Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439778 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2160 Gepost op: maart 07, 2016, 07:12:50 pm »
Dury had groot gelijk dat hij eens de arbitrage aan de kaak stelde en dan vooral de bevoordeling van de grote ploegen.Dit is idd.al jaren zo en het betert er niet op.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.205
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2161 Gepost op: maart 07, 2016, 07:17:44 pm »
Ik vind het vooral kinderachtig van Dury.
Kijk naar jezelf. Sinds de stage trekt het spel op geen kloten meer. Gewoonweg degradatievoetbal.
Niets van schwung zit er nog in dit elftal.
Men mag hier eens een grondige analyse maken

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2162 Gepost op: maart 07, 2016, 07:32:42 pm »
Ik vind het vooral kinderachtig van Dury.
Kijk naar jezelf. Sinds de stage trekt het spel op geen kloten meer. Gewoonweg degradatievoetbal.
Niets van schwung zit er nog in dit elftal.
Men mag hier eens een grondige analyse maken

2

Akkoord met het commentaar van Vandenbempt op Sporza.
Ondanks hij altijd klaar staat om op Dury's kop te schijten, heeft hij deze keer gelijk.

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2593304



Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2163 Gepost op: maart 07, 2016, 11:45:22 pm »
Ik vind het vooral kinderachtig van Dury.
Kijk naar jezelf. Sinds de stage trekt het spel op geen kloten meer. Gewoonweg degradatievoetbal.
Niets van schwung zit er nog in dit elftal.
Men mag hier eens een grondige analyse maken

Het is niet kinderachtig en het zal ook wel een stuk uit frustratie zijn over het slechte spel van de laatste weken maar vooral dom. Toen ik hem tijdens de rust bezig zag tegen de arbiter wist ik al genoeg voor de tweede helft. Hoe meer je over de arbiters klaagt hoe meer ze in latere wedstrijden tegen je ploeg zullen fluiten.
Sedert de winterstop draait het inderdaad niet meer en dat heeft volgens mij diverse redenen : 1. Dame Fortuna die we voor nieuwjaar heel veel aan onze kant hadden (Oostende, Mechelen, speler van Westerlo die de 0-2 laat liggen door te missen voor een lege goal, enz) die veranderde van kamp  2. Onze spelers die het verschil maakten voor nieuwjaar die totaal uit vorm zijn 3. Uitvallen van Aneke die ook al is hij traag de enige is die ballen kan recuperen  4. Wintertransfers die niet renderen (was vorig jaar ook zo ook al heten ze dan Kaya en Cordaro).
In feite hadden we beter een regelmatiger seizoen gespeeld (iets minder de eerste ronde, iets betere tweede ronde), waarschijnlijk stonden we dan op dezelfde plaats in het klassement en was er tevreden heid ipv ontgoocheling.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2164 Gepost op: maart 08, 2016, 07:26:20 am »
Het was inderdaad heel dom. Onze trainer kan best de opfrissingscursus mediatraining volgen. De teneur gisteren in Extra-time was duidelijk (en correct). Geen probleem indien hij iets zegt over de buitenspel goal van Standard, hij mocht zelfs beweren dat Meit? geen rood verdiende. Maar hij moet niet verwijzen naar het feit dat het scheidsrechterstrio franstalig is.

Alle aandacht gaat nu naar het feit of trainers straffeloos mogen uithalen naar de scheidsrechters, terwijl de discussie moet gaan over de vraag of grote ploegen bevoordeeld zijn.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.251
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2165 Gepost op: maart 08, 2016, 07:58:46 am »
Alle aandacht gaat nu naar het feit of trainers straffeloos mogen uithalen naar de scheidsrechters, terwijl de discussie moet gaan over de vraag of grote ploegen bevoordeeld zijn.
Klopt, maar je weet even goed als ik dat ze daar, zelfs zonder de verwijzingen van Franky, geen woord over zouden reppen he...  ???

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2166 Gepost op: maart 08, 2016, 09:56:36 am »

-knip-

Alle aandacht gaat nu naar het feit of trainers straffeloos mogen uithalen naar de scheidsrechters, terwijl de discussie moet gaan over de vraag of grote ploegen bevoordeeld zijn.

Inderdaad, maar ik kan Dury wel begrijpen ...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2167 Gepost op: maart 08, 2016, 11:19:48 am »
Dury had groot gelijk dat hij eens de arbitrage aan de kaak stelde en dan vooral de bevoordeling van de grote ploegen.Dit is idd.al jaren zo en het betert er niet op.

En tegen Oostende? Waren wij dan de grote ploeg die bevoordeeld werd?

Doe toch eens normaal met dat gedoe over de arbitrage. Soms zit het tegen en soms zit het mee.

En van die grote clubs, ook maar onzin hoor. Misschien dat een scheidsrechter in een groot stadion met 30,000 schreeuwende mensen al eens sneller iets zal fluiten dan in een leeg stadion met 5,000 man, maar de blunders in het nadeel van Club Brugge en Anderlecht zijn ook niet op twee handen te tellen.

Dury heeft zich een h??l kleine verliezer getoond, dat is alles. Beter in eigen boezem kijken.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2168 Gepost op: maart 08, 2016, 11:24:07 am »
2

Akkoord met het commentaar van Vandenbempt op Sporza.
Ondanks hij altijd klaar staat om op Dury's kop te schijten, heeft hij deze keer gelijk.

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2593304

Excuseer? Hoe kan je daar nu mee akkoord gaan. Het is gewoon onwaarschijnlijk hypocriet van Vandebempt. 2 weken geleden was hij nog moord en brand aan het schreeuwen over de scheidsrechter in Anderlecht - Olympiakos. Toen sleurde hij er meteen de jaren 80 bij om omkoping te insinueren. Maar nu Standard flagrant bevoordeeld wordt tegenover ons, kunnen we maar beter stoppen, als we ook maar zouden denken dat hier sprake is van matchfixing. Dan stel ik mij de vraag, wat is er op 2 weken tijd verandert in de denkwijze van Peter Vandenbempt?

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2169 Gepost op: maart 08, 2016, 11:28:01 am »
Ja, want de arbitrage bij Olympiakos-Anderlecht kan je vergelijken met die van afgelopen weekend...

 "Nu Standard flagrant bevoordeeld wordt tegenover ons".

Nogmaals, tegen Oostende, wie werd daar bevoordeeld?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2170 Gepost op: maart 08, 2016, 11:31:42 am »
Ja, want de arbitrage bij Olympiakos-Anderlecht kan je vergelijken met die van afgelopen weekend...

 "Nu Standard flagrant bevoordeeld wordt tegenover ons".

Nogmaals, tegen Oostende, wie werd daar bevoordeeld?

Ah bon, dus vandenbempt mag omkoping insinueren bij Olympiakos, maar het mag niet als er in Standard 5(!!!!!) mensen offside staan bij een statische fase en een lijnrechter met een perfecte zichtlijn? Neen, als we dat doen, dan stoppen we er beter mee volgens rechtlijnige Peter.



Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2171 Gepost op: maart 08, 2016, 11:36:16 am »
De fout in het voordeel van Standard was flagrant, maar de niet getrokken rode kaart voor ons tegen Oostende niet dan? Of die spookpenalty vorig (?) seizoen van Genk? Zijn dat allemaal complotten dan? Zitten ze bij de bond met de scheidsrechters samen in het begin van het seizoen om te beslissen wie het slachtoffer wordt van het grote complot dit jaar?

Doe normaal.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2172 Gepost op: maart 08, 2016, 01:17:03 pm »
het woord complot en gewoon slechte arbiters, lijnrechters wordt duidelijk door elkaar gehaald.
dat over 30 wedstrijden grotere ploegen worden bevoordeeld....tja, is bijna altijd zo.
Dufour is zo'n speler: moest hij bij een kleinere ploeg spelen...hij had al 5 rode kaarten dit seizoen.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2173 Gepost op: maart 08, 2016, 06:39:57 pm »
Dat is idd. zo,maar dat gebeurde vroeger nog meer toen we niet alles op tv zagen.
Als Defour bij essevee speelt is hij de helft van het seizoen geschorst.Kijk ook maar eens wat Simons allemaal mag doen voor hij geel krijgt.Buffel laat zich iedere match 10 keer vallen,maar krijgt hij er geel voor?
Ik kan nog talloze voorbeelden aanhalen van spelers bij grote ploegen die heel veel moeten doen om eens geel te krijgen.Maar door de tv is dat al verbeterd ten opzichte van vroeger,maar we zijn er nog lang niet.We hadden idd. de scheids mee tegen Oostende,vooral dan bij de fase met Deridder maar daartegen staan legio voorbeelden van het feit dat we de scheids tegen hadden.Grote ploegen worden nog altijd bevoordeeld en als ze dan op de europese sc?ne komen , zijn zij de kleintjes en voelen zij zich vaak benadeeld.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2174 Gepost op: maart 08, 2016, 11:53:30 pm »
100%juist en extra time  cafepraat en vandenbempt peist dat ie interessant is , en standard 1e speeldag volgend seizoen zonder supporters wat een  klucht van een straf voor recidivisten😇 't begint te stinken te stinken te stinken in mijnen hof !......😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2175 Gepost op: maart 09, 2016, 11:52:56 am »
Ik blijf het zeggen, Dury functioneerde goed toen hij iemand naast zich had die zich bezig hield met het sportieve en hijzelf daar de kar niet moest trekken.

Nu is Dury (op eigen vraag) ook sportief manager maar dit lijkt nergens op. Het is een duiventil geworden en het lijkt erop dat ze allemaal via zijn vriend Mogi Bayat komen.

Ik heb het al gezegd maar we moeten terug naar de basis:
- goed scoutingsapparaat in lagere klassen en Frankrijk (hebben wij nog een scoutingapparaat?)
- iemand 'ervaren' die het sportieve management en legale (contracten) op zich neemt

In die constructie krijgt Dury van mij nog een kans, op de huidige wijze werkt het niet meer, dat is duidelijk.


Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2176 Gepost op: maart 09, 2016, 12:06:32 pm »
Ik blijf het zeggen, Dury functioneerde goed toen hij iemand naast zich had die zich bezig hield met het sportieve en hijzelf daar de kar niet moest trekken.

Nu is Dury (op eigen vraag) ook sportief manager maar dit lijkt nergens op. Het is een duiventil geworden en het lijkt erop dat ze allemaal via zijn vriend Mogi Bayat komen.

Ik heb het al gezegd maar we moeten terug naar de basis:
- goed scoutingsapparaat in lagere klassen en Frankrijk (hebben wij nog een scoutingapparaat?)
- iemand 'ervaren' die het sportieve management en legale (contracten) op zich neemt

In die constructie krijgt Dury van mij nog een kans, op de huidige wijze werkt het niet meer, dat is duidelijk.

Efkes meegeven dat Mogi Bayat zo wat 2/3 van de spelers in Belgie ofzo in zijn portefeuille heeft zitten. Tzal wel zoveel niet zijn, maar elke transfer in Belgie is hij bijna waarschijnlijk bij betrokken. Je kan gewoon niet om hem heen, wil je zaken doen

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2177 Gepost op: maart 09, 2016, 01:54:39 pm »
Dury is essevee. Alles wat er de voorbije 15 jaar is gerealiseerd komt voor het grootste deel door deze meneer. Ik zeg dit niet graag maar ik zou wat meer respect voor deze man kunnen vragen want je zag wat er met onze club gebeurde toen een Bart De Roover kwam of de grote Hugo Broos. Allemaal niks. Hij kwam ons redden en de jaren daaropvolgend waren we telkens bijna kampioen. Nu gaat het wat minder en gaan er hier mensen durven te zeggen dat hij weg moet. Wat bezielt je dan vraag ik me af. Eigenlijk zijn we allemaal enorm verwend geweest maar keep it real. Met deze ploeg heeft Dury het maximale bereikt. Fantastisch dat we nog meedoen voor play off1. En geloof me dit seizoen heeft onze meneer Dury weer veel geleerd en kunnen we volgend seizoen weer iets beter verwachten.

Heb respect voor iedere azijnpisser die hier op het forum zit maar moest dit even kwijt.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.683
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2178 Gepost op: maart 09, 2016, 04:22:29 pm »
Dury is essevee. Alles wat er de voorbije 15 jaar is gerealiseerd komt voor het grootste deel door deze meneer. Ik zeg dit niet graag maar ik zou wat meer respect voor deze man kunnen vragen want je zag wat er met onze club gebeurde toen een Bart De Roover kwam of de grote Hugo Broos. Allemaal niks. Hij kwam ons redden en de jaren daaropvolgend waren we telkens bijna kampioen. Nu gaat het wat minder en gaan er hier mensen durven te zeggen dat hij weg moet. Wat bezielt je dan vraag ik me af. Eigenlijk zijn we allemaal enorm verwend geweest maar keep it real. Met deze ploeg heeft Dury het maximale bereikt. Fantastisch dat we nog meedoen voor play off1. En geloof me dit seizoen heeft onze meneer Dury weer veel geleerd en kunnen we volgend seizoen weer iets beter verwachten.

Heb respect voor iedere azijnpisser die hier op het forum zit maar moest dit even kwijt.
Ok, ik heb respect voor uw mening, en ik ben geen azijnpisser.  Dankzij Dury zitten we inderdaad nu waar we zitten, waarvoor dank.  Ik zie drie verschillende Dury's, Dury 1,2 en nu 3.  Dury heeft enorm veel verdiensten bij Essevee,maar wat hij de laatste 2 jaar doet is een voorteken dat we er beter iets aan doen, bij Dury 3 zie ik weinig terug van Dury 1 en 2, dat moet je durven erkennen, en dat heeft heel weinig te maken met de zogezegde minder kwalitatieve groep, die door hem zelf is samengesteld.  Hij heeft teveel macht bij Essevee, hij mag en kan teren op enig krediet,maar moest Dury zo hard zijn tegenover zichzelf zoals hij soms is voor bepaalde spelers zou hij zichzelf een c4 moeten geven.  En veel geleerd?  Ik denk juist dat hij een klopke kreeg vorig jaar en sindsdien is hij de weg kwijt.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2179 Gepost op: maart 09, 2016, 04:42:22 pm »
Ok, ik heb respect voor uw mening, en ik ben geen azijnpisser.  Dankzij Dury zitten we inderdaad nu waar we zitten, waarvoor dank.  Ik zie drie verschillende Dury's, Dury 1,2 en nu 3.  Dury heeft enorm veel verdiensten bij Essevee,maar wat hij de laatste 2 jaar doet is een voorteken dat we er beter iets aan doen, bij Dury 3 zie ik weinig terug van Dury 1 en 2, dat moet je durven erkennen, en dat heeft heel weinig te maken met de zogezegde minder kwalitatieve groep, die door hem zelf is samengesteld.  Hij heeft teveel macht bij Essevee, hij mag en kan teren op enig krediet,maar moest Dury zo hard zijn tegenover zichzelf zoals hij soms is voor bepaalde spelers zou hij zichzelf een c4 moeten geven.  En veel geleerd?  Ik denk juist dat hij een klopke kreeg vorig jaar en sindsdien is hij de weg kwijt.

De waarheid zal ergens in het midden liggen. Ik zie Dury na de match nog altijd een klare analyse geven op de persconferentie met de twee trainers en zie hem ook tijdens de match doen wat hij al altijd deed.
Ik vind wel dat we er rekening mee moeten houden dat we voor het tweede jaar op rij en de stadion verbouwingen zullen daar voor veel tussen zitten met een kwalitatief mindere kern zitten. Betere spelers halen zit er niet in wegens te duur en huurspelers tja dat zijn huurspelers.
Nu rondom mij zitten er in de tribune al 15 jaar Dury buiten te roepen als het wat minder loopt.
Ik blijf bij mijn standpunt : met deze kern linkerkolom halen en op de laatste speeldag nog een (water)kans op PO1 hebben zullen er weinig Dury na doen. Wat niet wil zeggen dat ik het met al zijn keuzes eens ben.