Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439778 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1800 Gepost op: oktober 22, 2014, 09:18:17 am »
Dit is de beste quote die iemand kan gebruiken om het vervolg van wat hij schrijft niet meer te hoeven lezen  ;D

Waarom niet? Nochtands een verstandige tekst waar velen hier nog wat van kunnen leren, enik denk ook niet dat dury ons zal verlaten maar kvrees ervoor moesten we naar 2e gaan

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1801 Gepost op: oktober 22, 2014, 11:14:40 am »
Zie mijn voorgaande bemerking : dito !  :D

Zegt meer over jou dan over jeroenie en mezelf  ::) of juist ja een eigen mening mag hier niet, was ik al vergeten  ???

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1802 Gepost op: oktober 22, 2014, 11:19:35 am »
TRS, niet van wakker liggen!
ik blij het herhalen, INTERNETHELDEN vind je op forums en gastenboeken vooral door dergelijke opmerkingen!

en mijn reden waarom ik nie aan dury ben? EENS FLIK, ALTIJD FLIK! 13 december ;-)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1803 Gepost op: oktober 22, 2014, 11:48:44 am »
TRS, niet van wakker liggen!
ik blij het herhalen, INTERNETHELDEN vind je op forums en gastenboeken vooral door dergelijke opmerkingen!

en mijn reden waarom ik nie aan dury ben? EENS FLIK, ALTIJD FLIK! 13 december ;-)
Ik weet niet waarom je niet voor Dury bent, misschien een incident.. Of omdat hij van Zulte kwam. Maar om daar nog altijd wakker van te liggen..  :-\ PUUR op prestaties kan je niet anders dan VOOR Dury zijn.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.683
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1804 Gepost op: oktober 22, 2014, 12:41:28 pm »
Ik weet niet waarom je niet voor Dury bent, misschien een incident.. Of omdat hij van Zulte kwam. Maar om daar nog altijd wakker van te liggen..  :-\ PUUR op prestaties kan je niet anders dan VOOR Dury zijn.
Puur prestaties, inderdaad, maar om hem Heilig te verklaren zoals sommigen hier doen(dat mag voor mij,geen probleem)is voor mijn gevoel er ook over.  Laat het mij  zo stellen, zonder Dury zouden we nergens meer zijn(redde ons na overname Kalezic en was de enige die stand hield tov de saga Decuyper),zonder hem zouden we nooit 2de geworden zijn,ben ik zeker van,maar er zijn wat mindere punten ook(Naessens,Mathijs wegsturen bv) ik dacht dat Dury2 toch heel anders was dan Dury1,maar af en toe komt Dury1 toch weer aan de oppervlakte.
Maar, mijn conclusie is net zoals bij veel spelers die hier onder de grond werden gestopt; ben blij dat hij hier is met zijn kwaliteiten(we hebben gezien wat er met onze ploeg gebeurde onder Hugo Broos,De Roover en Kalezic;om een trainer te vinden die nog beter is voor ons (die zijn er zeker) maar onbetaalbaar en zeker niet te vinden in ons land, of zouden jullie liever Maes,Preud'homme of Hein willen hebben?  Daar zijn er ook kosten aan, imo nog veel meer).

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1805 Gepost op: oktober 22, 2014, 03:29:50 pm »
Ik weet niet waarom je niet voor Dury bent, misschien een incident.. Of omdat hij van Zulte kwam. Maar om daar nog altijd wakker van te liggen..  :-\ PUUR op prestaties kan je niet anders dan VOOR Dury zijn.

ik heb het nie zo voor flikken, ook zijn mentaliteit laat soms te wensen over! sportief gezien heb ik er niks tegen. verder kan ik mogul volledig volgen!

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1806 Gepost op: oktober 23, 2014, 09:15:26 am »
Ik weet niet waarom je niet voor Dury bent, misschien een incident.. Of omdat hij van Zulte kwam. Maar om daar nog altijd wakker van te liggen..  :-\ PUUR op prestaties kan je niet anders dan VOOR Dury zijn.

Ochja, ik ben fan van dury, maar hij heeft weldegelijk zijn fouten waardoor je er geen fan van kunt zijn (wil veel te graag met sylla en plet spelen wat imo gewoon onmogelijk is, te rap spelers naar de kant schuiven en er zijn er nog)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1807 Gepost op: oktober 23, 2014, 09:58:01 am »
Iedereen heeft zijn pos en negatieve kantjes, het is het totaalpakket wat je moet bekijken/evalueren.
Dat Dury flik was in een vorig leven kan dan ook weer zijn voor en nadelen hebben...

Niet altijd alleen de negatieve kanten bekijken.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1808 Gepost op: oktober 23, 2014, 10:25:13 am »
klopt frederik, maar als ik het totaalpakket bekijk, dan ben ik er niet te zot van!
zijn gedrag neigt nog steeds naar flik te gaan, zijn verleden was flik, en zijn manier van omgaan met sommige lijkt soms ook op nen flik! enkel op zijn sportieve prestatie's kun je weinig zeggen, maar zoals reeds aangehaald zijn er toch wel punten waarop je kunt opmerkingen maken!
akkoord, der bestaan ook goeie en sympathieke flikken, maar die zijn maar dun bezaaid ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1809 Gepost op: oktober 23, 2014, 10:52:03 am »
Een trainer moet zijn spelerskern in het gareel (kunnen) houden en 'ik denk' dat hij met zijn voorgeschiedenis wel eerder een voordeel dan een nadeel heeft hoor.

Flikken worden niet alleen getraind om mensen te beboeten van achter een hoekje, al lijkt het daar wel erg op tegenwoordig ... maar worden ook getraind om situaties waarbij ze de gemoederen moeten bedaren of angst, woede, ... bij mensen of groepen aan te pakken. Echtelijke ruzies, ruzie's op caf?, bij wedstrijden, tijdens bijeenkomsten, op markten ...

Ik zie eerder in zijn flik zijn een voordeel dan een nadeel.
Een trainer moet ook autoriteit uitstralen, een trainer hoeft niet de vriend, drinkebroer of maat je van alle spelers zijn.

ps. flikken doen ook maar hun job, alleen den een al wat fanatieker dan den anderen. ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1810 Gepost op: oktober 23, 2014, 11:35:18 am »
ik heb het nie zo voor flikken, ook zijn mentaliteit laat soms te wensen over! sportief gezien heb ik er niks tegen. verder kan ik mogul volledig volgen!
Gewoon omdat het een flik was, das wel heel kort door de bocht..
SV TILL I DIE

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1811 Gepost op: oktober 23, 2014, 11:43:45 am »
Gewoon omdat het een flik was, das wel heel kort door de bocht..

wat er in het beestje zit, blijft er inzitten! ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1812 Gepost op: oktober 23, 2014, 05:08:58 pm »
wat er in het beestje zit, blijft er inzitten! ;)

En wat is er mis met politiemensen?

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1813 Gepost op: oktober 23, 2014, 05:14:29 pm »
En wat is er mis met politiemensen?

Veel  ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1814 Gepost op: oktober 23, 2014, 06:02:18 pm »
@Ranter en Jeroenie

Leg beiden jullie hand op het hoofd en kijk eens wat eronder zit. Misschien komt dan aan het licht waarom je op zo een kort door de bocht mentaliteit politieambtenaren uitspuwt. Wanneer je doet wat je moet doen, en daarin is wel degelijk speling in, kom je niet in de problemen. Daarnaast mag je eens zoeken naar een realistisch wereldbeeld en ik ben ervan overtuigd dat daarin wel degelijk ruimte zal zijn voor de publieke veiligheidsdiensten.

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen!

Dergelijk discussies zijn uiteindelijk zelf te belachelijk om op een voetbalforum te voeren.
One Essevee!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1815 Gepost op: oktober 23, 2014, 11:52:53 pm »
ik snap toch niet waarom er mensen zijn die een hekel hebben aan "de politie" . wat willen jullie dan ? een maatschappij zonder deze mensen ?  dat er dan nooit ergens alcoholcontroles zijn ? dat er nooit rechercheurs zijn die drugdealers oppaken ?  dat er geen agenten een oogje in het zeil houden tijdens manifestaties ? dat er geen agenten zijn die komen bij een verkeersongeval om vaststellingen te doen ?  geen agenten die tussenkomen bij ruzies zodat het nog meer ontaardt ? dat er geen agenten proberen rondtrekkende dievenbendes op te sporen ( zoals dury deed)  :)

er zijn uiteraard wel "good cops" en "bad cops" maar het "tegen de politie zijn" kan er bij mij niet in , ze zijn echt wel nodig hoor, anders heb je chaos, willekeur , en nog meer criminaliteit en onveiligheid .
« Laatst bewerkt op: oktober 23, 2014, 11:54:40 pm door svzw81 »

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1816 Gepost op: oktober 24, 2014, 06:38:53 am »
@Ranter en Jeroenie

Leg beiden jullie hand op het hoofd en kijk eens wat eronder zit. Misschien komt dan aan het licht waarom je op zo een kort door de bocht mentaliteit politieambtenaren uitspuwt. Wanneer je doet wat je moet doen, en daarin is wel degelijk speling in, kom je niet in de problemen. Daarnaast mag je eens zoeken naar een realistisch wereldbeeld en ik ben ervan overtuigd dat daarin wel degelijk ruimte zal zijn voor de publieke veiligheidsdiensten.

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen!

Dergelijk discussies zijn uiteindelijk zelf te belachelijk om op een voetbalforum te voeren.

Daar zeg je het...te belachelijk om op een voetbalforum te zetten.

Swoit, de volgende keer zet ik het erbij dat grappig bedoeld was.Blijkbaar was de  ;) niet voldoende...


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.683
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1817 Gepost op: maart 23, 2015, 10:29:50 am »
Was te verwachten,Dury heeft geen invloed meer op de spelersgroep,ze(oude garde) zijn hem beu(hoe Dury met Oli 'jongleerde' was niet meer mooi,Oli was altijd prof,Dury vond hem een speler die hij enkel in nood bracht,remember ook de bekerfinale verleden jaar wou hem niet opstellen) is ook nog een transfer van Decuyper en dus ook een streepje minder.  Skularson verwijten is ook gemakkelijk, iedereen was dit jaar minder dan de vorige jaren,ik denk dat Oli, net zoals De fauw en Leye, heel belangrijk is in de kleedkamer(Oli zal ook wel soms kritisch zijn voor de coach)teveel persoonlijkheid voor Dury,teveel karakter tegen Dury.  We hebben in het verleden al gezien dat zogezegde spelers die voor Dury niet goed meer waren(Mathijs,Naessens,Chevalier,Leye misschien De fauw ook wel, dat weten we niet echt)toch nog veel waarde hadden,ik hoop dat we volgend jaar niet de definitieve zwanenzang krijgen van Dury.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.205
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1818 Gepost op: maart 23, 2015, 10:43:06 am »
Was te verwachten,Dury heeft geen invloed meer op de spelersgroep,ze(oude garde) zijn hem beu(hoe Dury met Oli 'jongleerde' was niet meer mooi,Oli was altijd prof,Dury vond hem een speler die hij enkel in nood bracht,remember ook de bekerfinale verleden jaar wou hem niet opstellen) is ook nog een transfer van Decuyper en dus ook een streepje minder.  Skularson verwijten is ook gemakkelijk, iedereen was dit jaar minder dan de vorige jaren,ik denk dat Oli, net zoals De fauw en Leye, heel belangrijk is in de kleedkamer(Oli zal ook wel soms kritisch zijn voor de coach)teveel persoonlijkheid voor Dury,teveel karakter tegen Dury.  We hebben in het verleden al gezien dat zogezegde spelers die voor Dury niet goed meer waren(Mathijs,Naessens,Chevalier,Leye misschien De fauw ook wel, dat weten we niet echt)toch nog veel waarde hadden,ik hoop dat we volgend jaar niet de definitieve zwanenzang krijgen van Dury.
Daarom ook dat Dury nooit in een topclub zal kunnen werken.
Kan niet om met karakters zoals je zegt! En bij topclubs heb je er zo een paar lopen.
Zijn chouchou's mogen alles doen (Zie Hazard vorige seizoenen)

Ik kijk nog eerst naar volgend seizoen, maar als dat seizoen even slecht gaat zijn als het huidige, moet Francky mss een stap opzij zetten. Ik miste dit seizoen ook gedrevenheid bij hem

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1819 Gepost op: maart 23, 2015, 10:45:24 am »
Was te verwachten,Dury heeft geen invloed meer op de spelersgroep,ze(oude garde) zijn hem beu(hoe Dury met Oli 'jongleerde' was niet meer mooi,Oli was altijd prof,Dury vond hem een speler die hij enkel in nood bracht,remember ook de bekerfinale verleden jaar wou hem niet opstellen) is ook nog een transfer van Decuyper en dus ook een streepje minder.  Skularson verwijten is ook gemakkelijk, iedereen was dit jaar minder dan de vorige jaren,ik denk dat Oli, net zoals De fauw en Leye, heel belangrijk is in de kleedkamer(Oli zal ook wel soms kritisch zijn voor de coach)teveel persoonlijkheid voor Dury,teveel karakter tegen Dury.  We hebben in het verleden al gezien dat zogezegde spelers die voor Dury niet goed meer waren(Mathijs,Naessens,Chevalier,Leye misschien De fauw ook wel, dat weten we niet echt)toch nog veel waarde hadden,ik hoop dat we volgend jaar niet de definitieve zwanenzang krijgen van Dury.

man man man ge moet ook nie alles op Dury steken. Van Leye en De fauw was hij grote fan. Skulason is te beperkt als voetballer (kwam wel goed tot z'n recht met Malanda of kums naast zich omdat die konden voetballen). Enkel door inzet te tonen kom je er ook niet. Natuurlijk vind ik dit jammer, maar altijd dat roepen naar skulason tijdens de match of als we dan toch eens wonnen was echt immens belachelijk. Tis niet allemaal Dury zijn fout ook hoor.