Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439787 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 550
  • Superboeren
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3360 Gepost op: augustus 25, 2022, 01:11:10 pm »
Interview met Dury in MIDMID: https://www.youtube.com/watch?v=aVLslb6K5Zc (geeft ook nog eens aan dat het zijn voorstel was om samen te zitten)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.211
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3361 Gepost op: augustus 25, 2022, 04:35:42 pm »
Heel veel leugens wel

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.363
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3362 Gepost op: augustus 26, 2022, 07:04:41 am »
Heel veel leugens wel
zoals ???  Prachtig gesprek met een echte vakman. We gaan zijn vakmanschap nog missen dit seizoen.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3363 Gepost op: augustus 26, 2022, 08:24:38 am »
Heel veel leugens wel
geen behoefte om die mens nog te horen
of der tijd voor te maken

wa zei hij zoal mss?

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.923
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3364 Gepost op: augustus 26, 2022, 08:45:58 am »
Heel veel leugens wel
zoals ???  Prachtig gesprek met een echte vakman. We gaan zijn vakmanschap nog missen dit seizoen.


🤮

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.211
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3365 Gepost op: augustus 26, 2022, 01:20:49 pm »
Heel veel leugens wel
zoals ???  Prachtig gesprek met een echte vakman. We gaan zijn vakmanschap nog missen dit seizoen.

Zoals??
Zijn degout over makelaars, ik doe geen zaken met hen.
Grootste leugen ooit, Dury werkte enkel met makelaars, werd dikwijls gezien in hobo’s in bijzijn van 2 man die opgepakt werden in zaak propere handen.

Larin werd me getipt door een analist, zelf als je niet weet wat het verhaal is ga je het nog niet geloven.
Larin zijn makelaar kwam zelf bij Dury en Kainourgios moest in de package deal.

Ik val nooit spelers aan voor de groep.
Ik geef je 2 namen, Matthys en De Brul, vraag het eens aan hen, of aan diegenen die in de groep zaten (Leleu, Meert, Merlier)

Leugenaars 1ste klas ja

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3366 Gepost op: augustus 26, 2022, 01:43:58 pm »
Heel veel leugens wel
zoals ???  Prachtig gesprek met een echte vakman. We gaan zijn vakmanschap nog missen dit seizoen.

Zoals??
Zijn degout over makelaars, ik doe geen zaken met hen.
Grootste leugen ooit, Dury werkte enkel met makelaars, werd dikwijls gezien in hobo’s in bijzijn van 2 man die opgepakt werden in zaak propere handen.

Larin werd me getipt door een analist, zelf als je niet weet wat het verhaal is ga je het nog niet geloven.
Larin zijn makelaar kwam zelf bij Dury en Kainourgios moest in de package deal.

Ik val nooit spelers aan voor de groep.
Ik geef je 2 namen, Matthys en De Brul, vraag het eens aan hen, of aan diegenen die in de groep zaten (Leleu, Meert, Merlier)

Leugenaars 1ste klas ja

Dury hangt inderdaad de nice guy uit.
Als je niet meer weet over de club Zulte Waregem, denk je inderdaad sympathieke man, zag er ook ontspannen uit.
Maar inderdaad veel leugens. Dury is vooral een man die weet hoe hij mensen kan overtuigen.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3367 Gepost op: augustus 26, 2022, 02:44:08 pm »
Heel veel leugens wel
zoals ???  Prachtig gesprek met een echte vakman. We gaan zijn vakmanschap nog missen dit seizoen.
ge weet da ik u ne narcist vind e

wel
hoe gij hier over Dury spreekt
emmek et gevoel dat gij is, Francky
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2022, 02:57:24 pm door svennay »

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 999
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3368 Gepost op: augustus 26, 2022, 03:27:01 pm »
Heel veel leugens wel
zoals ???  Prachtig gesprek met een echte vakman. We gaan zijn vakmanschap nog missen dit seizoen.
ge weet da ik u ne narcist vind e

wel
hoe gij hier over Dury spreekt
emmek et gevoel dat gij is, Francky

 ;D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3369 Gepost op: augustus 26, 2022, 03:42:47 pm »
Hij zei ook dat hij geen nieuwe assistenten wou, maar met zijn assistenten in schoonheid samen wou eindigen. Zou ook eens vragen aan Eddy Vandenberghe...
SV TILL I DIE

Offline Tavie

  • Leden
  • Berichten: 149
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3370 Gepost op: augustus 26, 2022, 04:02:53 pm »
Ah, nog steeds al die haat hier op Dury. Get over it gasten. MIDMID is een platform voor mooie verhalen, hoeft niet altijd de volledige waarheid te zijn he, of denken jullie dat Glenn Verbauwhede al zijn fratsen 100% waarheid zijn?
Gewoon een goeie aflevering, Franky zag er heel ontspannen uit. Echt van genoten.
Dury zijn vuur was hier meer dan uitgeblust het laatste jaar, dat geeft hij in het gesprek ook toe. Maar heeft ondanks de mindere laatste jaren toch gigantisch veel betekend voor de club.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.044
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3371 Gepost op: augustus 26, 2022, 05:02:58 pm »
Ah, nog steeds al die haat hier op Dury. Get over it gasten. MIDMID is een platform voor mooie verhalen, hoeft niet altijd de volledige waarheid te zijn he, of denken jullie dat Glenn Verbauwhede al zijn fratsen 100% waarheid zijn?
Gewoon een goeie aflevering, Franky zag er heel ontspannen uit. Echt van genoten.
Dury zijn vuur was hier meer dan uitgeblust het laatste jaar, dat geeft hij in het gesprek ook toe. Maar heeft ondanks de mindere laatste jaren toch gigantisch veel betekend voor de club.
Met al dat geld in mijn zakken zou ik ook ontspannen zitten hoor…

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.749
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3372 Gepost op: augustus 26, 2022, 05:49:34 pm »
Ah, nog steeds al die haat hier op Dury. Get over it gasten. MIDMID is een platform voor mooie verhalen, hoeft niet altijd de volledige waarheid te zijn he, of denken jullie dat Glenn Verbauwhede al zijn fratsen 100% waarheid zijn?
Gewoon een goeie aflevering, Franky zag er heel ontspannen uit. Echt van genoten.
Dury zijn vuur was hier meer dan uitgeblust het laatste jaar, dat geeft hij in het gesprek ook toe. Maar heeft ondanks de mindere laatste jaren toch gigantisch veel betekend voor de club.

Inderdaad vind ik ook.
Waarom zouden we nog energie spenderen aan een man die de club liever kapot wou, als zijn eigen bankrekening er maar goed uitzag.
Heb de podcast dan ook niet beluisterd.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.683
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3373 Gepost op: augustus 26, 2022, 06:04:10 pm »
Ah, nog steeds al die haat hier op Dury. Get over it gasten. MIDMID is een platform voor mooie verhalen, hoeft niet altijd de volledige waarheid te zijn he, of denken jullie dat Glenn Verbauwhede al zijn fratsen 100% waarheid zijn?
Gewoon een goeie aflevering, Franky zag er heel ontspannen uit. Echt van genoten.
Dury zijn vuur was hier meer dan uitgeblust het laatste jaar, dat geeft hij in het gesprek ook toe. Maar heeft ondanks de mindere laatste jaren toch gigantisch veel betekend voor de club.
Stop eens met te zeggen dat het 'al die haat' is.  Nee, dat is het niet, totaal niet.  Iedereen weet dat zonder Dury de club waarschijnlijk nooit in 1A zou zitten, dat we niet al die successen zouden hebben.  Maar dan moet je ook eerlijk zijn en de negatieve dingen ook benoemen.   Niemand ontkend zijn belang voor de club, maar een beetje eerlijkheid en zelfreflectie mag ook wel.
De leugens die San Iker hier beschrijft zijn juist, ook een Jens Naessens heeft hij zo in groep in de grond gestoken en nog heel veel anderen.    Dury zegt ook dat hij 'in het belang van de club' altijd dacht, dat hij plots hoorde dat er 'geen geld meer was' en hij dat niet wist, dat hij totaal niet op de hoogte was van de plannen van PDC,dat klopt allemaal niet.
Wanneer er minsten 1/15 van het budget van de club naar u loon gaat en je weet dat de club in geldnood zit, wat doe je dan wanneer je' altijd in het belang van de club' denkt?  En nu schuift hij dit allemaal af op het bestuur, draagt hij volgens zichzelf geen enkele verantwoordelijkheid in de vele foute en slechte transfers(uitgaande of ingaande) zoals oa Seck,Govea,Buffel,Larin,Berahino,Zarandia(allemaal heel dure qua aankoop of qua loon en op alle spelers verloor de club enorm veel geld en weinig meerwaarde en moest men soms een speler erbij pakken en een aantal matchen laten spelen, zelfs al was hij rotslecht).  Dan heb ik het nog niet over spelers die we hier hadden en die mits een correcte behandeling van de coach hier langer gingen blijven.  Pas op, Dury is daar de enige schuldige niet in, maar hij gaat geen enkele verantwoording afleggen.  Hij wist van niks, was zijn fout niet, doet hij bij veel dingen, ook in het verhaal van PDC,van Gent/Brugge, van Leye/Berrier van Hazard/De Fauw van Malanda/PDC/Roeselare, van het verhaal EDDY VDB,enz.
Hij kan het wel goed, er als een paling tussenglippen, zich van zijn mooiste zijde tonen, dat is ook een kwaliteit zeker?
Het afspringen van het contract bij Club maar zeker het contract van bij Lille hakte er volgens mij keihard in bij hem.  Hij zat hier op Rozen zonder stekels, met een veel te riant contract.  Daar kan je hem totaal niet op afrekenen, maar zijn 'goesting en drive' was weg na dat mislopen contract bij Lille en hij deed enorm slechte dingen daarna,had een koppige houding ivm ploegopstelling,ivm transfers, ivm hoe men moest voetballen, zelfs al had men dan een 4 op 40 of iets dergelijks, hij had de juiste instelling niet meer en dat zag hij bij zichzelf niet meer.  Dat je zelf dan geen ontslag aanbiedt of iets anders wil doen op de club, dat kan ik nog verstaan, maar wees dan eerlijk en verkoopt het niet als 'altijd in functie van de club', dat is dikke onzin en Dury weet dat ook wel.
Het moest dus zo niet eindigen, imo is hij zelf de grootste schuldige, er waren momenten genoeg om mooi afscheid te nemen van zijn functie, deed het niet, 'in belang van zijn eigen bankrekening', en op zich neem ik dat hem niet kwalijk, wel zijn leugens daarom trend.
Hij zegt wel iets belangrijks, en dat klopt wel, dat ploegen in degradatiestrijd altijd toch positief moeten blijven, er altijd moeten blijven in geloven, maar dat is heel moeilijk.  Vorig jaar hadden we dat totaal niet, niet onder Dury, niet onder De fauw/Simons.    Ik hoop dat we dit jaar dit wel kunnen.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.644
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3374 Gepost op: augustus 26, 2022, 06:34:01 pm »
Zouden we dat hoofdstuk hier niet afsluiten,alles is hier reeds 25 keer gezegd/herhaald,tot vervelens(!) toe.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.683
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3375 Gepost op: augustus 26, 2022, 06:42:19 pm »
Zouden we dat hoofdstuk hier niet afsluiten,alles is hier reeds 25 keer gezegd/herhaald,tot vervelens(!) toe.
Is waar, maar iemand die hier zo lang zat en zoveel invloed had in de club zal altijd terugkeren in gesprekken.  In Auxerre spreken ze soms ook nog van Guy Roux of in Man. United van Fergusson, enz.  en ook al meer dan 25 keer.  Ge kunt ook beslissen om het niet te lezen é.

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.363
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3376 Gepost op: augustus 26, 2022, 09:04:25 pm »
Zouden we dat hoofdstuk hier niet afsluiten,alles is hier reeds 25 keer gezegd/herhaald,tot vervelens(!) toe.
Is waar, maar iemand die hier zo lang zat en zoveel invloed had in de club zal altijd terugkeren in gesprekken.  In Auxerre spreken ze soms ook nog van Guy Roux of in Man. United van Fergusson, enz.  en ook al meer dan 25 keer.  Ge kunt ook beslissen om het niet te lezen é.
Ik blijf in béate bewondering voor Francky Dury, ook al zijn er een paar fouten gemaakt geweest na 2017 (oa Oshimen) die zware gevolgen hebben gehad. En ja, hij heeft zeer goed verdiend en ja er zijn constructies gemaakt geweest MET MEDEWETEN VAN HET BESTUUR die ik ook niet zou doen.Hij geeft het trouwens zelf toe : hij was de laatste jaren zijn drive wat kwijt.
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2022, 09:16:23 pm door Naughtius Maximus »

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3377 Gepost op: augustus 26, 2022, 09:16:36 pm »
Heel veel leugens wel
zoals ???  Prachtig gesprek met een echte vakman. We gaan zijn vakmanschap nog missen dit seizoen.
ge weet da ik u ne narcist vind e

wel
hoe gij hier over Dury spreekt
emmek et gevoel dat gij is, Francky
Wanneer face reveal?

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.363
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3378 Gepost op: augustus 26, 2022, 09:31:26 pm »
Heel veel leugens wel
zoals ???  Prachtig gesprek met een echte vakman. We gaan zijn vakmanschap nog missen dit seizoen.
ge weet da ik u ne narcist vind e

wel
hoe gij hier over Dury spreekt
emmek et gevoel dat gij is, Francky
Wanneer face reveal?
zolang je geen dick-pick stuurt, is alles goed voor me.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.778
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3379 Gepost op: augustus 26, 2022, 09:35:55 pm »
Heel veel leugens wel
zoals ???  Prachtig gesprek met een echte vakman. We gaan zijn vakmanschap nog missen dit seizoen.
ge weet da ik u ne narcist vind e

wel
hoe gij hier over Dury spreekt
emmek et gevoel dat gij is, Francky
Wanneer face reveal?
zolang je geen dick-pick stuurt, is alles goed voor me.
bij sommige mensen is een foto sowieso een grote dick pick…
waarmee ik u niet viseer…