Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439790 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2020 Gepost op: augustus 19, 2015, 06:44:59 pm »
Geen goeie reclame voor ons,als Dury dan toch zo professioneel is dan moet hij DRINGEND zijn gedrag veranderen tegenover spelers die hij niet meer wil opstellen,ook die spelers zijn mensen,als ik het woord 'people-manager' hoor ivm Dury dan is dit gewoon om te lachen.  Dit wil niet zeggen dat Overtoom een goeie voetballer is,dit Schaad ons imago en kan ervoor zorgen dat er spelers niet meer willen komen.

Bij ELKE club worden spelers soms naar de B-kern gestuurd! Heb jij Overtoom ooit een goede match of speelminuten zien neerzetten? Over de relatie met Dury horen we enkel zijn versie, en wanneer zo een jongen de club dan verliet, krijg je spotgoedkope journalistiek...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.213
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2021 Gepost op: augustus 19, 2015, 06:48:54 pm »
Maar het is wel een feit dat Dury er nog altijd niet tegen kan dat iemand zijn mening geeft!
Enkel Mbaye mag dat wss doen.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 999
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2022 Gepost op: augustus 19, 2015, 06:58:53 pm »
Maar het is wel een feit dat Dury er nog altijd niet tegen kan dat iemand zijn mening geeft!
Enkel Mbaye mag dat wss doen.
Ik denk dat de manier waarop Overtoom met z'n grote Hollandse muil Dury van antwoord diende de reden zal zijn. Mbaye zal dit wijselijk niet in het openbaar doen en op een beschaafde manier.  Als je met Dury eens apart een gesprek hebt en je probeert hem iets diplomatisch aan de man te brengen (met respect voor de trainer z'n standpunt), dan geloof ik nooit dat hij je ervoor zal uit de ploeg zetten.  In de  zakenwereld loop je met diplomatie nu eenmaal ook wat verder dan iemand openlijk te bekritiseren.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2023 Gepost op: augustus 19, 2015, 07:26:37 pm »
... en dat hij nog geen andere ploeg heeft zegt ook veel over zijn kwaliteiten.

Maar zo'n dingen zie ik ook liever niet verschijnen.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2024 Gepost op: augustus 19, 2015, 09:05:06 pm »
Geen goeie reclame voor ons,als Dury dan toch zo professioneel is dan moet hij DRINGEND zijn gedrag veranderen tegenover spelers die hij niet meer wil opstellen,ook die spelers zijn mensen,als ik het woord 'people-manager' hoor ivm Dury dan is dit gewoon om te lachen.  Dit wil niet zeggen dat Overtoom een goeie voetballer is,dit Schaad ons imago en kan ervoor zorgen dat er spelers niet meer willen komen.

Laat mij niet lachen  ;D...spelers niet meer willen komen omwille dergelijke uitlatingen,
nota bene van een speler die naar de B-kern is verbannen, het contract werd verbroken en nu zelfs zonder club zit.

Voetballers zijn geen moraalridders, enkel $$$ is van tel.

Voetballers gaan niet naar Rusland voor het mooie weer of naar azerbaijan voor de rust.  ;)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2025 Gepost op: augustus 19, 2015, 10:25:57 pm »
Laat mij niet lachen  ;D...spelers niet meer willen komen omwille dergelijke uitlatingen,
nota bene van een speler die naar de B-kern is verbannen, het contract werd verbroken en nu zelfs zonder club zit.

Voetballers zijn geen moraalridders, enkel $$$ is van tel.

Voetballers gaan niet naar Rusland voor het mooie weer of naar azerbaijan voor de rust.  ;)
das al waar wa ge zegt maar is niet eerste keer dat wa dit moeten lezen.
ze doen hier vaak aan kapitaalmoord (spelers verpatsen door contract te verbreken)
en den enen krijgt nu eenmaal meer kansen dan een andere...

Zo een zaken zijn geen goeie reclame want dit verhaal hoor je ook van spelers
die hier graag waren.  Dury 2.1 mag dus in productie gaan.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2026 Gepost op: augustus 19, 2015, 10:36:21 pm »
das al waar wa ge zegt maar is niet eerste keer dat wa dit moeten lezen.
ze doen hier vaak aan kapitaalmoord (spelers verpatsen door contract te verbreken)
en den enen krijgt nu eenmaal meer kansen dan een andere...


Zo een zaken zijn geen goeie reclame want dit verhaal hoor je ook van spelers
die hier graag waren.  Dury 2.1 mag dus in productie gaan.

Ben ik niet meer akkoord ...
Zit zonder club, dus er was/is geen interesse in. Dus welk kapitaal moet er dan gemaakt worden?
Als geen hond interesse heeft kost hij alleen maar geld, dus is ontbinden de makkelijkste oplossing.

Is volgens mij gewoon gefrustreerd dat ze ontbonden hebben en nu dus zonder werkgever zit.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.692
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2027 Gepost op: augustus 19, 2015, 10:49:47 pm »
Het gaat hier niet enkel over Overtoom alleen ivm kapitaalvernietiging,het is ook niet de eerste speler die zo uithaalt naar Dury,ik zeg u,Dury heeft nu reeds geen te goede reputatie bij veel spelers,zijn handelswijze ivm spelers die hij niet meer wil/kan gebruiken is gewoonweg te bruut en is nu reeds een probleem bij sommige spelers die ze wilden binnenhalen,ge moet mij niet geloven maar het is zo.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2028 Gepost op: augustus 20, 2015, 07:11:03 am »
Ben ik niet meer akkoord ...
Zit zonder club, dus er was/is geen interesse in. Dus welk kapitaal moet er dan gemaakt worden?
Als geen hond interesse heeft kost hij alleen maar geld, dus is ontbinden de makkelijkste oplossing.

Is volgens mij gewoon gefrustreerd dat ze ontbonden hebben en nu dus zonder werkgever zit.

En jij denkt dat zijn contract ontbinden ons geen geld gekost heeft?

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2029 Gepost op: augustus 20, 2015, 07:50:58 am »
En jij denkt dat zijn contract ontbinden ons geen geld gekost heeft?
Natuurlijk wel. Maar zal nooit zoveel zijn als zijn contract gewoon laten uitdoen...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2030 Gepost op: augustus 21, 2015, 10:50:54 pm »
Natuurlijk wel. Maar zal nooit zoveel zijn als zijn contract gewoon laten uitdoen...

Toch wel... Bij contractontbinding betaalt de club gewoon wat hij anders had gekregen als hij zijn contract had uitgedaan. (Correct me if I'm wrong)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2031 Gepost op: augustus 21, 2015, 11:08:39 pm »
Toch wel... Bij contractontbinding betaalt de club gewoon wat hij anders had gekregen als hij zijn contract had uitgedaan. (Correct me if I'm wrong)

We weten het natuurlijk niet, maar ik denk dat bij spelers die twijfelachtig zijn of nog alles moeten bewijzen wel in hun contract een verbrekingsvergoeding vermeld zal staan? Mogelijks zal er x-maand gespecificeerd zijn, en zeker geen 100%.

Bij spelers met een reputatie is dat mogelijke wel een andere verhaal.

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2032 Gepost op: september 04, 2015, 07:44:47 am »
Allez daar gaan we weer  :-\

Dury in beeld bij Standard:

Is Francky Dury met Zulte Waregem opnieuw gelanceerd voor een sterk seizoen? De ervaren coach kende al meermaals successen met Essevee en momenteel prijkt zijn ploeg op de vierde stek. Maar blijft Dury wel in het Regenboogstadion?

Bij Standard is de trainerspost immers vacant, al is Yannick Ferrera volgens La Derni?re Heure de voorkeurstrainer op Sclessin. Als Standard naast Ferrera grijpt, dan kan Dury in beeld komen als alternatief, zo laat de Waalse bron blijken.

De coach Zulte Waregem zou hoog aangeschreven staan bij Standard-voorzitter Bruno Venanzi en ook bij Mircea Rednic zou dat het geval zijn. Dury waagde eerder zijn kans bij AA Gent, maar daar kwam zijn verblijf in het slot van zijn eerste seizoen tot een einde.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/189834/Dury_wordt_gelinkt_aan_deze_topclub#ixzz3kkIsuaZG

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2033 Gepost op: september 04, 2015, 08:49:44 am »
Allez daar gaan we weer  :-\

Dury in beeld bij Standard:

Is Francky Dury met Zulte Waregem opnieuw gelanceerd voor een sterk seizoen? De ervaren coach kende al meermaals successen met Essevee en momenteel prijkt zijn ploeg op de vierde stek. Maar blijft Dury wel in het Regenboogstadion?

Bij Standard is de trainerspost immers vacant, al is Yannick Ferrera volgens La Derni?re Heure de voorkeurstrainer op Sclessin. Als Standard naast Ferrera grijpt, dan kan Dury in beeld komen als alternatief, zo laat de Waalse bron blijken.

De coach Zulte Waregem zou hoog aangeschreven staan bij Standard-voorzitter Bruno Venanzi en ook bij Mircea Rednic zou dat het geval zijn. Dury waagde eerder zijn kans bij AA Gent, maar daar kwam zijn verblijf in het slot van zijn eerste seizoen tot een einde.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/189834/Dury_wordt_gelinkt_aan_deze_topclub#ixzz3kkIsuaZG

Voor iedereen in paniek schiet:
Dury heeft zelf gezegd bij de interesse van Lille OSC dat hij Zulte Waregem niet wil verlaten. Heeft hier een mooi project lopen en nog een contract voor X aantal seizoenen.
Alle respect voor de journalisten van voetbalnieuws.be, maar dit is imo louter speculatie
No pain, no gain.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2034 Gepost op: september 04, 2015, 09:29:50 am »
heeft Standard nu zo'n goeie ploeg? maakten zelfs in Standard het spel niet tegen ons....is zelfs een ploeg waarvan ik niet weet of ze PO I zullen halen

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2035 Gepost op: september 04, 2015, 10:01:59 am »
heeft Standard nu zo'n goeie ploeg? maakten zelfs in Standard het spel niet tegen ons....is zelfs een ploeg waarvan ik niet weet of ze PO I zullen halen

Neen Standard heeft momenteel geen goed team. Daarom zoekt deze topclub ook een nieuwe trainer.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2036 Gepost op: september 04, 2015, 10:04:54 am »
Neen Standard heeft momenteel geen goed team. Daarom zoekt deze topclub ook een nieuwe trainer.

ehhhehh :D :D

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2037 Gepost op: september 04, 2015, 10:29:26 am »
Voor iedereen in paniek schiet:
Dury heeft zelf gezegd bij de interesse van Lille OSC dat hij Zulte Waregem niet wil verlaten. Heeft hier een mooi project lopen en nog een contract voor X aantal seizoenen.
Alle respect voor de journalisten van voetbalnieuws.be, maar dit is imo louter speculatie

Idd, denk niet dat Dury ge?nteresseerd is om naar een club te gaan waar de afgelopen 6 jaar 9 trainers zijn gepasseerd enkel en alleen om de boel te gaan redden. Zeker niet als hij hier kan werken in wat men een van de beste trainings complexen van belgie noemt, zekerheid heeft dat hij hier mag blijven ook al gaat het eens minder en de komende jaren een nieuw stadion zal zien optrekken.
De reactie van Dury kan je eigenlijk al voorspellen: Het is flaterend dat men aan mij denkt maar ik heb nog een project in Waregem dat ik wil afwerken.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.658
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2038 Gepost op: september 04, 2015, 10:39:18 am »
Idd, denk niet dat Dury ge?nteresseerd is om naar een club te gaan waar de afgelopen 6 jaar 9 trainers zijn gepasseerd enkel en alleen om de boel te gaan redden. Zeker niet als hij hier kan werken in wat men een van de beste trainings complexen van belgie noemt, zekerheid heeft dat hij hier mag blijven ook al gaat het eens minder en de komende jaren een nieuw stadion zal zien optrekken.
De reactie van Dury kan je eigenlijk al voorspellen: Het is flaterend dat men aan mij denkt maar ik heb nog een project in Waregem dat ik wil afwerken.

Idd waarom zou je werkzekerheid hebt (zelfs met slechte resultaten) zou je zot moeten zijn om naar een trainerskerkhof club gaan...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2039 Gepost op: september 04, 2015, 04:15:03 pm »
Voetbalnieuws.be, Nr10.be, voetbal24.be en toestanden. Ik lees dat allemaal niet.

Ik moet daarvan kotsen.

Over transfer N'Diaye naar Antwerp: "Toptransfer voor Antwerp: middenvelder met CL-ervaring."
Omdat je er toch maar op zou klikken. Ik doe dat dan expres ni?t.
Ik weiger pertinent om dat soort sites aan te klikken en hen hun zin te geven.

"Yanninck Ferrera nieuwe trainer Standard."
"Francky Dury verlaat Zulte Waregem voor een andere club in Belgi?."
 :-X :-[