Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439778 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1760 Gepost op: juli 30, 2014, 12:48:00 pm »
Ik denk echt niet dat Dury gaat vertrekken. Het werkplezier straalt er dit seizoen echt vanaf.
Hij mag in Waregem echt zijn ding doen: meebeslissen in de transfers en werken met jonge zeer getalenteerde en gedreven voetballers.
« Laatst bewerkt op: juli 30, 2014, 01:09:06 pm door BorisB9 »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1761 Gepost op: juli 30, 2014, 01:04:19 pm »
Dury is zot als em vertrekt! Hopelijk heeft em zijn gents lesje geleerd. bij andere ploegen zullen er onmiddellijk klaarstaan om hem te doen struikelen...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1762 Gepost op: augustus 13, 2014, 10:50:58 am »

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1763 Gepost op: augustus 22, 2014, 11:32:05 am »
Citaat
Dury kritisch voor Kums en Vanhaezebrouck

22 Augustus 2014 06:22u - Sven Kums gaf in het clubblad van AA Gent aan dat Francky Dury bij Zulte Waregem altijd volgens hetzelfde stramien traint. Het Laatste Nieuws nam contact op met de T1 van Essevee. "Alsof ik daarop nu zou moeten afgerekend worden", aldus Dury.

"Ik zou het integendeel veel erger vinden indien de coach geen visie heeft en dat een speler zich geen trainer zou herinneren voor de manier waarop hij er mee gewerkt heeft. Wat ik daarentegen veel erger vind, is de manier waarop Kums hier losgeweekt is."

"Een trainer in Play-Off II en een club in Play-Off II (Dury doelt op Vanhaezebrouck en AA Gent, red.) onderhandelden rechtstreeks met een speler en zijn agent in Play-Off I die trachtte met zijn club een Europees ticket af te dwingen. Trouwens, in dat dossier houd ik nog wat achter de hand."


Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/134611/Dury_kritisch_voor_Kums_en_Vanhaezebrouck#ixzz3B6xS8IAa
Is Dury dan vergeten hoe hij als Gent-trainer in volle PO I, achter de rug van zijn bestuur, onderhandelde met Club Brugge, een andere PO I ploeg en rechtstreekse tegenstrever voor een Europees ticket. En is Dury dan ook al vergeten hoe hij in diezelfde periode de naam van Vargas, door Gent gescout, doorgaf aan Club Brugge, ervan overtuigd zijn dat hij daar trainer ging worden.
Ik denk dat Dury alle baat heeft om te zwijgen zodat Gent zijn dossiers niet vrijgeeft.  ::)

EDIT: Het moest natuurlijk Vargas zijn en niet Vasquez
« Laatst bewerkt op: augustus 22, 2014, 12:02:00 pm door A.R.A.G. »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1764 Gepost op: augustus 22, 2014, 11:37:14 am »
Is Dury dan vergeten hoe hij als Gent-trainer in volle PO I, achter de rug van zijn bestuur, onderhandelde met Club Brugge, een andere PO I ploeg en rechtstreekse tegenstrever voor een Europees ticket. En is Dury dan ook al vergeten hoe hij in diezelfde periode de naam van Vasquez, door Gent gescout, doorgaf aan Club Brugge, ervan overtuigd zijn dat hij daar trainer ging worden.
Ik denk dat Dury alle baat heeft om te zwijgen zodat Gent zijn dossiers niet vrijgeeft.  ::)

De mens was ambitieus. Hij twijfelde aan het zootje ongeregeld van het kleine Gent en kreeg misschien de kans bij een echte topclub (volgens Belgische normen).  Er waren gesprekken bezig, daar was niets mis mee.  Tot louche Wagie er zich mee moeide op een belachelijk kinderachtige manier !

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1765 Gepost op: augustus 22, 2014, 11:38:28 am »
Heb hier lijk het gevoel dat er redelijk wat gent-supporters op die forum zitten? :p

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1766 Gepost op: augustus 22, 2014, 11:44:01 am »
Is Dury dan vergeten hoe hij als Gent-trainer in volle PO I, achter de rug van zijn bestuur, onderhandelde met Club Brugge, een andere PO I ploeg en rechtstreekse tegenstrever voor een Europees ticket. En is Dury dan ook al vergeten hoe hij in diezelfde periode de naam van Vasquez, door Gent gescout, doorgaf aan Club Brugge, ervan overtuigd zijn dat hij daar trainer ging worden.
Ik denk dat Dury alle baat heeft om te zwijgen zodat Gent zijn dossiers niet vrijgeeft.  ::)
Geeft Gent zijn dossiers niet vrijgegeven ? Telefogesprekken enzo in de krant gebracht . Ik denk het moment gekomen is voor Dury om Gent terug te pakken .

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.776
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1767 Gepost op: augustus 22, 2014, 11:52:55 am »
Is Dury dan vergeten hoe hij als Gent-trainer in volle PO I, achter de rug van zijn bestuur, onderhandelde met Club Brugge, een andere PO I ploeg en rechtstreekse tegenstrever voor een Europees ticket. En is Dury dan ook al vergeten hoe hij in diezelfde periode de naam van Vasquez, door Gent gescout, doorgaf aan Club Brugge, ervan overtuigd zijn dat hij daar trainer ging worden.
Ik denk dat Dury alle baat heeft om te zwijgen zodat Gent zijn dossiers niet vrijgeeft.  ::)
Dury zijn dossier werd al grotendeels in de krant uitgesmeerd door
Witteke en badmuts, mensen die ethiek hoog in het vaandel dragen....

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1768 Gepost op: augustus 22, 2014, 11:58:41 am »
Dury zijn dossier werd al grotendeels in de krant uitgesmeerd door
Witteke en badmuts, mensen die ethiek hoog in het vaandel dragen....
?

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1769 Gepost op: augustus 22, 2014, 12:14:50 pm »
Is Dury dan vergeten hoe hij als Gent-trainer in volle PO I, achter de rug van zijn bestuur, onderhandelde met Club Brugge, een andere PO I ploeg en rechtstreekse tegenstrever voor een Europees ticket. En is Dury dan ook al vergeten hoe hij in diezelfde periode de naam van Vargas, door Gent gescout, doorgaf aan Club Brugge, ervan overtuigd zijn dat hij daar trainer ging worden.
Ik denk dat Dury alle baat heeft om te zwijgen zodat Gent zijn dossiers niet vrijgeeft.  ::)

EDIT: Het moest natuurlijk Vargas zijn en niet Vasquez

Ik zou maar gene hoge hoed opzetten over uw bestuurke! Als Dury eens het boekje zou opendoen over Louchewagie zou dat wel eens heel pijnlijk kunnen zijn voor uw clubke! Of is het nog altijd te pijnlijk dat hij naar Brugge ging gaan en proberen jullie hem op deze manier nog steeds te pakken? Zielig clubke! en blijf aub op uw forums! Hier hebt ge niets te zoeken. Wat Skums doet is voor niets nodig nu!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1770 Gepost op: augustus 22, 2014, 01:10:02 pm »
Is Dury dan vergeten hoe hij als Gent-trainer in volle PO I, achter de rug van zijn bestuur, onderhandelde met Club Brugge, een andere PO I ploeg en rechtstreekse tegenstrever voor een Europees ticket. En is Dury dan ook al vergeten hoe hij in diezelfde periode de naam van Vargas, door Gent gescout, doorgaf aan Club Brugge, ervan overtuigd zijn dat hij daar trainer ging worden.
Ik denk dat Dury alle baat heeft om te zwijgen zodat Gent zijn dossiers niet vrijgeeft.  ::)

EDIT: Het moest natuurlijk Vargas zijn en niet Vasquez
Is Gent hem wel op een correcte manier bij Essevee komen weghalen? Daar al eens aan gedacht?
Ik stel vast dat Hein Vanhaezebrouck de enige in lange tijd is die zijn transferwensen ten volle ingewilligd ziet. Dat "achter de rug onderhandelen met Club Brugge", lijkt me eerder het gevolg van het gebrek aan vertrouwen & een beperkte inspraak i.v.m. transfers in het geval Dury.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1771 Gepost op: augustus 22, 2014, 01:13:08 pm »
Volgens mij kan Dury Vanhaezebrouck niet uitstaan. Heb altijd al de indruk gehad dat Dury er niet moet van weten. Altijd een koude 'handshake' tussen die twee als de trainers elkaar een hand moeten geven voor de match, terwijl het toch 2 West-Vlamingen zijn.

Heerlijke quote wel van Dury: "Trouwens, in dat dossier hou ik nog wat achter de hand. Als men mij blijft prikkelen, kom ik er wel mee voor de dag."

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1772 Gepost op: augustus 22, 2014, 01:16:32 pm »
Volgens mij kan Dury Vanhaezebrouck niet uitstaan. Heb altijd al de indruk gehad dat Dury er niet moet van weten. Altijd een koude 'handshake' tussen die twee als de trainers elkaar een hand moeten geven voor de match, terwijl het toch 2 West-Vlamingen zijn.

Heerlijke quote wel van Dury: "Trouwens, in dat dossier hou ik nog wat achter de hand. Als men mij blijft prikkelen, kom ik er wel mee voor de dag."
Volmondig akkoord ;D

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1773 Gepost op: augustus 22, 2014, 01:19:54 pm »
Is Gent hem wel op een correcte manier bij Essevee komen weghalen? Daar al eens aan gedacht?
Ik stel vast dat Hein Vanhaezebrouck de enige in lange tijd is die zijn transferwensen ten volle ingewilligd ziet. Dat "achter de rug onderhandelen met Club Brugge", lijkt me eerder het gevolg van het gebrek aan vertrouwen & een beperkte inspraak i.v.m. transfers in het geval Dury.

2! De feiten zijn dat Dewitte van dury de kleedkamer niet mocht binnenkomen voor, tijdens of na de match. Deed dat in het begin van het seizoen eens toen Gent won en Dury vroeg hem dat dan om het niet meer te doen. Dewitte zei: "het zal niet meer gebeuren". In de play-offs verloor Gent een thuismatch en Dewitte kwam de kleedkamer binnengestormd na de match en vertelde de spelers dat het de trainer zijn fout was.

Als je op zo een manier respect uit voor een trainer en hem neerhaalt, is het verhaal van een trainer over. Als bestuursleden denken dat ze het beter weten en de trainer voor de spelersgroep in twijfel trekken dan is die trainer al zijn geloofwaardigheid tov de groep verloren. Dixit Francky Dury op een van zijn exposities.

Moraal van het verhaal: wie is uiteindelijk diegene die het meeste gezichtsverlies heeft geleden? Juist ja, een Dewitte die zijn beloftes niet nakomt en niet trouw is aan de trainer.

Op dat moment besliste dury dat het over was bij Gent. Op dat moment had Mannaert gepolsd naar dury en heeft hij uiteraard geluisterd. En louwagie & Dewitte: die probeerden Dury nog te overtuigen, vraag het hen maar buffalo(tje)s...
« Laatst bewerkt op: augustus 22, 2014, 01:22:17 pm door jakkie3000 »

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1774 Gepost op: augustus 22, 2014, 01:30:46 pm »
Volgens mij kan Dury Vanhaezebrouck niet uitstaan. Heb altijd al de indruk gehad dat Dury er niet moet van weten. Altijd een koude 'handshake' tussen die twee als de trainers elkaar een hand moeten geven voor de match, terwijl het toch 2 West-Vlamingen zijn.

Heerlijke quote wel van Dury: "Trouwens, in dat dossier hou ik nog wat achter de hand. Als men mij blijft prikkelen, kom ik er wel mee voor de dag."
Laten we hem dan maar wat prikkelen! Hoogtijd dat Dury eens het echte verhaal naar buiten kan brengen!

Vincent

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1775 Gepost op: augustus 22, 2014, 01:38:10 pm »
Laten we hem dan maar wat prikkelen! Hoogtijd dat Dury eens het echte verhaal naar buiten kan brengen!

Ik denk dat Dury genoeg andere dingen aan zijn hoofd heeft momenteel dan zich te verliezen in een woordenstrijd met Gent ... Laten we de uitlatingen van Gentse kant dus maar laten voor wat ze zijn en zorgen dat we antwoorden op het veld.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1776 Gepost op: augustus 22, 2014, 01:46:27 pm »
het is wel een feit dat dury bij flauw-zwart getekend had ,maar de fans wilden dat koster bleef .
flauw-zwart heeft wel het contract dat dury getekend had moeten betalen .

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1777 Gepost op: augustus 22, 2014, 02:18:56 pm »
het is wel een feit dat dury bij flauw-zwart getekend had ,maar de fans wilden dat koster bleef .
flauw-zwart heeft wel het contract dat dury getekend had moeten betalen .

en vele van die idiote fans hebben daar nog altijd spijt van....... ze waren al 2 keer kampioen geweest intussen.  Soit, laat ze nu maar tjolen met die Waalse adhd'er !

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1778 Gepost op: augustus 27, 2014, 04:08:18 pm »
Peter Vandenbempt verwijt Francky Dury in Sport/Voetbalmagazine een grotere "gek" langs de lijn te zijn dan Michel Preud'homme.

"Als je aan de Belgische scheidsrechters vraagt wie de ergste langs de lijn is, zeggen ze zeker niet Preud'homme, maar een andere trainer. Iemand die nog erger is, maar het veel slimmer en geniepiger doet en vooral buiten het zicht van de camera. Enkel als je constant op hem loopt te letten, valt het op."

Een andere trainer. Lees: Francky Dury.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1779 Gepost op: augustus 27, 2014, 04:11:09 pm »
Dury heeft gelijk! We moeten ons niet laten doen door de groten en de scheidsrechters. Maar hij pakt het subtieler aan door direct met de 4e man of scheids zelf te praten. Preud'homme en luzon en al die gekken staan maar in het rond te springen en met hun armen te zwaaien als ze kwaad zijn...