Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439784 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.776
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1640 Gepost op: oktober 15, 2013, 09:38:19 pm »
heb gehoord dat ze de naam ook gaan veranderen van zulte-waregem naar de zulstse vrienden .de volgende zal johan deschuymere zijn die zal terugkeren .
Johan werkt al terug bij de club
maar achter de schermen ;)

waarom nu Zultse vrienden?
snap die grap/stek ni echt

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1641 Gepost op: oktober 15, 2013, 11:04:55 pm »
heb gehoord dat ze de naam ook gaan veranderen van zulte-waregem naar de zulstse vrienden .de volgende zal johan deschuymere zijn die zal terugkeren .
Johan werkt al terug bij de club
maar achter de schermen ;)

waarom nu Zultse vrienden?
snap die grap/stek ni echt
De tandem Dury - Naessens?
SV TILL I DIE

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.776
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1642 Gepost op: oktober 16, 2013, 08:51:48 am »
heb gehoord dat ze de naam ook gaan veranderen van zulte-waregem naar de zulstse vrienden .de volgende zal johan deschuymere zijn die zal terugkeren .
Johan werkt al terug bij de club
maar achter de schermen ;)

waarom nu Zultse vrienden?
snap die grap/stek ni echt
De tandem Dury - Naessens?
ja geen idee
die tandem is er al van oprichting

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1643 Gepost op: oktober 16, 2013, 10:13:02 am »
heb gehoord dat ze de naam ook gaan veranderen van zulte-waregem naar de zulstse vrienden .de volgende zal johan deschuymere zijn die zal terugkeren .
Johan werkt al terug bij de club
maar achter de schermen ;)

waarom nu Zultse vrienden?
snap die grap/stek ni echt
De tandem Dury - Naessens?
ja geen idee
die tandem is er al van oprichting

Oude koeien... gracht...
Twas al een tijdje geleden dat ze er nog eens waren uitgehaald  :)

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.776
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1644 Gepost op: oktober 16, 2013, 10:16:36 am »
heb gehoord dat ze de naam ook gaan veranderen van zulte-waregem naar de zulstse vrienden .de volgende zal johan deschuymere zijn die zal terugkeren .
Johan werkt al terug bij de club
maar achter de schermen ;)

waarom nu Zultse vrienden?
snap die grap/stek ni echt
De tandem Dury - Naessens?
ja geen idee
die tandem is er al van oprichting

Oude koeien... gracht...
Twas al een tijdje geleden dat ze er nog eens waren uitgehaald  :)
idd
versta ook ni waarom zultse vrienden ier plots opdoken

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1645 Gepost op: oktober 16, 2013, 01:26:39 pm »
heb gehoord dat ze de naam ook gaan veranderen van zulte-waregem naar de zulstse vrienden .de volgende zal johan deschuymere zijn die zal terugkeren .
Johan werkt al terug bij de club
maar achter de schermen ;)

waarom nu Zultse vrienden?
snap die grap/stek ni echt
De tandem Dury - Naessens?
ja geen idee
die tandem is er al van oprichting

Oude koeien... gracht...
Twas al een tijdje geleden dat ze er nog eens waren uitgehaald  :)
idd
versta ook ni waarom zultse vrienden ier plots opdoken


nog wat rood-witte chagrijnigheid of cynisme of oude koeiencommentaar op het duo wn - fd zeker ? maar als ik dat zeg wordt ik weer terechtgewezen hier natuurlijk :)
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2013, 01:32:17 pm door svzw81 »

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1646 Gepost op: oktober 16, 2013, 07:00:11 pm »
niet op willy en dury maar wat heeft die cordier al bewezen ( buiten dat hij van zulte is) heb gehoord dat hij een a3 heeft.
en de nieuwe voor de jeugd frank tytgat van waar komt die ,inderdaad uit zulte .
en al de mensen uit waregem die ze al bij de jeugd buitengesmeten hebben .
iedereen ziet het mooie maar wat achter de schermen gebeurt is wat anders

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1647 Gepost op: oktober 16, 2013, 11:07:13 pm »
niet op willy en dury maar wat heeft die cordier al bewezen ( buiten dat hij van zulte is) heb gehoord dat hij een a3 heeft.
en de nieuwe voor de jeugd frank tytgat van waar komt die ,inderdaad uit zulte .
en al de mensen uit waregem die ze al bij de jeugd buitengesmeten hebben .
iedereen ziet het mooie maar wat achter de schermen gebeurt is wat anders

pakken managers en topmensen hebben weinig of geen diploma's, en denk je nu echt dat ze gaan kijken naar waar iemand woont iedereen die in 9870 woont mag blijven, iedereen van 8790 vliegt buiten   ;D  ?  wat een complottheorien toch, dat je je daar allemaal mee bezighoudt ...  wat zouden ze dan doen   met mensen die in deinze geboren zijn, gans hun jeugd in zulte gewoond hebben en nu de pech hebben in waregem te wonen :) ?
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2013, 11:09:59 pm door svzw81 »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1648 Gepost op: oktober 17, 2013, 09:36:30 am »
niet op willy en dury maar wat heeft die cordier al bewezen ( buiten dat hij van zulte is) heb gehoord dat hij een a3 heeft.
en de nieuwe voor de jeugd frank tytgat van waar komt die ,inderdaad uit zulte .
en al de mensen uit waregem die ze al bij de jeugd buitengesmeten hebben .
iedereen ziet het mooie maar wat achter de schermen gebeurt is wat anders

Grappig !!
Je moet op een nva-lijst gaan staan bij de volgende verkiezingen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1649 Gepost op: oktober 17, 2013, 10:16:36 am »
niet op willy en dury maar wat heeft die cordier al bewezen ( buiten dat hij van zulte is) heb gehoord dat hij een a3 heeft.
en de nieuwe voor de jeugd frank tytgat van waar komt die ,inderdaad uit zulte .
en al de mensen uit waregem die ze al bij de jeugd buitengesmeten hebben .
iedereen ziet het mooie maar wat achter de schermen gebeurt is wat anders

Beetse heel ver gezocht hoor dit.  Plots geen negatieve sensatie meer rond onze club en dat lijk je spijtig te vinden.  Pal negeren.  En ik ben 100% sv waregem en waregemnaar en ook ik zou niet weigerachtig staan tegen een naam met waregem enkel.  Maar het stoort me minder en minder, essevee wordt ook meer en meer de roepnaam.  Maar wat jij zegt is wel heel ver gaan en te belachelijk om er mee in op te gaan.  Dus case closed.  BACK ON TOPIC!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1650 Gepost op: oktober 17, 2013, 11:01:34 am »
Franck Tytgat is al jaren jeugdvoorzitter..
Bronnen beter checken ;)

Vincent

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1651 Gepost op: oktober 17, 2013, 12:42:47 pm »
niet op willy en dury maar wat heeft die cordier al bewezen ( buiten dat hij van zulte is) heb gehoord dat hij een a3 heeft.
en de nieuwe voor de jeugd frank tytgat van waar komt die ,inderdaad uit zulte .
en al de mensen uit waregem die ze al bij de jeugd buitengesmeten hebben .
iedereen ziet het mooie maar wat achter de schermen gebeurt is wat anders

Beetse heel ver gezocht hoor dit.  Plots geen negatieve sensatie meer rond onze club en dat lijk je spijtig te vinden.  Pal negeren.  En ik ben 100% sv waregem en waregemnaar en ook ik zou niet weigerachtig staan tegen een naam met waregem enkel.  Maar het stoort me minder en minder, essevee wordt ook meer en meer de roepnaam.  Maar wat jij zegt is wel heel ver gaan en te belachelijk om er mee in op te gaan.  Dus case closed.  BACK ON TOPIC!

Hele dikke 2!

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1652 Gepost op: oktober 18, 2013, 01:37:05 pm »
23 op 30. Dat is het meer dan prima bilan dat Zulte Waregem kan voorleggen na tien speeldagen in de Jupiler Pro League. Zoiets schept ook verwachtingen voor de volgende wedstrijden, maar coach Dury houdt de voeten op de grond.

Francky Dury ging de eerste balans opmaken tijdens het interlandreces, na tien speeldagen in de competitie. ?En de balans is positief. We hebben de Europese wedstrijden goed opgevangen en nog geen punten verloren, we hebben altijd een goede focus kunnen bewaren op voetbal, we spelen bij momenten echt goed voetbal en we hebben al bij al nog niet veel blessures?, is Dury blij.

Met een 10 op 15 tegen ploegen uit play-off I en 23 op 30 spreekt Essevee terug een aardig woordje mee bovenin. ?We staan op die derde plaats, maar wat belangrijk is: we hebben onze uitstraling van vorig jaar nog. Ik heb in het begin van het seizoen gezegd dat ik tevreden en zelfs fier zou zijn als we dat konden bewerkstelligen.?

?Eens op je bek gaan moet je er bij nemen?

Een perfect parcours afleggen is geen enkel team gegeven, beseft de coach ook: ?Je kan al eens op je bek gaan, dat hebben we gezien in en tegen een sterk Genk met Vossen en Mboyo en ook in Kazan. Maar dat moet je er bij nemen.?

Belangrijk is ook dat de kern dit jaar in de breedte sterker is geworden. ?Ik zie goede wedstrijden van Bongonda bij de U19, van spelers bij de beloften. We kunnen blessures opvangen, als ik zie hoe Sylla, Cac?r?s en vele anderen spelen op dit moment. Iedereen maakt progressie mee en dat maakt ons allen beter.?

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-10-18/dury-hebben-onze-uitstraling-nog

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1653 Gepost op: november 16, 2013, 02:45:26 pm »
Francky Dury is trouwens genomineerd voor 'Coach van het Jaar'. (Sportgala).
Samen met Wilmots en Gert Vande Broeck (coach vrouwenvolleybalteam)

Wilmots zal dus wel winnen, maar toch opmerkelijk dat Dury genomineerd is en mooi voor hem.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1654 Gepost op: november 17, 2013, 09:41:24 pm »
Francky Dury is trouwens genomineerd voor 'Coach van het Jaar'. (Sportgala).
Samen met Wilmots en Gert Vande Broeck (coach vrouwenvolleybalteam)

Wilmots zal dus wel winnen, maar toch opmerkelijk dat Dury genomineerd is en mooi voor hem.

ben ik de enige die vind dat wilmots het echt niet verdient om daar tussen te staan? als je met die ploeg nie in het wk raakt dan raak je er nooit meer in

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1655 Gepost op: november 17, 2013, 09:48:21 pm »
Wilmots gaat hem gewoon winnen hoor

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1656 Gepost op: november 18, 2013, 01:03:36 pm »
Francky Dury is trouwens genomineerd voor 'Coach van het Jaar'. (Sportgala).
Samen met Wilmots en Gert Vande Broeck (coach vrouwenvolleybalteam)

Wilmots zal dus wel winnen, maar toch opmerkelijk dat Dury genomineerd is en mooi voor hem.

ben ik de enige die vind dat wilmots het echt niet verdient om daar tussen te staan? als je met die ploeg nie in het wk raakt dan raak je er nooit meer in

Volgens mij gingen we er met Leekens niet geraakt zijn, noch met Vercauteren, Advocaat of andere ex bondscoaches...

Het is niet omdat je goeie spelers hebt dat je er ook geraakt.. Kijk naar Frankrijk, hebben volgens mij evenveel kwaliteiten als onze Duivels (en met Ribery nog een speler die het verschil kan maken, wat wij nog niet hebben) , maar de laatste jaren lukt er hen niets meer... sfeer, groepgevoel, motivatie, ambitie, dat moet je er bij die topspelers inkrijgen bij hun nationale ploeg, voetballen kunnen ze allemaal. En dat heeft Wilmots gedaan volgens mij, is zijn verdienste vind ik.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.207
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1657 Gepost op: november 18, 2013, 01:29:00 pm »
Francky Dury is trouwens genomineerd voor 'Coach van het Jaar'. (Sportgala).
Samen met Wilmots en Gert Vande Broeck (coach vrouwenvolleybalteam)

Wilmots zal dus wel winnen, maar toch opmerkelijk dat Dury genomineerd is en mooi voor hem.

ben ik de enige die vind dat wilmots het echt niet verdient om daar tussen te staan? als je met die ploeg nie in het wk raakt dan raak je er nooit meer in

Volgens mij gingen we er met Leekens niet geraakt zijn, noch met Vercauteren, Advocaat of andere ex bondscoaches...

Het is niet omdat je goeie spelers hebt dat je er ook geraakt.. Kijk naar Frankrijk, hebben volgens mij evenveel kwaliteiten als onze Duivels (en met Ribery nog een speler die het verschil kan maken, wat wij nog niet hebben) , maar de laatste jaren lukt er hen niets meer... sfeer, groepgevoel, motivatie, ambitie, dat moet je er bij die topspelers inkrijgen bij hun nationale ploeg, voetballen kunnen ze allemaal. En dat heeft Wilmots gedaan volgens mij, is zijn verdienste vind ik.

Ach komaan, mss met Leekens niet, maar met de rest wel.
Met deze lichting moet je gewoon naar een WK+ als je nog eens kijkt in wat voor een prutspoule we zaten...
Wilmots kon mij nog niet overtuigen, we speelden zelden een tegenstander van de mat.
Thuis heb ik bijna alle matchen van de kwalificatie gezien, en geen enkele keer zag ik goed voetbal.


Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1658 Gepost op: november 18, 2013, 01:52:46 pm »
sorry h?, maar Zors had wel al 90% van Wilmots z'n werk gedaan h? en nu zal die nog met de pluimen gaan lopen  ;)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1659 Gepost op: november 18, 2013, 05:50:48 pm »
Wilmots mag op zijn blote knietjes God bedanken dat hij zo'n selectie ter zijner beschikking heeft.

Puur qua tactiek is dat een h??l matige trainer.
Wat je hem w?l moet nageven is dat hij de eerste is om de dingen te relativeren. Hij kan Onze Jongens met beide voeten op de grond houden, dat wel.
Maar een Van Gaal is voetbaltactisch gewoon 10 klassen beter en slimmer dan Wilmots.

Bij de Rode Duivels zie je ook dat iedereen maar wat doet. Daar zit geen duidelijke visie achter.