Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439787 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3220 Gepost op: oktober 03, 2021, 08:18:15 pm »
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2021, 08:21:38 pm door Frederik »

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3221 Gepost op: oktober 04, 2021, 09:08:50 am »
Van "We pakken ze één voor één." naar "We worden één voor één gepakt door Dury."

Laat de eer aan jezelf aub...

Online Godie

  • Leden
  • Berichten: 38
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3222 Gepost op: oktober 11, 2021, 09:13:56 pm »
Dit versta ik niet meer. Het gaat niet ieder jaar lukken om u te redden. Onbegrijpelijk.

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3223 Gepost op: november 21, 2021, 02:59:51 pm »
Als hij echt van de club houdt moet hij stoppen, dit lukt niet meer

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3224 Gepost op: november 21, 2021, 04:37:58 pm »
Als hij echt van de club houdt moet hij stoppen, dit lukt niet meer
klopt
alleen houdt hij enkel van deze club
omdat mensen uit het verleden
hem rijkelijk hebben bediend
en beslisten om zijn oudedag te financieren

maar wie zou nee zeggen tegen ca 1m/j
en dat 10j lang…
om dan plots nog jaartje extra en bijhorende loonsverhoging bij te krijgen…


Online BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3225 Gepost op: november 22, 2021, 11:41:29 am »
FD moet niet ontslagen worden. Kost te veel. ‘Gun’ hem een vervroegde vakantie met uitbetaling van zijn loon tot einde seizoen. Die kost hebben we toch. Zo verhinder je een ontslagpremie.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.650
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3226 Gepost op: november 22, 2021, 12:04:42 pm »
FD moet niet ontslagen worden. Kost te veel. ‘Gun’ hem een vervroegde vakantie met uitbetaling van zijn loon tot einde seizoen. Die kost hebben we toch. Zo verhinder je een ontslagpremie.
Blijkbaar juridisch niet zo eenvoudig. Kan toch als verdoken ontslag worden gezien waarbij vergoeding moet worden betaald.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3227 Gepost op: november 22, 2021, 12:25:37 pm »
FD moet niet ontslagen worden. Kost te veel. ‘Gun’ hem een vervroegde vakantie met uitbetaling van zijn loon tot einde seizoen. Die kost hebben we toch. Zo verhinder je een ontslagpremie.
Blijkbaar juridisch niet zo eenvoudig. Kan toch als verdoken ontslag worden gezien waarbij vergoeding moet worden betaald.
zelfs non actief zetten is niet eenvoudig
als je zijn normale werk belemmert
kan je al in de fout gaan

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3228 Gepost op: november 22, 2021, 12:45:04 pm »
Kijk naar Manchester United, prachtig statement voor Ole Gunnar Solskjaer gisteren. 
Hij moet het ook aftrappen maar de club en de trainer hebben het mooi ingekaderd, met nog een afscheidsinterview.

Zo kan het ook en zou iedereen tevreden zijn.

Nu stevenen we af op vechtscheding zonder weerga.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3229 Gepost op: november 22, 2021, 06:27:08 pm »
FD moet niet ontslagen worden. Kost te veel. ‘Gun’ hem een vervroegde vakantie met uitbetaling van zijn loon tot einde seizoen. Die kost hebben we toch. Zo verhinder je een ontslagpremie.

Nu stoppen = 2jaar betalen hé vergeet dat niet.
Bij contractbreuk vervalt de eerdere afspraak om 1j te laten vallen.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.658
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3230 Gepost op: december 17, 2021, 10:49:05 am »
Essevee en Francky Dury beëindigen samenwerking
via essevee.be

SV Zulte Waregem en coach Francky Dury beëindigen in onderling overleg hun samenwerking. De beslissing gaat onmiddellijk in. Davy De fauw en Timmy Simons krijgen het vertrouwen om Essevee naar een veilige plek te brengen in de Jupiler Pro League.
De club bedankt Francky Dury voor zijn inzet en neemt met spijt afscheid van de trainer die de voorbije 20 jaar een uitzonderlijk palmares realiseerde.


Op sportief vlak blijft SV Zulte Waregem al maanden onder de vooropgestelde doelstellingen. Het bestuur volgde de situatie al die tijd op de voet en voerde de voorbije weken verschillende gesprekken met alle betrokken partijen. Uit een grondige analyse blijkt dat een wissel van de sportieve leiding nodig is en de club heeft daarover een akkoord gesloten met Francky Dury. Voor sommigen valt deze beslissing misschien te vroeg, voor anderen te laat. Maar de sportieve kentering waarop de club hoopte, bleef uit.

Het bestuur is ervan overtuigd dat er met de bestaande spelerskern betere resultaten geboekt kunnen worden. Davy De fauw en Timmy Simons, ondersteund door de huidige staf, krijgen daarvoor de sportieve verantwoordelijkheid. Daarnaast verwacht de club ook een reactie van de voltallige spelerskern die moet leiden naar betere resultaten.

SV Zulte Waregem neemt met spijt afscheid van Francky Dury, maar wil hem vooral bedanken voor het uitzonderlijke parcours en de onvergetelijke successen. De voorbije 20 jaar promoveerde Essevee met hem naar eerste klasse, won het twee keer de Beker van België, speelde het verschillende Europese campagnes en werd het vice-kampioen in de Jupiler Pro League.

bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/essevee-en-francky-dury-beeindigen-samenwerking

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3231 Gepost op: december 17, 2021, 11:12:25 am »
en toch... Merci Frankcy voor de mooie momenten.

Online Woutertje

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3232 Gepost op: december 17, 2021, 11:18:42 am »
Ik betwijfel of het slim is om met Simons en De Fauw verder te gaan, te onervaren in mijn mening.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3233 Gepost op: december 17, 2021, 11:26:05 am »
en toch... Merci Frankcy voor de mooie momenten.
Als ie nog coach wil zijn, zal hij wel snel elders aan de slag kunnen, denk ik... 

Online d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.334
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3234 Gepost op: december 17, 2021, 11:30:40 am »
'Tis gedaan dus. Verdiende "ontslag". Merci Francky. 💜
Nu de laatste twee wedstrijden van 2021 onder Simons en De fauw en nieuwe coach in januari als het niet goed gaat met de twee gasten. Nu dat Storck in Genk is, mijn stem gaat naar Mbaye Leye.

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3235 Gepost op: december 17, 2021, 11:31:06 am »
FD moet niet ontslagen worden. Kost te veel. ‘Gun’ hem een vervroegde vakantie met uitbetaling van zijn loon tot einde seizoen. Die kost hebben we toch. Zo verhinder je een ontslagpremie.

Nu stoppen = 2jaar betalen hé vergeet dat niet.
Bij contractbreuk vervalt de eerdere afspraak om 1j te laten vallen.

Bij onderling overleg samenwerking onderbroken, wat wilt dit nu financieel zeggen? 2j? 1j? 0,5j?

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3236 Gepost op: december 17, 2021, 11:31:30 am »
en toch... Merci Frankcy voor de mooie momenten.
Als ie nog coach wil zijn, zal hij wel snel elders aan de slag kunnen, denk ik... 
Dat betwijfel ik ten zeerste. Grote verdiensten in het verleden, maar de laatste 4 seizoenen waren werkelijk dramatisch. Een gedateerde trainer, op alle vlakken, vrees ik...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.684
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3237 Gepost op: december 17, 2021, 12:11:52 pm »
t2 bij de Rode Duivels, zou dat niet iets zijn voor Dury?  Waarom moest dit zolang duren,waarom kon Dury zelf niet eerder inzien dat het niet verder kon, vorige zomer bijvoorbeeld om sereen uit elkaar te gaan?  Er is maar 1 schuldige aan heel dat gedoe, Francky zelf.
Ik hoop dat het niet te laat is, ik hoop dat Simons en De fauw zich in de luwte hielden de voorbije weken, ik hoop eindelijk terug weer, dat is al iets. 
Nu volledig achter het team en de club,komaan Essevee!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.683
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3238 Gepost op: december 17, 2021, 12:16:35 pm »
t2 bij de Rode Duivels, zou dat niet iets zijn voor Dury?  Waarom moest dit zolang duren,waarom kon Dury zelf niet eerder inzien dat het niet verder kon, vorige zomer bijvoorbeeld om sereen uit elkaar te gaan?  Er is maar 1 schuldige aan heel dat gedoe, Francky zelf.
Ik hoop dat het niet te laat is, ik hoop dat Simons en De fauw zich in de luwte hielden de voorbije weken, ik hoop eindelijk terug weer, dat is al iets. 
Nu volledig achter het team en de club,komaan Essevee!

Volgens mij dacht hij, dat hij het tij kon keren, net zoals bij die andere keren.
Maar je kan niet blijven geluk hebben dat je Harbaoui's kan aantrekken die bijna alleen de redding veilig stelden.


Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3239 Gepost op: december 17, 2021, 12:23:28 pm »
Opgelucht.
Opgelucht voor de supporters.
Opgelucht voor de spelers.
Opgelucht voor de club.
Opgelucht voor Dury...

Laat ons nu een waardig afscheid van onze ex-T1 voorbereiden en nog eens massaal op de banken staan om hem te eren voor alles wat hij deed voor ons!

Geef Dury zijn moment (misschien net na of net voor de laatste thuiswedstrijd). Geef de supporters de kans om hun waardering aan Dury over te brengen. Want hoe pijnlijk de laatste jaren ook waren, mijn respect voor de figuur Dury is enorm.

Merci coach!