Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439787 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.683
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2260 Gepost op: maart 20, 2017, 10:35:01 am »
Hebt ook gelijk essevee1972 maar wat Dury vooral wil zeggen is dat indien we Belgische spelers willen lospeuteren van de top 5 we moeten durven meer moeten bieden dan 300 000 EURO.  Als je een Coopman wil kopen dan moet je daar toch een miljoen willen voor betalen (vr minder zal Brugge hem niet laten vertrekken, huren is ook een optie,maar zal niet aan dezelfde voorwaarden zijn,duurder voor ons).

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2261 Gepost op: maart 20, 2017, 10:46:03 am »
Hebt ook gelijk essevee1972 maar wat Dury vooral wil zeggen is dat indien we Belgische spelers willen lospeuteren van de top 5 we moeten durven meer moeten bieden dan 300 000 EURO.  Als je een Coopman wil kopen dan moet je daar toch een miljoen willen voor betalen (vr minder zal Brugge hem niet laten vertrekken, huren is ook een optie,maar zal niet aan dezelfde voorwaarden zijn,duurder voor ons).

Inderdaad. En hij zegt dan wel dat we geen concurrent zijn van de G5, maar dat zijn we uiteraard w?l. We werden op een afgeweken vrije trap na kampioen een paar jaar geleden: ze w?ten dat we in staat zijn om prijzen te pakken, zie ook afgelopen weekend.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.777
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2262 Gepost op: maart 20, 2017, 01:01:58 pm »
mij lijkt het hoogtijd voor een sateliet ploeg
waar de jonge aankopen wel terug tijd kunnen krijgen
want nu kan dat niet meer.... want doe tijd kost punten....

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2263 Gepost op: maart 22, 2017, 02:01:56 pm »
over een jaar of 2 hoop ik toch onze eerste spelers in de a kern te zien van de soccer school

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2264 Gepost op: maart 22, 2017, 03:22:56 pm »
over een jaar of 2 hoop ik toch onze eerste spelers in de a kern te zien van de soccer school

Dat zou toch de bedoeling moeten zijn, al zal dat het eerste jaar wss enkel nog maar meetrainen zijn. Die jongens zijn dan pas 18 of moeten het nog worden.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2265 Gepost op: maart 22, 2017, 06:21:40 pm »
Franky (en Naessens) ere burger van Zulte

[youtube]bYHbGPZBX4o[/youtube]

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2266 Gepost op: maart 29, 2017, 04:11:39 pm »
Zulte Waregem komt met verrassend nieuw over Dury
29 Maart 2017 15:46 via voetbalnieuws.be
 
Willy Naessens is al jaren de sterke man bij Zulte Waregem en hij is zeer tevreden over Francky Dury. Hij wil het contract van de succestrainer van Zulte Waregem openbreken.

"Stabiliteit is de sleutel. Francky is niet zomaar een trainer, hij hoort bij het bestuur en de dagelijkse werking van de club. We werken al samen van toen Zulte nog in eerste provinciale speelde. Dury zorgt voor evenwicht en dat is heel belangrijk voor een club. Dit is zijn thuis. Hij heeft nog een contract van 7 jaar, maar we willen er zelfs 10 van maken", zegt hij in Het Belang van Limburg.

"De trainer wordt altijd opzij geschoven, terwijl er ook ieder jaar 6 ? 7 nieuwe spelers bij komen. Dat is de omgekeerde wereld. Een trainer moet stabiliteit brengen en heeft daar tijd voor nodig. Dat gaat niet op ??n maand. Er ontstaat te snel paniek bij clubs. Ploegen hebben natuurlijk schrik om uit eerste klasse te vallen. Je belandt dan van de hemel in de hel. Toch moet je op zo?n momenten rustig blijven en het vertrouwen behouden in je coach."


Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/242704/Zulte_Waregem_komt_met_verrassend_nieuw_over_Dury

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2267 Gepost op: maart 29, 2017, 04:45:37 pm »
Zulte Waregem komt met verrassend nieuw over Dury
29 Maart 2017 15:46 via voetbalnieuws.be
 
Willy Naessens is al jaren de sterke man bij Zulte Waregem en hij is zeer tevreden over Francky Dury. Hij wil het contract van de succestrainer van Zulte Waregem openbreken.

"Stabiliteit is de sleutel. Francky is niet zomaar een trainer, hij hoort bij het bestuur en de dagelijkse werking van de club. We werken al samen van toen Zulte nog in eerste provinciale speelde. Dury zorgt voor evenwicht en dat is heel belangrijk voor een club. Dit is zijn thuis. Hij heeft nog een contract van 7 jaar, maar we willen er zelfs 10 van maken", zegt hij in Het Belang van Limburg.

"De trainer wordt altijd opzij geschoven, terwijl er ook ieder jaar 6 ? 7 nieuwe spelers bij komen. Dat is de omgekeerde wereld. Een trainer moet stabiliteit brengen en heeft daar tijd voor nodig. Dat gaat niet op ??n maand. Er ontstaat te snel paniek bij clubs. Ploegen hebben natuurlijk schrik om uit eerste klasse te vallen. Je belandt dan van de hemel in de hel. Toch moet je op zo?n momenten rustig blijven en het vertrouwen behouden in je coach."


Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/242704/Zulte_Waregem_komt_met_verrassend_nieuw_over_Dury

Gemakkelijk gezegd natuurlijk, maar je moet dan wel een goeie trainer hebben natuurlijk. Toen Dury hier weg was, waren we ook niet meteen een voorbeeld te noemen. Toen hadden we ook 4 trainers op 2 seizoen. De Roover, Broos, Kalezic, terug Dury

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2268 Gepost op: april 15, 2017, 09:41:07 am »
Het Laatste Nieuws 15/04/2017
Via Joost M

« Laatst bewerkt op: april 15, 2017, 09:52:20 am door svennay »

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.209
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2269 Gepost op: april 15, 2017, 06:14:21 pm »
Er zou dus effectief wel contact geweest zijn.
Tot 2maal toe naar ik vernomen heb. Zouden hem boven Mazzu verkiezen

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2270 Gepost op: april 15, 2017, 07:19:17 pm »
Er zou dus effectief wel contact geweest zijn.
Tot 2maal toe naar ik vernomen heb. Zouden hem boven Mazzu verkiezen

Als de FCB-Fans vorige keer niets van Dury moesten weten zal dit volgens mij nu niet ander zijn.


Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.209
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2271 Gepost op: april 16, 2017, 09:55:07 am »
Er zou dus effectief wel contact geweest zijn.
Tot 2maal toe naar ik vernomen heb. Zouden hem boven Mazzu verkiezen

Als de FCB-Fans vorige keer niets van Dury moesten weten zal dit volgens mij nu niet ander zijn.

Daar ben ik niet zo zeker van

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.683
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2272 Gepost op: april 17, 2017, 10:55:35 pm »
Er zou dus effectief wel contact geweest zijn.
Tot 2maal toe naar ik vernomen heb. Zouden hem boven Mazzu verkiezen

Als de FCB-Fans vorige keer niets van Dury moesten weten zal dit volgens mij nu niet ander zijn.

Daar ben ik niet zo zeker van
Ik ook niet, de perceptie is nu totaal anders dan toen, ondertussen heeft Dury ook al wat meer palmares,vice-kampioen, daarna vierde en bekerfinalist, en terug bekerwinst en 2x PO1,en dit met Essevee.   Ik hoor toch heel wat Brugge-fans die er nu niks op tegen hebben. 
Maar Dury heeft hier een heel mooi VAST contract, en Dury zette al wat druk om wat meer geld uit te geven voor transfers, ik denk wel dat indien het bestuur Dury niet wil volgen men wel eens zou kunnen verschieten, maar ze zullen Dury wel op zijn wenken bedienen, ze zouden anders toch wel heel dom zijn.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.251
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2273 Gepost op: april 18, 2017, 07:38:59 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
18 april 2017

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2274 Gepost op: april 18, 2017, 10:54:52 am »
niet mis bedoeld wss van franky! maar dit zal weer tot speculaties leiden...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2275 Gepost op: april 18, 2017, 11:11:17 am »
niet mis bedoeld wss van franky! maar dit zal weer tot speculaties leiden...

Er is zoiezo al speculatie, volgens wat ik gisteren hoorde van mensen die iets dichter bij het bestuur staan wordt er deze week samengezeten met Brugge omtrent Coopman. De grootste vrees is blijkbaar dat ze ook met de vraag gaan komen wat de kostprijs is van Dury.

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2276 Gepost op: april 18, 2017, 11:40:15 am »
oei :) ja wordt vervolgd ik weet toch nie wat ik van da grapke moet vinden.......... https://twitter.com/VTMStadion/status/853986829313429505 kheb er een dubbel gevoel bij tis mooi maar.... ach we zien wel :)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2277 Gepost op: april 24, 2017, 03:56:00 pm »
"Er is nog geen enkel contact geweest met Club Brugge"
24 April 2017 15:45 via voetbalnieuws.be

Club Brugge moet na het seizoen heel wat nieuwe spelers gaan aantrekken, maar ook in de technische staf gaat er heel wat veranderen. E?n naam wordt steeds vaker genoemd.

Francky Dury reageert op de vermeende interesse van Blauw-Zwart. "Eerlijk? Ik heb een lang contract bij Zulte Waregem en ik amuseer me hier. Ik bekleed hier als coach en sportief directeur ook een dubbele functie", vertelde hij aan Het Laatste Nieuws.

"Dit is een mooie club met een mooi project. Zolang ik me hier amuseer, zie ik geen reden om te vertrekken. Of ik niet opensta voor andere clubs? Dat zijn hypothetische vragen. Voor mij is het simpel: ik heb hier nog een lang contract en ik amuseer me. De rest zien we wel. Er is tot op vandaag alleszins nog geen enkel contact geweest met Club."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/245044/Er_is_nog_geen_enkel_contact_geweest_met_Club_Brugge

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2278 Gepost op: april 24, 2017, 08:09:23 pm »
Interessanter is het interview dat hij deze namiddag had met HLN.

http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/3141117/2017/04/24/Dury-Club-Ik-heb-nog-een-lang-contract-bij-Zulte-Waregem-en-ik-amuseer-me-hier.dhtml

Te bekijken vanaf minuut 15.45 van het einde.

"We moeten ons in de as van de ploeg versterken. In alle rangen. Me?t? en Lerager zullen vertrekken, denk ik. Dus is het belangrijk om op die posities versterkingen binnen te halen. Ook naast Mbaye Leye, die een schitterend seizoen speelt, moet er iets bij. We hebben snelheid nodig voorin."

OEF.
« Laatst bewerkt op: april 24, 2017, 08:13:22 pm door balboa »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.251
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2279 Gepost op: april 24, 2017, 08:34:13 pm »
Interessanter is het interview dat hij deze namiddag had met HLN.

http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/3141117/2017/04/24/Dury-Club-Ik-heb-nog-een-lang-contract-bij-Zulte-Waregem-en-ik-amuseer-me-hier.dhtml

Te bekijken vanaf minuut 15.45 van het einde.

"We moeten ons in de as van de ploeg versterken. In alle rangen. Me?t? en Lerager zullen vertrekken, denk ik. Dus is het belangrijk om op die posities versterkingen binnen te halen. Ook naast Mbaye Leye, die een schitterend seizoen speelt, moet er iets bij. We hebben snelheid nodig voorin."

OEF.
Ik vond dit geen interessant interview want het zat weer boordevol clich?s...
Ze willen snelheid naast Mbaya maar wat ben je daar mee als je dan voor doel moet wachten tot hij eindelijk ook zijn positie ingenomen heeft om een voorzet te ontvangen.
Tegen dan staat je tegenstander al met  man voor de goal geparkeerd...  ::)