereen was aan het KANKEREN omtrent het gebrek aan discipline en blablaba.
Dit jaar is er WEL discipline, bij momenten goed voetbal, helaas zonder goals....
Dit is een proces... dus WEES GEEN HYPOCRIET door te stellen dat Kalezic weg moet, hij heeft immers de kleedkamer al op orde gezet!!

Manman, het niveau van het voetbal is blijkbaar evenredig met het supporter-zijn...
Er zitten hier toch hypocriete pippo's!! Je zou er als speler  idd met uw pet beginnen naar gooien.!?!

Maken we gisteren 3 goals in de 2de helft, zitten diezelfde hypocrieten bezig wat voor een super 2de helft we hebben gespeeld.

Swoit, mij mening.

Daar gaat het er juist om in voetbal, goals maken en meer goals maken dan de tegenstander, al de rest is kwats, en dat is hetzelfde als in basketbal, handbal, rugby, hockey, korfbal, krachtbal enz...  en als we niet meer goals maken, spelen we straks misschien in tweede.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476

Offline Qnder

  • Leden
  • Berichten: 62
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1236 Gepost op: november 20, 2011, 09:52:04 pm »
Hij komt terug thuis deze week ...

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1237 Gepost op: november 20, 2011, 11:53:07 pm »
Hij komt terug thuis deze week ...
Terug thuis van de Mont Blanc waarschijnlijk, of na een avondje stappen...

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1238 Gepost op: november 21, 2011, 11:55:07 am »
Ik ga voor Boer Leo als trainer, die zou die bende foorapen wel eens een lesje leren!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1239 Gepost op: november 26, 2011, 12:48:23 pm »
Die komt dus niet terug

Francky Dury volgt op 1 januari 2012 Michel Sablon op als technisch directeur van de Koninklijke Belgische Voetbalbond. De Voetbalbond had de aanstelling van de 54-jarige Dury als TD al eind juli bekendgemaakt. De voormalige politieman zou aanvankelijk al op 1 augustus in dienst treden, maar koos voor een grondige voorbereidingsperiode en neemt daarom de functie pas vijf maanden later op. Dury is tevens coach van de nationale beloftenploeg.
 Michel Sablon, die in juni volgend jaar de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, krijgt vanaf Nieuwjaar een nieuwe functie binnen de Voetbalbond. Hij zal dan de relaties van de KBVB met de Europese Voetbalbond UEFA en de Wereldvoetbalbond FIFA behartigen.
 
Na het WK van 1994, waar hij assistent was van bondscoach Paul van Himst, ging Sablon aan de slag als technisch directeur. Die functie zal hij uiteindelijk meer dan zeventien jaar vervuld hebben. De 64-jarige ex-trainer was de drijvende kracht achter de oprichting van het nationaal oefencentrum in Tubeke.
 
De KBVB meldt verder ook een mondeling akkoord met voormalig profvoetballer Benoit Thans om sportief co?rdinator van de Waalse voetbalfederatie ACFF te worden. In die functie zal de ex-speler van onder meer Standard en Westerlo de leiding hebben over de projecten in Walloni?. (belga/tma)